Okurkový Rockstar Cucumber Lime krutou realitou :)

Rockstar byl už kdysi označen za blázna. To když zkoušel jako nový produkt svůj proslulý kokosový Coconut Water, který na US trhu nevydržel ani rok. Popravdě si myslíme, že se rychlého ukončení dočká i novinka v podobě nedávno odhalené varianty Cucumber Lime, ale člověk nikdy neví. Více informací se dozvíte v původním článku. Teď jen potvrzujeme realitu na fotografii z exkluzivního zahájení prodeje v US obchodech ampm.
English: All new (and absolutely crazy) energy drink Rockstar Cucumber Lime is already in stores. Exclusively in US convenience store chain called „ampm“.
Big Shock! začíná prodávat dva energetické jogurtové nápoje!

Včera byl apríl, víme? My už se ani nepřidávali, na netu je těch aprílů až až a člověk pak nevěří už ani reálným věcem. Před rokem Big Shock! slíbil tři novinky a nakonec z toho byly parodie na konkurenční značky. Novinky slíbil i letos a včera je odhalil. Vše pod kampaní ve stylu „Big Shock končí s výrobou energy drinků a bude dělat jen mléčné produkty“. Jenže dnes už apríl není a Big Shock pokračuje. Opravdu chce dělat jogurty?
Big Shock! tak podle všeho opravdu vypustí do prodeje dvojici energetických jogurtových nápojů! První má příchuť černého rybízu, ten druhý kombinaci oblíbenou u jednoho konkurenčního energy drinku – mango s pomerančem. Tyhle nápoje ale samozřejmě nebudou v plechovce, nýbrž v kelímku. Odrhnete víčko a pijete jako jakýkoli jiný jogurtový nápoj. Jak vlastně budou chutnat a co od toho očekávat zjistíme brzy. Tedy pokud to není jen apríl…
A o čem takový energetický jogurtový napoj je? Při obsahu podobném malé plechovce energeťáku obsahuje navíc hlavně přidané složky kofeinu (32mg ve 100g) a taurinu (15mg/100g). Obojí je vedle cukrů klasickým stavebním kamenem energetických nápojů, tudíž to dává smysl. Takže co na to říkáte?
The Candy Store otevírá novou pobočku v Plzni!

Snad od prvních chvil existence Candy Storu si přejete, aby se objevil i v dalších městech. K Praze se časem přidalo Brno a pak jen takové lehké oťukávání. Tentokrát ale máme radostnou zprávu pro obyvatele Plzně a okolí. Právě v městě piva se totiž již dnes, 1.dubna 2015, otevírá nová pobočka The Candy Store Plzeň. Najdete jí v ulici Perlová 8, takže např. kousek od fotbalového stadionu a nikterak daleko od pivovaru.
The Candy Store Plzeň tedy otevřel 1. dubna 2015 v 10:00 a už přivítal první návštěvníky. Otevírací doba po-pa 10–19h a v sobotu 11–17h slibuje hodně příležitostí k nákupu dobrůtek a samozřejmě také energy drinků. Více o nové pobočce naleznete na ofiko FB stránce. Podle našich informací se chystá ještě něco dalšího, tak snad se brzy taky dočkáte. A během pár dní budou i nějaké ty energetické novinky ;)
Nový Adrenalin Spring Rebirth osvěžením na jaro

Začátek jara, proměnlivé počasí i nedostatek sil po zimě. To je téma aktuálního období na které se rozhodl reagovat i maďarský výrobce energetických nápojů značky Adrenalin. K celé řadě svých produktů přidává v podstatě 1–2× ročně nějakou limitku, kterou si pak ponechá jen v případě úspěchu. Na jaře má jasno.
Novinkou je zelený Adrenalin Spring Rebirth – v češtině „jarní znovuzrození“ má poukazovat na to, že na jaře potřebujeme všichni probudit po „zimním spánku“ a trochu nakopnout. Jedinou neznámou tak zbývá příchuť, pod kterou bych hledal nějakou osvěžující jarní chuť. No z obrázku s rostlinkami a beruškou jsme toho moc nevykoukali a oficiální informace chybí. Tak uvidíme, co u Adrenalinu vymysleli tentokrát
Bomba! má 2 novinky: Malinovou C500 a přebarvené Zero

Jaro se postupně začíná odhalovat a spolu s tím je potřeba dokončit plány na letošní novinky a pomalu s nimi jít ven. Brzy se určitě něčeho dočkáme i v ČR, ale teď ještě pohledem do Maďarska. Tam Bomba odhalila jednu novinku s velkou pompou a druhou raději ani neprezentovali, jelikož se jedná jen o předělané Sugarfree:
Bomba se rozhodla jít v trendu a tak místo sugarfree nabízet zero. Kvůli tomu i lehce změnili design, když na pozadí místo bílé dali „zero“ stříbrnou s trochou nějakého toho grafického umění. No nic moc, no…
Vzhledově není dvakrát zajímavá i mnohem větší novinka v podobě Bomby C-500. Ač to má být především vitamínová bomba, určitě vás zajímá i příchuť. A ta je malinová, což u energy drinků moc neznáme a proto se rozhodně těšíme na ochutnání. I tady to ovšem grafici nebrali moc vážně a tak plech vypadá jak vypadá…
Candy Store: RB Tropical, Independent, V, SoBe, Red Devil...

S energy drinky z USA to bohužel kvůli různým novým příkazům a zákazům tak jednoduché. I do Seoulu dorazily novinky až po měsících tahanic… A tak se musíme spokojit s tím, co se občas podaří protáhnout a nebo se zaměřit na jiné země. Přesně to dělá Candy Store snažíc se přivést alespoň nějaké novinky z Anglie.
V úterý 24.3 odpoledne se dočkáme v Praze a v pátek i v Brně a na e-shopu následujících novinek: Red Bull Tropical (přejmenovaný Summer pro UK) za 59kč, návrat Rockstaru Pure Zero Fruit Punch 500ml, V Energy za 55,–, Red Devil 250ml za 39kč, Independent 250 (29,–) i 500ml (49,–) a malé plechovky SoBe Tropical a SoBe Apple Berry s cenovkou 59kč. Tak už aby to bylo, máme na něco chuť
Red Bull vrací Marca Marqueze a Chaleco Lopeze na plech

Když se jako sportovec dostanete na plechovku Red Bullu, tak patříte do ligy výjimečných. Takových sportovců totiž není zas tolik, jak by se mohlo zdát. Jenže co když se na plechovce objevíte už poněkolikáté? Tak to si zatím splnil snad jen Sebastian Vettel, který se objevoval na plechovce po svých titulech ve Formuli 1 v zemích celého světa. Nyní se na plechovky Red Bullu vrátí také motorkáři Marc Marcuez a Chaleco Lopez!
Jezdec MotoGP a především mistr světa už měl 355ml limitku v domácím Španělsku s kolegou z týmu Dani Pedrosou. Tentokrát se na 250ml plechovce objevuje zcela sám a k překvapení všech je to ve Francii, kde zároveň odhalili příchod žluté varianty Red Bull The Summer Edition s tropickou příchutí známého z Rakouska.
Chaleco Lopez jezdí taktéž na motorce, místo okruhů resp. silniční motorky ovšem preferuje maratónské soutěže nejlépe uprostřed pouští. První limitka s Chalecem byla k jeho další účasti na legendárním Dakaru a prodávala se v Chile. Druhá varianta je taktéž pro tuto zemi a doprovází soutěž se hrou pro Android a iOS, ve které můžete vyhrát zážitek s tímto matadorem. Samozřejmě jen na území Chile…
Jump in skrývá pod sleeve fólií v ČR nesehnatelný Action Purple

Dnes se podíváme na věc, o které vím již několik týdnů, ale tak trochu jsme vám taky jednou chtěli nechat nějaký ten moment překvapení. Starý známý energy drink Jump In se totiž ve větší míře vrátil na náš trh. Mají ho i v Sapě, díky čemuž jej celkem snadno seženete ve vietnamských večerkách apod. Oko zkušeného sběratele ovšem na první pohled pozná, že tentokrát nemá Jump In klasický potisk, nýbrž smršťovatelnou sleeve fólii.
Všichni evidentně nemáme nic jiného na práci, než zjišťovat, co se pod onou fólií skrývá. Běžně je to jen nepotištěný plech, ale tady už samotná nekvalitně aplikovaná sleeva poodhaluje nějaký potisk. Po strhnutí máte najednou ve sbírce další plechovku, kterou seženete jinak leda v Německu, takže jí nejspíš nemáte – Action Purple. Ten sice slibuje příchuť Pomegranate & Blueberry, jenže uvnitř je furt jen klasický Jump In tuťák. A proč tomu tak je? Výrobce, TSI, měl prostě přebytek plechů a tak je použil. Stejně jako kdysi Semtex na svojí designovku zakrývající Iso Sprint či Kamikaze, který udělal klasika z nesehnatelné plechovky Sugarfree.
Photo: Martin Energy Drinks Collection, thx
Ave Absolute Speed z Enapa mění po letech svůj vzhled!

Když u nás před necelým rokem otevřeli Enapo, tak jsem kroutil hlavou nad tím, že pořád vedou ten vzhledově úděsný energetický nápoj Ave Absolute Speed. Značka Ave patří právě Enapu, a tak jejich výrobky nikde jinde neseženete. Ovšem designově to není žádná sláva, grafik jako by si řekl „hlavně že je to hotový a na regálu, ne?“. Jenže teď si jde člověk pro nějakou dobrotu a najednou kouká jak puk na nový energy drink!
Ave Absolute Speed má najednou úplně odlišný jednoduchý a především funkční design. Na první pohled se jmenuje spíš jen Speed a ač na obalu pořád najdete nápis Ave, tak je to snad vůbec první produkt této „značky“ bez využití nepěkného starého loga. A právě to je věc, která vzhledu opravdu hodně pomohla, protože teď je to prostě celkem pěkná a jednoduchá plechovka bez zbytečností a za pár kaček. Takže hurá do Enapa!
Sprite LeBRON's Mix - Kapka NBA v oblíbené limonádě

Superstar a legenda NBA LeBron James a celosvětově oblíbená limonáda Sprite, to je spojení fungující již přes 10 let. Co možná nevíte je fakt, že před nedávnem existovala limitovaná edice nazvaná Sprite 6 Mix by LeBron James. Klasická citrónovo-limetková limonáda Sprite tehdy dostala navíc nádech třešní a pomeranče. Sprite 6 Mix by LeBron James byl úspěšný, ale šlo prostě o limitku, která po letní sezóně skončila.
Jenže teď se blíží nová nápojová sezóna a u Spritu se rozhodli, že na úspěch naváží. Vrátí se pod upraveným názvem Sprite LeBRON's Mix a zcela odlišným červeným designem. Původní 6 Mix byl totiž zelený a v plechovce připomínal spíš pivo. V prodeji bude v 593ml a 2l pet láhvi a 473ml plechovce, ale samozřejmě jen v USA. A proto doufáme, že tuhle limitku ochutnáme třeba díky pražskému Candy Storu.
Monster novým sponzorem UFC, vznikne díky tomu limitka?

UFC, to je americká elitní profesionální soutěž v MMA, ve které naleznete většinu světových top bojovníků. Dlouhá léta bylo logo UFC na energetickém nápoji Xyience, jenž byl oficiálním sponzorem 10 let a vytvořil i řadu limitovaných edic svých plechovek. Od letoška je vše jinak, jelikož Xyience Xenergy (btw: všechny jeho verze jsou „zero“) střídá Monster. Stává se tak oficiálním energy drinkem UFC a od spojení očekává velké věci. Samozřejmě nelze očekávat nějakou vzhledovou či chuťovou limitku jen proto, že ji v minulosti udělal Xyience.
Vše je potřeba vyčíst z prohlášení, které Monster vydal ke spojení sil v UFC. Taková slova, jako nyní, používali u Monsteru v minulosti jen ve spojení s Activision resp. sérií her Call of Duty, Kenem Blockem či „hiphopovou automobilovou subkulturou“ Dub. A všichni dobře víme, že z toho v průběhu let vznikl legendární kousek Assault MW2, novější Ghost a Advanced Warfare edice, australská a evropská vzhledovka s Blockem či původní hroznový Dub BFC a Import, později přelitý do 473ml + přidaná druhá příchuť (dnes jako Punch série). Pokud to Monster myslí s UFC tak vážně jak říká, pak se můžeme těšit na vzhledovou či chuťovou limitku! ;)
28 Black dorazil na český trh + seznam prodejních míst

Dlouhá léta známý prémiový energetický nápoj 28 Black se konečně podívá na český trh! Distributorem je BeeVoo – Váš exkluzivní dodavatel prémiových značek. Možná tušíte, že 28 Black není tím jediným, co dovážejí, a máte pravdu. V nabídce tak vedle energiťáku naleznete i ochucené nápoje v obdobných plechovkách 28 Drinks, vody Gize, ochucené vody Gize+ a čaje Sol Maté. Více o dalších produktech na BeeVoo.cz ;)
My se samozřejmě vracíme k energetickým nápojům 28 Black, které se začínají objevovat na trhu v původních verzích Acai, Sugarfree a Classic. Novější kyselé varianty Sour Cherry a Sour Apple budou snad časem. Určitě vás ale zajímá, kam pro tyhle plechovky vyrazit. Na oficiálních stránkách sice najdete mapu s prodejními místy, ale to se týká všech produktů. Proto pro vás máme aktuální seznam prodejních míst energy drinků 28 Black:
Limitované hokejové edice Tigeru k MS 2015 pro ČR a SR!

Áďo náhodou narazil na pohozenou plechovku Tigeru. Zpráva dne, co? Jenže to by nesměl narazit na něco, co nikdo z nás nezná a ještě neviděl. Jedná se o limitovanou hokejovou edici k blížícímu se Mistrovství světa v ledním hokeji 2015 v ČR, které se odehraje 1. – 17. května v Praze a Ostravě. V období dubna/května tak v obchodech seženete limitku v národním provedení – u nás tedy českou a na SR samozřejmě zase slovenskou.
Nějakou dobu jsme si mezi sběrateli říkali, kdo asi přijde s limitkou a nakonec překvapil právě Tiger. Jeho klasická varianta v 250ml plechovce má upravený téměř celý vzhled – v horním proužku nápis limitovaná hokejová edice/edícia, silueta hokejisty s vlajkou, slogan Fandi na 100% a vzadu také skřížené hokejky přes písmeno G v logu. Slogan a nápis energy drink jsou navíc ve stylu bodových světelných tabulí z hokejových stadiónů.
Energetický napoj Tiger, ani jeho distributor na území ČR a SR, společnost Maspex Czech s.r.o. resp. Maspex Slovakia Trade s.r.o., nejsou partnery MS v Hokeji 2015. Přesto se rozhodli vytvořit tyto limitované edice a podpořit tak národní týmy a jejich fanoušky na blížícím se hokejovém svátku. Aby toho nebylo málo, chystá Tiger ve spojení s hokejem ještě něco navíc. O tom si ale přečtete na Energy-Drinks.cz v následujících dnech.
P.S.: CZ Penny Market má v letáku od 19.3 českou verzi limitky. Snad se objeví i na krámě.
Monster opět mění design Absolutely Zero, vypadá úplně jinak

Když Monster dorazil do ČR a většina z nás jej tak konečně/teprve poznala, tak existovalo výrazně méně variant a jednou z nejznámějších byl Lo-Carb v černém s modrým M. Absolutely Zero byl pak dalším stupněm odstraňování všech cukrů apod. a dorazil v „převráceném“ designu – černé M a modré až lehce fialové pozadí. Po letech Lo-Carb odpadá a ve světě jej nahrazuje právě Absolutely Zero v jeho vlastním vzhledu.
Jenže v USA to není tak, jako v Evropě. Lo-Carb zůstává a Absolutely Zero se tedy nemůže převléci do jeho barev. Přesto se mění a bere si černé pozadí s fialovým M. To se stalo někdy před rokem… A dnes? AZko se opět mění! To, co jsme mohli před dávnem vidět na Amazonu se stává skutečností – návrat modré na pozadí a M v barvě, která zařazuje Absolutely Zero do série Ultra, kam prakticky vzato patří. A právě proto se nedá očekávat, že by se Absolutely Zero jakkoli přebarvoval v Evropě. Tady má své místo v barvách po původním Lo-Carbu.
Ještě větší plechovky? Možné je vše, ty pivní mají i dvoulitrovku

Největší, v podstatě úplně běžně dostupnou, plechovkou s energetickým nápojem je klasický půllitr. V USA je obliba také ve větších verzích, které přes 710ml termosky sahají až k těm světově největším – BFC s obsahem 946ml, ať už s trhátkem či víčkem, zkouší jen ti největší hráči jako Monster a Rockstar. Boom větších plechovek je za oceánem pryč, ale Evropa je naopak začíná objevovat. Po neznámých značkách třeba Mega Monster.
Zajímá vás, jestli můžeme v Evropě překonat BFCčka a kam až to může dojít? Víc než 500ml má jen pár méně známých kousků (např. Booster XXL, Mega Monster = 568ml, což je zatím maximum starého kontinentu u ED) a jinak se spoléhá na petky o obsahu až 3001ml. Mnohem klasičtější litr lze mít celkem snadno i v plechu. V ČR najdete plechovkárnu a stáčírnu, která s 1 litrovou plechovkou nemá vůbec žádný problém.
Jenže litrové plechovky využívají spíše piva, jako třeba Faxe, které seženete v Tescu. Není samozřejmě žádný problém stočit místo piva energy drink. Tedy až na vyšší náklady. Právě u piva se hranice posouvají ještě dál a tak Svijany nabízí 2 litrovou plechovku. Uzávěr je pomalu jak na ředidle a cena vyšší jak 4 točené v hospodě. Přesto je to ukázka možností. Plechovkárna v ČR, Rexam, bez problémů vyrobí 568, 591, 750 a 1000ml plechovku. Větší plechy na trhu tedy nejsou problém. Stačí, aby některý výrobce projevil zájem a nechal si jí vyrobit. S 591/750ml by měli největší plechovku ED v Evropě, s 1l dokonce na světě. A to je dobrá reklama, ne?
Plné novinky z USA, Německa, Polska a Maďarska na e-shopu!

Dlouho slibované plné plechovky na našem Energy Outletu, e-shopu plném plechovek, jsou konečně tady. Není toho tolik, kolik jsme si před cestami do zahraničí představovali, ale pořád je z čeho vybírat. Chtěli jsme toho pro vás mít víc, ovšem různé překážky nám trochu pozměnily plány. Přesto hurá na Shop.Energy-Drinks.cz !
Proč? V nové sekci „Energy novinky – PLNÉ!“ totiž naleznete zajímavé plechovky z Ameriky, Německa, Polska a Maďarska. Novější zajímavé Monstery z USA, poslední novinky od Hellu a další zajímavosti + pár dalších prázdných plechovek z různých zemí, jako i např. Big Shock Exotic a Orange ve verzi pro USA! Tak šup šup ;)
Monster Muscle Peanut Butter Cup - Jako oříšková zmrzlina

Pokud si říkáte, že asi trpíme na okurkovou sezónu, pak máte pravdu Po hromadě novinek na začátku roku, převážně od Rockstaru, a celé řadě limitek od Red Bullu, se blíží pověstné ticho před bouří. Opravdu tomu tak je, jelikož už víme o několika novinkách, ale na ty si ještě musíte počkat. A tak se mezitím podíváme na recenzi několika postarších produktů, které jste ještě možná neochutnali. Po Unleadedu je tu poslední Muscle.
Když Monster ohlásil, že se k vanilce, kávičce, čokoládě a jahodě přidá ještě Muscle Peanut Butter Cup, tak už jsme jen kroutili očima. Výsledek ovšem potěšil a podle mého je to ten nejlepší Muscle. Pokud ale čekáte chuť jako má Kitkat Peanut Butter nebo oblíbené Reeses Peanut Butter Cups, pak radši začněte čekat něco jiného. Styl jako ostatní Muscly a výsledná chuť při dobrém vychlazení připomínající úplně normální kopečkovou zmrzlinu s oříškovou příchutí. Takže nakonec proč ne. Jen jste po tom „půllitru“ plní jak po svíčkové se šesti
P.S.: Na ofiko stránkách PBC zmizel, že by skončil? To by byla celkem rychlovka…
Monster Unleaded - Energy drink chutná dobře i bez kofeinu

Když se objevila novinka v podobě Monster Unleaded, tak už jsme nevěřili svým očím. Po všech těch Zero a Ultra věcech, kterým chybí cukr, už se pouští i do odvážnějších věcí v podobě chybějícího kofeinu… Kam tohle jen může dospět? Za chvilku to může být bez cukru, bez kofeinu a bez bůhvíčeho ještě najednou. Unleaded má ale vzadu napsaný zajímavý příběh, ostatně jako vždy na Monsteru, který odhaluje jeho poslání.
Hodně lidem prostě klasický zelený Monster chutná. Jenže pít ho ve větším opravdu nejde a to především právě kvůli množství kofeinu. Jak to obejít? Co prostě zelený Monster bez kofeinu? A takový přesně Unleaded je. Chutná téměř stejně, rozdíl při slepém testu nepoznáte a i tak to chce mít obě verze vedle sebe, aby se dalo zjistit, že tu něco nesedí. Takže člověk, kterému Monster chutná a nejde mu tolik o energii (i když tu samozřejmě dodává hlavně cukr a ne kofein), si může koupit Unleaded bez kofeinu a oblíbené pití tak může pít dál. Tohle se Monsteru v době, kdy se na kofein a energy drinky svádí různá úmrtí, hodně povedlo – Unleaded!
Akce: Big Shock! Apple v Normě, Tiger 500ml v Lidlu

Na začátek týdne odlehčení. Tento týden bude v akcích možná víc energy drinků, než zmiňujeme v dnešním článku, ale tyhle 2 akce rozhodně stojí za zmínění. Big Shock! Apple je totiž dobrůtka a pokud se vám blbě shání nebo za něj nechcete nechávat skoro 40 korun v Tescu, pak můžete příští týden navštívit Normu. Na BS! Apple za skvělých 19,90,– v období 9–15. března naváže Originál za stejnou cenu od 16 do 22. března.
Druhá celotýdenní nabídka běžící taktéž od pondělí 9. do neděle 15. března bude v Lidlu, kde si budete moci zakoupit půllitrový Tiger za 14,90Kč. Jelikož tenhle energy drink normálně v Lidlu neseženete, tak s největší pravděpodobností dorazí v upraveném designu, o kterém jsme ještě nepsali – v horní části plechovky se totiž nově objevuje odkaz na facebookovou stránku CZ/SK Tigeru. Pro někoho prkotina, pro někoho hledaná změna
Máte radši Monster? Do 17. března je v Tescu za 29,90,– a to ve všech variantách vč. The Doctor ;)
Red Bull limitky: Air Race pro Japonsko a Konkurs Lotow v Polsku

Pomalu ale jistě se blíží sezóna a nejen Red Bull na ní začíná zbrojit. Přesto se dnes opět podíváme právě na nejúspěšnější značku energetických nápojů. Limitka Mr.Probz v Holandsku, nádherný G-Drive v Rusku, Silver přebarvený na zeleno v Kanadě a Tropical/Yellow/Summer objevující se různě po světě. V letech minulých bylo také několik limitek k obnovené letecké sérii Red Bull Air Race a letos se v tom bude pokračovat.
Druhý letošní závod Red Bull Air Race se odehraje v Japonsku, a právě tam se objevuje nová limitovaná edice, na které se navíc objevuje japonský pilot Yoshihide Muroya. No, v ČR se sice Air Race nelétá (nejblíže Rakouský okruh Spielberg a letos nově závod v Budapešti), ale kdyby se u nás na trhu objevila limitovaná edice Red Bull Air Race s pilotem série Martinem Šonkou, tak bychom se určitě nezlobili, že jo?
Ale abychom nebyli až v Japonsku, tak se mrkneme na novou limitovanou edici pro Polsko. Tam už limitku Air Race měli loni a letos se navíc v Gdyni Air Race nekoná. Místo toho se v tomto polském městě koná Konkurs Lotów. Nevíte o co jde? Red Bull Flugtag. Furt ne? Ale Red Bull Letecký den určitě znáte. Kdo doletí nejdál na podomácku postaveném letounu. Limitka Konkurs Lotów má 355ml a v Polsku je už v prodeji.
Hell Magnum - Dvojitá dávka Classica, co známe jako Premium

Včera se Maďaři rozvášnili nad letákem odhalující příchod půllitrové plechovky Hell Magnum na zdejší trh. Je zajímavé, jak je něco od jejich domácího energy drinku může rozjásat mnohem víc, než nás. Jenže v Maďarsku prostě energy drinky v půllitrech moc nejedou a tak je tam Monster za exota. K jinak plnému trhu 250ml plechovek se kdy přidala snad už jen dvojice ochucených Adrenalinu a jinak už snad nic. Až teď…
Hell Magnum není ničím jiným, než klasickým Hellem, nově označovaným přímo na plechovce jako Classic, v dvojité dávce. Půllitr má nový design, ale jinak se až na nápis Magnum jedná o naprosto to samé, co v ČR seženete jako 500ml Hell Premium. Teď si můžeme začít tipovat, kdy se tam objeví také velký Red Grape a Apple, které tu máme už docela dlouho. Ale to všechno záleží až na úspěchu varianty Magnum.
Rockstar Boom! oficiálně, druhou příchutí je Whipped Strawberry!

Pamatujete si ještě na Rockstar Boom! s příchutí Whipped Orange, který se nám odhalil v rámci veletrhu NACS 2014? Všechny tenkrát odhalené novinky, dvojice Sport a dvojice Freeze (Pina Colada a Lime Freeze), už jsou dávno oficiálně potvrzené a pomalu se na území USA objevují v prodeji. Design Boomu prakticky převzalo evropské Mango a pak ticho po pěšině. Ale Boom! opravdu bude, a nakonec rovnou ve 2 příchutích!
Jak se ukazuje, Rockstar své nové série nejraději přináší ve 2 příchutích. Pravdou je, že cílem jsou 3, ale jedna většinou min. dočasně vypadne, jako v případě Freeze Watermelon a Sport Power Vanilla. Nyní tak konečně můžeme oficiálně hovořit o nové sérii Boom! Nový Whipped Orange, již známe. Druhou verzí je možná ještě více zajímavý jahodový Whipped Strawberry! Co ale obě novinky skrývají? Whipped = šlehaný, možná krémový. Obsahujíc 2% džusu, o samotné příchuti zatím o moc víc nevíme. Tohle se prostě bude muset vyzkoušet.
English: All new Rockstar Boom! in 2 flavors! We already know Whipped Orange from NACS 2014, but the second one is really interesting – Whipped Strawberry Can you imagine this „whipped“ flavor? I don't, so please leave comment below if you can describe it.
Red Bull NL: Limitka Inspire Mr. Probz a The Summer Edition

Nizozemský zpěvák, rapper, skladatel, producent a herec Mr. Probz, vlastním jménem Dennis Princewell Stehr, je další známou osobností, která se kdy objevila na plechovce Red Bullu. V Nizozemsku se totiž začíná prodávat limitovaná edice Red Bull Inspire Mr. Probz, na níž naleznete jeho tvář, podpis a logo k akci Inspire Mr. Probz a QR kód odkazující na webové stránky. Podívejte se, jak limitovaná 250ka vypadá:
K limitce už ani není co více říci, tak se mrkneme na další skutečnost z této země. Ve stejné době jako tato edice se totiž na trhu objevila i žlutá plechovka Red Bull The Summer Edition. Ano, jaro se nezadržitelně blíží a Holandsko je tedy po Rakousku, Německu a Anglii (tam se Summer jmenuje Tropical) další evropskou zemí, kde se Summer objeví. Také začínáte mít ten pocit, že se letos žlutá edice objeví v mnohem více zemích?
Red Bull for G-Drive - Nádherný ruský Tropical "z karbonu"

V Rusku je možné všechno. Hlavně když za tím jsou peníze nějakého zámožného oligarchy. Jenže za novou plechovkou od Red Bullu, kterou vám teď chceme představit, je ještě mnohem víc. Říká vám něco Gazprom? Největší ruská společnost, největší exportér zemního plynu na světě, těžba a distribuce ropy, řetězec čerpacích stanic a prémiové palivo G-Drive, závodní tým G-Drive Racing, předváděčka závodního náčiní G-Drive Show, které se účastní i Red Bull Racing, a ruská vláda jako většinový majitel. Tady je prostě prachů až až.
Nádherná ruská edice Red Bull for G-Drive pak není žádným problémem. Reklama pro Red Bull a mnohem lepší energy drink v nabídce čerpacích stanic, než dřívější vlastní a téměř nezajímavý energiťák. Jedná se o běžný produkt na ruských benzínkách patřících pod Gazprom s příchutí Tropicalu (Summer/Yellow) + pěkný i když vlastně jednoduchý vzhled – karbon na pozadí neodmyslitelně patří k logu G-Drive, umístění a vzhled býků je zase převzatý z barevných edic Red Bullu. Nápisy azbukou pak říkají „Osvěžuje tělo i mysl“ a „obsahuje taurin“.
English: All new Red Bull for G-Drive energy drink can for Russia with Tropical flavour (Summer/Yellow). It's not limited edition, but classic edition for russian gas stations, where you can buy premium G-Drive fuel. The owner of G-Drive is Gazprom, biggest russian company and biggest natural gas exporter on the world. Majority owner of Gazprom is Russian government, so there is lot of money for futility things like own Red Bull energy drink can.
Mega Monster také v Anglii / Mega Monster confirmed for UK!

Aktualizace: Mega Monster pro UK má nakonec 568ml plechovku. A nově je potvrzen také pro Španělsko. Další země Evropy budou následovat brzy! ;)
Update: The Mega Monster for UK has 568ml can in final specification. And now we have confirmation about same Mega Monster can for Spain too Some other EU countries coming soon!
Nejen Německo, ale také Velká Británie neboli Anglie, se dočkává pěkné novinky od Monsteru v podobě „resealable can“. Ano řeč je o Mega Monsteru v 553ml uzavíratelné plechovce vyráběné Ballem. Po jeho objevení v sousedním Německu se dnes dostalo potvrzení, že brzy dojde k zahájení prodeje také ve Velké Británii. 553ml plechovka navazuje na v USA dlouhá léta prodávaný 550ml Import, který měl být rádoby dovážený z Evropy, i když tu nikdy nic takového nebylo. Název naopak přebírá od 710ml termosky. Ve Velké Británii by se měl objevit již brzy a to v klasické verzi i omarkované verzi s „průstřelem“ a cenovkou 1.59£.
English: All new Mega Monster 553ml twist top resealable can is confirmed for United Kingdom too! You can expect them in classic version and in price marked version = 1.59£ in bullet hole
Red Bull přebarví The Silver Edition na zeleno = The Lime edition!

Že Red Bull evidentně neví, jak naložit s řadou barevných edic, už víme nějakou dobu. Red edition už má tolik variant, že se to těžko počítá. Ač původní verze byla nejhezčí, nebylo skoro poznat, že je to Red Bull. Přesto se až u asi 5 verze dostali k přidání názvu příchuti na plechovku, což se týkalo i Blue a Silver edition. Jenže právě Silver se jim evidentně líbí nejméně a tak už měl i modrošedivou barvu. A teď si vyzkouší barvu zelenou
Samozřejmě není řeč o variantě, kterou již koupíte v obchodě, kdy je plech stříbrný a býk zelený. Barvy na plechovce jsou právě zcela naopak – tedy plech zelený a býk stříbrný, jako na ostatních edicí. Těžko pak ale použít popisek Silver edition. Tím nám vzniká „nový“ The Lime edition! Kde? V Kanadě. Proč? Stříbrná s barevným býkem by mohla v zákazníkovi vyvolat dojem, že je to další varianta Total Zero edicí, které jsou právě stříbrné s barevným býkem. V EU se jich tedy asi nedočkáme. Minimálně dokud tu nebudou Total Zero edice…
English: New variant of Red Bull The Silver Edition for Canada Recolored on green and renamed on The Lime Edition. Reason? Total Zero editions (Orange, Cherry) are silver with color bull. Red Bull can't confuse customers with that, so… There is probably no plan to bring it to Europe until we don't have Total Zero editions.
Největší plechovkárna Ball chce koupit konkurenční Rexam

Podle nadpisu se to může zdát naprosto nezajímavé, výsledek případně úspěšného obchodu by ovšem mohl být hodně zajímavý. A také by mohl mít různé následky, které se budou líbit málokomu z nás. Největší výrobce nápojových plechovek na světě, původem americká společnost Ball Corporation, se pustila do jednání o odkoupení druhého největšího výrobce nápojových plechovek, anglického Rexamu. Co by to znamenalo?
Pokud alespoň trochu sledujete od jakého výrobce je daná plechovka, pak většinou uvidíte logo Ball, Rexam a mnohem méně častěji CP, MCC, Crown… Právě Rexam a Ball spolu bojují o zakázky na plné obrátky. A tak jednou máte stejný energy drink od jednoho a podruhé zas od druhého. Ještě mnohem více se to projevuje u limitovaných edic, kdy si zadavatel vymyslí třeba soutěžní kód pod trhátkem a čeká na lepší nabídku.
Případné spojení největšího s druhým největším by tak mohlo vytvořit nebezpečný (téměř) monopol. Na trhu by bylo o hlavního nepřítele méně, s větším množstvím továren by naopak narostla možnost nabízet levněji. Proč se o to zajímat, pokud vás neberou odlišná loga výrobce na plechovce? Tak třeba proto, že nabízí odlišné velikosti neklasických objemů plechovek (pro Monster Mega podstatné) a v boji o zakázku nabídnou např. stejnou cenu, ale barevné topy navíc. Pro zadavatele hezčí produkt za stejnou cenu. Takových zajímavostí a odlišností by po spojení Rexamu s Ballem mohlo být mnohem méně. A to by rozhodně byla škoda, nemyslíte?
Big Shock! odhaluje oblečení v sérii Trabantem napříč Tichomořím

Big Shock! a žluté trabanty Dana Přibáně, to je silné spojení známé už od úplně první cesty Trabantem Hedvábnou stezkou v roce 2007. Za tu dobu má Big Shock! zcela jiný design a hromadu nových příchutí, u cestovatelů se zase posádka rozrostla o poláky s maluchem (Fiat 126 O kurwa!), slovák s pinckem (Jawa 21 Special), odjelo se Trabantem napříč Afrikou a Trabantem napříč Jižní Amerikou… a spojení s BS! drží
Právě v těchto dnech se žlutá kolona vydává na další cestu – Trabantem napříč Tichomořím. Vše začne 4. dubna, kdy se vylodí v Perthu a začnou tak pomalu uzavírat pomyslný okruh „Trabantem napříč kontinenty“. A jelikož Big Shock! hlásá „Ať to není bez tebe“, tak to nebude bez Big Shocku! V době, kdy budou dvoutaktní žluté povozy bojovat v tichomoří, můžeme očekávat zajímavou podporu. Část odhalíme už dnes.
První je podpora přes velkoobchody, kde se v letácích objevuje odměna za nákup 4 resp. 10 kartonu a to tričko nebo mikina z limitované edice Big Shock! s motivem Trabantem napříč Tichomořím. Jedna verze má na sobě trabanta, klokana se sloganem „Ať to není bez tebe“, ta druhá naopak mapu tichomoří. Kupovat tolik plat ale nebudeme, takže doufáme, že se oblečení objeví také na ShockShop.cz! Až kluci v dubnu vyrazí, objeví se u Big Shocku také další kampaň, která ve spojení s trabanty odhalí i první novinku pro rok 2015.
Candy Store news: Rockstar Mango a Electric Fruit Mix pro UK

Pamatujete si ještě (ale jo, určitě si ho pamatujete ;)) redesign hodně oblíbené příchuti Rockstar Mango Orange Passion Fruit pro sousední Německo? Těžko se tam shání ještě dnes. Ale co je pozitivní, že se stejný design objevil také v druhé evropské zemi, kde se kdy Mango prodávalo, ve Velké Británii. Má tedy navíc proužek 99p (ten podle mě tenhle vzhled trochu kazí, ale co už) a nově jej koupíte v The Candy Store i na jeho e-shopu.
Během příštího týdne také dorazí zásoby již jednou nabízeného a rychle vyprodaného Rockstaru XDurance Electric Fruit Mix. Electrizující ovocný mix skrývá „watermelon taste“, ve skutečnosti je tam cítit nejvíce opravdu meloun, ale spolu s ním i celá řada dalšího ovoce. Ještě zpátky k novému vzhledu Rockstar Juiced Mango – skvělá cena 59,– je téměř rovna nákupu v Německu, kde jej málokdy koupíte pod 2 eura, tedy cca 56kč.
Tesco bojuje proti krádežím, označuje i plechovky za dvacku

Určitě to dobře znáte – dražší produkty a hlavně ty, které by šlo lehce ukrást, jsou v obchodech osazovány ochrannými čipy. Dřív to bylo oblečení, alkohol, elektronika…, ale v poslední době už to začíná zacházet až do přehnané absurdity. A tak v českém Tescu trvá nákup několika tabulek čokolády Milka (v akci 20kč/kus) o něco déle, protože pokladní musí deaktivovat čip na každé z nich. Čekáte, že něco podobného vytáhnu i u plechovek?
V ČR jsem to zatím nezaznamenal, i když jeden předražený Monster za 39,– udělá víc, než tabulka Milky. Anglické Tesco je pak trochu dál a má právě i takové energy drinky za 1,39 libry ochráněny čipem. Vtipné je, že je to na ostrovech po kondomech a tampónech to nejlevnější, co je takto ochráněno. A vidíte, v ČR je to hned překonáno čokoládou za dvacku. Je tedy asi jen otázkou času, kdy si naše Tesco řekne, že si otravné čipy umístí na předražený Monster, ale i na té největší srágoře za 12 kaček. A do sbírky aby to člověk odstraňoval…
Rockstar Cucumber Lime? Okurkovo-limetkový energiťák realitou!

Tak teď si musíte doslova říkat, že se Rockstar zbláznil. Naprosto to samé jsem si říkal včera já, když jsem na tenhle obrázek narazil na Instagramu. Jen holt nebyl čas a chuť psát hned článek, takže už jste jej mezitím pravděpodobně viděli na Facebooku. Přesto má pořád smysl si k němu říct něco víc, protože na první pohled vypadá okurkovo-limetkový energy drink jako šílený nápad. Vysvětlíme vám, proč to není zas taková šílenost.
Rockstar Cucumber Lime se objevil na klasickém oficiálním letáku, které občas exkluzivně zveřejňujeme. Ověřili jsme jej a je opravdu reálný. Sedí EAN kód nového výrobku i další údaje. Jenže kombinace okurek s limetkou zní na první pohled opravdu šíleně. Pokud neznáte fakt, že je to na americkém kontinentu celkem oblíbená kombinace nejen výživných koktejlů. Holt má každý rád trochu něco jiného a v podání běžných nápojů už se Cucumber Lime aneb Limon Pepino objevil třeba u Gatorade. Mají to rádi, tak díky tomu vznikl i nízkokalorický lehce sycený Rockstar dodávající energii a hydrataci. Pro nás asi nic moc, ale v USA se musí zkusit všechno.
English: All new Rockstar Cucumber Lime for USA! Yes, cucumber and lime… It's favourite combination in USA, so why not, isn't it? Gatorade already offers this combination with big succes. Second name, Limon pepino, is just Latin American name for this combination. It's real? We verified it and… Yes! More info soon.
Battery ED odhalil No Calories, No Calories Lime a limitku

Můj oblíbený severský energetický nápoj Battery si po loňských ovocných variantách vymyslel pro blížící se sezónu opět něco nového. Trend se tak opět nevyhl ani baterkám, které vytvářejí „sérii“ No Calories o 2 variantách – Ta první je klasickým Battery ED bez cukrů a prostě kalorií, ta druhá to samé, jen s přidanou osvěžující limetkovou příchutí Lime. Design pak zůstává téměř identický, jen se prohazuje černá se stříbrnou.
Během zkoumání nových variant jsme navíc narazili na zajímavou limitovanou edici originální baterky. Jedná se o limitku spojenou s jezdcem Moto2, kterého Battery energy drink sponzoruruje. Mika Kallio, jeho startovní číslo a grafika s ním spojená se objevuje na pozadí plechovky, díky níž můžou na severu vyhrát zájezd na závody MotoGP v Nizozemském Assenu. No to se nás netýká, ale limitka je to pěkná, ne?
English: All new Battery energy drink series „No Calories“ with Original and Lime taste + Limited edition of Original Battery with Moto2 Mika Kallio design for Finland.
Red Bull The Tropical Edition novinkou pro UK. Dočkáme se také?

Včera tu byl „nový“ Red Bull The Semmel Edition a dnes tu máme další novinku od Red Bullu. Tentokrát ovšem zcela vážně, i když vás realita může ve výsledku opět trochu zklamat. Zcela nový Red Bull The Tropical Edition pro Velkou Británii totiž ve výsledku není zas až tak moc nový. Pamatujete na The Summer Edition pro Rakousko a Německo v 250ce? Tak tohle je vlastně naprosto to samé, jen už se nejmenuje Summer.
Očekáváte ve stylu zbylých edicí název The Yellow Edition, jako tomu je nově v USA a Kanadě, kde se původní 355ml Summer změnil v 250ml Yellow? Chyba lávky, novinka pro UK s cenovkou 1.19£ ponese název The Tropical Edition s popiskem Tropical Fruits na lince. Do ČR/SR se Summer nejspíše nepodívá, ale u již nelimitovaného Tropicalu očekáváme opak ;) A třeba i přejmenování Summer → Tropical v Rakousku.
Red Bull The Semmel Edition - Novinka s chutí sladkého pečiva!

Že je individuální přístup k jednotlivým trhům účinnější, než cpát všude to co chutná na domácím trhu, na to už přišlo několik různých výrobců. Ale Red Bullu to trvalo opravdu dlouho. Až před nedávnem vytvořil Total Zero The Cherry Edition a Total Zero The Orange Edition výhradně pro USA, kde zero drinky letí ze všeho nejvíc. A teď se rozhodl pokračovat, Švédská pobočka si totiž prosadila svou a představila novinku – The Semmel Edition!
Red Bull The Semmel Edition slibuje Semmelsmak, tedy příchuť typické Švédské a Finské sladké pochoutky, které se říká Semla (no, říkejme tomu žemle). Tato jejich žemle je sladké pečivo plněné směsí mléka s mandlovou pastou a šlehačkou. Uřízne se vršek, naplní a přiklopí. No ale to už jsme odbočili. Zdejší pochoutka je tak oblíbená, že se prostě místní Red Bull rozhodl udělat energy drink. Jak tohle může chutnat…
Tak asi takhle by mohl vypadat článek, kdybychom zcela nesmyslně skočili švédskému Red Bullu na špek stejně jako většina z vás. Musel jsem se nasmát, když mi celý večer pípal mobil s dotazem, jestli je to pravda. Lidi sakra zkuste přemýšlet, tohle je prostě totální zhovadilost (povedený „aprílový žertík“), kterou by Red Bull neudělal. Vše navíc jasně potvrzuje popisek fotky, kde je napsáno „Kdyby jsme mohli rozhodovat my…“ a fakt, že se 17. února slavilo ve Švédsku tzv. Tlusté úterý doprovázený dnem pochoutky Semla ;)
English: All new Red Bull The Semmel Edition is just joke from Red Bull Sweden, not a real product ;)
28 Black představil kyselé novinky - Sour Apple a Sour Cherry

Německý energy drink 28 Black, dříve Schwarze dose a Weisse dose, se rozhodl rozšířit svojí nabídku. Původní příchutě Acai a Acai sugarfree nedávno obohatil verzí Classic, která neskrývá nic jiného, než klasickou příchuť. Mezitím vznikla odbočka 28 Drinks Bitter Lemon, Ginger Ale, Tonic Water a Pink Grapefruint, u nichž nyní proběhne redesign (přidání stříbrného pruhu u loga), aby se nepletly s novými energy drinky podobných barev.
28 Black už je dnes holt „Black“ i když se jedná o ostatní úplně jinak barevné varianty. A že to u energy drinků byly „3 odstíny šedi“, jelikož existující verze koupíte v černé, bílé a šedivé plechovce. Značka se svou nabídku rozhodla rozzářit a přináší dvě kyselé novinky. Příchutě mi sedí spíš do Maďarska, než na Německy trh, ale co. Červený Sour Cherry skrývá višňový a zelený Sour Apple jablečný energetický nápoj s kyselým ocasem.
Když už je řeč o značce 28 Black, tak jsme se rozhodli zmínit také jednu zajímavost. Tahle firma totiž na svém webu nabízí individuální potisk jejich klasické černé varianty 28 Black Acai. Místo loga a názvu si můžete zvolit zcela jiný nápis a obrázek (pouze z předem nabídnutých img) v jakékoli barvě + si na černé pozadí vybrat z 6 vzorů. Objednat lze od 24ks, což je na téměř vlastní promo plech se sleevou super nabídka.
Nový Spider Mimic slibuje návrat ke klasickému energy drinku

Ne každý výrobce energetických nápojů začíná s klasickou příchutí. Tím teď nemyslíme Rockstar a Monster, které sice nemají u svých prvních variant úplně klasickou chuť, ale pořád se k ním blíží a jsou tak myšleny. Naopak je řeč o značkách jako třeba 28 Black (Classic byl až jako 3 verze po x letech), Serafu (výborná česká novinka, která rovnou zkouší něco jiného) nebo o… americkém Spideru, jenž má již rovnou 8 variant!
Právě Spider Energy Drink je tím, kdo představuje novou variantu Mimic – Classic energy drink. Ten kdysi začínal s variantou Original, která ovšem skrývala kombinaci manga s mandarinkou. Následoval Widowmaker se směsí bobulovitého ovoce, sugarfree verze obou předchozích, dvojice limonád a punch. Až u 8 varianty se rozhodli, že chtějí také klasický energy drink a nazvali ho Mimic. Jako proč ne, ale mám tak trochu pocit, že tím popírají odlišnost, jenž kdysi sami nastolili při svém zcela odlišném startu…
Shark v Normě za dvacku a rovnou v upraveném vzhledu

Norma má občas období, kdy je to téměř každý týden nějaký zajímavý energy drink v akci, který jinak není vůbec v nabídce. Od začátku letošního roku je takové období opět tady – Rockstary, Burn, jinak špatně sehnatelný Super Frankie… a teď stejně tak těžko sehnatelný Shark za skvělých 19.90,–
Akce trvající od pondělí 16.2 do neděle 22.2 tak opět přináší hůře sehnatelný energy drink a co víc, u Sharka téměř vůbec poprvé v ČR s novějším vzhledem. Dříve bylo pozadí celé bílé, nověji se přidává modrá. A právě tato novější varianta, kterou má ve sbírce u nás málokdo, je v prodeji v Normě. Tuto skutečnost netvrdí jen leták, ale už byla potvrzena prvním nákupem, takže hurá do Normy pro skvělý obsah a pěkný plech
Monster po spojení s Coca-Colou chystá v Evropě ofenzivu

Jak už asi všichni víte, Monster spojil své síly s Coca-Colou. Zjednodušeně řečeno přesunul všechny své aktivity mimo Monster Energy pod Coca-Colu, která naopak přesunula své aktivity mezi energy drinky pod Monster. Všichni se tak nově soustředí hlavně na to, co opravdu umí – Coca-Cola na softy, Monster na energy drinky. Zároveň tím ovšem upevnili svůj svazek na distributorském poli. A to slibuje zajímavou budoucnost v Evropě!
Coca-Cola bude distribuovat Monster na všech trzích, kde působí. Ve většině Evropy se tak nic nemění, jenže Coca-Cola bude mít ze všech úspěchů a výdělků větší podíl. O to víc se má snažit. Hned první vlašťovkou je Monster Mega v Německu a Anglii či brzy dorazivší Monster Punch v Německu. Podle různých indícií se jedná o takové veřejné testy, jenž mají určit další postup napříč Evropou. Mega už se pro ČR připravoval již před rokem (i když jako XL). Monster má navíc po verzi The Doctor chuť na další úspěchy, stejně jako Coca-Cola na vyšší příjmy. V případě úspěchu se můžeme v EU začít těšit na více novinek jako v podání Rockstaru.
Kup si Rockstar a získej slevu na hru v Mercuria Laser Game

Spolupráce Rockstar Energy Drinku s lasergame Mercuria v pražských Holešovicích, která byla zahájena v prosinci loňského roku, se v únoru rozjíždí ve velkém! Cílem je propojení Rockstar Energy se zážitky a dobrodružstvím. Lákadlem pro všechny fanoušky lasergame i energy drinků je akce, v rámci níž dostane každý, kdo navštíví Mercurii a koupí si nápoj Rockstar, 20% slevu na hru.
Všichni, kteří si přijdou do arény zahrát, se tak mohou těšit nejen na levnější hru, ale i na dostatečné množství energie v podobě Rockstar. V budoucnu na návštěvníky čekají i slevové nabídky a promo akce, které společně připraví Mercuria a Rockstar Energy Drink. Více o Mercuria Laser Game na MercuriaLaser.cz ;)
Cube energy - Nádherný design a povedená neobvyklá příchuť

Když jsme zahlédli nový energy drink Cube, tak jsme hned věděli, že nesmí chybět ve sbírce. To jsme ovšem ještě netušili nic o odlišné příchuti a uvnitř čekali jen nějakou další klasiku. Ovšem chyba lávky, jelikož nám bylo přislíbeno něco ve stylu „other fantasy taste“. Německy Cube by rád na český trh a my jej rádi ochutnáme
Cube – Když jsme komunikovali s výrobcem Cube energy, tak nám bylo řečeno, že si máme dát bacha, protože Cube není jen klasický energy drink a přichází s odlišnou příchutí. Díky bohu za to! Oficiální označení příchutě je ale „inovativní příchuť Cube Energy“, takže si na to musíme přijít sami. Po vůni a chuti skrývá Cube nějaké to bobulovité ovoce, nejdříve mi připomínal brusinky, ale těch chutí je uvnitř víc. Společně fungují opravdu zajímavě a drink dokáže ve vychlazeném stavu výborně osvěžit, což doprovází ještě chladivý ocas po polknutí. Známka: 1*
U Cube energy drinku se netají odlišností a ambicemi. Již nyní pracují na celé řadě dalších příchutí, jejich budoucí plechovky můžete vidět na přiloženém obrázku. Ne u všech testovaných novinek bychom vysloveně rádi, aby dorazily na CZ trh a u některých si říkáme, proč je vůbec testujeme. Cube je ovšem výjimkou a my se těšíme, až budou i další varianty. V dnešní době lze totiž uspět jen s něčím takto odlišným.
Relentless odhaluje novinku - Mango Ultra je ovšem jen další Zero

Relentless se nám opět po roce ozval, což se dalo očekávat. Se železnou pravidelností je to totiž vždy začátek roku, kdy Relentless, tedy alespoň na území UK, vyrukuje s novinkami pro danou sezónu. Loni to bylo nové Cherry a Origin Ultra. Kvůli oběma skončily předchozí varianty Berry (toho je opravdu škoda) a Sugarfree (Origin Ultra je vesměs to samé). No snad kvůli novince neskončí něco i letos, protože to opět bude bez cukru…
Během odhalování je od začátku jasné, že to opět bude novinka ze série Ultra, tedy zero calories – bez cukru. Neznámá byla jen příchuť. Čekáte existující variantu bez cukru? Kdepak! Relentless se rozhodl konečně vytvořit příchuť Mango, která této značce sedne jak prdel na hrnec, jenže v podobě zera :( Škoda přeškoda, klasická varianta by byla rozhodně lepší, ale teď tu prostě máme nový Relentless Mango Ultra :/
Heavy1 - "Čistý" energy drink z Německa povedenou klasikou

Chuťově klasických energy drinků jsou opravdu plné regály všech možných obchodů. To ovšem neznamená, že se jedná o opravdu kvalitní nápoje složením, chutí a vzhledem. A chtít všechno dohromady, to už je vůbec téměř nemožné. Výjimkou je například Hell, jehož original je opravdu top. A co takhle zcela nový německý Heavy1? Jednoduchý a fungující design slibuje „čístý energy drink“. Jak na tom je doopravdy?
Heavy 1 – Po vůni trochu sladší klasika se potvrdí i prvním ochutnáním. Čistý energy drink s klasickou příchutí ovšem patří mezi ty rozhodně lepší a to i díky použití 86.1% čisté minerální vody a pravého třtinového cukru místo aspartamu. Právě třtinový cukr vytváří odlišnou příchuť jinak běžné klasiky. Osobně už klasiky moc nepiju, ale u Heavy 1 rád udělám vyjimku, stejně jako u jednoho z nej. tuťáků na světě, Hellu. Také Heavy 1 má prémiovou chuť, která lze pít dokola aniž by se jí přepilo. Heavy1 získává zcela zaslouženou známku 1!
Pro Heavy1 samozřejmě aktuálně musíte do Německa, ale jeho cíle jsou mnohem větší, takže by rád na další trhy včetně toho českého a slovenského. Snad se tedy podaří najít obchodního partnera, který by do toho s nimi šel, protože u Heavy1 to dává mnohem větší smysl, než u hromady jiných pokusů. Heavy1 rozhodně doporučujeme ochutnat a především jako pěkný plech zařadit do své sbírky.
Crazywolf po letech mění design, rozdílu si možná nevšimnete

Crazywolf, to je už dlouhá léta jistota v Kauflandu a ve velké části vietnamských večerek a to za pár kaček. Před lety existovaly ve starém designu jen originál (připomínající baterie Duracell) a sugarfree, až jednoho dne došlo k přebarvení, přidání vlků a variant Cola a Lime. Když jdete do Kauflandu, změnu na Crazywolfu asi opravdu nehledáte. Stejně jako já v sobotu v Polsku… a přesto se najednou design alespoň trochu změnil.
Jak odhalil Hagi na Facebooku (dík za fotku!), Crazywolf má opravdu upravený design. Schválně se mrkněte na fotku Coly a najděte jej. Ono to zas tak odlišné není – Cola je napsáno větším písmem, nad crazy není nápis energy drink a „půlící“ linka mezi barvami je posunuta z obvyklého místa, rozdělujícího Crazy a Wolf logicky na dvě slova již od počátku věků, doprostřed Y a to jen kvůli tomu, aby více seděla nad novou tabulku v zadní části. Stejné změny lze samozřejmě brzy čekat i u Originálu (tam popis příchutě není), Sugarfree a Lime.
Black se vrací do ČR, Tesco nabídne Sexenergy, Light a Mojito

Aktualizace 8.2.: Nové informace prozrazují, že do Tesca mají dorazit také některé z nových vitamínových variant Blacku. První má být „Black Vitamin Magnezium“, tedy modrá varianta s příchutí Blueberry:
Black už se na českém trhu objevil několikrát ale nikdy se tu neohřál nijak výrazně dlouho. Teď se opět vrátí a není žádným překvapením, že to bude opět v Tescu. Tam již první sběratelé hlásí např. nález Blacku Sexenergy s přelepem, podle internetových stránek Tesca se ovšem v nabídce objevuje také Light (tedy Zero Sugar) a Mojito. O originálu ani zmínka, ale snad se objeví také. Cena je přijatelných 19.90,– za 250ml plechovku ;)
Exkluzivně: Rockstar Roasted Mocha a Caramel v novém!

Po krátké odmlce tu opět máme tajemný pohled za dvířka Rockstar Energy Drinku Když se podíváte zpětně do kategorie Rockstar, tak zjistíte, že se nám daří odhalovat novinky nejen pro USA jako prvním na světě. A jinak tomu nebude i tentokrát, když se nám pod ruku dostal pohled na dvojici „nových“ kávových Roastedů. Ty totiž existují v klasické verzi a v bezlaktózové verzi s mandlovým mlékem. Rockstar to teď zamotá ještě víc. No aspoň to bude s „prémiovými“ bílými vršky, které jsou lepší volbou, než kdyby byly hnědé, že jo?
Roastedy with Almond milk vypadají odlišně, než původní Roastedy a např. v případě verze Light Vanilla zdvojují nabídku. V Kanadě se navíc s jejich novým designem nabízejí staré klasické Roastedy. Bordýlek? Nevadí, trošku ho porovnáme – v USA se již brzy začnou nabízet 2 nové Roastedy a to Mocha a Caramel Macchiato, což jsou v podstatě staré příchutě v novém kabátku. Naštěstí pořád s klasickým mlékem, což na plechovkách odlišuje především jiné pozadí a jiné popisky. Prý „novinka“, ale podle všeho nahrazení starých Roastedů jak je známe.
English: All new Rockstar Roasted Mocha and Caramel Macchiato. Not with almond milk (lactose free) as 3 previous flavours in this design. Marked as „new“, but this is probably redesign of old Roasted Mocha and Caramel with nice white ends (top) and different background (probably because they're not with almond milk). Light Vanilla will not have new version → replaced with almond milk version.
Nové Helly startují v ČR a SR. Jako první dorazí půllitry

Hell se s přelomem roku rozhodl předělat design svých plechovek podle povedených vzhledů zimních iceCoolů Kiwi a Blueberry. V domácím Maďarsku samozřejmost, ale nebylo známo, jak to bude u nás a na Slovensku. Odpověď přišla celkem rychle, když včera Hell Energy CZ odhalil na svém instagramu fotku s půllitrovými plechovkami Strong Red Grape a Strong Apple v novém, což zároveň byla jejich celosvětová premiéra.
Hell si totiž v Maďarsku na 500ml vůbec nehraje, takže je jejich verze pro CZ/SK/GR/CY první, která se nám ukázala. Spolu s nimi už je v novém vzhledu také 250ml Original a Red Grape, takže můžete začít pomalu hledat ;) Brzy pak určitě dorazí i zbylé varianty jako 500ml Original a 250ml Apple, Cola…
Rockstar Am Ring 2015 - Limitky potvrzeny ve 4 příchutích

Rockstar v Něměcku překvapil, když jsme mu na začátku roku odhalili rovnou pětici „novinek“ najednou. Nyní už konečně můžeme oficiálně říct více. K redesignovanému Mangu se totiž aktuálně nemá přidat žádný další redesign, jelikož se testuje reakce lidí a až pak se rozhodne. Ze stejného důvodu nepotkáte v Německu 355ml ani 250ml Mango v novém, i když by to byla nádhera. A co slibované limitky k Rock am Ring 2015?
Rockstar opět podporuje hudební resp. Rockový festival konající se na závodním okruhu Nürburgring a letos se rozhodl celou akci podpořit také reklamou v TV a limitovanou sérií plechovek svého nápoje se soutěží o vstupenky. Díky internetu se podařilo již dříve odhalit varianty Original, Guava, Blue Raspberry a Green Apple.
U zmiňované čtveřice také nakonec zůstane, což konečně prozradily oficiální materiály, které přikládáme k článku. Ty navíc odhalují také datum zahájení celé promo akce – 16. února, což je za pár dní. A určitě si pamatujete, jak to vždy bylo s Rockstar limitkama u nás. Vždy se objevují dříve a také němečtí sběratele již hlásí první úlovky Originálu a Guavy. První jmenovaný vyroben dokonce již v prosinci. Takže lov začíná.
English: Rockstar DE confirmed „Rockstar am Ring“ promotion in 4 flavours – Original, Guava, Green Apple and Blue Raspberry. Promotion start in few days – 16. February 2015.
Blue Energy - Přírodní a zdravá energie i u nás? Ano!

100% přírodní a zdravá energie v podobě Blue Energy se mi dostala do rukou od distributora bHIP Slovensko, za což moc děkuji. Bylo mi řečeno, ať Blue Energy nápoj vyzkouším a hodnotím po 3. sáčku, protože ne na každého to hned působí a má stejné účinky. Nejprve si ale tento nápoj představíme, zrecenzujeme a na závěr ohodnotíme.
Nápoj BLUE je směs extraktů přírodních stimulantů (např. ženšen, guarana, maca a zelený čaj), velkého množství minerálů a vitamínů B, C, 9 aminokyselin a dalších složek zaručujících dodání silné a dlouhodobé energie. BLUE Energy dodává energii dlouhodoběji postupným uvolňováním, proto působí déle než klasické Energy Drinky. Má za úkol zlepšit soustředění, výkonnost a výdrž, ale také regeneruje svaly a klouby. Vhodný je především pro sportovce a studenty.
BLUE má také potvrzení Olympijské komise, že není dopingem. Proto ho také využívá mnoho sportovců, jako například Sigfried Opetnik (8× mistr Rakouska v horském orientačním běhu). V podobě sáčku s nápojem, který stačí smíchat s vodou, se konečně dostáváme k samotné recenzi a hodnocení.
Po rozpuštění nápoje s vodou (do noty mi po 3. vyzkoušení padl objem 400–500ml) cítím směs lesních plodů a i rudá barva tomu naznačuje. A chuť se mi opravdu potvrzuje již prvním lokem. Je vyvážená, není hořká a ani sladká, mně opravdu chutná a hned jsem si ji oblíbila. Poslední vzorek jsem si dávala ráno před cestou do školy, abych byla ve škole v pozoru a neusnula hned při první hodině. Musím opravdu říct, že jsem se ve škole více soustředila, byla jsem více aktivní a energie mi vydržela celý den.
Na závěr můžu říct jen to, že si BLUE Energy v budoucnu zakoupím, nejen proto, že je čistě přírodní, ale také proto, že mi energii dodal na celý den a účinek byl opravdu vynikající. Ještě jednou děkuji za poskytnutí produktu a Vy nezapomeňte se podívat na webové stránky, kde můžete naleznout i jiné podobné produkty.
Nový Energy Outlet - E-shop plný plechovek a plány do budoucna

Pozor: 29.1 došlo k doplněni e-shopu o nové kousky! ;)
Říkali jste nám to opravdu dlouho. „Spusťte svůj vlastní e-shop“, to na nás vyskakovalo na každém rohu. A dlouho jsme měli názor, že je to zbytečné – vždyť naše přebytky nabízíme neustále dokola a dávno o ně není zájem. Navíc jsem občas z pracovních důvodů zkoušel různé e-shop systémy a nikdy nenarazil na ten, který by mi alespoň trochu seděl. To se obrátilo před pár dny a spolu s Thomasem jsme se rychle rozhodli…
Zabralo to pár dní vylaďování, přestěhování a vyfocení plechovek, nahrávání na shop, administrace a bůhví čeho ještě. Nyní vám konečně můžeme představit zbrusu nový Energy Outlet nacházející se na adrese Shop.Energy-Drinks.cz . Spuštěn byl v sobotu 17. ledna a věřte nebo ne, už v neděli jsme začali vybavovat 11 objednávek. Další 3 dorazily ještě během balení. Celkem zmizelo ze skladu přes neuvěřitelných 200 plechovek za 12 hodin.
Nakupovat můžete samozřejmě i nadále. Ve skladu je ještě slušná hromádka plechovek. Aktuálně se sice jedná o prázdné kusy, ty jsou na druhou stranu převážně starší a sběratelsky zajímavé. Chybí vám třeba starší Big Shocky? Žádný problém. Skončit tím ale rozhodně nechceme. Až se nám trochu vyprázdní sklad, tak přidáme plechovky plné. Důvodem je i fakt, že nechceme míchat velké objednávky prázdných a plných plechovek dohromady. Opravdu blbě se to balí a my dbáme na bezpečnost plechovek jak to jen jde. A na jaké plné věci se těšit? Hůře sehnatelné CZ věci, ale také zajímavosti a novinky ze všech okolních států a Maďarska a to snad už během února a začátkem března. Do té doby neváhejte a nakupujte, protože se zásoby slušně tenčí
Akce: Rockstary za dvacku, Burn Lemon Ice za 15,- a další

Slevové akce nás téměř všechny chtě nechtě zajímají. Na nákupu jedné plechovky tolik nesejde, ale jakmile si chcete udělat třeba zásoby, tak už se to vyplatí. A že se teď vyplatí zajít do Normy (seznam prodejen zde), o tom žádná. Není to tak dávno, co byl v nabídce Super Frankie a na ten s trochou štěstí narazíte ještě v těchto dnech. Protože jak znám Normu, tak tam budou do vyprodání. No a spolu s ním koupíte levně i další drinky:
V tomto týdnu (26.1 – 1.2) jsou v nabídce Rockstary s velmi pěknou cenovkou. Original, XDurance Blueberry a Guava za dvacku, to už je slušná možnost na vytvoření zásob. A dost možná bude v nabídce modrý XDurance se silver topem, který je pro CZ/SK/HU/PL, ale při výrobě v Polsku schytal neobarvený vršek. Příští týden (2.2 – 8.2) naváže akce další. Burn Lemon Ice sice v petce, ale komu chutná, tak má možnost za 15kč!
P.S.: A Big Shocky do konce měsíce v Tescu za 24,90,– ;)