Přehled: SAPA je plná novinek, které míří do večerek

Když je něco v tržnici SAPA, tak je to skoro ve všech vietnamských večerkách, minimarketech a dalších prodejnách v Praze a okolí. SAPA je pro ně jako velkoobchod, do kterého se sjíždějí ve velkém, takže následující řádky platí i pro lidi ze vzdálenějších míst. Určitě už máte dobře vytipováno, které večerky se zásobují právě tam. Jenže teď je v tržnici celá řada zajímavých energy drinků a proto přinášíme přehled plechů putujících do prodeje.
Začínající sezóna a hromada novinek, ale i starší v ČR ovšem těžko sehnatelné záležitosti. To je realita dnešních nákupů. SAPA totiž nabízí většinu novinek – redesignovaný Semtex Original, ochucený Club Power Jahoda, melounový Big Shock! Watermelon i upravený No Fear Original. Od Big Shocku se ve velkém objevují i exporty pro USA (Exotic a Orange) či Rusko (Cola, Exotic, Orange, Fruity) a brzy zřejmě objeví 500ml vinylové limitky.
Vedle hromady „českých“ novinek s oficiální distribucí můžete narazit na polský Free Style 500ml (dříve známý pouze v 250ml plechovce) a dříve zmiňovaný Jump In se sleeve fólií překrývající Action Purple. Poslední a opravdu zajímavou plechovkou je pak stříbrný Gangster 500ml s krátkou expirační lhůtou a nízkou cenou. Ostatně i proto se do sapy dostal, aby zmizel ze skladů co nejdříve a nemusel se vyhazovat. Tak hurá na lov!
Red Bull UK a dvě 250ml limitky: Air Race a hudební Disclosure

Red Bull a hromada vzhledových limitek. To už je celkem stará pohádka, že jo? Rok co rok jich je takové množství, že není v silách snad žádného sběratele, aby je měl všechny doma. Red Bull UK měl před týdnem tiskovou konferenci, na které odhalil velké plány pro letošní sezónu. Spolu s tím odhalili rovnou 2 limitované edice, které již v těchto dnech putují na anglický trh. Obě jsou v malém 250ml provedení.
Red Bull Air Race 250ml aneb žádné překvapení. Limitky s tématikou leteckých závodů Red Bull Air Race se objevují od loňského obnovení těchto závodů téměř v každé zemi, kde se Air Race koná. Výjimkou letos bude nejspíše jen Chorvatsko, kde RB nepůsobí takovou silou, ale kdo ví. V Anglii se budou konat závody v Ascotu a to 15–16. srpna. Plechovka s tématikou Air Race už je ovšem v prodeji nyní s cenovkou i bez.
Druhou limitkou pro Velkou Británii je Red Bull Disclosure 250ml a jedná se o opravdovou specialitku. Snad poprvé známe i přesný počet vyrobených plechovek, kterých bude rovných 8 miliónů! Ač limitka, nebude jich vůbec málo V prodeji bude v 65 000 pubech, barech a klubech napříč UK. Disclosure je název britského electronicko-housového dua. Kreslené obličeje na plechovce tvoří součást jejich image.
Nový vzhled No Fearu brzy všude a na všech příchutích

První stočená série po hudebních limitkách všech No Fearů vypadá úplně jinak, než kdy předtím. Zatímco v ČR pomalu objevujeme Original v novém podání se zjednodušenou grafikou a výrazně větší lebkou, tak se v Anglii začínají v novém objevovat také ostatní příchutě. Zatím máme k dispozici obrázky jen 3 verzí, přesto je už víc než jasné, že na plechovkách ubude textů a celkově tak dojde ke zpřehlednění. I když mě se víc líbí staré verze.
Žádný Motherload a žádný Storm. Tyhle rádoby podsérie už u No Fearu prostě nebudou. Každá verze si nově nese pouze logo No Fear, velkou lebku, nápis Extreme Energy a samotný krátký název příchuti. Zapomeňte na Motherload Cherry, Motherload Apple a Blue Storm. Nyní se No Feary jmenují pouze Cherry, Apple a Blue. Redesigny Applu a Cherry by se časem měly objevit také v ČR a doplnit tak Original Extreme Energy.
Nový CrazyWolf Cassis - Pátá příchuť energy drinku z Kauflandu

Jak nejspíše každý ví, energetické nápoje značky CrazyWolf odjakživa patří řetězci obchodů Kaufland. Ten je ve svých obchodech nabízí na všech trzích s výjimkou Německa, kde raději nabízí značky Rocket a Effect. CrazyWolf se nikde jinde neprodává, tedy až na vietnamce, jenž je chodí při akcích vykoupit. Kdysi, ještě ve starém „baterkovitém“ vzhledu, existoval jen Original a Sugarfree. S redesignem se přidala Cola a Lime…
Před nedávnem došlo k dalším lehkým úpravám vzhledu a zvýraznění popisku jednotlivých příchutí. Ty bez problémů seženete v každém Kauflandu a už to vypadalo, že to bude vše. Jenže v tom se v „domácím“ Polsku objevila černo-fialová plechovka. Nový CrazyWolf Cassis skrývá energy drink s příchutí černého rybízu a chutná prý dost podobně jako Mixxed Up / Freeway Up Cassis. Popisky jsou i v CZ a SK, tak snad brzy dorazí
Photo: Energy News PL, Thanks mate ;)
Red Bull: The Summer Edition v Japonsku i v 185ml plechovce

Letošní celosvětová letní limitka od Red Bullu, The Summer Edition, se nakonec podívá také do, z pohledu plechovek dost exotického, Japonska. V zemi vycházejícího slunce mají rádi klasické 250ky nebo dokonce ještě menší obsahy. To ví dobře i Red Bull a tak nabízí 185ml The Blue Edition. Právě ve 185ml miniplechovce a klasické 250ce se tam přes léto objeví i Tropický Red Bull: The Summer Edition. Vypadá roztomile, ne?
P.S.: Pokud jej budete shánět, nezapomeňte, že tam mají limitku Red Bull Air Race.
Big Shock! Party Edition Original a Gold také v 500ml plechovkách!

Aktualizace 27.5.: Na konci článku naleznete obchody, ve kterých budou limitky v prodeji
Opravdu velká a příjemná vlna emocí dorazila od fanoušků po představení čtveřice 250ml vinylových Party edicí od Big Shocku. Všechny 4 vyráběné příchutě v malých plechovkách, Original, Gold, Exotic a Orange, dostaly zajímavý vinylový párty vzhled pomocí sleeve fólie a vyrazily na akce. Od Big Shocku se za pár dní dozvíme, kam se před léto vydá Party Truck a kde je tedy budete moci sehnat. Jenže ono je toho ještě trochu víc
Big Shock! Party Edition totiž nakonec existuje i v podání velkých 500ml plechovek! Na rozdíl od těch malých se představí jen na Originalu a Goldu. A víte, co vás potěší ještě více? Půllitry totiž nejsou ve sleeve fóliích! Tihle krasavci se již vyrábí a mají zcela běžný (čti kvalitní) potisk přímo na plechovce. Ač vinylový design vypadá na 250kách lépe, ve výsledku je díky potisku hezčí právě na velkých 500ml plechovkách. Kde je sehnat?
Stejně jako malé Party edice, ani velké podání nebude k sehnání úplně běžně. Přesto to bude lehčí, protože pro malé musíte přímo na akci, na které je Big Shock! Promo tým. Půllitry budou získávat různí obchodníci jako bonus a pak je můžou prodávat dál, takže se najednou objeví třeba ve vašem oblíbeném obchodě. Co se týká řetězců, tak od června budou exkluzivně v Tescu a od července v dalších řetězcích. Těšíte se?
ok.- se nefláká ani letos, další novinkou je Wild Cherry

Energetické nápoje ok.- patří mezi mé oblíbené. Ač se jedná o značku vyráběnou na zakázku pro řetězec, tak to nejsou jen nějaké nezajímavé plechovky s ještě méně zajímavým obsahem. Naopak jsou to povedené plechovky s jednoduchým funkčním designem a hromadou více či méně povedených příchutí. Dost často se navíc zkouší chutě, do kterých se zatím nikdo nikdy nepustil. Energy drink ok.- nehodlá být pozadu ani letos.
Po ok.- orange je tu další novinka a to višňové ok.- wild cherry. Zajímavostí je, že se jedná již o asi 17 příchuť. Neprodávají se sice všechny najednou, ale jaká jiná evropská značka může říci, že už toho zkusila tolik? No vlastně asi žádná. Ty nejpovedenější a nejžádanější zůstávají, ostatní přicházejí jen jako limitky nebo se po čase opět vrátí. Jen škoda, že se pro ok.- musí až do Švýcarska. Přitom je vyrábí německá firma v Rakousku…
Exkluzivně: Nový Semtex Chilli v pořádně pálivé recenzi

Semtex se pod vedením Kofoly dost mění a vydává se do „neprobádaných vod“ energy drinků. Pokaždé, když přijde SX s novinkou, je to něco jiného – Cool barvil jazyky, Champagne chutná jako šampaňské a Cactus zase zkouší zajímavou kyselou „kaktusovou“ chuť s výtažky z opuncie. Letošní novinka se nevyhnula podobným pokusům. Jmenuje se Chilli, obsahuje extrakt z chilli (100mg/l) a má být opravdu pálivý! Jak dopadla recenze?
Semtex Chilli – Okamžitě po otevření je cítit opravdu velká dávka chilli a já začínám tušit, že přítelkyně dnes ochutnávat nebude. Jsem totiž milovník pálivého a ona zase naprostý opak. Po čichu s díky odmítá, jsem na to sám. První lok, zakuckání se, šok… Aha, to nebude jen tak! Mám 500ml na to, abych si na novinku přivykl, přišel jí na chuť a objektivně jí ohodnotil. Začínám se s tím prát, už teď mě dost pálí v krku
Poslechl jsem radu od Semtexu a tak je recenzovaný kousek řádně vychlazený. Jen tak prý Chilli funguje jak má, což začínám chápat a rozhodně doporučuji se této rady držet. V chuti a vůni hledám zmiňované mango, přebijí jej pálivost. Je tam, ale kdo o tom nebude vědět, tak asi nic nepozná. Pomalu mě přechází šok, přicházím tomu na chuť. Podobné jsem to měl loni s Cactusem, byl moc kyselý. A pak jich s chutí vypil plato…
Chilli přesto pálí jako „sviňa“, na což si lze zvyknout. Prvotní „toho nemůžu vypít půllitr“ mizí a vesele piji dál. Žádná přebytečná sladkost lepící ústa, spíše příjemně sladká leč pálivá šťáva. Víc toho snad ani říci nelze, budete to prostě muset vyzkoušet sami. Někoho Chilli uchvátí, ale pokud odmítáte jakkoli pálivé pití (alá „proč by pití mělo pálit?“), pak nebudete chápat. Přesto doporučujeme nový sycený Semtex Chilli vyzkoušet
Tip na závěr: Po dopití zajděte dát pusu někomu, kdo nemá rád pálivé
Big Shock! přináší redesign plechovek ve stylu Watermelonu

Stejně jako největší tuzemský konkurent se i Big Shock! rozhodl přijít s novými vzhledy všech svých plechovek. Nečekejte ale tak velkou revoluci, BS! přichází spíše s evolucí svých předchozích vzhledů. Brzy také přestaneme řešit podtituly perlivý, neperlivý, juicy, sladce hořký nebo energy. Redesigny vychází z nového Watermelonu, celé názvy příchutí budou bez přídomku ⇒ Original, Gold, Exotic, Orange, Fruity, Apple, Tea a Cola.
Upravený design má být jednodušší a čistější. Od těch předchozích se přesto liší minimálně. Nový je barevný pruh s názvem příchuti pod logem a místo barevného horního pruhu „Ať to není bez tebe“ pouze název příchuti (Original i s „neperlivý“) + staré známé trhátko popř. znázornění ovoce v dané příchuti. Zjednodušením prošly také obrázky – u většiny verzí zmizí přebytek černé barvy, díky které už žlutá nebyla tak svítivě žlutá jako kdysi.
Zatím vám můžeme ukázat pouze nový Original a Gold. Tyto příchutě jsou již vyrobeny a pomalu se objevují v prodeji. Vzhled zbylých výše vyjmenovaných příchutí si zatím musíte domyslet, což ale není vůbec složité. Sporty zůstává u starého lehce odlišného designu, malé 250ky jsou s otazníkem. Bitter se bohužel nedočká „meziverze“ s názvem Tonic Energy ani nové verze, jelikož v portfóliu Big Shocku po vyprodání zásob skončí!
Siti Kamikaze, Mojito a Cuba Libre v Lidlu jako nový Freeway

Lidl se nejspíše rozhodl, že se u svých nápojů zbaví různých značek a postupně je sloučí pod jednu. Kvůli tomu již skončil Mixxed Up, který byl během redesignu přejmenován na Freeway Up. V Maďarsku zase skončil X-Act, i když se jeho název alespoň promítl do nového vzhledu energy drinků Freeway Up. Ty jsou vzhledově stejné jako v ČR, jen je pod X ještě nápis Act a mají 4 příchutě. Teď se navíc blíží konec značky Siti nabízející 3 varianty.
V Polsku, odkud trojice Siti Kamikaze, Siti Mojito a Siti Cuba Libre dorazila do ČR a SR, se již objevují „nové“ energy drinky značky Freeway se stejnými příchutěmi a v novém designu. Ten není moc povedený, ale co naděláme. Freeway Kamikaze, Freeway Mojito a Freeway Cuba Libre tak podle všeho nahradí značku Siti i v českém a slovenském Lidlu a to po vyprodání zásob aktuálních plechovek. Tahle změna je ovšem k horšímu.
Photo: Suchy collection of energy cans, Thanks!
Tiger přináší novinku výhradně pro CZ/SK - Tiger neperlivý!

Pryč jsou doby, kdy se nové Tigery v ČR a SR „musely“ odvíjet od nabídky v domácím Polsku! Že si náš distributor, Maspex, může tak trochu dělat co chce naznačily už hokejové limitované edice. A tím to nekončí. K aktuální nabídce variant Classic, Zero a Restart se přidá jedna nečekaná novinka „nepocházející“ z Polska.
Nový 250ml Tiger Neperlivý aká „Nepe“ se sice v Polsku vyrábí, ale na tamním trhu se neprodává. Nepe by se tam asi neuchytil, jenže náš trh je trochu jiný a neperlivé energy drinky tu mají určité zastoupení. Proto vznikl nový Tiger Neperlivý, jenž zatím míří pouze na český a slovenský trh v povedené bílé variaci na klasickou plechovku. Rozhodně pěkná záležitost, a to jsme jej ještě neviděli zepředu Bude bílý se stříbrným „Tiger“ ?
Velký přehled: Obchody jsou plné novinek. Hurá na lov!

Článek s názvem „Přehled: Blíží se sezóna, jaké novinky očekávat, kdy a od koho?“ poodhalil, co nás čeká. Ano, měl vás trochu naťuknout v očekávání Big Shocku! Watermelon, redesignu Semtexů, Red Bullu The Summer Edition, Monsteru Mega, hokejového Tigeru a ještě pár dalších věcí, které se objeví až v následujících týdnech. Přesto vše nasvědčuje tomu, že je sezóna v plném proudu a tak přinášíme přehled „lovecký“.
Těch novinek najednou je a čert aby se v tom vyznal. Zcela výjimečně vám v tom rádi pomůžeme. Hokejový půllitrový Tiger je exkluzivitkou pro Lidl a seženete jej tam ode dneška. Malou hokejovou 250tku seženete téměř všude, pokud vás ale zajímá slovenská verze, pak doporučujeme navštívit Globus, kam se tenhle plech zatoulal. Nejočekávanější novinka v podobě BS! Watermelon naopak oficiálně startuje 1. května ve všech Albertech.
Jenže právě v oficiálních startech nám dělá trochu bordel Tesco, které cenovkami v obchodech slibuje právě nový melounový Big Shock! nebo třeba 553ml Monster Mega. Kdy tam reálně dorazí není jisté, místo toho se konečné začaly prodávat energetické jogurtové nápoje Big Shock!. Ve středu tam má premiéru Red Bull Summer, který reálně seženete už od minulého týdne v některých pobočkách Tesca, v Žabce popř. v Hrušce.
Na premiéru redesignovaných Semtexů si naopak ještě pár dní počkáme a tak neexistuje žádný tip na to, kde bude k sehnání. Dáme vědět jakmile se něco změní. Teď něco pro slovenské čtenáře – 500ml hokejový Tiger mají teď taktéž v Lidlu. Red Bull Summer se již objevuje v Tescu. Monsteru Mega se dočkají stejně jako my. Naopak nové produkty Big Shocku! k nim zatím nemíří. Každopádně… Hurá na lov!
Zlatá plechovka Burn Royal se brzy zatřpytí na tureckém trhu

Pamatujete si ještě „přísnou“ zlatou limitku Burnu? Vyrobeno bylo pouhých 1500 kusů, které byly rozesílány určitým partnerům a společníkům na oslavu vyrobení plechovky číslo 10 000 000. Zlatavý Burn vypadal nádherně, měl pořadové číslo a nikdy se neměl dostat do rukou sběratelů, což se samozřejmě některým šťastlivcům stejně povedlo. Osobně jsem nezoufal, byla to totiž normální plechovka se zlatým přebalem z tvrdého kartonu.
V Turecku se teď ovšem evidentně rozhodli, že nádherný zlatý plech přivedou k opravdovému životu. Od června se tam tedy začne prodávat zlatý Burn Royal, jehož vzhled je prakticky převzatý od zmiňované 1500ks série. Název Royal znamená „královský“ a k tomu patří jedině zlatá barva. Chuť má být podle aktuálních informací stejná, tudíž se jedná hlavně o edici ve zlaté královské barvě. Takže… kdo tam letos jede na dovču?
Big Shock! bude v televizi, posílá do ní novou animovanou reklamu

Big Shock! nám letos dává jasně najevo, že nehodlá usnout na vavřínech a uspokojit se z dosavadních úspěchů. Nový Watermelon, o který si v podstatě řekli sami fanoušci, se dostává konečně na pulty. Své příznivce si pomalu ale jistě nalézají i jogurtové energetické nápoje. Na akcích zas lidi blázní po čtveřici limitovaných vinylových edic. A to je teprve květen! Co bude dál se dozvíme časem. Teď Big Shock! míří do televize!
„Big Shock! bude v televizi“ je slogan apelující na obchodníky, aby byli zásobováni a využili tak reakcí zákazníků na novou reklamu. Tu dnes Big Shock odhalil na facebooku, ale jejím pravým cílem je právě televize. Podívejte se na ní na konci článku a dejte vědět, jak se vám líbí! Nový „animák“ je celkem povedený a mě osobně se líbí i další spojení s „Ať to není bez tebe“. Na konci samozřejmě nechybí nový Big Shock! Watermelon.
Pálivý Semtex Chilli ukrývá sladkou chuť manga

Nová limitovaná edice Semtex Chilli se začne vyrábět za pár dní a pak hurá do prodeje. Zatím o něm víme, že bude pálit, jelikož by se jinak nejmenoval Chilli. Jenže jak už jsme říkali, samotné chilli sice pálí, ale nemá moc funkční a popsatelnou chuť. Proto k němu potřebujete mít nějaký „nosič“. Příchuť, kterou po polknutí přebije právě pálivé chilli. Pár dní před recenzí vám jí prozradíme – o hlavní chuť se postará tropické Mango!
English: All new Semtex Chilli hides mango flavour with chilli aftertaste.
Monster Rehab nově s nápisem Energy Iced Tea pro ČR/SR

Monster si pro sérii Rehab vymyslel změnu v podobě nápisu Iced Tea resp. Energy Iced Tea. V USA evidentně nevědí, co bude nejlepší. Na většině variant je sice Iced Tea, jenže Peach má Energy Iced Tea a Orangeade to samé v menším písmu a ještě nějaké další informace. Přesto už se tahle změna dostává i do Evropy. Pruh s popiskem „Refresh – Rehydrate – Revive“ se pomalu ale jistě stává minulostí a to i v ČR a SR!
Jak odhaluje obrázek, také na našem Rehabu Lemonade brzy uvidíme upravenou horní část a to o nápis Energy Iced Tea a na boku o Nesycený/Nesýtený. Těžko říci, jestli se jedná o finální verzi, nebo se ještě dočkáme nějakých změn. V Německu a Anglii se mají objevit pouze s nápisy Iced Tea, ale možná se nechává volná ruka pro různé trhy. Upravený Rehab se v ČR objeví až prostě dojdou zásoby Rehabu původního
No Fear upravuje design. Je jednodušší a jen pro některé trhy

Pro různé trhy lehce odlišné vzhledy plechovek. To je aktuální trend u No Fear Extreme Energy Drinku. Je logické, že zmizela lebka, když se No Fear vydal do země, kde znázornění lebky není zrovna přípustné. Před nějakou dobou se tato značka objevila jako nová v Maďarsku a pomalu začala odhalovat nový zjednodušený design – Logo No Fear, čisté pozadí, nápis originál a lebka. Nádherné, jednoduché a prostě funkční.
Tenhle vzhled se samozřejmě týká 250ml, větších 485ml s twist topem i 500ml plechovek s klasickým trhátkem. A existuje ve dvou lehce odlišných variantách – na té první je lebka stejně výrazná jako logo, na té druhé je lehce utlumená do pozadí, aby nelákala tolik pozornosti. Prodávají se v Maďarsku, Německu, Nizozemsku…
Český No Fear nás před nedávnem lákal na to, že má k dispozici pár 250ml plechovek v novém. Jak se ale ukazuje, větší 485ml varianta s méně viditelnou lebkou bude v ČR dostupná zcela normálně. Pokud jste měli štěstí, už jste na ně u vietnamců narazili. Právě tam totiž budou (a už jsou) nejvíc
AMP zcela mění vzhled a zkouší nové neobvyklé chutě

Vypadá to, jakoby se jednou za čas u AMPu zcela zbláznili. Tento energetický nápoj vyráběný společností Pepsi pro USA se totiž v pravidelných intervalech proměňuje téměř k nepoznání. Před 3 lety to byly změny designu, který naštěstí přežila většina příchutí s jinými názvy. Místo Overdrive, Traction, Elevate a Relaunch se objevilo nezajímavé rozdělení do sérií Active, Boost a Focus. Tentokrát je změna o dost větší a celkem šokující.
Nové designy AMP energy drinků vypadají super a zároveň jsou funkční, o tom žádná. Problém je spíš v tom, že tuhle proměnu přežil pouze citrusový Original a třešňový Cherry Blast. Pryč je Lemonade, Grape, Wild Berry, dvě sugarfree varianty… Pokud je měl někdo rád, má smůlu. Na druhou stranu AMP zkouší něco neobvyklého a přinese tak 4 zcela nové varianty – limetkovo-jahodový Strawberry Limeade, marakujový Passion Fruit, borůvkovo hroznové Zero Blueberry White Grape a ještě zajímavější melounový Zero Watermelon. Jak se vám líbí?
Burn: Limitka Michelisz Norbi a 2 nové Zero varianty

Burn v ČR stále stagnuje, v obchodech to navíc vypadá, že se Tropical vytratí a místo něj bude Lemon Ice… Za hranicemi se naopak po zimě opět pěkně rozjíždí. Jedním z nejoblíbenějších trhů pro různé edice má Maďarsko. Tam se má od půlky května začít prodávat Burn v limitce se závodním jezdcem série WTCC. Maďarský jezdec Michelisz Norbi (Norbert Mischelisz) zažil loni svou nejlepší sezónu když skončil 4. A teď je na plechovce:
Burnu se daří také trochu více na sever, v Norsku, kde mají dost odlišností. Tou další budou pro Burn celkem neobvyklé 355ml plechovky v bílé barvě. Obsah ale bohužel nebude nic moc. Obě novinky totiž skrývají Zero – první je Original bez cukru (Relentless Origin Ultra), druhý zase Mango Crush (Relentless Mango Ultra). Coca Cola tak i nadále přelévá své produkty mezi značkou Burn a Relentless jak jen může…
Club Power vyzkouší nezvyklou příchuť = novinka plná jahod

Club Power se nám potlouká různými obchody, zkouší různé barvy, velikosti, vitamínové odbočky a v neposlední řadě pomerančovou příchuť. Nějakou dobu se mluvilo o další nové variantě až se z ní vyklubal Club Power Jahoda! V energetických nápojích celkem neobvyklá chuť jahod se setká s Club Powerem už v následujících dnech a brzy se začne objevovat v prodeji. Tak uvidíme, co zajímavého se z toho vyklube tentokrát
Jak je vidět z náhledu na vzhled novinky, tak zůstává klasický vzhled Club Poweru, který se opět liší svým zbarvením. Kombinace zelené s červenou je pro jahody dost blízká a určitě bude vypadat lépe, než Orange.
Semtex převlékne do nového kabátku i Champagne a Cactus

Semtex nás nejdříve přivedl do lehkého šoku, když se rozhodl zcela překopat vzhled svých produktů. 250ml Forte už se začíná objevovat a brzy se přidá také malý Original. Po odhalení půllitrové novinky Chilli už je asi všem jasné, že se v novém objeví všechny varianty. V malém seženeme už jen Original a Forte, v 500ml balení pak Original, Forte, Chilli, Champagne a Cactus. Jak bude vypadat nový vzhled posledních dvou?
Všechny nové Semtexy, kromě originálu, se liší především barvou a texturou pruhu. Champagne má klasickou zlatou, kdežto Cactus, stejně jako Chilli, využívá zajímavé textury; barvy v podstatě přebírá z dosavadního plechu. Zatím jsme reálně neviděli Original a Forte v 500ml, ale to už si dokáže ze vzhledu malé varianty každý domyslet. Cool se zeleným pruhem si ovšem moc nepředstavujte, jelikož nejspíš skončí.
Chyťte Jakea! Soutěž s Big Shockem o sadu vinylových limitek

Big Shock! včera spustil zajímavou hru na facebooku, která doprovází oblíbené trabantisty (a malucha, jawu…) na jejich další cestě, tentokrát napříč tichomořím. Hráči s absolutně nejvyšším skóre získají roční zásobu Big Shocku, což není žádné tajemství. My pro vás ovšem máme speciální soutěž navíc, kterou vyhlašuje Jake za Energy-Drinks.cz ve spolupráci s Big Shock! energy drinkem a to o sadu úžasných vinylových limitek!
Ve hře se ukrývají různé trofeje. Za odjeté kilometry se můžete „stát“ Danem Přibáněm, za rozbité trabanty členem Top Gearu, za pravidelnost zase ProGamerem. Pokud se hráči podaří sebrat ve hře 3000 plechovek, tak se mu odkryje má osobní (hell yeah!) trofej „Jake Hladík“. Právě tahle trofej je teď vaším cílem! Ten, kdo jí získá jako první, vyhraje sadu nedávno odhalených vinylových limitovaných edic 250ml plechovek Big Shock!
Tím pro vás vytváříme takovou bonusovou motivaci, proč tuhle hru hrát. Třeba se vám mezitím podaří vytvořit vysoké skóre a zařadit se tak i do hry o hlavní výhru. Pravidla: Vyhraje první, kdo ve hře Big Shock! Trabant jako první sesbírá 3000 plechovek a odkryje tak trofej „Jake Hladík“. Po získání této trofeje nemusíte psát žádné zprávy či posílat emaily, výherce se nám zapíše do databáze a sami jej budeme kontaktovat.
Rockstar UK láká na film Entourage promo akcí na plechovkách!

Další odlišné potisky svých plechovek přichystal Rockstar pro Anglii. Láká tam soutěží na film Entourage. Stačí poslat textovku na uvedené číslo a můžete vyhrát luxusní výlet do Los Angeles na světovou premiéru. A jelikož je tenhle film o partě lidí, i vítěz sebou bude moci vzít 3 kamarády. Jo ale nás víc zajímají plechy, že jo? Jak vypadá první objevený XDurance vidíte na obrázku. Zatím bohužel není jasné jaké další varianty se objeví.
English: New Rockstar promo can for UK – VIP trip for 4 to LA with Entourage world premiere.
Semtex Chilli - Nová limitovaná edice s pálivou chutí

Semtex nám před pár dny odhalil redesign svých 250ml plechovek ve verzi Original a Forte a vyvolal tak vlnu emocí nejen mezi sběrateli. Ti navíc začali očekávat, že se změny dotknou i 500ml variant resp. ostatních příchutí. Nechme zatím Champagne a Cactus stranou, teď totiž bude řeč o něčem naprosto novém. Stejně jako loni se pro blížící se sezónu chystá chuťová limitka. Co Semtex vymyslel po výborném Cactusu?
Semtex Chilli! Nová limitovaná edice bude pálit o 106 Sycený energetický nápoj v 500ml plechovce nabídne pálivou chuť, přesto nám název neodhaluje vše podstatné. K chilli totiž musíte mít i nějaký ten nosič, stejně jako 150ml Semtex Hot! prodávaný před téměř 10 lety. Ovoce skrývající se v Semtex Chilli odhalíme za pár dní, mezitím si můžete prohlédnout vzhled jeho plechovky a začít polemizovat nad tím, jaké to asi bude.
Red Bull Air Race a Formule 1 se vrací na rakouské limitce

Red Bull, Air Race, Formule 1. „Spojení tří“, které je marketingově opravdu silné. Když se loni vracely závody F1 na okruh A1 Ring, nově pojmenovaný jako Red Bull Ring, a zároveň se zde měla poprvé představit letecká formule 1 v podobě Air Race, tak z toho byla celkem pěkná limitka. Loňskou edici Red Bull Spielberg ve 250ml plechovce i 355ml verzi Air Race Hannes Arch nahradí nová limitovaná edice pro rok 2015:
Red Bull Spielberg 2015 má podobný motiv – v jedné modré části Air Race, v druhé Formule 1. Jednoduché a prosté, bez soutěže, bez jakéhokoli doprovodného textu či něčeho podobného. V Rakousku jsou do Red Bullu zamilovaní a hned vědí o co jde. Největším rozdílem je pak větší objem. Letošní edice má totiž 355ml a v sousedním Rakousku už se pomalu objevuje v prodeji. Snad jí tam před brněnským srazem objevíme
Recenze: Fakeer má tři nové drinky - Raspberry, Orange a Lemon

Fakeer Energy Drink už zcela jistě znáte. Přehlédnout lahev ve tvaru ruky se zdviženým prostředníčkem snad ani není možné. K původnímu energy drinku se teď přidávají tři nové příchutě. Je ale nutné hodně nahlas podotknout, že se nejedná o energy drinky! Fakeer totiž celkem dlouho koketoval s myšlenkou na odbočku, kterou nyní začíná vysílat do světa – sycené nápoje s příchutěmi Raspberry, Orange a Lemon.
Fakeer Raspberry – Barvou i chutí výborná malinovka, jako ta správná točená z hospody. Pokud jí máte rádi, teď jí můžete mít kdykoli po ruce. Navíc v podstatě ani nezaznamenáte, že část cukrů nahradil výtažek ze stévie. Tu naleznete ve všech 3 variantách, ale nejvíc o ní budete vědět z etikety a ne z chuti. Známka: 2
Fakeer Orange – To už je trochu jiná písnička. Ač svou barvou připomíná Fantu, tak chutí je někde úplně jinde. Pomeranč je tu spíše lehce kyselý než zbytečně sladký, nelepí pusu a dokáže osvěžit. Málokterá pomerančová limonáda se vydává tímto směrem a to je fajn, protože nabízí něco odlišného. Po stévii opět ani známky. Těm háklivějším se můžou kroutit koutky z kyselosti, ale takový přece pomeranč bývá. Známka: 2
Fakeer Lemon – Že prý by se tahle příchuť mohla jmenovat „Epic Lemon“. Proč ne, vidím to podobně U energiťáků bych ji zařadil mezi superkyselé (SuperSours). Tahle citronáda rozhodně podráždí chuťové pohárky a rozcuká koutky. Přesto si nemyslím, že by byla zbytečně moc kyselá. Zajímavou sladkou chuť střídá po polknutí kyselost tak typická pro citrón. Pokud jste blázni co si klidně vymáčknou citrón do pusy, pak tohle budete muset milovat. A pokud ne, stejně jej vyzkoušejte, protože to stojí za to. Známka: 1-
28 Black Sour Cherry a Sour Apple v kyselé recenzi

Energetické nápoje 28 Black pocházející z Německa se nově distribuují také v ČR. Kde je sehnat zjistíte v našem prvním článku nebo rovnou na stránkách BeeVoo.cz. Dnes se podíváme na poslední dvě novinky značky 28 Black, kyselé příchutě Sour Apple a Sour Cherry, které jsme dostali k recenzi právě od českého distributora. Zajímalo nás, jestli jsou opravdu kyselé a zda drží trend všech předchozích „dvacetosmiček“.
28 Sour Cherry – Višně… ? Tohle je asi vůbec první opravdu povedené Sour Cherry, které jsem kdy ochutnal. Příjemně kyselá chuť nejdříve připomíná šťávičku z kompotu, ale po polknutí naopak sladký energy drink. Pokud máte rádi kyselé a nevadí vám následné sladkokyselé „zalepení krku“, pak je tohle ta pravá bomba, která opravdu chutná po višních. A navíc neobsahuje jediné éčko! Známka: 1-
28 Sour Apple – Vůní připomínající klasická kyselá zelená jablka, chutí zase nakyslá dětská pitíčka. Na rozdíl od Sour Cherry je tahle chuť více umělá a podobně lepivá. Není tolik kyselý, ale koutky se vám spolehlivě stáhnou. Mezi kyselými jablečnými ED opět povedený drink, ale já mám prostě asi radši sladké jablko. Opět platí, že zaujme hlavně milovníky kyselých nápojů. A to je dobře, těch sladkých je až až. Známka: 2
4 vinylové limitky od Big Shocku nebudou v běžném prodeji!

Slibovaná odhalovaná novinka od Big Shocku už je konečně tady. Jak jste mohli tipovat, měla mít něco společného s vinylem. Samozřejmě bychom z toho nedělali haló, kdyby se nejednalo o produkt, ale třeba jen o nějakou desku nebo tak něco. Místo toho tu máme další 4 plechy do každé správné sbírky. Ale aby to nebylo tak jednoduché, nebudou tihle krasavci vůbec k sehnání v běžném prodeji. Co o nich tedy víme?
Vinylové limitky Big Shock! 250ml s příchutěmi Original, Gold, Exotic a Orange, tedy v jediných aktuálních příchutích prodávaných v malých plechovkách, totiž seženete pouze na různých akcích. První z nich je Studentský majáles v Brně, kam se o tomto prodlouženém víkendu vydá i Big Shock! Party Truck. Ten má totiž právě dost blízko k vinylovým deskám a to svým designem a možností reprodukce hudby.
Všechny 4 plechovky tedy seženete jen a pouze na akcích, kam se Big Shock! dostaví buď s Party Truckem nebo s klasickým outdoorovým promo týmem. Jedná se sice „jen“ o sleeve fólie, ale stejně jsou to naprosto nádherné limitky, že jo? To ještě nevíte, jak jsem se jich nemohl dočkat, když o plánu na jejich vytvoření vím už od konce roku 2013. Už už jsem se bál že nebudou! Nebuďte mrzutí, pokud se na tyhle akce nedostanete. Pokusíme se vytvořit možnost jak je získat např. v soutěži. A snad se objeví i na letním pražském srazu!
Big Shock! dnes odhalí další novinku a my víme jakou ;)

Big Shock! si prostě nedá pokoj! Během dubna stihl představit zcela novou odnož v podobě energetických jogurtových nápojů a k tomu novou příchuť Watermelon, jenž právě dnes zahajuje prodej v supermarketech Albert. Ještě před koncem měsíce chce ovšem překvapit do třetice. Využije k tomu loni dostavěný Big Shock! Party Truck, který v pátek vyráží do Brna na Studentský majáles. A novinku tam bude mít sebou!
Opravdu není řeč o jogurtech ani watermelonu. Ty už jsou přeci známé, tak vás na ně nebudeme lákat, ne? ;) První nápověda od Big Shocku dala najevo, že půjde o něco ve spojení s vinylovou deskou. My prozradíme, že bude dost podobná té na Party Trucku. Víc dnes odhalí Big Shock! na svém Instagramu a Facebooku. Na Energy-Drinks.cz poté naleznete nový článek plný dalších nových a exkluzivních informací
Uzavíratelný a větší Monster Mega vyrazí do prodeje příští týden!

Po příchodu Monsteru The Doctor, nahrazení Lo-Carbu Absolutely Zerem (0 cukrů, 0 kalorií) a multipacku 4×0.5l klasické varianty je tu další novinka – Monster Mega ve větší 553ml plechovce s uzavíratelným víčkem dorazí podle všech očekávání také na český a slovenský trh. Stane se tak již za pár dní, do obchodů vyrazí v pondělí 4. května a pak už bude záležet jen na tom, jak dlouho mu to bude trvat do jednotlivých poboček.
V Tescu si už na 553ml Monster Mega připravili cenovky a jen čekají, až jim novinka dorazí na sklad. To ovšem nezaručuje, že jej nejrychleji seženete právě tam. Za veškeré informace děkujeme distributorovi Monster Energy Drinku v ČR, společnosti Coca Cola HBC ČR, a přikládáme oficiální text k blížící se novince:
„V novém, praktickém uzavíratelném obalu si budou moci od května zákazníci čerpacích stanic, malých lokálních obchodů, supermarketů, hypermarketů, kantýn ale i trafik koupit svůj oblíbený Monster. Jako první na trhu nealkoholických nápojů nabídneme klasický zelený Monster v plechovce s uzavíratelným víčkem. To ocení zejména řidiči, protože plechovku lze znovu zavřít jednou rukou, a nehrozí vylití nápoje v autě. Monster, z něhož díky inovativnímu uzávěru neuniká CO2, tak i zůstává déle čerstvý. Nový obal má objem 553 ml, což uvítají řidiči zejména na delších cestách. Další výhodou většího balení je, že je více viditelné na regále, a na první pohled se tak odlišuje od ostatních výrobků.“
Adrenalin Strawberry-Lime novinku, v níž rozhodně nechybí cukr

Občas není co psát a jindy by bylo potřeba napsat 6 článků za jeden den, aby se vše podařilo pokrýt. Na nový Adrenalin tak přišlo až v naprosto poslední řadě – po nuceném odsunutí kvůli exkluzivním článkům o Red Bull Summer, redesignu Semtexů a hokejových Tigerů v Lidlu. Co si pro nás tedy maďarský Adrenalin připravil? Jen pár týdnů po novém Spring Rebirth je tu novinka odpovídající na Hell Zero Strawberry.
Adrenalin Strawberry-Lime je jahodovo limetkovou kombinací a narozdíl od největší maďarské konkurence mu nechybí klasická dávka cukrů. Jahody v energiťácích zatím zkoušel málokdo a tak je rozhodně škoda je ochudit o cukr. Díky bohu za to, že alespoň Adrenalin cukry nechal a nerozhodl se pro nesmyslný krok jako Hell. I proto se na něj těším o moc víc, než právě na pekelné Zero Strawberry. Snad dovezeme na brněnský sraz ;)
Cenovky v Tescu odhalují příchod novinek, třeba Monster Mega!

Tesco jakoby chtělo podráždit marketingová oddělení jednotlivých značek. Ne, je to spíš jejich klasický postup, že na krámě vystaví cenovku na něco, co ještě pár dní nebudou mít na skladě. Proč? Protože je to lákadlo – „hej, tady je volný místo v regále“. Reakce lidí pak je: „Vyprodáno? Co to je? To mě zajímá!“. A tak už v Tescu můžete pár dní potkat cenovku na Red Bull Summer, Big Shock Watermelon a Monster Mega!
Což o to – Big Shock! Watermelon byl představen u nás i na facebooku Big Shocku, takže to už není tak horké. Zajímavost navíc? Watermelon má být od začátku května výhradně v Albertu. Článek o Red Bull Summer mohl jít ven právě díky tomu, že už se v Tescu objevily cenovky a v Žabce (včera už také v Tescu) dokonce první plechovky. Jenže to si takhle příjdete do Tesca a vidíte ještě k tomu cenovky na Monster Mega a Smarty.
Ano už je to tak – 553ml Monsteru Mega o klasické příchuti ve větší plechovce s twist víčkem se konečně dočkáme v ČR a SR! Nemáme žádné oficiální info, ale právě ony cenovky v Tescu už prostě jasně dávají najevo, co se v příštích dnech objeví na regálech. Sice to nemusí být právě Tesco, kde se objeví jako vůbec první, ale aspoň díky tomu víme, co nás čeká. Novinka v podobě většího Monsteru Mega je tu prostě už za pár dní
Žlutý Red Bull The Summer Edition vyráží do českých obchodů!

Dnes tu máme pravděpodobně již hodně očekávanou věc. Red Bull totiž konečně posílá svou nejnovější edici do našich končin. Žlutý The Summer Edition, který se poprvé objevil před rokem v domácím Rakousku, se během posledních týdnů dostal pomalu na všechny evropské trhy. Nebylo tedy divu, že všichni pozorní fanoušci tušili a už jen v klidu očekávali, kdy se čtvrtá barevná edice s tropickou příchutí objeví i v ČR a SR.
Žádné přejmenování na Tropical jako v UK a Španělsku, či Yellow jako v zámoří a Itálii – Red Bull The Summer Edition ve své typické dvoujazyčné plechovce se stříbrným býkem a tmavšími texty pomalu vyráží do regálů vybraných obchodů. Od středy 29.4 zahájí akcí v Tescu, objevit jej ale budete moci také v Žabce a od 1. května na síti čerpacích stanic Benzina. Čekání je u konce, místo toho nyní vyhlašujeme útok na léto (summer)
Slovensko? Od začátku května v Tescu a na Shellkách ;)
Hell SummerCool hlásí návrat - Guavu-Lime doplní nová Caipirinha

Hell opět zcela nečekaně točí své limitované série a tak se po xté změně u rádoby zimních iceCoolů dočkáme změn také u letní série SummerCool. Ta se od svého uvedení držela ve dvojici Guava-Lime a Maracuja jen s malými změnami v designu. Letos se ovšem vše změní – Guava-Lime pokračuje, ale celkem logicky prochází redesignem ve stylu všech novějších Hellů. Maracuja ovšem skončí a dočkáme se nové příchuti.

Zero Strawberry už jsme představovali
U Hellu evidentně nechtěli jít v až moc velkém trendu mojito energy drinků a tak si pro novinku zvolili příchuť Caipirinha. Co to vůbec je? Pokud jste před rokem v období MS ve fotbale neochutnali podobné energiťáky, pak vězte, že to je brazilský národní koktejl složený z Cachaçy (přirovnává se k rumu), třtinového cukru a limetky. Hell SummerCool Caipirinha tedy skrývá nealkoholickou napodobeninu tohoto koktejlu. V Maďarsku již brzy, upravená Guava-Lime se k nám zřejmě dostane jako náhrada, ale u Caipirinha není zatím nic jisté.
Tiger a Lidl fandí hokeji => 500ml hokejová edice pro Lidl!

Tiger energy drink už jednou ukázal, že se rozhodl fandit blížícímu se mistrovství světa v ledním hokeji, když vytvořil limitované edice 250ml plechovek ve verzích pro české a slovenské fanoušky. Fandit reprezentantům se rozhodli i u Lidlu, kde už nějakou dobu běží akce nazvané Fandíme hokeji obsahující nejen zlevněné produkty ve speciálních obalech, ale také přímo a na míru vyrobené novinky. A jedna z nich zajímá nás sběratele.
Právě díky spojení Tiger energy drinku a řetězce obchodů Lidl vzniká exkluzivní limitovaná edice 500ml plechovky. Oficiálně je označená jako Hokejová edice pro Lidl resp. Hokejová edícia pre Lidl. Nebude se ovšem jednat o dvě jednotlivé plechovky, jako u 250tek, nýbrž o jednu oboustrannou plechovku – z jedné strany fandíme hokeji s českou siluetou, z druhé fandíme hokeju s panáčkem slovenským.
Limitka bude v prodeji již od pondělí 27. dubna (apríla) za 14.90,– resp. 0.49 euro, což odhalily nové letáky pro Lidl. V nabídce bude minimálně do konce týdne. My ale věříme, že se udrží po celou dobu konání šampionátu.
Exkluzivně: Semtex výrazně změní svůj design a vrátí Forte!

Když kdysi koupila Kofola značku energetických nápojů Semtex, tak se toho změnilo celkem dost. Obměnou prošly také vzhledy plechovek, ty ovšem pořád spojovala podobná výbušná loga umístěná ve stejné pozici. Semtex tehdy prošel evolucí – Forte se změnil na Crazy, začaly se objevovat nové příchutě a najednou se více prodávaly půllitry místo 250ml variant. Nyní nám Semtex připravil revoluci, která se týká právě malých plechovek.
Semtex Original a Semtex Forte, to jsou 2 příchutě, které můžete na obrázku vidět ve své nové podobě. Nesycená klasika se nyní jmenuje Original, sycený Crazy se naopak vrací ke svému původnímu názvu Forte. Redesign, který se zatím týká jen 250tek, vychází z čisté černé verze Original s výbušným logem ve stylu výstražné cedule. Forte se pak liší červeným pruhem inspirovaným v někdejší barevné kombinaci.
Obě nové 250ml plechovky se již začaly vyrábět, takže nebude dlouho trvat a začnou se objevovat v běžném prodeji. Reakci na nový vzhled necháme na každém z vás. Budeme ovšem rádi, když se vyjádříte v komentářích pod článkem nebo na facebooku. O ostatních příchutích či velkých plechovkách zatím nemáme žádné informace. Uvidíme, s čím nás Semtex překvapí a co si na nás přichystá příště. Zatím to vypadá zajímavě.
English: Czech energy drink Semtex Explosive Energy in new design! 250ml cans, non-carbonated Original and carbonated Forte (formerly known as Crazy), clear design, „danger sign“ style… Interesting, isn't it?
Redbullovinky: Hromada nových limitek a Summer napříč EU

Red Bull vytáhl tolik věcí najednou, že fakt nemáme sil psát jednotlivé články. A tak si po dlouhé době dáme netradiční souhrn, který jsme nazvali příznačně „Redbullovinky“. Začneme u tropické varianty Summer – žlutý Red Bull (za mořem jako Yellow, v UK zas jako Tropical) začal s blížící se sezónou obsazovat další a další evropské trhy. Německo, Španělsko (Tropical), Itálie (Yellow), Maďarsko, Polsko a také Švédsko. Tam ovšem stříbrnou u býka a popisků nahradila modrá a tak plech připomíná švédské národní barvy. Pěkný tah.
Red Bull tedy rozjíždí blížící se „léto“ ve velkém a Summer tak bude skoro všude. Spolu s tím se objevuje celá řada vzhledových limitek. Některé jsme si už představili, ty další ukážeme nyní. Tak například v nedalekém Maďarsku mají kromě nového Summeru také 250ml limitku Red Bull Air Race, na které je místní legenda mezi akrobatickými piloty – Peter Besenyei! Láká tak na závod RB Air Race v Budapešti na začátku července.
Red Bull Buta v 250ml plechovce máme docela z ruky. Pochází totiž z Azerbajdžánu, kde na sebe navlékla na sebe kresby ve stylu místních tradic a vytvořila tak povedený podklad pro soutěž na Instagramu.
Poslední zastávkou je pak Řecko, kde mají taktéž 250ml limitku. Nedokázali jsme ji dostatečně prokouknout ale je na ní motokrosařský motiv a existuje ve verzi s a bez cenovky. Kdo tam jede na dovču?
Photo: Red Bull Air Race Hungary – Ident Energy Drink Collection, thx
Candy Store doplnil Monstery, Rehab je už s nápisem "Iced Tea"

Před pár dny jsme v článku o novinkách z Anglie slibovali také doplnění zásob amerických Monsterů. K dispozici nám sice byl seznam toho, co má dorazit, ale z něj nešly tak úplně vykoukat veškeré informace. Vypadalo to totiž opravdu jen na doplnění již dříve nabízených a nějakou dobu vyprodaných kousků. Fotka plná nových zásob v pražské prodejně ovšem přinesla i odhalení několika rozdílů, které většinou nás sběratele zajímají.
Pokud sbíráte všelijaké změny jako třeba loga nad ean kódem, tak si užijete. Z tohodle pohledu to fakt brát nebudeme. Na první pohled jasné změny má Rehab Pink Lemonade s „novým“ nápisem Iced Tea. Všechny tři původní Ultra jsou pak v nabídce s barevným vrškem. Plechovky Muscle jsou zase v novějším provedení s velkým „25g proteins“ místo dřívější čtveřice log. Konečně jsou zpátky výborné kávové Javy a stejnětak skvěle Punche. Nechybí ani poslední dva vyráběné Nitrousy a dvojice Mega. Do Brna by měly UK i US věci dorazit v pondělí.
Recenze Big Shock! Watermelon + Kdy a kde se objeví v prodeji

Melounové nápoje, natož přímo energy drinky, nejsou ničím obvyklým. A jakou má vlastně meloun chuť? Těžko se pak novinka popisuje, když je nejbližší příbuzný u melounových žvýkaček, kterou také připomíná svou vůní Teď vážně – Big Shock! Watermelon je především chuťově vyvážený, příjemně sladký sycený energetický nápoj. S obsahem 10% ovocného podílu je na tom stejně, jako ostatní „juicy“, ale ve výsledku je spíše „vodovější“ jako Apple, než sytější jako Exotic, Orange a Fruity. A teď ta chuť…jak sakra popsat tu chuť…
V komentářích jsem zaznamenal žádosti o porovnání s existujícími drinky, které jste mohli ochutnat. V-Max je tak hrozný, jakoby zkažený meloun, že to radši komentovat nebudeme, stejně jako alkoholový Crunk Juce. RR Electric Fruit Mix je melounový zas jen trochu. Porovnat tedy můžeme jen s melounovou Arizonou, ale ten musím nejdříve koupit, takže názor dodám ještě později. Vraťme se tedy k Big Shocku!
Chuť samozřejmě nemá nic moc společného s vodou, které se můžete „napít“ z melounu. Je výrazně sladší a celkem logicky i umělejší. To nemůžeme BSku vyčítat, jelikož by čistá melounová voda nebyla žádným vítězstvím. Během ochutnávek a vývoje jsem tento směr označil „ve stylu Big Shocku“, tudíž jsem rád, že výsledný produkt pokračoval právě takto. Meloun tak chutná dost podobně jako Apple, ve kterém jablko nahradila špetka melounu ve stylu Hubba Bubba. Nechutná ale jako žvýkačky, nýbrž jako plnohodnotný energy drink skvěle zapadající do řady značky BS! Podpis této značky by ve WM poznal po chuti i slepý.
Pravdou je, že si dám raději opravdu povedený Apple. Jenže já mám holt jablečné věci opravdu rád. Watermelon je dalším povedeným z řady, navíc si jej vyžádali sami fanoušci a já si nedokážu představit, že by chutnal jakkoli jinak. Názor a samotné hodnocení si ale udělejte každý sám. Příležitost k tomu budete mít již brzy, jelikož novinka startuje v Supermarketech a Hypermarketech Albert už na začátku května, kde bude mít měsíční exkluzivitu. Připravte se na návštěvu nejbližší pobočky ať to nepropásnete. Zbývá pár dní
P.S.: Pamatujete na půl roku starý článek „Energy drink s melounovou příchutí? Žádaný sen zákazníků“ ? Nebyla to náhoda, jelikož jsem se o den dříve o dozvěděl o vývoji BS! Watermelon ;)
Rocková kapela Kabát představuje vlastní energy drink Šaman!

Před pár dny jsme se dozvěděli o tom, že česká rocková kapela Kabát chystá vlastní energy drink. A během pár hodin si jej také sami odhalili, když na YouTube zveřejnili singl z nového CD s názvem Do pekla, do nebe! Hned na začátku videa se totiž objeví obrázek nového energetického nápoje s oznámením „Tuto nahrávku z nového CD vám přináší Šaman – energetický nápoj kapely Kabát“. O této novince vám tedy rádi povíme víc.
Šaman energy drink zatím neseženete, jelikož se začal vyrábět až v těchto dnech, tudíž mu to ještě chvíli potrvá. Jedná se o oficiální energetický nápoj Kabátů, který si vzal název od stejnojmenné skladby Šaman z roku 1999. Není to ovšem ledajaký reklamní kousek, jelikož má klasický potisk místo laciné sleeve folie. Uvnitř se pak skrývá klasika. Kdy a kde Šamana potkat? Nové CD Kabátů by mělo vyjít nejpozději s prvním koncertem letošního turné, tedy kolem 19. května. Právě novému albu a celému Open Air turné má Šaman dodávat energii, takže ho nejlépe seženete právě tam a dost možná i na kabátovském e-shopu ;)
Hell Zero Strawberry - Ďábel zkouší novou jahodovou příchuť

Dnes to nebude taková melounová bomba jako včera a zatím se nedočkáte ani recenze, jelikož ji necháváme trochu uzrát. Mezitím je potřeba podívat se na ostatní novinky, které se začátkem týdne vyrojily a nebyl na ně čas. Tou první je další nový energy drink značky Hell. Ten v poslední době sype nové varianty jako na běžícím páse. Zajímavé je, že si je povětšinou nechává jen na domácím trhu, kde ovšem bez problémů vládne.
Upravený iceCool Kiwi, nový iceCool Blueberry, Multivitamin a půllitrový Magnum. To vše Hell stihl za poslední dobu a nepřestává. I když nový jahodový Hell Zero Strawberry není takovou bombou, jako kdyby v názvu chybělo pověstné označení „Zero“. Jahodové energiťáky nejsou moc obvyklé a Hell se přesto rozhodl jej rovnou zabít tím, že bude bez cukru. Škoda přeškoda, ale jinak celkem pěkný plech do našich sbírek, co myslíte? V Maďarsku bude už brzy. Do našich končin se ale zatím nepodívá. Pokud se to změní, budeme včas informovat
Big Shock! Watermelon - Melounová novinka vyslyšela fanoušky!

Dnes se objevilo pár novinek, které ale budeme muset představit až později. Proč? Máme tu pro vás totiž první slibovanou věc z našeho víkendového přehledu blížících se novinek. Díky spolupráci s Big Shockem vám totiž můžeme zcela exkluzivně odhalit bombastickou novinku, která je inspirována více než stovkou žádostí nejvěrnějších fanoušků! Ano, tahle novinka vychází z toho, co si přáli sami fanoušci energy drinku Big Shock!
Konec všech aprílových vtípků. Dvojice energetických jogurtových nápojů je realitou, ale Big Shock! rozhodně nekončí s energy drinky. Naopak jen pár dní po všech srandičkách odhaluje zcela novou melounovou příchuť Watermelon! Poslední 2 roky se při odhalování jakékoli novinky ozvali fanoušci, kteří ve velkém žádali meloun. BS si svých fanoušků opravdu všímá a váží, proto se před časem ve firmě rozhodli, že to prostě zkusí.
Nový Big Shock! Watermelon si prošel důležitým vývojem od prvních ochutnávek až po vyladěný finální produkt. V prodeji se objeví snad ještě před srazem v Brně (9.května). Pravděpodobně se opět dočká exkluzivní premiéry v jednom z řetězců super/hypermarketů. Vzhled plechovky je pak dost podobný předchozím verzím. Popis příchutě je ovšem výraznější a ve vlastním pruhu. Nápis Watermelon a kousek melounu se objevuje také v horní části, kde chybí již typické „Ať to není bez tebe“. A jak novinka chutná? To se dozvíte v příštích dnech v recenzi na Energy-Drinks.cz, jelikož právě sedáme do auta a vyrážíme směr Kralupy pro první vzorky
English: All new Big Shock! Watermelon – energy drink with watermelon taste ;) On czech market in few days.
Candy Store: UK Rockstar Sparklingy a Relentless Mango Ultra

Jen chvíli po minulé zásilce novinek z Anglie, které jsou povětšinou stále k dispozici, se objeví pár dalších novinek z této země. A opět půjde o zajímavější a dost očekávané kousky. Od Relentlessu dorazí poslední novinka v podobě Mango Ultra, což je sice úplně nová příchuť, ale bohužel ve variantě zero (bez cukrů). Novinky dorazí v úterý nebo ve středu a to ve větším množství, tudíž se vedle poboček objeví i na eshopu.
Ještě zajímavější pak bude dvojice anglických Sparklingů od Rockstaru. Ty totiž mají zcela jiné plechovky, než v USA a Německu i jednu odlišnou příchuť. Menší 355ml plechy s odlišným a povedenějším designem skrývají klasický Peach a navíc Blueberry Pomegranate Acai, tedy sodovkovou variací na oblíbený modrý XDurance. My už jej ochutnali a popravdě chutná opravdu skvěle. Za pár dní navíc dojde k doplnění Monsterů z USA.
Přehled: Blíží se sezóna, jaké novinky očekávat, kdy a od koho?

Konečně je hezky, venku teplo a zvyšuje se chuť a potřeba pít energetické nápoje. To znamená, že už pomalu a jistě začíná sezóna energy drinků. Období, na které všichni výrobci cílí a snaží se ukrojit svůj kus koláče, je zároveň rájem pro sběratele. Jake už od ledna do března navštívil několik značek osobně nebo s nimi alespoň komunikoval na dálku a zná přehled toho, na co všechno se můžeme letos těšit. A že bude na co ;)
Tento článek ovšem nemá být chlubením, že už o tom víme, známe nebo jsme dokonce ochutnali. To všechno totiž děláme právě proto, aby byly články ve správnou chvíli, exkluzivně a v co nejlepší podobě. Navíc díky tomu můžeme tak trochu připravit vás. Sice nemůžeme říci doslova kdy a od koho, ale jde aspoň naznačit. V posledním odstavci se tedy dozvíte pár zajímavostí a termínů, na něž se vyplatí začít těšit.
Již za pár dní bude představena jedna osvěžující novinka, která by měla být k dispozici pro sraz v Brně (9.5). Ještě před srazem se snad stihne další novinka známá ze zahraničí a taktéž již slibované „ještě něco od Tigeru ve spojení s hokejem“. Co můžeme říci přesněji jsou spekulace nad rozšířením Monster Punch Baller's Blend po EU, ale to až na základě prvotního úspěchu v Německu. Limitky Rockstaru třetí rok po sobě bych neočekával. Někteří hráči se pak zaměřují hlavně na lepší usazení na trhu, než na další novinky. To ovšem neznamená, že nakonec nic nebude a to hlavně u těch, kterým stačí převzít příchuť z ciziny. Na léto jsou pak v repertoáru také nějaké limitky či příchutě prodávané výhradně v jednom řetězci (alá Doctor v Tescu). Osobně se pak těším na něco trochu pálivého… No prostě uvidíme, odhalování by mělo začít již příští týden. Jen ten Burn furt nic :(
Odlišné Red Bully pro Itálii inspirovány Kanadou, Lime je zelený

Italský trh je pro Red Bull dosti odlišný. To co platí v celé Evropě je v Itálii většinou naruby. Ostatně na tomhle trhu moc energy drinků nemají, Burn je téměř nejsilnější a Red Bull asi nemá na růžích ustláno i kvůli tomu, jak ve Formuli 1 porážel Ferrari, což místní obyvatelé nenesou dvakrát dobře. K originálu se teprve před nedávnem přidala červená edice Red. Jenže ta s názvem Italian Edition neskrývala brusinkovou příchuť jako kdekoli jinde.
Teď konečně v Itálii poznají i další příchutě. Red už se nejmenuje Italian edition, přesto pořád obsahuje lehce hořkou citrusovou příchuť známou původně z limitky pro Formuli 1. Yellow známe jako Summer a Tropical, v Itálii ovšem bere název Yellow převzatý z amerického kontinentu. No aspoň že je uvnitř opravdu Tropical. Poslední novinkou je pak Lime, který také dobře známe. Jen se nejmenuje Silver a není stříbrný. Naopak je inspirovaný zelenou plechovkou Lime pro Kanadu. Takové odlišnosti jsme nechápali ani za oceánem a už se nám rozmáhají i „za bukem“. Podobných změn se ale prý nemáme bát, Itálie je jen holt dost odlišný trh.
English: New Red Bulls for Italy! Red was „Red Italian Edition“ before, now it's just Red Edition. Cranberry inside? Nope! Still the bitter Red Bull (like in the „Bull“ or Formula 1 limited edition). Yellow is Summer/Tropical with name from America, which is interesting. Lime is just Silver, but in green can – Inspired in Canada…
Limitka Rockstaru pro EuroOil je zpět, oslavuje další Ášínův titul

Pamatujete na limitovanou edici Rockstar energy drinku v klasické příchuti pro čerpací stanice EuroOil? Nic extra, že jo? Prostě nálepka umístěná na plechovku bez jakéhokoli promyšlení, úpravy a logického zakomponování. Ať už jí berete do sbírky nebo ne, tak vězte, že je zpátky! No ne až tak zpátky, jelikož se jedná o novou nálepku, na které je Ášín (Václav Pech), jeho spolujezdec i závodní vůz Mini John Cooper Works S2000.
Na čerpacích stanicích EuroOil tak nyní můžete opět koupit něco jako limitovanou edici Rockstaru. U nás ji mají za 33,– což je na benzínku ještě přijatelná věc. Jestli k tomu poběží i nějaká promo akce či soutěž, jako minule, zatím bohužel nevíme. Pokud ale stojíte o tenhle plech do sbírky, tak už si pro něj můžete vyrazit. Většinou už se nachází na pultu a nebo si o něj zkuste poprosit ze skladu. Ostatně tak jsem to udělal já
English: New limited edition of Rockstar Original with czech rally driver Václav Pech junior. Available in next days on EuroOil gas stations. But guys, it's just a sticker on the can, not the printing. So keep calm
Smarty v Penny se soutěží o lístky na MS v hokeji

Pokud se vám blbě shánějí tak trochu jiné prémiové drinky Smarty s lišákem, pak pro vás máme radu spojenou s možností vyhrát lístky na blížící se květnové MS v hokeji v Praze a Ostravě. Do soutěže se zapojíte tak, že si koupíte 2 drinky této značky. A to je fajn, protože vás určitě zajímá jak bílá verze White, tak černý Black. Dříve byly k sehnání především na čerpacích stanicích Shell, ale teď se objeví v každém Penny Marketu.
Co jsou premium drinky Smart s lišákem zač se dozvíte v našem postarším představujícím článku. Nejsou to totiž klasické energy drinky a proto stojí za to pročíst si, o co jde. Teď zpátky k akci v Penny – tam můžete Smartyho sehnat za 34.90,– a při koupi 2ks se zapojit do soutěže o lístky na MS v hokeji a další ceny. Hašan, Dominátor nebo chcete-li Dominik Hašek už na vás určitě vybafl z televizní obrazovky a lákal vás do Penny na nákup… Pokud tedy nechcete Smarty i nadále marně shánět, tak si nenechte ujít tuhle příležitost 2v1
Red Bull GRC The Base - Edice k závodům na vojenské základně

Red Bull slaví ve světě sportu další a další úspěchy s vlastními či sponzorovanými týmy. Jenže Red Bull je ještě mnohem úspěšnější jako promotér respektive pořadatel celých sportovních sérií, v nichž se snaží rok co rok něčím překvapit. Vedle Red Bull Air Race, ke kterým už byla celá řada limitek, pak především u série Red Bull Global Rallycross. Letošní překvápko? Závody na fungující základně americké armády… a limitka!
Red Bull evidentně ví co dělá a tak se rozhodl hvězdy světového rallycrossu přivést zase někam jinam. Možnost dostat se na základnu US Army v provozu a k tomu jména jako Tanner Foust, Ken Block, Liam Dooran, Travis Pastrana, Rhys Millen, Brian Deegan… Kdo by odolal? Teď přidejte ještě limitovanou edici 473ml Red Bullu Race the Base se vzorem rallycrossu a možností vyhrát vstupenky. No, pro nás to samozřejmě není, ale samotná limitka vypadá lákavě. I když některé zdroje tvrdí, že půjde sehnat jen na základnách US Army :/
Rockstar SuperSours Lime ve Španělsku v úplně jiných barvách

Že se nám citrónový, limetkový nebo rovnou citrónovo-limetkový Rockstar jmenuje v různých zemích jinak a díky tomu taky v každé zemi jinak vypadá, jsme si už asi zvykli. U nás XDurance Lemon, v Německu SuperSours Lime, v polsku malý SuperSours Lemon&Lime… ale obsah v podstatě stejný. Aby toho nebylo málo, tak se SuperSours Lime brzy objeví také ve Španělsku. A opět bude vypadat tak trochu jinak, než kdy předtím.
Rockstar tím tak trochu uznává, že někdejší zrušení Recovery Lemonade všude v Evropě bylo chybou. Právě v ČR/SR, Německu a Španělsku nadávali tehdy fanoušci nejvíc a hle, už jej máme všichni zpátky, jen pod trochu jiným názvem a lehce upravenou chutí. Španělský RR rovnou novinku označil jako „chtěli jste jej zpět a opakovaně si o něj říkali. RR s citrónovým základem je zpět“ a přidal první fotografii nových plechovek, které mají mnohem více zelené (limetkové), než jeho předchůdci a přidávají žlutou hvězdu. Zajímavé zbarvení a alespoň o trochu větší nutkání sehnat si španělskou verzi, co? Vždyť klasická mutace by brala málokoho, ale tohle…
English: All new SuperSours Lime for Spain with different colors
Jogurty Big Shock! v recenzi. Jak chutná mléčná alternativa?

Pořád si nejste od apríla jistí, co a jak bude s Big Shockem? Straší vás noční můry o konci oblíbeného energetického nápoje? Myslíte si, že nové energetické jogurtové nápoje nejsou reálné? Big Shock! si z nás sice rád vystřelí, jenže tentokrát to vypadá spíš jako realita. Hodili jsme návštěvu u BS! v Kralupech a právě ochutnáváme oba nové energetické jogurtové nápoje v 230mg plastovém kelímku. Tak hurá na recenzi!
Ale pěkně popořádku. Big Shock! jogurtový energetický nápoj existuje ve 2 variantách a to Mango s pomerančem a Černý rybíz. Obě se vyrábí v Bohušovické mlékárně odkud do světa vyráží třeba bobík. V 230mg jogurtu naleznete i extrakt z guarany, kofein a taurin a to je to, co k jogurtovému nápoji přidává ono „energetický“. Vyrábí se z čerstvého mléka a mají tak celkem krátkou trvanlivost (naše vzorky do 11.4). A chuť?
Mango s pomerančem má v podstatě bezbarvou (jogurtovou) barvu, černý rybíz pak fialovou. Obsah energetických složek v chuti nepoznáte a nejvíc samozřejmě cítíte chuť jogurtu. U prvního se při pití lehce hádá mango s pomerančem a tak se chuť v ústech mění. Černý rybíz je na chuť sice sám, ale zase je lehce kyselý. Těžko popisovat víc, důležité je, že se jedná o opravdu povedené jogurtové nápoje (při porovnání s konkurencí).
Můj osobní názor na závěr? Vzhledem k chytlavému a doslova svítivému vzhledu obalů se v regálech neztratí a naopak hodně vyniknou. Dost lidí si je koupí protože Big Shock!, jiní zase ani nebudou tušit o přídavku energie a přesto je zaujme. Obě příchutě jsou opravdu povedené a když si v hlavě odmyslíte chuť jogurtu a představíte si jen onu příchuť jako energy drink, tak naleznete zajímavý výsledek. Fakt bych chtěl ochutnat klasický energy drink Big Shock! s příchutí Manga. Jenže je otázka, jestli je to vůbec možné, když se soustředí na jogurty :)