NRGY Berry nejen ve večerkách, dobrá "limonáda" za pár kaček

Značka NRGY je v Německu vyráběná především pro obchody TEDI, což je řetězec podobný KIKu, jen s modro-žlutým místo červeno-bílého loga. V ČR ale TEDI není a KIK dováží jen Action a DC Power. Přesto se u nás před pár týdny objevila jedna z mnoha příchutí NRGY. Příchuť Berry dorazila jako zlevněný produkt s trvanlivostí cca do února 2014 v plechovkách o velikosti 355 a 500ml. Celkem levný produkt za pár kč se šíří nejen do večerek.
Nalezení NRGY Berry bude spíše o náhodě, přesto jsme zaznamenali zprávy o jejich nálezech napříč celou republikou. Chuťově se jedná o zajímavou dost sycenou limonádu s oficiálně bobulovitou příchutí, kterou bych osobně označil za borůvkovou. Pokud jej kupujete za 25 korun, jak jsem viděl u jedné recenze, pak vězte, že na vás někdo dost vydělává, jelikož já si jej v Praze koupil za 9,90. U plechu do sbírky to snad přežijete
Tn.cz: "Energetické nápoje: 7 důvodů, proč si na ně dávat pozor!"

Možná to už víte, možná se stále snažíte zbytečně a slepě věřit všemu, co TV Nova a její ještě mnohem prolhanější portál TN.cz vypustí na světlo světa. Třeba včera byl strašný průšvih, když na přejezdu byly „jen STOPky“ a řidiči měli problém s troubícími vlaky, které v tu chvíli projížděly „po hlavní“ rychlostí 5km/h i když stejná „křižovatka“ znamená na silnici protivníky o rychlosti 50 nebo 90km/h… Dnes se pustili i do energiťáků…
Článek na TN.cz s názvem „Energetické nápoje: 7 důvodů, proč si na ně dávat pozor! Dětem je zakažte!“ je jen dalším z řady bubu článků, na které už jsme si u tohoto portálu i televize už zvykly. A co víc, je jako vždy přehnaný a zcela dezinformující. Vše začíná již obrázkem s označením „Foto: oficiální zdroj“. Foto původem z fotobanky, třeba novinky.cz ji správně označenou použily už v roce 2006. Oficiální zdroj… Jaké nesmysly si tedy autor vymyslel nebo co se mu do článku zrovna hodilo? Stačí si přečíst náš zcela (ne)odborný komentář:
Mnohem horší je pak samozřejmě samotné sedmero důvodů. 1. Energy drinky prý nepatří do nealkoholických nápojů. Aha, takže v základním dělení na alko nealko patří zřejmě do těch alkoholických. 2. bod je ok, 3. je mimo, živiny slibuje jen TN.cz, nápoj slibuje energii. 4. neposkytují energii, dejte si banán, energie v EN jsou vyvolány uměle taurinem – ach jaj, taurin pomáhá vstřebávat cukry, ty cukry, které poskytují energii. A banán? Ano v banánu je energie, a to díky hromadě cukru. Toho cukru, kterého je v energiťáku podle 7. bodu až moc…
5. jak energiťáky ovlivňují účinnost léků sice nevím, ale ovlivňuje v podstatě vše – alkohol, i káva. Tak holt na lécích pijte čistou vodu a čaj, ok? ;) 6. tady možná souhlas – ale zase, to není o energiťácích, dítě by nemělo přehánět mekáče, coca colu a hromadu dalších věcí. 7. to samé jako u šestky – hromada energiťáků, nebo hromada mekáče, coca-coly, sladkostí. Z pohledu škodlivosti na dětech je to jen bububu na energy drinky, které by ale mělo platit na 80% produktů v obchodech. TN.cz to potvrdí samo, zítra totiž udělá bubu na něco jiného.
U TN.cz/TV Nova dobře vědí, co udělat pro sledovanost a návštěvnost. Dnešní společnost jim jde na ruku, místo toho, aby je přestala sledovat a číst. Já to udělal dávno, dnešní článek mi bohužel přistál pod nosem na FB.
Royce přichází na trh rovnou v 5 zajímavých příchutích

Royce energy drink vstupuje na český i slovenský trh, což předznamenal již start dvou závodních vozů Mitsubishi Lancer Evo IX na srpnovém závodu Barum Czech Rally Zlín 2013 v barvách tohoto nápoje. Na veletrhu Anuga jsem získal jen prázdné plechovky, ale od nového distributora se nám je podařilo získat plné. Drinky z Turecka mívají dost odlišné chutě a tak jsem byl docela natěšený, co zajímavého přinese pětice ED Royce.
Royce Mojito – Energy drinků alá mojito, nebo alespoň limetkových, jsem už recenzoval opravdu nepřebernou řadu. V poslední době se mi pod ruku dostávají lepší nebo přinejmenším zajímavější verze. Royce Mojito není jen dalším zbytečně sladkým rádoby mojitem, ale výborným drinkem připomínající svou alkoholickou předlohu – lehce hořký, akorát kyselý, přirozeně sladký, chuťově blízko předloze. Nezneužívá tak název oblíbeného drinku, ale opravdu tak chutná, jen bez alkoholu. To bohužel nesedne každému, ale mě ano. Známka: 2
Royce Ice Tonic – Verze, na kterou jsem se těšil ze všeho nejmíň. Kdo mě zná, ví proč – Tonic já naprosto nerad, BigShock! Bitter či X Bitter nemůžu ani cítit, plechy do sbírky za mě pije máma… Po otevření jsem nechtěl ani ochutnat, ale Royce za moji nechuť k tonicu nemůže a tak jsem to zkusil. A kupodivu jsem marně hledal onu přebytečnou hořkost, takže se pít dal. Není moc hořký a chuťově opět dost zajímavý jako ostatní Royce. Přesto jsem jej nebyl schopný vypít, ale jestli máte chutě jako Hanis, tak si jej užijete Známka: 3
Royce Cola – Denní dávku energie schovanou v oblíbené cole hledá celá řádka lidí. Taková varianta se šiří a nechybí ani u značky Royce. Cola nechutná vůbec špatně, ale zároveň není špičkou mezi energy+cola nápoji. Raději než Royce Colu si dám jen Coca Colu, Pepsi a Volt, což je vlastně úspěch. Co víc říci o nápoji, který prostě chutná jako dobrá cola? Popisovat chuť ani nemusím, je prostě dobrá
Známka: 2
Royce Gold – V podstatě všechny Royce jsou něčím odlišné a to je cítit především v chuti. Gold pak překvapí nejvíc, je sice téměř klasikou, pocházejíc z Turecka má ale přecijen odlišnější chuť. Ta při prvním loku dost překvapí a je jasné, že některým lidem nebude moc chutnat. Gold je klasika s lehkou nepřeslazenou chutí a zajímavou dochutí. Hanisovi by to chutnalo, stejně jako verze Tonic. Pro mě tohle ale moc není. Známka: 2–
Royce Black – Jediný Royce, který jsem pil již dříve, mi vůbec nechutnal. I proto jsem se celé pětice Royce ED docela bál. Nepočítaje Tonic (ten já prostě nepiju) je ale Black tím, co mi chutnalo nejméně a zbytek docela překvapil – Je také spíše klasikou, v ní je ale něco, co tu zachutná jen pár lidem. Podivně kyselý drink má úplně odlišnou cestu, která sice někomu zachutná, ale u mě nemá Black šanci. Známka: 3
Ať už vás Royce z naší recenze zaujal, či jej chcete tak jako tak ochutnat, nebo vám jde především o plech do sbírky, tak si na něj zřejmě budete muset ještě chvíli počkat. Na náš trh teprve pozvolna vstupuje, přesto se vám pokusíme přinést informace o tom, kam si pro něj dojít jakmile to bude možné. Celá pětice Royce Energy Drinku nabízí dost odlišné chutě a myslím, že by je měl alespoň ochutnat každý správný pijan a sběratel.
Sprite Cranberry - Nový brusinkový Sprite je pořád i citrónový

Před vánoci se pomalu a jistě blíží čas nudy na poli energy drinků. Co všechno můžeme a nemůžeme do konce roku čekat, jsme prozradili v tomto souhrnu. Horší to logicky bude i s články, v kapse zbývá pár zajímavostí a nějaké recenze drinků dovezených z Anugy. A také zajímavostí z veletrhu NACS, odkud již dorazily informace o Muscle Strawberry a dvojici MTN Dew Kickstart Rally. Další novinkou z NACS 2013 je Sprite Cranberry!
Sprite Cranberry je zatím jen limitovaným produktem (čti: při úspěchu zůstane) dostupným v 330ml plechovkách i 1 a 2 litrové PET na území USA. Pokud by uspěl, je v plánu jej šířit dále po světě. A jak je u amíků zvykem, vznikla u brusinkové edice rovnou i Zero verze… Barva nápoje zůstala nezměněná, tedy průzračná, což dává smysl, jelikož i samotný nápoj je stále citrónovo-limetkový, jen s přidanou chutí brusinky.
Z řady podobných pokusů jsou dnes běžné produkty – různé Fanty, Coca-Cola Vanilla, Pepsi Twist a hromady dalších. U Spritu jsou varianty Cranberry vůbec prvním pokusem o inovaci od roku 2005! Kdo ví, kolik variant bude Sprite časem mít. Už chuť Cranberry nezní vůbec špatně a i u Fanty se po prvním pokusu o jinou příchuť roztrhl s chutěmi pytel po celém světě. Jen musíme doufat, že se pak původní produkt nezkazí jako tomu je u Fanty…
Vitalis Ener Drink - Nezajímavý vzhledem, výborný obsahem

Na veletrhu ANUGA 2013 v Kolíně jsme přišli k malému stánku a viděli vzhledově nezajímavý drink. No nebudeme dělat předčasné závěry a ochutnáme, ne? V žaludku kromě nějakého toho piva také x litrů lepších či horších energiťáků a najednou překvapení. Klasické tutti-frutti, které opravdu chutná. Takové lepší…aha… Španělsko! Firma distribuující vše možné včetně různých energy drinků má mimo jiné jeden svůj vlastní…
Vitalis Ener Drink – Vzhledově je někde na úrovni TDI, obsahově úplně jinde. Nějaký ten Španělský energiťák už jsem pil, klasiku mívají výrazně lepší, než je většina „slitých zbytků“ z Polska. Prosíme o vzorek sebou, poprvé naprosto bez problémů – kamarádský Španěl okamžitě tasí odpověď „Why not my friends?“. Reakce, kterou na výstavě k tomu určené, mají jen lidé ze západu, kdežto ostatní kroutí hlavou a neví co po nich chcete.
Vzhledem k dobré chuti tohoto „full power pure energy“ si říkám, že už jsem jej někdy pil. To Pražská plynárenská měla reklamní energiťák původem z této země, a...... Je prostě skvělej! Do ČR se asi nikdy nedostane, ale je zajímavou ukázkou výrazně lepších španělskýhch energiťáku i na úrovni naprosté klasiky. Tady se do podobných drinků lijí splašky, ve Španělsku je to něco naprosto jiného. Zasloužená známka: 1!
Rockstar Sparkling Energy? Energetické sycené vody s příchutí

Ze stejné fotky, která nám prozradila přípravu černých Rockstaru Pure Zero „Black“ s příchutěmi Blue Ice a Mango, pochází také druhá dvojice novinek. Než jsme se k nim dostali, objevila se na facebooku mnohem kvalitnější fotografie od Michaela Roesnera (Thanks!). Na co se to vlastně díváme? Na plechovky se zajímavým a k Rockstaru naprosto odlišným designem obsahující nové Sparkling Energy s příchutí Cherry Citrus a Peach
Rockstar Sparkling Energy představuje novou sérii v podstatě sycených energetických vod s příchutí. Osobně bych od Višňovo-Citrusové i Broskvové varianty očekával něco jako ochucenou Mattonku / Poděbradku, což nezní moc lákavě. Navíc jsou obě varianty opět „Zero Sugar, Zero Calories“, tedy bez cukrů a kalorií… Na to, že se spekuluje nad koncem SuperSoursu Bubbleberry (jen v USA!) a Recovery Energy+Tea+Lemonade, je příchod dalších drinků bez cukru až podivný – Téměř půlka produktů bude brzy Zero/Sugarfree!? No uvidíme…
The Candy Store doplňuje anglické drinky, Ghosts nechybí :)

Jen jsme včera napsali článek shrnující očekávané i neočekávané novinky, objevila se na prodejně Candy Store nová dodávka plný energetických nápojů z Anglie. Slibované předvánoční novinky z USA, které vám teprve v blízkých dnech prozradíme, teprve dorazí. Teď je čas na Anglii, z níž už Candy Store postupem času dovezla skoro všechny top drinky, tedy především ty, co nejsou jen jazykovou mutací k v ČR sehnatelným kouskům.
Co tedy dovezla Candy nyní? Tak především Monster Absolutely Zero v designu našeho Lo-Carbu v soutěžní edici Call of Duty: Ghosts. Ten se minule rychle vyprodal a nezbylo na každého, teď jich je víc. Doplňeny byly Relentlessy, skrývají se mezi nimi také soutěžní edice. Stejně tak u SoBe Pure Rush dorazila plechovka se srdíčkem i u druhé varianty. V nabídce jsou dále všechny příchutě Emerge ve 250ml, dva půllitrové Boosty a velký + malý Nae Danger, který nabízí zajímavé chutě. V obchodě už novinky jsou, na e-shopu budou dnes ;)
Souhrn: Novinky na trhu, kterých se (ne)dočkáme ještě letos

Po dlouhé době tu máme speciál, který se zaměřuje na to, co bude v budoucnu. Některé informace jsou již potvrzené a jen se stačí dočkat, jiné jsou podloženy jen spekulacemi. Tak jako tak, některé z nich jsou zatím jen v mé hlavě, jiné už byly dávno prozrazeny a lehce zapomenuty. Někteří čtenáři stále shání Monster s Call of Duty: Ghosts či nový Rockstar XDurance Lemon. Co se ale stane za posledního 1,5 měsíce roku 2013?
Velká šestka: Začneme značkami, jenž vládnou trhu. BigShock! chystá (nejen) novou řadu produktů, letos je ale stihne maximálně představit. U BS! si tak musíme počkat na příští rok. Monster měl letos mít jen 1 novinku, Assault je tu, tak zas za rok… U Rockstaru jsem pro 2013 sliboval 3 novinky – 2× SuperSours a nejnovější XD Lemon kvótu naplnily, teď si musíme počkat na jaro. Red Bull zatím Zero nechystá, jen brzy upraví barevné edice. Semtex kuje, letos ale zřejmě nedokuje. A Hell? Během listopadu do ČR/SR přiveze nové iceCooly.
Menší hráči: Na trh v ČR a SR pomalu vyráží Royce, 5 variant nám leží na stole na recenzi, takže se brzy dočkáte. Konečně i k nám dorazil Rytmus, tedy jeho energy drink. V opravdu nejbližších dnech se od nás také dozvíte o novince, jenž potěší sběratele, když se v 250ml plechovce objeví jeden dříve výhradně půllitrový energiťák. Shánět se bude lehce, do prodeje vstoupí akcí v zatím nejmenovaném řetězci. X a Simpsonovi se budou lehce shánět v Globusu a časem i Tescu, verze s Marge a Lízou ale opravdu dorazí až v lednu/únoru. Tiger přidá začátkem roku 2014 k Originalu a Zeru také Limetku nebo Colu. Uvidíme, jak se rozhodnou.
Candy Store a Tuzexovky: (Ne)přímí soupeři dovážející energy drinky z USA (v případě CS i Anglie) před vánocemi určitě ještě něco dovezou. Článek o Candy Store i samotné naskladnění čekejte brzy. My už sice víme, co to bude, ale raději počkáme na potvrzení. Tuzexovky začínají nově nabízet zasílání na Slovensko i kurýrem a brzy se dočkáte další zajímavé soutěže. To je v našem dnešní speciálním přehledu vše – Zima není pro energetické žně vůbec dobrá, to hlavní dorazí opět až na jaře 2014. A my víme, že se máte na co těšit ;)
Černé Rockstary Pure Zero s příchutěmi Blue Ice a Mango

K novým variantám Rockstárů Pure Zero s pracovním názvem „Black“ sice nemáme žádné novější obrázky, ale oproti předchozím informacím přicházíme s odhalením jejich příchutí. Tip na „xBerry“, tedy chuť nějakého bobulovitého ovoce, nebyl přesný. Černá plechovka s modrou hvězdou skrývá příchuť Blue Ice, což vlastně není moc určitá informace a pořád může mít chuť modrého bobulovitého ovoce. A teď babo raď
Druhá černá varianta Rockstaru Pure Zero nepřinese nic podobného k řadě citrónových nápojů alá Lemonade, nýbrž o trošku tmavší ovoce. Teď ale určitě pár lidí potěšíme, protože Rockstar Orange-Mango Passion Fruit patří mezi ty lepší (prodává se i v Německu). Černý Rockstar Pure Zero se žlutou až oranžovou hvězdou totiž skrývá příchuť Mango! Na obě varianty se těšíme, jelikož nám jak Silver Ice, tak Punched docela chutnaly.
Jahodový Monster Muscle Strawberry na první reálné fotografii

Bylo to takové hodně ukvapené. Na americkém veletrhu NACS se objevil nový Monster, ale pouze na velkém plakátu s řadou Muscle. Možná i proto si toho všiml málokdo, a tak jsme tuto informaci přinesli jako první, což nastartovalo oblíbené přebírání naší fotografie bez povolení a uvádění zdroje. Možná víte, jak moc mě to tenkrát naštvalo, ale co už. Dnes je konečně venku reálná fotka plechovky a vypadá… no vlastně pořád stejně
Monster Muscle Strawberry je tedy již opravdu „oficiálně“ novým čtvrtým produktem v sérii Muscle. Jahodový proteinový shake se přidává k čokoládě, vanilce a kávě, které ale reálně chutnaly málokomu. Jahodovou příchuť považuji za dobrou možnost rozšíření produkce, ale rozhodně ne v sérii Muscle. To už mnohem radši červený Ultra Red s neurčitou malinovo-jahodovou chutí, než tohle. Uvidíme, Strawberry dorazí začátkem roku 2014.
AMP Gold - Limitovaná zlatá plechovka s jablečným obsahem

AMP Energy drink sponzoruje již dlouhá léta řidiče v USA oblíbené závodní série Nascar – Dale Earnhardt Junior jezdí s reklamou na AMP ve voze AMP Energy Chevy SS s číslem 88 a díky tomu vzniklo již pár limitovaných edicí, které patří mezi opravdu vzácné sběratelské kousky. Pro konec letošní sezóny NASCAR si AMP připravil limitovanou zlatou edici svého nápoje a do zlatavého obleku převlékl i zmiňovaný závodní vůz Chevy SS.
Důležitější je ale samotný nápoj. Řeč je o zcela novém AMP Energy Gold, který obsahuje zajímavý jablečný energy drink. V USA se začal prodávat začátkem listopadu s dostupností do konce ledna. Limitka sice převlékla závodní vůz do zlatava, oficiálně byl ovšem vytvořen na podporu snowboardového týmu AMP Energy, jenž bude v zimě bojovat o vítězství v několika závodech. Zároveň lze s limitkou vyhrát zlatý snowboard, ale jen v USA
Nový ok.- Winter dream - Zimní sen s chutí hrušky a skořice

Energetický nápoj značky ok.- expanduje ze Švýcarska do dalších zemí a dost možná dosáhne i český trh. Všechny existující příchutě ale patří pouze domácímu švýcarskému trhu, kde už se jich vystřídala víc než desítka. Na značku prodávanou jen v určitých obchodech opravdu neobvyklé… Ani to není dostatečně „oukej“ a proto se po celé řadě nových chutí a limitek na zimu (blueberry) a jaro (apple) chystá zajímavá edice na zimu.
ok.- Winter dream je prvním okáčkem, které svým názvem neprozrazuje, jaká chuť nás čeká uvnitř. Pár dní byl obsah nádherně zlaté plechovky dokonce tajemstvím. Můj osobní tip bylo něco s lehkým skořicovým nádechem. A nebyl sem daleko od pravdy, jelikož nápoj s názvem „zimní sen“ skrývá kombinaci hrušky a skořice. Jako chuť energy drinku opravdu zajímavá volba. ok.- má své lepší a horší „dny“, na výsledek tohoto se docela těšíme.
Rockstar chystá nové Pure Zero "Black" - Berry a Lemonade?

Jestli jsme v poslední době říkali, jak probíhá neustálý boj Rockstaru s Monsterem, pak musíme naše tvrzení rychle přehodnotit. Boj sice stále trvá, válka se ale pomalu začíná orientovat na jedno jediné. Řeč je o boji na poli všech možných Zero drinků. Monster neustále přidává nové varianty Ultra (Zero, Blue, Red), Rockstar odpověděl dvojicí bílých Pure Zero, ke kterým se již brzy další dvě příchutě tentokrát v plechovkách tajemně černých.
Nekvalitní fotka není žádný fake, ukazuje totiž reálný list jako tento, jenž představuje nové produkty odběratelům. Leták hlásá heslo „Take back the black“ – plechovky mají stejný design, bílou střídá černá, stříbrné „blesky“ zůstávají. A jaké chutě se mají přidat k původnímu Silver Ice a Punched? Barva hvězd správně napověděla kdysi, co tedy říkají dnes? Žlutá by mohla skrývat Lemonade, modrá zase xBerry (nějaké bobulovité ovoce). Uvidíme…
Kellyxír - Povedený reklamní energy drink od Auto Kelly

Od Auto Kelly, prodejce náhradních dílů na všechny možné značky i ročníky vozů, nakupuji celkem často. Nikdy jsem ale v katalogu nenarazil na energetický nápoj, který bych při objednávce náhradních dílů na auto rád přihodil. To se teď ale mění – Auto Kelly přichází s vlastním reklamním energetickým nápojem s příznačným názvem Kellyxír, který si může objednat úplně každý na e-shopu Auto Kelly za skvělých 34 korun.
S poštovným na dobírku se sice objednávka vyplatí málokomu, ale pořád je tu varianta druhá a mnohem výhodnější – Pokud totiž máte ve svém okolí jednu z celkem 66 poboček Auto Kelly, pak si můžete energy drink KXR objednat na vybranou pobočku, kam zásilka dorazí již druhý den a to bez dalších poplatků. Kellyxír je zřejmě první reklamní drink v půllitru, uvnitř pak naleznete jeden známý český drink. Schválně, jestli jej poznáte.
Děkujeme společnosti Auto Kelly za Kellyxír a jeho dodání skrze našeho kamaráda řidiče
Hell chystá návrat verze iceCool Kiwi + nový iceCool Ananas+Liči!

Jak jsme naznačovali již při představovačce nového Hell Zero, z „maďarského pekla“ se ještě letos můžeme těšit na mnohem víc, než jen novou verzi bez cukru a kalorií. Dnes se objevil první obrázek, který tyto slova potvrzuje – Hell totiž na zimu chystá návrat varianty iceCool po vzoru letních verzí SummerCool. Vedle původního iceCool Kiwi v novém designu se objeví ještě jedna nová osvěžující příchuť. Jaká to bude? Čtěte dál!
První obrázek odhaluje vlastně jen vzhled plechovek, které jsou jako vždy opravdu povedené. Název iceCool se přestěhoval do spodního kroužku právě po vzoru SummerCoolů. Barvy jsou proti předchůdci „prohozené“, osvěžující a navozující onu ledovou zimní atmosféru. V modré variantě se objeví původní chuť kiwi. To v druhé variantě nalezneme zcela novou kombinaci Ananas-Liči, což je opravdu zajímavá kombinace! Novinka poputuje i do ČR a SR, takže žádné vynucené návštěvy Maďarska Těšíte se? My hodně! Recenze brzy
Monster Ultra Red - Skvělý drink bez cukru chutná po... malinách?

Barvy Spojených států Amerických, ale shodou náhod i České republiky. To je trojice již existujících Monster energy drinků ze série Ultra – bílý Zero Ultra, modrý Ultra Blue a nejnovější červený Ultra Red. Všechny seženete na shopu Tuzexovky.cz, odkud máme na recenzi právě poslední Ultra Red. Původně se měla v USA objevit varianta Ultra Pink, ale pak se plány změnily právě na americkou trikolóru, jak potvrdil i příběh na Redu,
Monster Ultra Red – Áaaa! Tyhle Ultra Monstery mě jednoho dne zabijou! Bílý Zero Ultra byl naprosto dokonalý, ale i Blue a Red nejsou vůbec špatné. Všechny mají společný základ chuti vytvořený neznámou recepturou zakrývající pachuť umělých sladidel. V bílém šlo o základ, dochucený v Blue a v Redu o… sakra co to je?
Ultra Red chutná jako nějaká výborná energetická malinovka bez stopy umělých sladidel. Popravdě i malinovka v hospodě chutná víc uměle Na pozadí je cítit základ Zero Ultra, doslova, včetně lehké kyselosti. U podstatně podobných drinků dává Monster jasně najevo, že chce mít různých chuťových variant opravdu povedené receptury nápoje bez cukrů, kalorií… Ať už z něj ucítíte maliny nebo jahody, stejně si zaslouží známku: 1-
P.S.: Nezapomeňte se zúčastnit probíhající soutěže o Ultra Red ;)
Test: Nový Rockstar XDurance Lemon vs Recovery Lemonade

Nechcete čekat nebo hledat? Kupte si jeden nebo rovnou 6 / 24 kusů s klíčenkou na EnergyDrinky.cz !
Jak se s příchodem exkluzivní novinky pro český a slovensky trh v podobě Rockstaru XDurance Lemon dalo čekat, tak se také stalo. Celá řada fanoušků měla bez ochutnání jasno – zcela určitě jedná o původní Recovery Lemonade přelitý do jiného plechu. Ten zmizel z celé Evropy před rokem, když se začal objevovat XDurance Orange. Nový XDurance Lemon je také citrónový, stále nesycený, s přidaným džusem… Je v nich tedy rozdíl?
Tak to si pište že je! Jak už jsem psal u představujícího článku, novinka se rozhodně nepyšní jen novým designem plechovky, ale i novým obsahem. Ten sice z Recovery Lemonade vychází, má však upravenou recepturu a to k lepšímu. Chuť je nyní lehce výraznější, nápoj méně lepivý, ale přitom sladší, než dříve. Jednoduše řečeno – vezměte si kvalitu a vyrovnanost XDurance Orange a místo pomeranče si představte citrónovou chuť známou ze starého Recovery. Mají hodně společného, nový Lemon je ale lepší a oslaví úspěch.
Tuzexovky.cz - Monster Ghosts a Ultra Red + soutěž!

E-shop Tuzexovky.cz opět doplnil nějaké zajímavé novinky z USA. Tentokrát se jedná o žhavé novinky od značky Monster. Řeč je o dvojici 473ml variant Regular a Lo-Carb v soutěžní edici Call of Duty: Ghosts, která je vzhledově mnohem povedenější, než naše česká verze. Cena 299,– bude hodně komentována, je ale potřebné uvědomit si, že se jedná o limitovaný sběratelský artikl a nikoli běžný produkt. K pití si kupte klasickou verzi.
Spolu s dvojicí Ghostů dorazila také poslední novinka v nabídce USA Monster a to nádherný Ultra Red spadající mezi výborné Ultra Monstery. I ten zatím patří mezi vzácný sběratelský artikl. Recenze na Monster Ultra Red se dočkáte již v nejbližších dnech. Tuzexovky.cz navíc nabízí možnost jej vyhrát v soutěži běžící do pátku 8.11 na Facebookové stránce Tuzexovek – podmínkou je lajk stránce, lajk příspěvku a sdílení fotky na vlastním FB.
Candy Store doplní Monster Duby a Javy, přidává i ED z Anglie

The Candy Store samozřejmě vůbec nespí a neustále se nás snaží zásobovat hromadou výborných energy drinků z USA i Anglie. Ke stále ještě běžící akci, kdy za výborné Rockstary Relax, Recovery Lemonade, Recovery Orange a XDurance utratíte výborných 59 Kč, se pravděpodobně již v příštím týdnu přidá doplnění některých oblíbených Monsterů z USA. V nabídce také nechybí angličané, včetně Absolutely Zero: Ghosts.
Podle našich informací má v prvním konťasu dorazit doplnění zásob všech starších kávových Monster Java (tedy bez novější varianty Kona Cappuccino), obou 473ml Dubů (Ballers Blend a Mad Dog). Chybět nebude bioaktivní Ubermonster a 710ml Regular. Ceny budou obdobné těm dřívějším. Mezitím dorazily také drinky z Anglie, vedle doplnění Rehabu Orangeade, Ampu a Boostů se objevil Monster Absolutely Zero v soutěžní verzi COD: Ghosts. Ten byl rychle vyprodán, ale brzy dorazí další várka. Stejně jako další opravdu zajímavé novinky z USA ;)
Hell dohání konkurenci variantou Zero a chystá ještě víc

Před pár dny se v humbuku všeho možného nedostalo na zprávu, že maďarský Hell chystá nástupce Sugarfree variant v podobě trendní verze Zero. Oficiální obrázek bez plechovky jsme prohnali alespoň facebookem, kde teď konečně koluje alespoň první fotografie již zmiňované novinky. Hell Zero nabídne klasickou tutti-frutti příchuť bez cukrů, nula karbohydrátů, žádný aspartam (umělé sladidlo) a nula kalorií v zajímavé černobílé plechovce.
Jak nový Hell Zero dopadne zatím nevíme, snad se vydaří stejně, jako klasika i většina příchutí. Aktuálně vyráží do prodeje v Maďarsku. Pro ČR a SR zatím nebyl potvrzen, ale očekáváme, že nahradí verzi sugarfree a tak by měl logicky dorazit i do našich končin. Od Hellu to ale pro letošní zimu rozhodně není vše. Návrat dříve ukončené příchutě, nová varianta, nebo od každého něco? Na to si budete muset počkat, sledujte Energy-Drinks.cz ;)
Rockstar XDurance Lemon - Jako první ochutnáme novou hvězdu!

Nechcete čekat nebo hledat? Kupte si jeden nebo rovnou 6 / 24 kusů s klíčenkou na EnergyDrinky.cz !
TZ: Výrobce energetických nápojů Rockstar Energy přichází na podzim s atraktivní novinkou v nezaměnitelné žlutočerné plechovce, která je výjimečná hned v několika ohledech. Jde totiž o jediný nesycený nápoj v portfoliu tohoto výrobce, který se zároveň rozhodl, že prvními zeměmi, kde bude možné novinku v jedinečném designu z řady Xdurance zakoupit, bude Česká republika a Slovensko. Rockstar Xdurance Lemon je neperlivý energetický nápoj s přidanou citronovou šťávou, která jej činí méně sladkým a ještě více osvěžujícím než jiné povzbuzující nápoje.
Na pulty tuzemských obchodů se chystá další novinka z řady Rockstar Xdurance. Výjimečně účinný a zároveň chutný „povzbuzující koktejl“, který je k dostání v několika příchutích, bude nyní možné zakoupit ve variantě „bez bublinek“, zato s extra přídavkem pravé citronové šťávy. Spolu s elektrolyty, vitaminy skupiny B a vysokým podílem kofeinu je tak pro všechny, kdo potřebují extra dávku energie ať už při sportu nebo jiných příležitostech, připraven obzvlášť silný osvěžující mix.
„Jsem velmi ráda, že se nám po delší době podařilo dostat na český a slovenský trh novinku, která je výjimečná hned v několika směrech. Rockstar Xdurance Lemon totiž patří mezi nesycené energetické nápoje a nadto jde o světovou novinku v rámci designu plechovky, kterou si naši fanoušci v Čechách a na Slovensku vychutnají jako první. Pevně věřím, že se nám opět podaří zopakovat úspěch z uvedení předešlých příchutí a Rockstar Xdurance Lemon si najde cestu z regálů ke spotřebitelům minimálně stejnou rychlostí, jakou účinkuje.“, říká s úsměvem k uvedení novinky Zuzana Spurná, brand manager společnosti PepsiCo, výhradního distributora Rockstar pro český a slovenský trh.
Rockstar Xdurance Lemon je nesycený energetický nápoj vhodný při zvýšené fyzické a duševní zátěži. Díky zvýšené dávce elektrolytů, kofeinu a vitamínů skupiny B působí na organizmus povzbudivě. Nový Rockstar Xdurance Lemon je v ČR dostupný ve vybraných potravinových řetězcích a na čerpacích stanicích. P.S. by Jake: Chutná skvěle! Potěší fandy Recovery Lemonade, chutná ale ještě lépe – má blíže k XDurance Orange
English: All new Rockstar XDurance Lemon for Czech and Slovak market! „New“ XDurance Lemon is still non-carbonated drink with added juice, just like the discontinued (in Europe) Recovery Lemonade. Taste is different – base of XDurance Orange with taste of Recovery Lemonade. Better than ever, but still very good for every Recovery Lemonade fans. So, this is the new XDurance Lemon. On sale now!
Please don't take these pictures – share link to this article. Thanks.
Power Horse se mění, černý plech má starý popisek a novou chuť

Kompletní nabídku Power Horse energy drinku už jsme recenzovali. Jenže na veletrhu Anuga 2013 jsme zahlédli novou černou plechovku a rychle si o ní řekli, i když uvnitř je podle popisku jen staré sugarfree. Dali jsme příslib recenze a říkali si, že holt nezbude než zopakovat naše minulá slova. Vůbec nikdo nás neupozornil na to, že se nejedná jen o přebarvení stříbrné plechovky na černo. Sugarfree verze je totiž úplně nová a chutná… úplně jinak.
Power Horse Sugarfree – O změně nemluví žádný popisek na plechovce, prostě nic! Minule jsme Power Horsu, jenž je vlastně starší než Red Bull, vyčítali, že je jeho sugarfree naprosto nepoživatelné a vůbec nestíhá novější trendy. Dnes se všichni snaží zakrýt onu pachuť umělých sladidel, Red Bull už přece také má Total Zero… A hle, Power Horse zcela beze slov přichází s novější variantou, která mi opravdu chutnala! Zakrytá pachuť umělých sladidel, příjemná, lehce kyselá, akorát sycená a méně než originál sladká chuť je výborná a já chci ještě. Nebo mi snad odešly chuťové buňky? Neodešly! Ale musíte jej pořádně vychladit Známka: 2
Novinka v podobe izotonického nápoja Gaborik

Už je to nejaký ten piatok, čo bol predstavený úplne nový izotonický nápoj slovenského hokejového hráča, hrajúceho v zámorí, konkrétne v Columbuse. Marián Gáborík má taktiež vlastný energetický nápoj, ktorý veľmi dobre poznáme. Na slovenskom trhu už je dosť dlho, no jeho budúcnosť nevidím ružovo. Už dávnejšie sa hovorilo o jeho príchode do ČR, no nič sa neudialo a s veľkou pravdepodobnosťou si myslím, že sa už asi ani neudeje.
Kedže s nami firma veľmi nemala záujem komunikovať, tak sme presné príchute nezistili, vieme iba o už predstavenom Lemone. Je možné, že príchutí bude viac, my Slováci to zistíme už onedlho. Bohužiaľ, čo nás veľmi mrzí je, že sa objaví v petke, čo je aj celkom logické. Na našom trhu sa veľmi izotonické nápoje v plechovkách neobjavujú. Takže táto správa poteší asi len pijanov.
Rozhovor s Dookym, zakladatelem MDED a sběratelským guru

Po rapperovi Strapovi přinášíme rozhovor s jedním z prvních sběratelů u nás – Dookym. Dooky je sběratel z Rakovníka, který se tomuto koníčku věnoval přes 10 let. Vždy sbíral jen 250ml plechovky a to pouze ty, které sám vypil. A že se svého stylu sbírání držel, dokazovalo i to, že prodával klidně raritní kousky, které neměl tu šanci ochutnat. Kromě toho vlastnil zajímavý web, podobný tomu našemu, a založil Mezinárodní den Energy Drinků, který se koná každý rok 15. srpna. Právě o poslední větě bude hlavně náš dnešní rozhovor.
Co tě přivedlo ke sbírání?
Když jsem tenkrát začínal tak bylo na trhu strašně málo energy drinků. Začali jsme sbírat s dvěma kamarády. Sbírali jsme asi dva roky a pak už jsem zůstal sám. Jeden z kamarádů mi vozil Energy Drinky až do konce – než jsem přestal sbírat.
Byl nějaký daný kousek ve tvé sbírce,za který jsi měl velkou radost?
Těch bylo několik. Třeba Monster z Ameriky – v době, kdy jsem jej získal, jej každý u nás znal jen z filmů a seriálů z USA. Koukala na to tenkrát spousta lidí z široké veřejnosti a nejen sběratelé. Další, ze kterého jsem měl velkou radost, byl reklamní Party Power a dostal jsem jich rovnou deset a vlastně skoro všichni sběratelé, kteří ho mají ve sbírce jej mají původem ode mě.
Bylo jich hodně a ke každému se váže svůj příběh. U 90% drinků jsem přesně donedávna věděl, kde jsem je koupil, nebo kdo mi je přivezl. Jako další pro mě vzácné kousky bych mohl jmenovat Hype z dovolené v Bulharsku a PitBull z Ukrajiny, který byl chuťově pro mě jeden z nejlepších ED.
Mohl bys nám povědět něco o svém blogu o energy drincích?
Blog vlastně vznikl jen jako seznam mojí sbírky. Jenže postupem času jsem ho chtěl změnit a modernizovat, ale v té době už jsem vedl rodinný život a vlastně i mou leností blog začal upadat. Na blogu bylo ale velmi zajímavé sledovat, z jaké země přicházeli návštěvníci a jak se zvedla návštěvnost podle přidaných drinků. Ale to by bylo na dlouhé povídání.
Jak tě napadlo založit Mezinárodní den Energy Drinků a proč zrovna 15. srpen?
MDED vznikl díky náhodě. Pamatuji si, že jsem jel v autě a tam pravidelně hlásají, že je dnes den leváků atd. A dostal jsem nápad založit MDED. Když jsem na wikipedii hledal vhodné datum, tak jsem se zaměřil na léto, přeci jen jsou ED povětšinou záležitostí mladé generace. A když jsem viděl, že na patnáctého srpna žádný významný/mezinárodní den nepřipadá a navíc opravdu jak několikrát proběhly spekulace o tom, že mám ten den narozeniny, tak bylo jasno. Takováto událost je docela běh na dlouhou trať. Několikrát probíhaly debaty o srazu, burze či výměně drinků v tento den a pak i PEDF, což je něco jako festival a sraz dohromady. Ale o PEDF by vám mohl více povyprávět Jake. Každopádně letos jsem pocítil sílu internetu. Na MDED jsem jel autem z práce, když se na Evropě 2 ozvalo z éteru: „Dnes je mezinárodní den energiťáků, tak si rozhodně nějaký dejte!“ což mi vyrazilo dech a opravdu mě to zahřálo. Po třech letech od založení to hlásí v celorepublikovém rádiu, drogerie měly soutěže k příležitosti MDED a Big Shock každý rok poskytuje slevu na Shockshopu. A třeba jednou se bude pátrat, kdo tento den založil.
Co říkáš na nápad Prague Energy Drink Festivalu, dorazil bys tam?
Na Prague Energy Drink Festival bych určitě rád dorazil, ale jak jsem psal už několikrát, mám dvě děti a manželku, takže plánované akce se kdykoliv můžou změnit. Rád bych dorazil, ale slíbit to nemůžu.
Jaká je tvá nejoblíbenější značka energy drinku a proč?
Dlouhodobě jsem mezi favority zařazoval RedBull, nejen tím, že to byl jeden z prvních energy drinků na světě, ale také díky zázemí, které mají. Podporují spoustu sportovců, pořádají spoustu akcí a na spoustě se hodně podílejí. Mezi favority patřil i domácí Semtex od Pinelli. Měl jsem rád to, že neměnili desing a byl to domácí drink, který byl vybroušen od píky. A taky Big Shock, protože se nebáli experimentovat a inspirovat se někde jinde, ale prodat to po svém. Těch značek je mnoho, ale tyhle jsou takové zásadní.
Jaký energy drink bys nejraději viděl na našem trhu?
Na našem trhu bych nejradši viděl nějaký úplně nový drink a hlavně domácí. Nějaký hodně nápaditý, něco prostě úplně jiného. V dnešní době není problém si vlastně jakýkoliv energy drink na světě koupit přes internet a ochutnat ho. Rád bych na trhu viděl více projektů jako je Fakeer – nápad, styl a zajímavá chuť.
Chtěl bys vzkázat sběratelům na závěr?
Co bych vzkázal na závěr? Rozhodně přeji všem sběratelům hodně štěstí a úspěšný lov. Jen myslete na to, že je to koníček s vášní a nemělo by se to zvrtnout v bláznivé honění plechovek a velké nakupování, díky kterému to ztrácí vášeň.
Díky Drinkům jsem získal i pár kamarádů, jako je třeba Hyssman, Thomas a vlastně i Jake, i když mezi námi spíše panovala rivalita. Rozhodně by si sběratelé měli stanovit určité hranice a cíle, kam by to chtěli dotáhnout a jakým způsobem. Mojí hranicí bylo to, že jsem sbíral jen plechovky od drinků, které jsem ochutnal nebo vypil. Jsem rád, že jsem tomu zůstal věrný až do samotného konce.
Red Bull mění design verzí Red, Silver a Blue. Silver je "modrý"

Že patříte mezi blázny, co musí mít všemožné verze plechovek nejen od Red Bullu ve všech možných jazykových verzích? Nebo dokonce české plechy od barevných Red Bull edic ve verzi 1 a 2, které rozeznáte snad jen podle samotného kódu? Pak pro vás máme dobrou zprávu, ta tentokrát zaujme i ostatní. Red, Blue a Silver byly původně celobarevné, později byl býk zvýrazněn přechodem do stříbrné. A teď se mění zase…
Autor nádherné fotografie, Manuel Joksch (thanks mate ;)), ukázal dnes světu pozměněný design varianty Red Bull: The Silver Edition. Na první pohled vypadá, že je modrá, co? Ve skutečnosti je pořád stříbrná (víc než modrá u Zero Calories) – prohodila se barva býčka a samotného pozadí. Dále je zde nová informace o dané příchuti, v tomto případě limette (limetka). Což nás donutilo pátrat, jestli nedojde také ke změnám edicí Red a Blue.
Jak prozrazuje obrázek všech tří barevných edic v angličtině, změna se opravdu bude týkat celé trojice. Ke svislému nápisu Red Bull se přidá název příchutě. Osobně znám dost lidí, kteří si myslí, že je v edicích klasický Red Bull, takže tato změna rozhodně dává smysl. Pokud změny dorazí do ČR a budou se držet spojení CZ+SK, pak se vedle Limetky zřejmě dočkáme označení Borůvka/Čučoriedka a Brusinka/Brusnica No proč ne…
Není Fanta jako Fanta - Česká je odpad, Africká ji dává na frak

Když už jednou za čas odbočíme od energiťáků. chceme aby to stálo za to. V USA pijí Coca Colu dováženou z Mexika pro mexické „přeběhlíky“, která má blíž k původní receptuře a tak zachutnala i amíkům. Něco podobného jsem zažil na dovolené v Egyptě, kde nás nalévali Fantou ve velkém z lahve nebo premixu. V tu chvíli mi cvaklo – Tady je Fanta oranžová a výborná asi tak, jako v ČR před lety. K recenzi se přidala i Fanta z Tunisu.
ČR – WTF??? Kde je naše dobrá Fanta? Pomeranč? Kde? V chuti není, v barvě není, jen etiketa má původní oranžovou barvu. Dnešní barva i chuť jsou spíše lehce citrónové, než pomerančové. Zbytečně sycené, málo sladké, nepochopitelné, chuťově na úrovni neznačkových patoků za pár kaček. Několik let jsem českou Fantu nepil a nevěřícně kroutím hlavou. Než Fantu z ČR, tak radši Mirindu. U Pepsi asi ví, jak chutná pomeranč.
Tunis – Tohle je pořádný kus pomerančového nápoje! Nádherná oranžová barva, příjemná vůně, akorát sladký… Ke klasickému pomerančovému nápoji má ale dost daleko. Připomíná spíše nějaký pomerančový bonbón, i když dost dobrý. K Fantě před 10 lety má sice pořád dost daleko a evidentně se přizpůsobuje místním chutím a návykům. Český patok poráží na plné čáře, Mirindu neporazí ani dnes. Tohle na dovče rozhodně zkuste ;)
Egypt – Ač nemůžu udělat přímé porovnání, v Egyptě Fanta chutnala prostě nejlépe. A nejen to – hlavní je to, že chutnala právě tak, jak chutnala u nás před několika lety. Kdyby „nová“ česká verze chutnala, nenapíšu ani písmenko. Ale tohle? Proti tomu je egyptská verze naprostou mňamkou jak má být! Sycená, sladká i barevná tak akorát. Přesně to, co očekáváte od značkového nápoje za takové peníze. V Egyptě lepší piva a vůbec všeho.
Výsledek? Než naší Fantu, to si radši kupte Rockstar XDurance Orange. Tedy to jen z pohledu energy maniaka. Kupte si samozřejmě Mirindu, ta chutná, barvu má furt „stejnou“… Ale naše Fanta? To je naprostej odpad, vždyť lepší je i v zemích, kde by vůbec nemusela být dobrá, tam je to lidem jedno a turisty to jen naštve. Nakonec jsem zmixoval tuniskou a českou verzi 1:1 a měl z toho téměř přesně to, co u nás kdysi. Mňam… :(
Soutěžní Ghosts Monster Lo-Carb ani Absolutely Zero nebude

Rok od roku se soutěže a další akce dostávají na více plechovek energetického nápoje Monster. Před rokem jsme poprvé žasli, když se Ken Block dostal na regular napříč Evropou, což se opakovalo o pár měsíců později s Team Gearem. Aktuální soutěž s Call of Duty: Ghosts se v EU dostala i mimo základní zelený Monster. Např.v BeNeLuxu, Německu a Británii se objevily na podivně sloučené plechovce Lo-Carbu s Absolutely Zero…
Není tedy divu, že fanoušci začali očekávat Lo-Carb Ghosts nebo dokonce rovnou Absolutely Zero uvnitř plechovky v designu Lo-Carbu a přímo se soutěží o Call of Duty: Ghosts. V zahraničí této akce Monster využil k nenápadné výměně, u nás se toho ale bohužel nedočkáme. Vše bylo potvrzeno ve chvíli, kdy jsme v obchodě narazili na klasický plech Lo-Carbu bez Ghosts grafiky, ale s nepěkným soutěžním trhátkem. Tak snad příště…
ROX Energy - Rakouská energie z hor výbornou klasikou

Rakouský ROX Energy jsem se snažil sehnat už opravdu dlouho. Ve sbírce byl, ale nikdy jsem jej nepil. Bude to jen klasický tutti frutti, který nezaujme, nebo…? V ruce máme 440ml plechovku Roxu, buď ji vypijeme celou nebo poletí. Design je pěkný a jednoduchý, proti dřívějším verzím nejsou hory jen v logu, ale také nenápadně na pozadí, které překrývá název ROX. Jednoduché, hezké a v rakouských národních barvách. Tak se nám to líbí
ROX je z Rakouska, tam je důležitý základní kámen – výborná Alpská voda. Nevím, jestli v Roxu je, ale drink chutná skvěle. Někde tam vzadu je chuť typického tutti-frutti, ale přitom chutná úplně po svém, příjemně sladce, výbušně sycením, ale přitom nepřehnaně, takže nevadí. Klasika se těžko popisuje, ale prostě a jednodušše – Rox nelepí, chutná naprosto výborně a patří mezi nejlepší tutti-frutti drinky, které jsem kdy pil. Známka: 1– !
Rockstar Relax, XDurance a Recovery v Candy Store za 59,-

Candy Store si na následujících pár dní připravilo zajímavou akci. Od úterý 29. října poběží speciální akce, která bude trvat týden a nabídne trojici skvělých energy drinků značky Rockstar ve 473ml verzích pro USA za výborných 59 korun! Akce bude platit pro Rockstar Relax (relaxační drink – guava bez cukru a kofeinu), XDurance (USA verze našeho modrého XD ale bez cukru) a Recovery Lemonade i Recovery Orange
Ať už vás tato skvělá nabídka zaujala nebo ne, těšit se můžete také na blížící se další dodávky z USA. Hned v prvním listopadovém týdnu by mělo dojít k doplnění zásob některých Monsterů, přesnější seznam dodáme již brzy ;) V průběhu listopadu pak dorazí také velice zajímavé novinky. O jaké energy drinky jakých značek taktéž upřesníme až to bude aktuální. Teď si užijte slevové akce – již od zítra výborné Rockstáry za skvělých 59,– ;)
Nový pomerančový Red Bull na podporu fotbalových týmů

Nový energiťák od Red Bullu přichází o Red! Jmenuje se jen BULL – Název nedávného představujícího článku mluví za vše. Red Bull už má produkt, který jmenuje Red, tak proč by nemohl mít verzi, jenž má v názvu naopak jen Bull. Původně to vypadalo, že se jedná o hořkou variantu, vycházející z limitky Formula 1 a Red Italian, prodávanou jen v Red Bull hangáru 7 a pár místech úzce spojených s Red Bullem. Pravda je ale trochu jinde.
Uvnitř jednoduché stříbrné plechovky Bull s rohy býka se nachází výrazně sladší, vůbec ne hořký a celkem dobrý pomerančový energy drink. Vzadu na plechovce se pak nachází reklama na fotbalový tým FC Red Bull Salzburg. Nyní se Bull objevil i v USA a tentokrát s reklamou na fotbalový tým Red Bull New York. Kam tedy pro novinku vzhledovou i chuťovou? Do Salzburgu či New Yorku buď přímo na fotbalový stadión, nebo do míst spojených s fotbalem či Red Bullem. V Salzburku jej mají i v Hangáru 7 a pravděpodobně také v prodejnách Red Bull World.
AC/DC High Voltage ED - Chuť Highway to Hell nebo Hells Bells?

Pod značkou australské hard rockové skupiny AC/DC se v poslední době objevují všemožné „moderní“ produkty. Skupina hraje od roku 1973, ale takových věcí využívajících její značky tu snad nikdy nebylo. Nejvíce jich seženeme v sousedním Německu – červená a bílá vína z Austrálie a Nového Zélandu pojmenované podle jejich písniček, pivo v plechovce, adventní kalendáře, hrníčky a nový AC/DC High Voltage Energy Drink. Jak chutná?
AC/DC High Voltage - Novinka chutná zajímavě! Popravdě, někdo ji někde naplnil něčím již existujícím, i proto mi to připomíná nějaký jiný energy drink z Německa. No nevadí, důležité je, že to není jen úplně klasický Tutti-Frutti ne? Chutná opravdu dobře, je to takový ten „méně tutti-frutti“. AC/DC je lehce sladší, cítíte z něj některé obsažené vitamíny a guaranový výtažek. Žádný velký zázrak, ale mezi hromadou klasik v německém obchodě je rozhodně důvod, proč šahnout zrovna zrovna po něm – Patří mezi ty lepší klasiky, ty horší už pít nemůžu, leckdy je rovnou nevyleju, AC/DC si naopak klidně pořídím zas. Známka: 1-
Big Shock! chystá (nejen) novou řadu produktů na rok 2014

Big Shock! je česká jednička a tak není divu, že dostatečně dopředu chystá novinky na příští rok. Českou jedničkou samozřejmě nemyslíme z českých drinků, ale jasnou jedničkou na tuzemském trhu, kde neustále bojuje s celosvětovou konkurenci v podobě rudých býků, nestvůr či rockových hvězd. Může za to Original, Gold, Bitter, Cola, Orange, Exotic, Light a Fruity. To ale nemusí stačit. Big Shock! se musí nadále snažit. Co plánuje?
Big Shock! jemně naznačil, že novinek bude celá hromada. Na základě lajků k příspěvku na FB se rozhodl poodhalit alespoň jednu z nich – BS! přijde s novou řadou, která bude určená zejména pro sportovce a všechny, kdo žijí aktivně. Oproti běžným energy drinkům bude odlehčená a bude v ní navíc i hořčík, který je pro naše tělo důležitý v mnoha ohledech. Na designu plechovky se v tuhle chvíli tvrdě pracuje. No, sportovci byli na plechovkách oblíbení, tak proč se tomu nepřiblížit víc Chcete si zaspekulovat? Běžte na FB BigShocku ;)
Dánské energy drinky Cult chutnají všelijak, který je nej?

Koukání do počítače zatím není po operaci vůbec pohodlné a příjemné, tudíž dnes psaný text jen krátce, recenze jsou předepsány déle a moc na ně nevidím, tak si chybky nechte pro sebe Z Anugy jsem si přivezl igelitku plnou energy drinků z Dánska – Jak chutnají zajímavé severské Culty? To prozradí následující řádky.
Cult – Raw energy nabízí překvapivě dobrý energiťák. Klasické tutti-frutti dostává na prak lehkostí chuti, kterou má Cult. Někomu může přijít jako více naředěná klasika, ale tak tomu není. Cult je nepřeslazenou příjemnou sycenou klasikou, která nelepí při pití, což dohání chvíli po polknutí, kdy má i zajímavou neobvyklou dochuť. Proto si raději dám variantu Natural nebo výbornou Colu. Je to holt něco odlišného. Známka: 2–
Cult Sugar – Na závěr nechybí ani sugarfree verze, od které by člověk moc neočekával. Pokud bych si měl vybrat mezi klasikou a tou bez cukru, tak bych možná i váhal. Příjemná lehká chuť bez nikterak přehnaného pocitu umělých sladidel připomíná spíše povedená Zera velkých amerických značek, než nechutné evropské sugarfree. Překvapení v podobě výborného Cultu Sugarfree si tedy zaslouží pochvalu – Známka: 2-
Cult Natural – Když se mi do ruky dostane přírodní energiťák, tak se těším i děsím zároveň. Ono to totiž může dopadnout buď jako Fakeer a Hype, nebo jako u Pure Bio apod. Cult Natural nabízí především přírodní guaranu. Je zajímavé, že voní hodně neutrálně, no chuť taková naštěstí není. Patří mezi sladší drinky, ale příjemně a nelepivě. Chuť je taková do jemného karamelová, na jazyku se bije s bublinkami a vytváří zajímavé „bum“. Kde všude se prodává nevím, ale vzorek byl pro Španělsko, resp. pro hispanské země. A kdo měl někdy typický španělský drink, ví dobře o čem mluvím. Natural se povedl, rád si jej dám jako sladkou tečku – Známka: 1
Cult Cola – I Cult si vedle energy drinku vyrobil klasickou Colu. Teda ona není tak úplně klasická, vpředu sice nikde nenajdete nic o tom, že by to byl energy drink, ale popisky vzadu prozrazuji „Energy drink/soft drink s vysokým obsahem kofeinu“. Je to tedy něco mezi a 150mg kofeinu na litru + hromada cukru už je dost i na energiťák. A co samotná Cola? Ta chutná božsky, dost obdobně jako Coca-Cola. Takhle dobrou Colu vlastně vyrábí málokdo a když to může mít na obalu dobrý a úspěšný brand, tak je to o to lepší. Tady se není o čem hádat, výborná cola si zaslouží jediné – Známka: 1
Nový Mtn Dew Kickstart Rally v příchutích Limeade a Black Cherry

Na veletrhu NACS bylo vedle jahodového Monsteru Muscle Strawberry k vidění ještě mnohem víc. Druhou zajímavou novinkou je rozšíření série energetických nápojů Kickstart od Mountain Dew o další dvě varianty. Přesněji se hodí říci, že Mtn Dew přichází s další podsérií, jelikož se novinka jmenuje Mountain Dew Kickstart Rally. Vedle původních „džusových budíčků na ráno“ mají nové Rally fungovat spíše jako Recovery od Rockstaru.
Mountain Dew Kickstart Rally se na trhu objeví rovnou ve 2 příchutích a to Limeade a Black Cherry. Citronádová i višňová varianta obsahuje elektrolyty, stejně jako již zmiňované Recovery. Vzhledem k „jiné“ sérii se mění také barevná kombinace na plechovkách – na původních převládala barva chuti se zelenou patřící Mtn Dew, Rally jsou naopak převážně černé doplněné o barvu příchutě. Mountain Dew se rozjíždí a bude mít 4 verze energizujících nápojů, což je zajímavé vzhledem k tomu, že od sebe kdysi odpoutali AMP a udělali z něj soběstačnou značku.
Photo: Instagram / Bevnet
Exkluzivně: Jahodový Monster? Přivítejte nový Muscle Strawberry!

Přesně před rokem se z veletrhu NACS hnala novinka za novinkou. Rockstar nenápadně představil Recovery Energy+Tea+Lemonade, jenž později zREHABovatěl, a SuperSoursy, které rovnou předurčil Evropě i ČR. Monster potvrdil dvojici nových DUBů Ballers Blend + Mad Dog. Činily se také další značky, o kterých se psalo ještě následující měsíce. Letos to bylo chudší, přesto vám s radostí představíme to nejzajímavější z NACS 2013!
Hned na začátek tu máme Monster. Od toho se nám podařilo ulovit jedinou, přesto opravdu zajímavou, novinku. Série Muscle zřejmě slaví v USA úspěch, i když u nás zachutnaly proteinové drinky málokomu. Nasvědčuje tomu reklamní plátno, na kterém se u série Muscle objevila nová červená plechovka. Bližší zkoumání prozradilo, že k vanilce, čokoládě a kávě, přibude jahodová varianta Strawberry. Energy Shake 473ml, 25 gramů proteinů, 7 vitamínů + minerálů a 500 mg vápníku… Tipoval jsem jahodu a banán, jahoda je tu, kdy bude Muscle Banana?
EN: All new Monster Muscle Strawberry, real photo of big board at Monster stage – NACS 2013, Atlanta.
Tiger Zero druhou příchutí v ČR, v Globusu akce 2+1 zdarma

V obchodě nebo na Facebooku jste to již mohli zaznamenat, někteří z vás ale žádají „oficiální“ informace. Nám to proklouzlo pod rukama, ale spolu se zajímavou akci vám to tedy napíšeme. Tiger nějakou dobu váhal nad tím, jakou příchuť přidá ke klasické variantě v ČR, z trojice Cola, Limetka a Zero byla nakonec vybrána právě inovovaná verze bez cukru, kalorií a vůbec bez všeho možného. Tiger nezná bratra, přitom vítá Zero v rodině.
Právě k příchodu Zera do ČR vám, díky akci začínající právě dnes, můžeme říci, kam si pro Tiger Zero skočit. V Globusu totiž od 17. do 23. října běží akce 2+1 zdarma. V tomto případě si musíte koupit 2 kousky Tigeru (pravděpodobně jakéhokoli) a za to na informacích získáte nový Tiger Zero zdarma. Oblíbená varianta nalákání na novou příchuť nám tedy prozrazuje, že v Globusu nově seženete obě v ČR dostupné varianty Tigeru ;)
TNT Energy Drink - Sponzor Ferrari ve Formuli 1 expanduje

Dřív měla v podstatě každá stáj formule 1 za sponzora výrobce cigaret. Po zákazu tabákové reklamy se do popředí ženou operátoři, banky a… energetické nápoje. Tím nejznámějším je samozřejmě Red Bull s vlastní veleúspěšnou stájí. Těch ostatních si všímá málokdo. U Williamsu byl Hell, Mercedes sponzoruje Monster, Lotus se spojil s Burnem a krom dalších spojenectví vystřídalo u Ferrari Guaránu taktéž brazilské TNT. Jak chutná?
TNT – Červená verze krásně ladí s Ferrari, co tedy nižší, širší a neobvyklá 269ml plechovka skrývá? Podle vůně nic jiného než klasika, podle chutě už jsme trochu jinde. Však také pochází z Brazílie a už to dává odlišnosti za vše. Podle mého je však zbytečně sladký a kyselý (aneb fakt je po něm žízeň), přesto zajímavý a jiný, takže oproti těm všem klasickým tutti-frutti opravdu zaujme. Škoda jen že lepí, jinak by mi dost chutnal. Známka: 2
TNT Zero Sugar – Samozřejmě že i TNTčku nechybí verze bez cukru. Zero Sugar nabízí chuť dost podobnou klasice, méně sladkou a kyselejší díky absenci cukru a lehce „suchou“, což je klasický efekt umělých sladidel. Přesto patří mezi sugarfree drinky, které opravdu jde alespoň pít. Zajímavé Zero po brazilsku! Známka: 3
TNT jsme ochutnali v obou existujících verzích. Klasik se vedle nižší a širší 269ml plechovky prodává ještě v 350 a 473ml variantě, vždy s hygienickým alobalovým vrškem + 60ml shoty a energy kapsle. To ale jen v Brazílii. V Německu, Itálii, Španělsku, Francii a USA je vždy jen v 269ml variantách a v případě Německa bohužel s popisky kazící jinak čistý a jednoduchý design. Šanci na úspěch má, je totiž dobrou klasikou.
Żabka slaví 15.let s novým Black Royal a Level Up Champagne

Polska jednička trhu, Black od společnosti FoodCare, už nám nějakou dobu nic nepředvedla. Po nucené změně názvu z Tiger na Black se spojil s Mikem Tysonem, ukončil příchutě Kamikaze a Cuba Libre (ty si můžete koupit v českém Lidlu pod značkou Siti), uvedl přeslazené Sexenergy a změnil design na Black Jet. Zůstaly verze Classic, Zero, Mojito a zmiňované Sexenergy. To se teď změní, i když asi jen krátkodobě, díky nové limitce.
Black Royal je novou aromatickou a mírně nakyslou příchutí. Limitovaná edice se inspirovala v kultovním koktejlu Cosmopolitan a vzniká jako překvapení pro fanoušky při příležitosti 15. narozenin firmy Żabka Polska. Ta vlastní řetězce obchodů Żabka a Freshmarket, ve kterých bude novinka k dispozici v následujících týdnech. Royal se schovává v 250ml plechovce s černozlatým designem. Dva kusy v balení za 4 zlotky, jeden kus pak za 3 zl.
Kdo neví co je Cosmopolitan zač? Rubínový koktejl se míchá z vodky, brusinkového džusu, Cointreau (ovocný pomerančový likér) a limetkové/citrónové šťávy. Black Royal, samozřejmě v nealkoholické podobě, bude tedy chutnat po brusinkách, pomeranči a citrusech. Mno… Ke stejné narozeninové oslavě vyrobil FoodCare také 330ml Level Up Champagne s příchutí šampaňského. Že by oslavná inspirace u českého Semtexu Champagne?
Rockstar Pure Zero Punched - Oblíbený Fruit Punch bez cukru?

Při první představovačce nových Rockstárů Pure Zero padaly dotazy na to, jak víme o příchuti nového Punchedu. Dnes to prozradím – říká se tomu intuice, zkušenosti a dobrý odhad První Pure Zero Silver Ice jsme otestovali nedávno. Obě novinky i mnoho dalších můžete zakoupit na e-shopu Tuzexovky.cz. Jak ale chutná Punched?
Pure Zero Punched – Rockstar vzal Fruit Punch a udělal z něj Zero energiťák. Je tomu tak? Pure Zero Punched je opravdu povedeným Zero drinkem založeným na jednom z nejlepších energiťáků vůbec. Výborný ovocný punč chutná skvěle i ve verzi bez cukrů a kalorií, je méně sladký, osvěžující a pořád výborný. A nějaká umělá sladidla? O těch vůbec nevíte, stejně jako u Silveru a nových Zero Monsterů. Konečně! Jaké hodnocení si mňamka odnese? Známka – 1! Zaslouženě – Rockstar nám sice nabízel úplatek, ale bylo to zbytečné
Kam pro Monster v soutěžní edici Call of Duty: Ghosts?

Jak už jste mohli zaznamenat v komentářích zde i na facebooku, česká plechovka klasického zeleného Monsteru v limitované soutěžní edici ke hře Call of Duty: Ghosts, se již postupně objevuje v prodeji. Není sice tak krásná, jako americká verze a i některé evropské, jelikož je popis soutěže v češtině a slovenštině (ano, i naši bratia se dočkali soutěže) opravdu dlouhý a na obrázek zbývá málo místa. Kam pro novinku vyrazit?
Většinou takové dotazy neřešíme, vždyť budou za chvíli všude a bude je mít každý. Ale tentokrát nám nechcete dát pokoj. Zaručit vám samozřejmě nic nemůžeme. Kde se zatím objevuje soutěžní plech nejvíc? Ve velkých řetězcích je to celkem pravidelně Billa, v posledních hodinách se v malém přidává také Albert. Vietnamci jsou zatím pozadu, ve výhodě jsou naopak menší sítě čerpacích stanic a školní + firemní prodejny. Tak šup na lov ;)
Red Bull D-Will x Tristan Limited Edition - Další skvělá limitka

Dává křídla sportovcům a umělcům, nyní Red Bull zahájil spolupráci mezi prvotřídním světovým street artistou a obyvatelem Brooklynu, Tristanem Eatonem, a hvězdným basketbalistou a Red Bull sportovcem, Deronem Williamsem. Jaký je jejich společný speciální úkol? Přenést výkonnost a schopnosti prvotřídního sportovce okem a rukou skvělého umělce na jedinečnou a limitovanou edici plechovky energetického nápoje Red Bull!
Spolupráce trvala více než půl roku, které strávil Deron s Tristanem poznávajíc umění, schopnosti a paralely spojující oblíbený sport se zajímavým uměním. Potřebovali vše nastartovat k tomu, aby využili svých schopností, vášně a kreativity. Na konci dlouhé spolupráce a nově vzniklého přátelství představili nádherný výsledek, kterým je limitovaná edice plechovky energetického nápoje „Red Bull D-Will x Tristan Limited Edition“.
Nádherná 355ml plechovka bude v prodeji jen po omezenou dobu a světe div se, bude to jen v USA. No kdyby vlastně jen v USA, ona by měla být v prodeji pouze na území New Yorku! Na druhou stranu mají lidé žijící nebo navštěvující toto město o šanci navíc – oba účastníci této nádherné spolupráce zveřejňují střípky o tom, kde se právě nachází. Kdo je najde, ten získá podepsanou plechovku. Kdo vyráží do New Yorku? Já ne, ale plech chci…
Monster Assault 250ml a nový Absolutely Zero s COD:Ghosts v UK

Nemyslete si, že nepřiznám svou chybu… Tentokrát jsem se vážně sekl a přiznám to rád, protože se jedná o zajímavou, nečekanou a dvojnásobně příjemnou změnu. Nedávno se psalo o tom, že například do Chorvatska dorazil skřížený Lo-Carb s Absolutely Zerem aneb design Lo-Carbu, název i obsah Absolutely Zera. Na novém trhu je to logické a jednoduché, změna se čekala i tam, kde je jen Lo-Carb, ale předělávku AZka čekal málokdo.
Například v ČR by změnu běžný zákazník pomalu ani nezaznamenal. No a co, tak se na plechovce objeví nápis Absolutely Zero místo Lo-Carb a uvnitř se objeví jen lehce odlišný nápoj s dost podobnou chutí. Takové trhy změna čeká zcela určitě. Německo, Anglie a pár dalších mají na trhu jak Lo-Carb, tak Absolutely Zero. O to více tedy překvapila novinka v podobě zmutovaného AZ v designu Lo-Carbu z Anglie. A to rovnou v edici COD: Ghosts! Změna ve správnou chvíli – AZ se spojí s Lo-Carbem v době, kdy každý sleduje hlavně promo akci.
Příchod Absolutely Zera místo Lo-Carbu v jeho vlastním designu se pak očekává i v dalších zemích. Francie se ho prý také dočká v rámci akce s Call of Duty: Ghosts. ČR sice bude mít plech s Ghosts také, zatím je potvrzen jen zelený Regular. Zato v Anglii nemají dost a tak začali prodávat Monster Assault v malé a roztomilé 250ml plechovce. No to bych si rozhodně nechal líbit! A to už mají i malé Absolutely Zero, jenž se možná také přebarví.
Photo by Luke Hayden, Thanks!
Oxxo Wild Blue Grape - Divoká příchuť modrých hroznů útočí

Poslední nové Oxxo, Style s příchutí bezinek a máty, jsme recenzovali jen před pár týdny a už je tu další nová příchuť. Oxxo Wild je další novinkou sjíždějící vlnu zajímavých příchutí, které nejsou již využívány každou druhou značkou. Wild je divoký a přináší příchuť modrých hroznů. Chcete vědět, jak tahle maďarská novinka chutná?
Oxxo Blue Grape – Red Grape, Blue Grape, Blue Raspberry… po různých červených příchutích začíná být v módě modrá a tak jsme nemohli vynechat test nového maďarského Oxxo. Od prvního přičichnutí a napití marně přemýšlím, co mi tahle novinka připomíná. Že bych už byl nějaký energiťák s modrými hrozny, to těžko, takže co? Aha, zezadu v popisku je také blackberry, Takže ostružiny jsou tou známou chutí kterou tu cítím
Oxxa jsou si podobné tím, že jsou akorát sladké, příjemně sycené a nikterak komplikované. Novinka není výjimkou, chutná jako skvělý mix z divočiny plný modrých hroznů doplněný ostružinou. Už teď se těšíme, jakou příchuť vymyslí příště. Jejich nápady jsou totiž dost zajímavé, i minule tomu tak bylo… Známka: 2
Rozhovor s rapperem a sběratelem Strapem

Dnes, v tak trochu speciálním článku, si Hanis, admin naší facebookové stránky Energetické Nápoje, připravil rozhovor se sběratelem, ale především rapperem, kterého mnozí označují za budoucnost slovenské rapové scény – Strapem.
První větší zmínky o tomto rapperovi jsou z roku 2006, kdy vyhrál Artattack Freestyle Battle. O tom že Strapo sbírá plechovky nás nedávno informoval sběratel Kudly, jemuž dodatečně děkujeme. Teď už ale k rozhovoru:
Jak dlouho sbíráš?
Mám taký pocit , že sú to približne dva roky ale neberem to až tak vážne.
Co tě dovedlo ke sbírání plechů?
Moja teta ich zbierala keď som bol malý a mne sa to vtedy strašne páčilo…No a asi dva roky dozadu sa moja priateľka chcela zapojiť do jedného projektu kde sa dajú z plechoviek vyrábať rôzne umelecké veci (pozn. red. RedBull Art Of Can)… Tak som pre svoju frajerku začal hromadiť „materiál“ a teraz toho mám doma plnú poličku … Postupne pribúdali plechovky z USA a začínalo to vyzerať pekne…takže to ostalo na poličke a vždy keď sa dá tak tam niečo pribudne…
Kolik máš ve sbírce plechů?
Málo… Možno okolo 25? Respektíve dokopy ich mám viac ale väčšinu z nich mám aj dvakrát.
Jsi rád za nějaký daný plech?
Väčšina tých plechoviek je z USA a tie sa mi páčia všetky…Preto som si ich aj začal odkladať
Jaká je tvá nejoblíbenější značka?
Mountain Dew
Jaký je tvůj názor na projekty www.energy-drinks.cz a facebookovou stránku Energetické Nápoje? Zlepšil by jsi na nich něco?
Myslím si , že ste spravili dobrú robotu ale vždy sa dá ešte niečo vylepšiť takže Vám držím palce a dúfam, že to bude stále lepšie a lepšie…
Na fotografii s plechovkami jste si mohli všimnout plechovek od amerického MTN Dewu, RedBullu Cola či klasického RB 250ml. Kromě toho tam jde vidět dost zajímavých plechů,které jsou pěkné a hlavně těžké na poznání. Bohužel kvůli malování bytu nám Strapo nemohl poslat fotku své sbírky, protože jsou plechy uloženy ve sklepě,aby se jim něco nestalo.
Strapovi děkujeme moc za rozhovor a přejeme mu plno nových plechů a další úspěchy v tom co dělá. Díky za přečtení,budu rád za všechny komentáře (klidně i zprávy na FB), Hanis.
Soutěžní Monster Call of Duty: Ghosts pro ČR potvrzen

Jen pár minut poté, co byl vydán článek „Monster v edici COD: Ghosts je v Evropě. ČR je na seznamu!“, se k nám donesly dodatečné informace. Promo akce, respektive soutěž o hry a další věcné ceny do České republiky opravdu dorazí! A nebude to jen soutěž, podle našich informací jsou právě ve výrobě plechovky vypadající obdobně jako v USA a Německu. Soutěž začíná 1.listopadu, plechovky dorazí ještě o něco dříve.
Slovensko na oficiálním seznamu není, přesto se minimálně o plechovky opravdu bát nemusí. Ty jsou totiž pro ČR i SR vždy naprosto stejné a tak na slovenský trh dorazí také ;) Někteří z vás zřejmě stále budou shánět i zahraniční a USA verze, mně bude stačit ta naše. V Evropě zřejmě bude jen zelený originál, kdežto v USA a Kanadě se tato soutěž objevuje také na modrém Lo-Carbu / Lo-Calu. Ten asi bude jen za oceánem.
Siti Kamikaze, Cuba Libre a Mojito nečekaně v Lidlu

Siti patří mezi celkem známou značku vyrábějící především pro Lidl. U nás byly zatím snad jen ledové čaje a jeden petkový energy, ale v Polsku se pod touto značkou vyrábí také několik energy drinků, jež v této zemi dokonce zcela nahradily zaběhlé Mixxed Upy. V Classicu, Cassisu a Lightu se nachází stejný obsah, tak je to jedno. Zajímavější byla nová trojice Kamikaze, Cuba Libre a Mojito, která nyní nečekaně doputovala i do ČR!
Nečekaně píši proto, že na ně neupozornil leták nic a už se v obchodech objevují. Pravděpodobně tak zůstanou delší dobu, což je jen dobře. Obsahem všech třech rádoby alkoholových příchutí, bez kapky alkoholu, je totiž všem známý energetický nápoj. Tuto trojici ED Siti vyrábí FoodCare, firma vyrábějící Black u kterého někteří konec příchutí Cuba Libre a Kamikaze obrečeli. Tak hura do Lidlu, tyhle dvě zajímavosti jsou zpět!
Monster v edici COD: Ghosts je v Evropě. ČR je na seznamu!

Na představovačku luxusní limitované edice Monster Energy Drinku s reklamou/soutěží/promo akcí na blížící se hru Call of Duty: Ghosts si zcela jistě pamatujete. Každý jej chtěl získat z USA, ale jak bylo již tenkrát řečeno, tahle soutěž se má kromě USA a Kanady objevit také v Japonsku a několika evropských zemích. Soutěž běží od 1. listopadu (do konce března), přesto se již objevily první obrázky plechů z Německa a Nizozemska.
Nám se nyní podařilo, stejně jako kdysi v případě limitky s Kenem Blockem, získat seznam zemí spojených s touto soutěží: Austrálie, Belgie, Brazílie, Dánsko, Finsko, Francie, Irsko, Itálie, Japonsko, Kanada, Maďarsko, Mexiko, Německo, Nizozemsko, Nový Zéland, Norsko, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Řecko, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko, UK, USA a… Česká Republika! Budou ale všude ty nádherné plechovky?
To se zatím bohužel neví. Objevily se v USA, Kanadě, Německu a Nizozemsku a zatím vypadají téměř stejně, s vojákem na boku a logem hry vpředu nahoře, tak jako to bylo u legendárního Assaultu Modern Warfare 2. Tato skutečnost i nedávné akce Ken Block a Team Gear přivádí myšlenky na jasnou kolej – Mělo by to tak být i tentokrát. A víte kdy to bude stoprocentní? Už v následujících dnech. Těšte se, snad to bude stát za to!
English: We have list of countries with Call of Duty: Ghosts promotion: USA, UK, Australia, Austria, Belgium, Brazil, Canada, Czech Republic, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Ireland, Italy, Japan, Mexico, Netherlands, New Zealand, Norway, Poland, Portugal, Russian Federation, Spain, Sweden and Switzerland. All these countries. Promo cans should be available in all listed countries. Nice, isn't it?
Photo from: Energy Drink Collection NL (BeNeLux can), Philipp Meyer (Deutschland can), Thx!
Vanilková Coca Cola Vanilla oficiálně na CZ/SK trhu

Čím dál tím častěji odbočujeme při psaní novinek od energy drinků k jiným nápojům. Většinou je to proto, že se jedná o dost zajímavé produkty, na které hodně lidí čeká a zaujme i naše pravidelné čtenáře. Mountain Dew, Kofola Valinková, různé nápoje v pěkných plechovkách, všechny tyhle novinky si to zasloužily a čtenost šla nahoru jak málokdy. I proto s radostí představujeme novinku o které už někteří z vás samozřejmě vědí.
Coca Cola Vanilla dorazila na trh (zatím) bez větších fanfár, přesto se již uchytila leckdo ji ochutnal. Vanilkovou novinku můžete už nyní zakoupit např. v Albertu. Prodává se v 500ml a litrové pet lahvi a nechybí ani 330ml skleněná varianta pro restaurace a podobné provozy. Cena je stejná jako v případě klasické varianty. Samozřejmě se již objevují hlasy, že „originál“ je jen jeden, myšleno tak, že naše vanilková Cola nechutná tak dobře, jako ta dovážená v 330ml plechovkách. Názor si na to udělejte sami, teď je konečně dostupná pro masy.
Rockstar Pure Zero Silver Ice - Jak chutná odpověď na Zero Ultra?

Díky novému českému e-shopu Tuzexovky.cz se právě teď podíváme na zoubek také další zajímavé novince ze zámoří. Série Pure Zero od Rockstaru dorazila jako rychlá odpověď na konkurenční Zero Monstery. Právě otevíráme první z nich s názvem Silver Ice. „Stříbrný led“ od první chvíle sliboval přímou alternativu k Monsteru Zero Ultra. Jak moc jej kopíruje, jestli je lepší a jak vlastně dopadl se dozvíte na následujících řádcích:
Rockstar Pure Zero Silver Ice – Tak nejprve –> miluju snad všechny tyhle novodobé Zero drinky jako je RR Pure Zero a Monster Zero Ultra / Blue / Red. Proč? Protože v nich prostě marně hledáte umělá sladidla, někde tam jsou, ale nevíte o nich. Chuť se popisuje těžko, no pokud znáte růžový Pink, tedy Perfect berry, pak víte z čeho Silver Ice vychází. Citrusový nádech, barva i vůně řádně připomíná povedený Monster Zero Ultra.
Skvělá odpověď Rockstaru je ve výsledku natolik podobná, že je nemohu porovnat. Pil jsem je totiž s rozdílem několika měsíců a při tak malých rozdílech se těžko něco popisuje. Zero Ultra jsem si tenkrát užíval o trochu více, možná to ale bylo jen tím, že jsem podobnou chuť zažil vůbec poprvé. Známka: 1– Příště omrkneme druhý Rockstar Pure Zero ve verzi Punched, a to opět díky e-shopu Tuzexovky.cz, kde si jej můžete koupit i vy
Candy Store: Cartoon energy, Boost, Emerge a výborné SoBe

Candy Store po spojení s Roberstons nezahálí a plní sliby. Z Anglie dorazila pořádná várka energie, která rozhodně potěší sběratele. Skladem jsou starší i zcela nové „Cartoon energy drinky“ – Ať už herní Pac-Man s Mariem nebo například Elvis, všechny spadají do dost žádané série. Škoda jen, že zatím chybí Slurm z Futuramy. Cena těhle krasavců je příjemných 69Kč! Jaké další novinky dorazily a za kolik?
Na eshopu bohužel zatím nejsou všechny novinky, ale například cena 35Kč za 500ml Boost Energy Drinku rozhodně nezklame, jejich malé 250ml verze pak vyjdou ještě levněji, stejně jako Emerge. Výborné SoBe je za 55,– Všechny novinky dorazily hned v několika příchutích a vzhledem k ceně rozhodně stojí za zkoušku „naslepo“ pro sběratele i běžné pijany. Při cenách podobných našim drinkům v běžném obchodě se vyplatí
P.S.: A taky je tu Monster Rehab Orangeade v UK verzi za 69,– ;)