Monster Muscle Peanut Butter Cup - Arašídové máslo potvrzeno!

Po včerejším představení nových Monsterů Punch, které jen nahradí původní dvojici ze série DUB s jiným designem a názvem, ale pořád stejnou chutí, tu máme další zajímavost. Dost lidí ze světa ví, kam se zajít podívat po těchto informacích, a tak si pro ně po zveřejnění článku došli, aby nemuseli přebírat obrázek od nás. To už jsem čekal a tak mi to nenaštvalo. Co mě ale zarazilo – že se nepodívali po dalších částech dokumentu.
Ten totiž kromě zmíněných Monster Punch přináší vůbec první obrázek pátého Monsteru Muscle. Ten byl představen již dříve, ale na obrázku byly jen zabalené 4packy a plata, takže jsme se nedočkali samotné plechovky. Pátý svalovec přinese onu šílenost v příchuti arašídového másla. V přesném znění nakonec s názvem Monster Muscle Peanut Butter Cup (šálek arašídového másla). Design se od ostatních Muscle liší jen barvou. Na USA trh dorazí, stejně jako dvojice Punch, již v prvním kvartále roku 2014. Nevím jak vy, ale já se netěším
Monster DUB Edition končí, nahradí je nové Monster Punch!

Monster se konečně dostal k představení některých novinek pro rok 2014! Dělá to tak každý rok a vždy se díky tomu dozvíme pár zajímavostí. Loni to byla celá řada produktů, z nichž některé nikdy nespatřily světlo světa. Místo série Protein nakonec existují Muscly, místo Ultra Pink zase Rehab Pink Lemonade a Ultra Red. Jediné, o čem jsme tenkrát nevěděli, a co se opravdu dostalo na trh, byly nádherné Monster Mini's v pidi plechovkách.
Možná i proto se Monster letos rozhodl zveřejnit v obvyklé výroční zprávě mnohem méně ze svých plánů. A v podstatě prozradil jen věci, které už jsou v plném běhu a nic je nezastaví. Dozvěděli jsme se tedy o tom, že s okamžitou platností ukončují sérii DUB, kterou dlouhá léta spolupracovali s hiphopovou automobilovou kulturou – DUB. Naneštěstí to neznamená konec výborných příchutí Baller's Blend a Mad Dog, jenž převzal chuť od úplně původního DUBu. Oba totiž již brzy dorazí na americký trh pod označením nové série a v ještě mnohem hezčích plechovkách! Přivítejte novinku v podobě nové série Monster Punch – Baller's Blend & Mad Dog!
English: Monster Dub Baller's Blend and Mad Dog are discontinued! Immediately! But don't worry – These are all new Monster Punch with exactly the same taste. New design is pretty good and… coming out soon (1Q 2014)!
Please share this article, not just the image! Thanks / Sdílejte celý článek, nepřebírejte obrázek, díky!
Spider - Evropské verze absolutní mňamkou, USA origo zklamal

Ze všech možných energetických nápojů, získaných při loňské návštěvě veletrhu Anuga 2013 v Kolíně nad Rýnem, nám zbývá k recenzi jedna poslední značka. Proč tak pozdě? Poznámky mám v počítači dlouho, ale zrovna když byla chuť na vydání, přiblížila se možnost porovnat testované evropské „kopie“ s americkým originálem. Jaké bylo zklamání, když jsem zjistil, že americký originál vůbec nechutná tak dobře… :(
Spider Original – Jeden z mála originálu, který má nějakou příchuť místo klasiky. Spider nabízí kombinaci manga s mandarinkou. Příjemná vůně zněla dost podobně, jako pomeranče, které vedle mě zrovna loupala přítelkyně. Chuťově výborná osvěžující sycená limonáda s příjemným nekyselým citrónovým nádechem. Mango i mandarinku je zde krásně cítit, a je poznat, že Spider pochází z USA a tohle je jen jeho verze pro Evropu. Ňam!
Spider Widow Maker – Směs bobulovitého ovoce? Oba Spidery pro Evropu nám uhranuly už přímo na veletrhu. Ale pít celý půllitr, to je prostě něco jiného. Hlavní dvě chutě tvoří granátové jablko a Acai. A tvoří jej sakra dobře. Trochu BigShocku! Fruity Juicy, ale místo brusinek hodně zajímavá chuť z dužiny exotických plodů Acai. Na drink pocházející z USA nikterak přehnaně sladký, osvěžující a příjemný. Original mi sedl víc a dokonce jsem se popral o posledni kapky, ale i Widow Maker si dám s velkou radostí znova. Švédové vědí do čeho se pouští!
Tak to byly původní slova k evropským variantám vyráběných ve Švédsku pro tamní trh. Obě příchutě mi opravdu uhranuly a odnáší si známku 1*! Když takhle skvěle chutnají „jen“ EU verze, jak asi musí chutnat USA Original? Ochutnal jsem oba a zděsil se. Popravdě, čekal bych to tak, že USA verze bude skvělá a ta ze starého kontinentu ochuzená, nevýrazná. Jenže nepovedeným je tu právě originál z USA – to nejlepší, výrazné chutě ovoce a vyváženě sladká chuť, je pryč. Slogan „Famous like a Rockstar, Stronger than a Bull, Bigger bite than a Monster“ tak může fungovat jen v Evropě. Ambice rozšířit se po kontinentu vítáme, tahle kvalita bude bodovat!
Hell s názvem Hello a Fire? Žádné kopie, jen exportní raritky

Že jsou někteří výrobci ochotní udělat pro úspěch značky na vybraných trzích udělat téměř cokoli, jsme si vysvětlili například v článku Malé Rock* SuperSours v Polsku oficiálně. Proč je mají a my ne? Mezi dosti přizpůsobivé značky patří také maďarský Hell. Už dříve jsme představili Hell NitroX, který je vyroben speciálně pro Kazachstán s odlišným designem a specifickou chutí. Někdy to není jen o příchuti a velikosti plechovek.
V některých případech je potřeba slevit ze své těžce vybudované image a přijít s něčím novým. Málokdy jde o problém s právy na značku, jako třeba u ruského Black Monsteru. Hell by se na některých trzích nikdy nemohl prodávat, kdyby nezměnil logo v kroužku, název nebo obojí. Důvody jsou leckdy náboženské, jako třeba u (tuším) Izraelské verze. Tam nesměl být vyobrazen ďábel a tak byl nahrazen vykřičníkem. Změny bývají i větší.
Tak například minimálně v Kuvajtu se zřejmě nedalo použít slovo peklo, ani vyobrazení ďábla. Přišel tedy energy drink Fire a oheň byl i v kroužku, kde zbyly z ďáblíka jen výběžky nahoře. Vůbec odlišný arabský svět si nakonec vyžádal ještě větší změny. Vznikl tak naprosto čistý a jednoduchý design. Kroužek nahradilo písmeno O a Hell se tak přejmenoval na Hello. Opravdové raritky, které kdy bude mít málokdo z nás. A bůhví, jaké další varianty zatím neznáme. Divíte se různým změnám? Já ani ne, pro Rusko se přeci také připisuje „Premium“.
EuroShopper skončil, v Albertu jsou 2 nové energiťáky AH Basic

Značka Euroshopper po dlouhých letech končí. Nejen na poli energetických nápojů. Euroshopper byl totiž všude možně v Evropě značkou levných produktů v řetězcích obchodů Albert. V ostatních obchodech mateřského Aholdu zatím zůstává. Z českých Albertů naopak aktuálně mizí. Obě varianty energy drinků EuroShopper, Sugarfree a Klasik, jenž byl k dispozici i v půllitru, postupně nahrazuje zcela nová značka AH Basic.
Značka AH Basic je náhradou Euroshopperu v ČR, Německu, Belgii a Nizozemsku. Po vzoru předchůdce a podobných značek nabídne celou řadu levných produktů s dobrou kvalitou. Nás samozřejmě zajímají právě energetické nápoje. Ty se již pomalu objevují v Albertech po celé ČR. Jak vypadají vidíte na obrázcích, částečně (blesk) si nechávají design svého předchůdce. Beze změny zřejmě zůstal obsah, výrobce je totiž stejný.
AH Basic je tedy novou značkou levných potravin pro Alberty. AH je zkratkou mateřské společnosti Ahold a kopíruje její nové cíle. Ač vás zřejmě zajímají pouze energetické nápoje, pod touto značkou se s nikterak odlišným designem objevují i klasické nápoje Cola, Cola Light, Orange… Za tu cenu je asi ochutnám
Malé Rock* SuperSours v Polsku oficiálně. Proč je mají a my ne?

Odpověď by mohla znít jen „Dobrá otázka!“. Přesně taková se totiž vyrojí téměř pokaždé, když se v Polsku objeví další Rockstary v malých roztomilých 250ml plechovkách. V ČR je jen černý originál a stejně se shání blbě. Polsko nabízí i modrý XDurance, XDurance Orange, nově také SuperSours Green Apple a co víc, dokonce příchuť, která u nich ani u nás není v půllitru. V Evropě je úplně nová – zrovna startuje ve vedlejším Německu. Řeč je o Rockstar SuperSours Blue Raspberry, vzniklém na základě amerického Punched Blue Raspberry.
Němci jej mají samozřejmě v půllitru, do Polska přichází opět v malé plechovce. A sběratelé celého světa šílí, protože jinak se u Rockstaru vyrábí 250ml plechovky v podstatě jen v USA, kde se ale neprodávají a plní účely na reklamních akcích. Na půllitrech se navíc nachází popisky CZ/SK/PL/HU, tak proč je nemáme i my? 250ky mají jen polštinu. Proč právě poláci? Říkají si o to specifika místního trhu. Vždyť v Polsku (až na Monster a Rockstar) prakticky neexistují energiťáky v půllitru. Tomu se musí nový hráč na trhu chtě nechtě přizpůsobit.
Přizpůsobovat se specifikům jednotlivých trhů se výrobcům chce málokdy. Najdou se ale světlé výjimky sklízející úspěch. Hell má spešl příchuť NitroX (zřejmě nahořklou) pouze pro Kazachstán, Big Shock vozí do Německa perlivý Gold pod označením Original a… Rockstar, narozdíl od Monsteru, přináší na Polský trh mnohem raději 250ky, než půllitry, ve kterých nabízí mnohem méně příchutí. Většině konzumentů 250ka stačí, půllitr je moc a co víc, jde o cenovku. 10 kaček v přepočtu za prcka je v Polsku akorát, 20 za půllitr naopak hodně. Místo boje je lepší se přizpůsobit. Rockstar to udělal. U nás je to trošku jinak, nejen BigShock prorazil cestu i půllitrům.
Semtex Light a Monster Assault COD: Ghosts? NejFake 2013!

Během minulého roku se na trhu objevily dvě novinky, o kterých jsme ale nikdy nepsali a které má ve své sbírce málokdo. Nebo vlastně vůbec nikdo. Jeden totiž vznikl na základě snu, druhý zase rovnou jako zajímavý nápad. No ono se těch fejků objevilo na facebooku během roku mnohem více, většina z nich ale byla jen o přidělání twist víčka na klasickou plechovku, což zaujme jen opravdové fanšmekry a blázny do sebemenších rozdílů.
Semtex Light je dílem administrátora Energy-Drinks.cz. Jake mívá mnoho snů o energiťácích, většinou se ale jedná o známé drinky, jenž ještě nemá ve sbírce, nebo myšlenka nedožije rána. Jedna novinka na trhu mu ale nedala spát a tak okamžitě po probuzení otevřel Photoshop a plechovku ze snu vyrobil. Vypadá přesně tak, jako první image Semtexů přímo od Kofoly. Barvou a zpracováním zaujal, ale s Lightem by SX díru do světa neudělal.
Monster Assault v soutěžní edici Call of Duty: Ghosts je jen zajímavým nápadem s ještě lepším zpracováním od Hummy Energy Drinks Collection, Vždyť soutěž s COD: Ghosts na plechu řádí po celém světě na Regularu a leckde i na Lo-Carbu/Absolutely Zero, tak proč ne na Assaultu, kam by se hodil nejvíce a kde byl tak úspěšný v edici Modern Warfare 2? Hummy nakonec udělal fotky 3 a přidal i variantu ještě hezčí a starší verze Assaultu „Camo“. Všechny vypadají skvěle, jenže se jedná jen o povedené podvrhy z nové kategorie NejFake 2013
EN: This article is just a joke. Semtex Light and Monster Assault COD: Ghosts? Fakes
Černé RR Pure Zero potvrzeny, v Anglii dnes vyráží do prodeje

Černé Rockstary Pure Zero byly původně velkým překvapením. Po nádherných bílých verzích přichází další dva Zero Rockstary tentokrát v černém oblečku. Stejně jako minule se jedná o jednu Zero variantu známé a hodně oblíbené příchutě, v tomto případě Mango Orange Passion Fruit, a jedné novinky reagující na sérii Ultra od Monsteru. Po Silveru Ice reagujícím na Zero Ultra bude v černém bojovat Blue Ice proti Monster Ultra Blue.
To už ale není nic nového. K dispozici jsme již měli jak „špionážní“ foto, tak první reálné fotografie z prodeje a navíc jsou černá Pure Zera i na oficiálním americkém e-shopu. Až včera byl ale vydán oficiální plakát. V téměř tu samou minutu pak konečně došlo i k oficiálnímu odhalení prvního Rockstaru Pure Zero v Evropě! Ano, ten, který jsme představili podle prvního dostupného obrázku. Málokdo nám věřil, my si ale ve photoshopu vážně nehráli.
Rockstar Pure Zero Fruit Punch se začne prodávat již tento víkend i ve Velké Británii s nezvyklou kombinaci barev – modrá hvězda a červený popisek „červené“ chuti. Jedná se vlastně o stejný nápoj, jako u bílé USA verze Pure Zero Punched, jen s odlišným názvem a plechovkou v černé. První várka vyráží již dnes s typickým proužkem 99p určující prodejní cenu. K dispozici ale budou i varianty bez proužku. Jde se shánět
Anketa Energy Drinky roku 2013 - Vyhlášení výsledků

Vyhlášení výsledků naší snad již pravidelné roční ankety je konečně tady. Po těžkých silvestrovských oslavách nebyla šance vyhlásit je již včera a tak jsou tu alespoň dnes. Prvně bych rád poděkoval značkám energetických nápojů Rockstar, Big Shock! a Hell za podporu finálového hlasování na jejich FB stránkách. Děkujeme! Do finálového hlasování se včetně těch pár hlasů z 1.ledna, než jsem se probral a zvládl hlasování vypnout, zapojilo 507 hlasujících, tedy přesně o sto více, než před rokem. Průběh byl zajímavý, pořadí se dlouho krystalizovalo a ještě na silvestra to bylo v některých kategoriích o jediný hlas. Jak to tedy celé dopadlo? Tady jsou výsledky:
V nejzajímavější kategorii Chuťovka 2013 si odnesl bronz Rockstar SuperSours Green Apple (15% hlasů), kterému zřejmě sebral část hlasů novější RR XDurance Lemon (12%). 2.místo obsadil dlouho odkládaný Monster Assault (20%), jenž část lidí nakonec zklamal svou chutí. Jasné vítězství bere nominační favorit – Big Shock! Fruity Juicy se 177 hlasy a 35%. Gratulujeme k zaslouženému vítězství! Redakce to viděla stejně
Vzhledovka 2013 měla opravdu napínavý průběh. Třetí skončil opět Rockstar SuperSours Green Apple (16%), Jen o pár hlasů jej předčil taktéž jablečný a v ČR celkem nový No Fear Motherload Apple (17%). Vítězství pak bere nový design limitovaných Hell iceCool se 108 hlasy / 21%. V prodeji jsou jen na Slovensku, pravidla o CZ/SK kategorii ale mluví jasně a evidentně se líbí mnohým z vás. Snad se vám je podaří sehnat.
Propadák 2013 měl sice v nominaci také nějaký ten light (zero), naštěstí to ale nedopadlo jako loni. Pro mne osobně nemůže být propadákem drink, od kterého ani moc nečekám. Tiger Zero tak ve výsledku byl až předposlední před 5% Rockstarem Xdurance Lemon. Bronzový stupínek obsadil Semtex Champagne (15%), ještě více vás pak svou cenou a chutí zklamaly XS drinky (17%). Očekávaným a zaslouženým propadákem je Burn v ČR (24% / 123 hlasů). Není divu, Burn ve světě válí a my jsme rádi za pár petek… :(
Značku roku jsme volili v ČR+SR a zvlášť v celosvětovém měřítku, kde se na 3. místě uchytil náš Big Shock! (16%). Dle očekávání jej logicky předběhla zámořská konkurence. Druhý Monster (20%) nakonec jen přihlížel jasnému vítězství Rockstaru (42%, 214 hlasů). V našich končinách to pak bylo trochu jinak. Monster se 7% propadl pod stupně vítězů. Třetí skončil Hell (10%), který u vás boduje čím dál víc. Na 2.místo se proti světu posunul Big Shock! (34% !). Vítěz zůstává stejný – se 47% a 240 hlasy vyhrál Rockstar! Dle nás zaslouženě.
Limitka roku sice měla celosvětové měřítko, o vítězství ale bojovaly více či méně plechovky sehnatelné i v ČR/SR. Jen těsně pod stupni vítězů zůstal s 9% Kamikaze „Karel“ Strong Energy for President. Předčil jej opět nový Hell iceCool (12%), který je spíše limitkou chuťovou. Boj do poslední chvíle pak svedla celosvětově limitovaná edice Monster Call of Duty: Ghosts s českou sérií soutěžních Rockstárů. Monster nakonec obdržel 25% hlasů, Rockstar se šesticí výherních plechovek získal rovnou 28% (144 hlasů) a stává se vítězem!
Inovace ve světě pak byla kategorií, do které nominoval sám Jake a to dvojici (sérii) drinků, které zcela změnila naše mínění o Zero energiťácích a přihodil k tomu Muscly. Bůhví, jak by to dopadlo, kdyby o hlasy fanoušků Monsteru nebojovaly rovnou dvě série. Poslední nakonec skončila právě série Muscle (Chocolate, Coffee, Vanilla – 25%), druhé místo obsadila série Ultra (Zero Ultra, Ultra Blue, Ultra Red – 35%). Vítězství tedy spadlo do klína sérii Pure Zero od Rockstaru (Silver Ice, Punched) s 40% a 201 hlasy. Na vítězství měli všichni.
Odlehčující kategorií nakonec bylo hlasování o článek roku. V něm byl dokonce nominován jeden, který nepsal Jake, ale Hanis. Jeho rozhovor s rapperem a sběratelem Strapem skončil třetí, 83 hlasů a 16% je přesto úspěchem ;) Velký boj byl mezi Reportáží z návštěvy Hell Energy Plant v maďarském Szikszó a článkem Navštívili jsme Big Shock! Známe novinky a změny pro rok 2014. Vítězství si odnáší report z Big Shocku (217 / 43%), návštěvu Hellu porazil jen o 12 hlasů! A to je pro dnešek vše, těšíte se na redakční kategorie?
Firebird v Penny od pátku 3.1 v nové bílé plechovce za 5.90,-

Aktualizace: Bílý Firebird Sugarfree v Penny Marketech vůbec nebyl, podle vyjádření řetězce tomu tak bylo z důvodu výpadku na straně dodavatele. Jelikož se nejedná o stálý sortiment, je možné, že už se ani nikdy neobjeví. Lehce očekávané, jelikož Firebird Sugarfree neexistuje ani v domácím Maďarsku, ani nikde jinde…
Firebird energy drink pocházející z Maďarska přišel do českých Penny Marketů teprve nedávno a postupně definitivně vystrnadil dlouhá léta nabízenou levnou variantu v podobě Planet Energy. Drink za pár šupů dnes musí mít v nabídce každý řetězec, Penny ovšem nestačila pouhá výměna Planetu za Firebird a tak bude druhá verze.
Od pátku 3. ledna 2014 se totiž začne prodávat také bílý Firebird Sugarfree a to rovnou za akčních 5.90 Kč. Obsah zaujme málokoho, plech do sbírky se ale počítá. Do akce platící do 9.ledna samozřejmě spadá i původní černý Firebird. Nová Sugarfree varianta je v letáku označena *, není tedy vůbec jisté, zda zůstane v nabídce na delší dobu. Zajímavostí je, že bílý Firebird Sugarfree zatím neznají ani na domácím maďarském trhu.
Malé Rockstary SuperSours v Polsku!

Polsko je vůbec jediná země v Evropě, kde jednoduše seženeme malé Rockstary. Příchod modrého a následně oranžového XDurance nás překvapil a teď je tu další pecka (hlavně pro nás sběratele). V Polsku se již v těchto dnech objevují SuperSours Green Apple a Blue Raspberry!
Rockstar SuperSours Blue Raspberry v půllitru se ještě ani nezačal oficiálně prodávat v Německu a poláci už mají jeho malou roztomilou plechovku. Rockstary v malém plechu vypadají opravdu krásně. Všichni kteří mají blízko Polsko můžou po Novém roce vyrazit na nákupy!
Photo from: Kolekcja energy puszek Łukasza, Thanks!
Report a videa z ED Tour - Praha aneb to zas bylo něco =D

Když se sejde přes 30 bláznů do energy drinků, nemůže z toho vzniknout nic jiného, než bordel =D I tak by se dala ve zkratce popsat sobotní akce s názvem ED Tour – Praha. Další zastávka srazů pod názvem ED Tour byla také tou největší. Sešel se na ní téměř celý admin tým Energetických nápojů a hromada sběratelů ze všech koutů ČR. „Zahraniční“ návštěvník David „Dave“ Grňo mi usnadnil psaní a přinesl pěkný a HEROický videoreport:
K tomu bordelu v rohu parčíku a bouchání petard se samozřejmě hlásí jen ti, co nemají občanku. Jake, Tin-Man a Lizard se zcela objektivně tohoto počínání distancují =D Jak můžete vidět na videu, hukot začal už přímo na hlavním nádraží, kde byl vykoupen překupnický kufr Jakeovo Octávky ještě dřív, než sraz oficiálně začal. Na Václaváku u koně se to sešlo oficiálně, cenzura si dal lajnu z Blue Magicu a přišel o kreditku s celou stovkou. Pokud mezi Václavákem a Candy Storem potkáváte na modro posmrkané kapesníčky, tak jsou od Tomsaka =D
Při následném plánovaném náběhu do Candy Storu prokázal Lizard, ač z druhé strany ČR, skvělou orientaci a dovedl celý průvod bezchybně až na místo (kde parkoval a odkud ho předtím na Václavák dovedl Jake ). Candy na takový nával moc připravené nebylo, žádné tvrdé boje o poslední zbytky se ale bohužel neodehrály. Poté došlo k vykoupení mých posledních zbytků a šlo se do parčíku, kde se teprve rozjela pořádná burza.
Výměny, nákupy, prodeje, krádeže, srandičky i rozdávání sponzorských darů, za které ještě jednou moc děkujeme Big Shocku, Blue Magicu a Modré svini. Vše se rozdalo (čti „rychle rozkradlo“) a vypilo. Tedy až na pár nálepek, jenž pak získaly využití po rozpuštění srazu, kdy se kluci rozhodli ukecat holky k objetí za nálepku. Bylo to prostě fajn, všichni si odvezli hromadu nových i dlouho sháněných plechovek, pokecalo se a došlo na ochutnání Monsteru Mixxd od Lizarda. Tak zas příště! Anebo 3. ledna v Bratislavě a 25. v Hradci Králové ;)
Ovocné nápoje Angry Birds - Chuck, Red a Bomb míří na náš trh!

Povedené plechovky plné nejen energetických nápojů většinou zaujmou, proto se i tentokrát podíváme na nové soft drinky, které se již brzy objeví na českém trhu. Pamatujete na Hello Kitty, Spongeboba, Ben10, Batmana a Supermana? Celá řada chuťově odlišných a vzhledově povedených ovocných nápojů, určených především pro děti, čeká již brzy další rozšíření. The Drinks si totiž pro český trh přichystalo trojici „naštvaných ptáků“.
Angry Birds už se na našem trhu sehnat dají, tedy alespoň tyto severské varianty. Nová trojice Angry Birds přinese klasické 250ml plechovky s příchutěmi. Těšit se tak můžeme na Red obsahující kombinaci broskví a tropického ovoce, Bomb jako ovocný nápoj s chutí coly a Chucka s příchutí pomerančů. Trojice naštvaných ptáků se začne objevovat příští rok především tam, kde již mají ostatní zmíněné nápoje od The Drinks
MadCroc má další nové příchutě - Orange a Peach Tea

Severský energetický nápoj s divokým krokodýlem už sice v ČR oficiálně neseženete, ale na některých zahraničních trzích si stále vede více než dobře. Nasvědčuje tomu příchod dalších příchutí, které se přidávají k dřívější už tak docela široké nabídce variant – Original, Sugarfree, Cola, Coffee, Choc a novějším Orange Cola a Green Apple. Popravdě, co MadCroc, to docela zajímavý a nezvyklý úlet. Co nového přinesl krokodýl nyní?
Zatím jen v domácím Švédsku a kupodivu také v zámoří, přímo v USA, obohatil MadCroc svou nabídku o další dvě varianty – Orange a Peach Tea. Oba spadají do série Juiced Energy, stejně jako pomerančová cola a zelené jablko. Nový Orange je tedy jen pomeranćový, Peach Tea zase skrývá drink alá broskvové ice tea. Do ČR se tedy bez nového distributora nedostanou a seženete jen starší kusy. Z ciziny je ale snad brzy seženeme.
Burn Sven Thorgren další olympijskou limitkou

Burn a Zimní Olympijské Hry 2014 v Soči. Spojení, které celkem logicky přináší limitované edice funguje i nadále. Původně se tak nějak očekávalo, že se bude jednat o převážně téměř stejné plechovky, jako ty první, které se již objevily v Maďarsku, Španělsku, Itálii a pár dalších zemích. Tak tomu bylo již dříve např. u Aviciho, jenž byl napříč Evropou jednotný až na malé rozdíly. Švédská verze limitky nás proto lehce překvapila.
Švédský Burn ZOH 2014 Soči totiž přichází s upraveným designem, místo obrázku neznámého snowboardisty je zde mnohem známější sportovec a především čestný člen skupiny Burn snowboardistů – Sven Thorgren. Nejen jeho jméno na plechovce, ale i jeho obrázek se zapracovaným plamenem na pozadí, dělá švédskou limitku opravdu odlišnou a jedinečnou. Celkem rychle se mi podařilo sehnat Maďarskou, tak mám zas co shánět
Photo: MonsterEnergy CollectorofSweden, Thanks!
Lekkerland skončil, Take Off mizí, nabídka benzínek se mění

Lekkerland nedávno ukončil své dlouhé působení v České republice. Co je na tom, že končí „nějaká“ firma po 15ti letech na našem trhu, protože se chce soustředit hlavně na svůj domácí německý trh, tak zajímavého? Kupodivu celkem dost. Lekkerland je společnost, která na našem území zásobovala většinu čerpacích stanic. Tedy alespoň ty, co spadají do větších řetězců. Mezitím vším i energetické nápoje a vlastní energiťák Take Off.
Nabídka benzínek se tedy většinou lišila jen v tom, co vše Lekkerland nabízel. Množství to bylo veliké, kdejaký velkoobchod se mohl stydět. Například náš místní EuroOil měl skoro vždy vše, co měli v nabídce. Bohužel to již nebude platit, jelikož se Lekkerland rozhodl skončit, u čerpaček přechází na jiné podobné distributory nebo se snaží lehce osamostatnit. Co to tedy znamená? U některých benzínek se začíná měnit nabídka zboží, včetně energy drinků. Ostatní se snaží udržet původní sortiment. Spolu s Lekkerlandem z ČR zmizí jejich vlastní značka Take Off Energy nabízející varianty Original, Cola, Fruit a Tropic. Pro ně budeme muset do Německa.
Exstase energy v slovenských predajniach Kik!

Po energy drinkoch Black Scorpion, DC Power a Action prináša sieť predajní Kik ďalšiu tú zaujímavosť pre zberateľov. A to energy drink Exstase, ktorý dizajnom celkom zaujme, ale chuťou je to preliaty Action zriedený s vodou, čomu zodpovedá aj cena 50 centov. Po dlhom čase som si vypil nejaký energy drink, ktorý mi vôbec nechutil, a mal som 100 chutí ho vyliať. Takže na chuť vám ho teda určite neodporúčam, ale do zbierky ujde.
Čechov budem musieť zatiaľ sklamať, lebo sa vo vašich predajniach Kik zatiaľ Exstase neobjavil, teda aspoň nehlásite svoje objavy. Ak ho náhodou nájdete, tak nám určite dajte vedieť. Plechovka neobsahuje cenu v kč a ani češtinu, takže tomu veľké nádeje nedávam, ale určite nie je pre český Kik problém použiť prelepy. No uvidíme ako sa to u vás vyvinie, každopádne držím palce.
Anketa Energy Drinky roku 2013 - Finálové hlasování

Kdy jindy než na Štědrý den můžeme přijít s finálovým hlasováním naší oblíbené ankety, že? Původně bylo spuštění finálového hlasování naplánováno na pondělí, ale to jsem odsunul kvůli plánům na nominační video. Většinu potřebných plechů se nachází v mé sbírce, vše připraveno a… Jake kašle co pár vteřin, takže natočit delší než 10 vteřinový šot není možné. Tak nic, uděláme to bez videa a zůstaneme u klasiky – formulář k hlasování do čtenářských kategorií naleznete níže, pomocné obrázky a informace pak v albu na Facebooku.
Stejně jako loni se v jednotlivých kategoriích nachází energetické nápoje nominované čtenáři s přesahem 5% všech hlasů. Mezi (většinou) sedmičkou finalistů v každé kategorii byly pak redakcí příležitostně donominovány věci, které by podle nás neměly chybět. Podle očekávání nedopadl nikterak úspěšně pokus o kategorii chuťovka ve světě – málokdo už ochutnal tolik věcí, aby se dalo regulérně hlasovat. A podobně dopadla i světová vzhledovka, kde se hlasy tříští mezi několik v podstatě stejných plechů. Proto jsme se rozhodli vytvořit jinou kategorii „inovace“, kde naleznete tři nejčastěji nominované z výše zmiňovaných neúspěšných kategorií.
Konec žvástů, hlasovat do naší ankety můžete až do konce roku, tedy 31. prosince 2013, 23:59. Vyhlášení proběhne, no snad ještě letos =D. Sdílení a propagace ankety nejen na Facebooku potěší, v případě výrobců/distributorů je taktéž povolena – z loňského roku víme, že to nepřináší žádné výhody, tak proč to zakazovat. Letos se snad také podaří dotáhnout do konce redakční kategorie a diplomy. Tak hurá na hlasování!
9mm chystá "návrat" - 9mm Classic Bullet a nový 6mm Bullet

Po nedávném oznámení nového designu energetického nápoje 9mm se strhla lavina negativních komentářů. Stejně jako nám, i většině ostatních lidí, se nový design prostě nelíbil. Typická krytka vytvářející dojem tvaru kulky / náboje sice zůstala, ale vzhled plechovky už nebyl… prostě takový jako dřív. On vlastně není špatný, jen to původně bylo o něco lepší. Stejného názoru jsme se dočkali nejen z ČR a tak u devítky rychle zareagovali.
9mm přinese po novém roce limitovanou variantu 9mm Classic Bullet, která bude obsahovat stejný nápoj, ale vzhledově bude blíže originálu. Návratu se bohužel nedočkáme, přesto tento počin vypadá mnohem lépe. Zlatá je sice v písmu a převládající černá na pozadí, spolu se zlatavou krytkou ovšem tvoří celkem povedený kompromis mezi dřívější a novou černočervenou verzí. Takhle to rozhodně vypadá mnohem lépe a začíná se nám líbit!
Druhou chystanou novinkou je pak „menší“ energetický nápoj 6mm Bullet. Růžová na pozadí, černá v písmu a kupodivu chybějící krytka. 6mm je prostě menší ráže a tak musí i plechovka být o něco menší. Když nechcete zmenšit obsah, je řešení s „čepičkou“ nasnadě. Zatím není jisté, jestli se bude obsah lišit a jestli vůbec dorazí na náš trh (stejně jak Classic Bullet). Vypadá ale zajímavě a cestu do našich sbírek si určitě najde.
Střípky z Hell Energy Tripu aneb co všechno jsme tenkrát provedli

V zásobě všech možných reportů ze společné akce, při které vyrazila parta sběratelů a bláznů do energy drinků na návštěvu maďarské továrny na Hell, nám zbývá ještě něco. Někde máme videa, ale k těm se asi ani po roce pořádně nedokopeme. Jake má ovšem v poznámkách několik střípků, které se sice netýkají jen energiťáků, přesto stojí za to. A jelikož je vánoční novinkové sucho, tak se je rozhodl vytáhnout ze svého tajného šuplíku.
Cesta to tenkrát byla dlouhá, ve čtvrtek brzy ráno vyrážel Jake se svým vozem a posádkou Kali, Brácha a Tom do Brna, kde se již pomalu formovala posádka Primeryho vozu s Hanisem, Davem a Kefou. Na dálnici pak Jake ujížděl i když nechtěl a tak přešel na ofenzivní jízdu v podobě „Tak jeď Primery, jeď“. Jenže když už se Ota konečně dostal na úroveň, Jake lehce pošolíchal plyn a byl zase v čudu. Opakovalo se to několikrát, natáčelo se, ukazovaly se petky Fakeera i praví fakáči, až si Primery na zastávce v Maďarsku postěžoval, že mu od mého vozu letící kamínek udělal nepěknou hvězdu na předním okně. Primery, jak to vůbec tenkrát dopadlo?
To už jsme byli skoro v Budapešti, kde Jake donutil druhé vozidlo porušit pár předpisů kvůli tomu, že ke krámu nevedla žádná přímá odbočka a nakonec stejně zaparkoval o parkoviště vedle. U další zastávky jsme se vydali na procházku po místních malých obchůdcích, kde člověk sežene hromady jinak nesehnatelných plechovek. A zažívaly se nechutné krádeže přímo před očima! Když totiž byl k dispozici jen jediný kus, který neměl skoro nikdo z nás, tak se to rvalo. Do toho navíc začal David neustále prudit s tím, že má hlad. My zase, že není čas, ať si koupí něco do ruky. Když si konečně něco koupil, už jsme byli zpátky v obchoďáku a zasedli k mekáči, což ho samozřejmě dokázalo jen ještě víc vytočit. A naše záda řvaly, že už ty těžký baťohy neponesou.
To už bylo po všech nákupech v Bratislavě + Budapešti a spolu se sponzoringem od Fakeera a MTN Dew seděly obě auta doslova „na prdeli“, když jsme chtěli vyjet z podzemního parkoviště a … prostě to nešlo! Ty šipky byly prostě nakreslený v maďarštině a tak jsme objeli celý parkoviště dokola asi 3× Ještě jedno OC, vyjíždíme na střechu a Jake hlásí „Aha, Árkád, vypadá to tu jak v Praze – Arkády Pankrác“ načež Kali reaguje slovy „Proč mám pocit, že už jsem tu někdy byl?“. Mlátíme se smíchy. Jenže to už začíná být docela pozdě a do Košic ještě cesta daleká. Míjíme Hell továrnu, kam zítra zavítáme a u hranic volá slovenské číslo. Z Hellu si ověřují, jestli vůbec dorazíme na penzion. Je docela pozdě a čekají nás s večeří. Jake se těší na pivko… Nefiltrovaný!
Vše se stíhá, ale už je docela pozdě. Penzion je plný skoro jen nás a tak se srážíme na největším pokoji, kde kluci v minibaru právě objevili RB Soundclash a řvou radostí. Jdeme testovat Monster Muscly, v té době nový artikl, který má v ČR jen Tom a chce se o něj podělit. Natáčíme na kameru, ale „chutí“ Musclů jsme tak zaskočeni, že z recenze prostě nic není. I ty tři malý panáky tří různých Muscle stačily k tomu, že se Jake okamžitě zvedl a maže na půl hoďky na záchod. Pro něj to jediné, k čemu jsou Muscly dobré. Pokec, výměny, dorovnání dluhů, jdeme spát. Ráno nás čeká brzká snídaně, návštěva Hellu a pak dlouhá cesta domů.
Únava a představa dalších dlouhých hodin za volantem jakoby nefungovala na řidiče. Jake s Primerym na stejném pokoji prostě ne a ne usnout a tak si povídají do dlouhých nočních hodin. No spíš ranních a jestli jsme nakonec spali necelé 3 hoďky, tak přeháníme. Ostatní hezky dorůžova a my celý den usínáme. Exkurze je za námi (reportáže najdete tady a taky tady) a hurá domů. Auta přetížená ještě víc a Slovensko nám začíná vysvětlovat obsah svojí hymny. Ano, nad tatrou se blýská, díky provazům vody zas občas není vidět silnice pod koly vozů. Doma jsme pozdě, Brno po 9, Praha v 11, Toma ještě vezou rodiče k Liberci. Dva dny v zátahu kvůli chvilce v nejmodernější továrně na energy drinky stály prostě za to. Hellu za tuto možnost, i ubytování, ještě jednou děkujeme a jim, i všem ostatním, přejeme šťastné, veselé, klidné a energetické Vánoce!
Recenze nového Big Shock! Sporty - Citrónovo-grepová lahoda

Neměli jste na to trpělivost, ale dočkali jste se. Od prvních spekulací, vypuštěných přímo Big Shockem, přes lehké odhalení, až po čtvrteční exkluzivní představení nového Big Shock! Sporty, uběhly necelé dva měsíce. Hned den na to se novinka objevila v letáku Penny Marketu platném od 27.12 do 2.1 za pouhou dvacku. A dnes tu máme první recenzi, berte ale na vědomí, že se jedná čistě o můj názor. Sporty je celkem specifický, nemusí tak zachutnat každému. Nechybí ani fotka barvy nápoje, která vás také hodně zajímá. Jak dopadl BS! Sporty?
Big Shock! Sporty – Neperlivý + citrón. Dvě důležité informace na plechovce, podle kterých si hned člověk vzpomene na dva v ČR dostupné energetické nápoje od světové konkurence. Důležitý je ale také fakt, že je uvnitř také grep, kterého jsem se od první informace jako odpůrce grepu dost děsil. Jelikož je pro sportovce, ač pořád energy drink, má snížený obsah kofeinu s taurinem a naopak obsahuje 25% doporučené denní dávky hořčíku (ano, to je to magnesium vpředu na plechu, na což se pár lidí vynechávající na základce chemii ptalo )
Jak ale chutná? Hned po otevření je cítit příjemná citronáda a opět lehce i grep, tudíž opět zavládá zděšení. „Novinka“ má být lehčí, aby se sportovcům lépe pil, ale pořád daleko od nedobrých ionťáků. První lok a… kurňa ono je to dobrý!? Ač chutná jako citronáda, není vůbec kyselý, ač s grepem, není vůbec hořký. Ten grep byl asi naopak pěkně sladkej, protože zajímavý citrónový základ opravdu skvěle doplňuje a dokresluje povedenou chuť.

27.12 v Penny, 28.12 na ED Tour – Praha
Nerad zde tahám konkurenční nápoje, no ve Sporty cítíte trochu citrónády od RR, lehce čajíčku od M a špetku „alá BigShock!“. Ani jedno nenarušuje to ostatní a všechno dohromady vytváří opravdu povedený nápoj. Někomu to nesedne, někomu budou chybět bublinky… Pravdou ale je, že se BS! Sporty opravdu povedl – je to ED, nic od ionťáku, je sladký, ale nelepí, osvěží, zaujme a překvapí. Ode mne si zaslouží jedině známku: 1* !
Souhrn: Slevové akce do konce roku včetně Big Shock! Sporty

Nejen hromady dárků přímo od Ježíška se dočkáme v průběhu blížících se svátků. Sběratelé a pijani energetických nápojů možná budou mít nějakou zajímavost pod stromečkem, inspiraci lze hledat třeba v Candy Store a na Tuzexovkách. Co když ale nic nedostanou a budou mít o svátcích nepřekonatelnou chuť na energiťák? Stačí si pro „dárek“ dojít do některého z řady obchodů, které chystají zajímavé slevové akce
Začneme u jinak méně oblíbené Normy. Až do neděle 22.12 mají dva 250ml Speedstary za 4,90. Vlastní značka se udrží i poté, jen už za desetikačku. Jedna verze má stejný mix chutí jako BS! Fruity Juicy, tak můžete porovnat ;) Hned poté, od 23. prosince až do neděle 29.12, bude v akci Monster za luxusních 14,90 a Semtex za méně akčních 24,90. Výhodněji je Semtex až do vánoc v Tescu, při nákupu dvou vyjde kus na pěkných 17,50,–
Také v Penny Marketu běží akce do vánoc, tedy 24.12. Monsteru Regular a Assault za 24,90 směle konkuruje akce na Big Shock! Colu za dvacku, na kterou od 27.12 do 2.1 naváže akce „BS za dvacku“, při které již seženete i zcela nový Big Shock! Sporty. Zahanbit se v prodeji drinků na silvestra nenechá ani Lidl, jehož akce poběží jen v rozmezí 27. – 29. prosince. Půllitrové Semtexy Crazy a Champagne za 14,90 zní skvěle, někomu ale chutná i trojice SiTi Mojito / Kamikaze / Cuba Libre za 5,90 Kč. Kaufland má jen 4 pack Red Bullu za stovku.
Teď už bez velkých zázraků: Malé Alberty mají až do 26.12 Semtexy za 24,90,–, HyperAlberty do stejného dne nabízí vybrané Big Shocky, při nákupu 3 vyjde plech na 22,60,–. Billa do 26. prosince Monstery za 29,90,–, to už raději navštivte tu Normu. Interspar nabízí do štědrého dne 6pack 250kových BS! Original za 79,90,– a své S-Budgety za 6,90,–. Kdo má přístup do Makra, může až do konce roku využít akce na Semtex a Big Shock! Nějaké akce se do konce roku možná ještě objeví, přehled už ale máte, tak hurá na silvestrovské nákupy! =D
Big Shock! Sporty - Neperlivá citrónovo-grepová novinka již brzy!

Nikdy dříve, nejen u Big Shocku!, se nestalo to, co tentokrát. Hromady novinek byly utajovány až do samotného příchodu na trh či do oficiálního oznámení skrze vlastní prostředky nebo web Energy-Drinks.cz. Doba je jiná a lidé se najednou snaží mít informace ještě dříve, než brzy. Jestli to všechno představení nového a nějakou dobu slibovaného Big Shocku ohrozilo nebo jen uspíšilo se už nedozvíme. Představení je tady, a to právě TEĎ!
Big Shock! Sporty je zcela novým produktem, série Sporty by tak mohla mít více příchutí, ale o tom až časem. Důležitá je první varianta, která na trh dorazí v lednu 2014. BS! Sporty má příchuť citron+grep a je, jak název napovídá, pro sportovce. Naštěstí se nejedná o ionťák, jak se někteří obávali, ale o téměř klasický energetický nápoj. Pro sportovce je také díky pár odlišnostem – nižším obsahem kofeinu (24mg/100ml) a taurinu (30mg/100ml). Navíc naopak obsahuje hořčík, tedy magnesium, které patří mezi obvyklé doplňky u sportovců.
BS! Sporty obsahuje 25% doporučené denní dávky hořčíku a ač není ionťákem, chuťově je výrazně lehčí, aby sportovce osvěžil a podpořil v dalším pokračování jejich aktivity. Design plechovky je, jak můžete vidět na obrázku, opravdu neobvyklý. Na svém místě zůstává pouze logo, pozadí typicky žluté, ale chybí barevné proužky nahoře i dole. Pod logem jen prosté informace o tom, že je to neperlivé Sporty s příchuti citron+grep a obsahem ženšenu, guarany a již zmiňovaného magnesia. Recenze opravdu brzy, věřte, že budete překvapeni!
A přestaňte zlobit, hymlhergot. Když budete hodní, možná se BS! Sporty objeví na ED Tour – Praha ;)
Převzetí informací či obrázku/fotografie pouze se souhlasem autora!
Anketa Energy Drinky roku 2013 - Nominace

Po roce je zpátky, mezitím uběhlo 12 veleúspěšných měsíců pro web Energy-Drinks.cz, ale i český a světový trh s energetickými nápoji. O čem že je vlastně řeč? O oblíbené anketě Energy Drinky roku, tentokráte s letošní číslovkou 2013. Loni vyhrál modrý Rockstar Xdurance nejlepší českou chuť i design, limitku i vzhled ve světě zase Monster s Kenem Blockem. Nejlepší značkou byl Big Shock!, největším propadákem v ČR Rehab.
I letos potřebujeme naše čtenáře k tomu, aby nominovali své favority do několika kategorií. Nechceme na nikoho zapomenout, nějaký svůj vlastní základní seznam už sice máme, ale takhle to bude jednodušší a napínavější. Do jakých kategorií můžete nominovat se dozvíte ve formuláři. Pozor – Nominovat můžete jen novinky roku 2013 a to do neděle 22. prosince 23:59. Zpracování proběhne hned následující den a poté spustíme finálové hlasování a zároveň se pokusíme nezapomenout na redakční kategorie jako loni (stydíme se už rok!). Tak hurá na nominace:
Rockstar Sparkling Energy Peach - Ve stylu kyselých SuperSoursů

Nové energetické sycené vody s příchutí od Rockstaru s neobvyklým „retro“ designem, bez cukru a kalorií si teprve razí svojí cestu na americký trh. Minule jsme si zrecenzovali první variantu Sparkling Cherry Citrus s třešňovo-citrusovou příchutí, který chutnal jako docela dobrá sycená minerálka. Dnes se podíváme i na verzi Sparkling Peach a už teď prozradíme, že to není jen to samé v bledě modrém s broskví místo třešní s citrusy.
Rockstar Sparkling Peach je totiž v porovnání s první variantou něco úplně jiného. Zapomeňte na sycenou minerálku podobnou nějaké ochucené matonce. Broskvová novinka je víc jako bratranec kyselých SuperSoursů, jen místo cukrů použili sladidla Ace-K a sukralózu. Silná chuť broskví a minimální pachuť z umělých sladidel, hromada kofeinu a příjemné osvěžení. Ač se nám neustálé rozšiřování nabídky o zero produkty nelíbí, Sparkling Peach zapadá do nabídky Rockstaru jako osvěžující, lehčí, méně sladký a nelepivý nápoj. Známka: 2-
Red Bull Silver je opět stříbrný, české edice budou s angličtinou

O víkendu jsem navštívil Slovensko, Maďarsko a Rakousko s tím, že mě asi nic nepřekvapí a jen si dojedu pro drinky, o kterých přesně vím a zatím chybí v mé sbírce. První dva státy nepřekvapily a stejně tak to už už vypadalo i v Rakousku. V sobotu jsem si dokoupil především předělané barevné edice Red Bullů s přidaným názvem příchuti a v neděli je přeci všude zavřeno. Překvapení přišlo až na nádraží jen pár minut před odjezdem.
Billa na nádraží u vídeňského Prátru má výjimku a je otevřena i v neděli, vlak jede za 15 minut. V regálech nuda, mají starou stříbrnou i novější „namodralou“ verzi The Silver Edition. Ale… počkat… na stříbrném Silveru nechybí nápis Limette! Jakto? Beru! U kasy to hlodá v hlavě, vracím se, porovnávám čísla verzí. Namodralá je v6, stříbrná v8. Red Bull se totiž celkem rychle vrátil ke světle stříbrné, jen býk má teď onu tmavší „namodralou“ barvu.
S touto změnou, pokud se tedy samozřejmě opět něco nezmění, by měl Silver, a s přidaným názvem příchuti také Red a Blue, dorazit časem i do ČR. Proti původním informacím se ovšem nakonec nedočkáme československým popiskům borůvka/čučoriedka, limetka a brusinka/brusnica. Škoda. Ve světe by nakonec měly existovat jen varianty s němčinou a angličtinou. Nás tedy čeká Lime, Cranberry a Blueberry. No co už
Navštívili jsme Big Shock! Známe novinky a změny pro rok 2014!

Za dobu, co existuje web Energy-Drinks.cz, se mi podařilo navštívit stáčírnu, několik výrobců, veletrh Anuga, exkluzivně představit několik novinek na trhu a mnoho dalšího. Dvě věci ale stále chyběly – chtěl bych se podívat na samotnou výrobu plechovek z plátu plechu a navštívit nějakého výrobce s tím, že mi představí / prozradí své plány na nějakou dobu dopředu. Po nějaké době jednání se mi jeden „sen“ splnil. Vydal jsem se do Big Shocku!
Navštívit Big Shock! resp. Al Namuru v Kralupech nad Vltavou není tak těžké, důležitější a složitější část je předchozí domluva. Prozradit plány na další rok? Před konkurencí se to tají, proč to někomu jen tak říkat. V dnešním článku se tak samozřejmě dozvíte jen něco málo a ten zbytek, ten ze mě nevytlučete ani mučením. Návštěva byla určena k tomu, abych měl přehled a byl připraven co nejlépe informovat, až se novinka přiblíží.
V zasedačce jsem se dozvěděl o mnoha zajímavých věcech. Tou první byla novinka, o níž byla řeč oficiálně v článku Big Shock! chystá (nejen) novou řadu produktů na rok 2014. Designem i (pří)chutí budete zcela jistě překvapeni. Určitě to není to jediné, čeho se od BS v příštím roce dočkáme, co všechno to bude se začnete postupně dozvídat již brzy. Je na co se těšit, to mi věřte. Chutě, plechy, skvělé akce, limitky a mnoho dalšího!
Že vás jen troluju a házím si tu trollface? Kdepak, ale slib je slib a prozradit můžu zatím jen pár věcí, zde jsou: Varianta Light se nikdy neobjevila s nápisem Ať to není bez tebe. Nebude tedy asi žádným překvapením, že Light končí a vytváří tak místo pro pokračování opravdu výborné letní edice Fruity. Konec čeká i 250ml variantu Bitteru, kterému se nedostalo redesignu. Big Shock! naopak potěší platíčkáře, když se dočká hezkých designů plat s odlišením každé varianty. A nová žlutá trhátka? Ty budou na všech plechovkách. Konec ochutnávek, rok 2014 bude v podání Big Shocku opravdu velký. Tak Ať to není bez tebe – sleduj Energy-Drinks.cz!
Rockstar SuperSours Blue Raspberry v Německu od 10.1 + Foto

Rockstar s příchutí Blue Raspberry odstartoval v USA jako Punched a v recenzi dopadl tak, že by měl být spíše v sérii SuperSours. V Austrálii se právě jako SuperSours začal prodávat již dříve, slíben byl ale také pro Německo na rok 2014. Dnes už konečně víme, že kdy dorazí a jaký bude mít design. V Německu bude v prodeji od 10.ledna, tedy za měsíc. A ten opravdu povedený design? Ten si prohlédněte na přiložené fotografii ;)
Photo by Georg Hahn, Energy Tester Can Collection, Thanks!
Candy Store: Nové Rockstary, Monster, NOS, Amp, Full Throttle...

Dlouho slibované novinky v Candy Store se konečně blíží a stihnout to jen tak tak ještě před svátky. Původně měly být už na přelomu listopadu a prosince, ale nejdůležitější je to, že vůbec dorazí, no ne? Částečně půjde o doplnění starších zásob, najde se ale i pár naprostých novinek v nabídce Candy Storu, které jsou celkem nové i v USA. Řeč je o trojici posledních nových v USA již bězně dostupných Rockstárů. Co všechno dorazí?
Od celkem oblíbené značky energy drinků NOS to bude čtveřice 473ml příchutí Grape, celkem nové Zero nahrazující Sugarfree, Loaded Cherry a Charged Citrus. Přibude také Amp Boost Original a vrátí se i další varianty Ampu – Active Lemonade, Boost Sugarfree a Focus Mixed Berry. Chybět nebude ani trojice Full Throttle, značky spadající v USA pod Coca-Colu – Red Berry, Blue Agave a Citrus. A co M a RR?
Rockstar a Monster jako vždy zajímá nejvíce lidí. Monsterů bude víc, ale převážně se bude jednat o doplnění jednou již dovezených produktů – chybět nebude původní trojice Muscle Chocolate, Vanilla a Coffee, dorazí Rehaby Orangeade, Pink Lemonade, Green Tea i Rojo Tea, Duby Ballers Blend a Mad Dog, Nitrousy Super Dry a Black Ice s trhátky, skleněný UberMonster i výborný bílý Zero Ultra. V poslední řadě pak potěší Javy Vanilla Light, Mean Bean, Kona Blend, Irish Blend a Kona Capuccino.
Že jsem zapomněl na Rockstar? Ale kde že, jen jsem si nechával podle mého to nejlepší na konec. V nabídce se objeví oba původní bílé Rockstary Pure Zero Punch a Silver Ice, stejně jako Punched Blue Raspberry. Ten v USA zažívá tak špatný vstup na trh, že má být brzy ukončen. S jeho nákupem bych tedy neváhal. Novinky jsou na e-shopu i v prodejnách dostupné od pondělí 16. prosince. Vydejte se na vánoční nákup co nejdříve ;)
Monster zešílel, další Muscle bude s příchutí arašídového másla

Ani na domácím americkém trhu se zatím nestihl objevit nový a hlavně již dokonce čtvrtý Monster v sérii proteinových nápojů Muscle s jahodovou příchutí Strawberry, a už je tu varianta pátá! Jedna ze spekulací starých více než rok vznikla na základě zaregistrovaných ochranných známek. Jenže těch si Monster ročně zaregistruje opravdu hodně a na trhu se později objeví zhruba desetina. Ve velké konkurenci nakonec uspěl jeden úlet.
V sérii Muscle již seženete Coffee, Chocolate, Vanilla a brzy také zmiňované Strawberry. Co bude dál? Příchuť burákového neboli arašídového másla! Ano, čtete správně – Pátý Monster Muscle bude mít příchuť Peanut Butter. Burákové máslo je v Americe opravdu oblíbené a tak by se člověk neměl divit, ale… Sakra tomuhle úletu už se doopravdy dost divíme. No první obrázek je na světě a teď zase čekat, než jej nějak získáme
Frisches Blut - Nový energy drink s chutí čerstvé krve

Za blízkými německými hranicemi se opět jednou objevuje zajímavé spojení značky a designu se samotným obsahem. Novinka s německým názvem Frisches Blut znamená v češtině „čerstvá krev“. Využil výrobce názvu k hlubšímu propojení, nebo se jedná jen o zajímavý název? Už dříve se objevily podobné produkty, uvnitř pak ale nebylo vůbec nic zajímavého, nebo byla jen odpovídající barva. Je Frisches Blut jen červený, nebo i něco víc?
Frisches Blut – Čerstvá krev? Chtě nechtě, k tomuhle designu, propagaci a názvu prostě musí přijít neobvyklá a možná i trochu děsivá chuť. A taky že jo =D Při napití v podstatě nesladký, příjemný červený drink s lehce brusinkovým nádechem jako má TDI, jenž se po polknutí změní na lehce hořký nápoj od zázvoru. Obě tyto složky jsou cítit i v chuti a vytvářejí zajímavý mix. V plechovce s nic neříkajícím designem a názvem takový obsah potkat nechcete, ale Frishes Blut doslova křičí do světa, že bude uvnitř něco takového. Známka: 2!
Limitovaná edice Tiger "Game is not over" v 8-bitovém retro stylu

Energetický nápoj Tiger přichází na konec roku se zajímavou propagací. Tiger se prodává také v ČR ve verzích Original a Zero, ke kterým brzy přibude také třetí varianta (na výběr je Cola a Lime), popisovaná akce se ovšem týká pouze domácího Polska. Na stránkách gameisnotover.pl si můžete zahrát celkem tři hry v 8-bitovém retro stylu. I když přijdete o život, nezobrazí se žádné Game Over. Proč? Díky Tigeru – Game is not over!
Reklamní kampaň, web i slogan mají samozřejmě poukázat na to, že díky energetickému nápoji Tiger hra nikdy nekončí. Tři (dostupné jsou zatím dvě) 8-bitové hříčky, které jsou nové, nikoli vytažené z retro šuplíku, zaujmou asi jen fanšmekry. Zajímavějším produktem této kampaně je ale limitovaná edice Tiger Game is not Over vyvedená jak jinak než v 8-bitovém hávu převážně s odstíny modré barvy. Na polském trhu brzy, těšíme se =)
Red Bull a další limitky - Daniel Bodin, Chaleco Lopez, X-Fighters

Celý letošní rok byl u Red Bullu ve znamení celé řady limitovaných edicí podporujících v daném státě Red Bull sportovce nebo rovnou celé akce. Jen letos jich vznikly desítky a sehnat je všechny není vůbec lehké. Projděte si starší články a zjistíte, že jsme od začátku roku napsali o více než 10 různých limitkách nejen z Evropy. O některých jsme třeba ani nepsali, do konce roku jich stejně bude skoro dvacítka. Neuvěřitelné číslo.
První nová limitovaná edice pochází ze Švédska a naleznete na ní Daniela Bodina, blázna, který předvádí výborné freestylové triky s sněžným skútrem. Tři zlaté medaile ze zimních X-Games mluví za vše, teď si Daniel vysloužil i vlastní 355ml plechovku s QR kódem podporující akci Daniel Bodins Bucketlista. Na webu Bodinslista.com naleznete zajímavé video s listem cílů. Právě vlastní plechovka je jedním z těch, o kterých Daniel snil.
Další limitka pochází z Chile a tentokráte se nejedná čistě jen o podporu daného sportovce, ale také o spojení produktu s blížícím se Dakarem 2014. Jeho trasa vede z Argentiny přes Bolívii právě do Chile, kde také skončí. Na plechovce se nachází jeden z prvotřídních motocyklových účastníků tohoto závodu vůbec – Chaleco Lopez se Dakaru zúčastní i tentokrát a svou vlastní plechovku si tak rozhodně zaslouží. Kdo mi ji z Chile přiveze?
Poslední dnes zmíněná plechovka vznikla na podporu Red Bull X-Fighters, což je na plechovce dost vidět nejen díky designu, ale také díky odkazu www.redbullxfighters.com. Kupodivu se jedná o verzi pro Jihoafrickou republiku, což je opět tak trochu z ruky. Plech komplet v angličtině s obsahem 473ml tak bude mít asi opravdu málokdo z nás. Kdyby tam někdo mířil, dejte vědět A to je ze světa Red Bull limitek zas na chvilku všechno.
Burn v olympijské snowboardové limitce přichází, nejblíž Maďarsko

Burn Energy Drink se vedle sponzorování stáje Lotus ve Formuli 1 připojil jako sponzor také k největší sportovní události na světě. Burn se totiž stal oficiálním sponzorem a oficiálním nápojem Zimních Olympijských Her 2014 v ruském Soči (Sochi 2014 Olympic Winter Games). Burn navíc své spojenectví se ZOH 2014 propaguje skrze snowboarding, který využil již dříve na plechovkách. I tentokrát díky tomu vznikne několik pěkných limitek.
Burn Ride Again je interaktivní film na YouTube, který si navolíte sami výběrem stylu jízdy, jezdce a příchutě Burnu. O co jde ale především, je existence nových limitovaných edicí plechovek se snowboardistou, hashtagem #rideagain a logem olympijských her. Na fotce od Balogha Istvána (Thanks for photo!) můžete vidět maďarskou verzi, kterou tedy nebude tak těžké sehnat. Burn „Winter Olympic“ je potvrzen také pro Španělsko. V jakých dalších zemích se ještě objeví, ať už v podobném či odlišném designu, zatím není jasné. Určitě jich ale bude víc.
Party Power v malé 250ml plechovce novinkou v Bille

Málokdo jí má a většina sběratelů po ní touží. Řeč je o malé 250ml plechovce známého českého energetického nápoje Party Power. Ta kdysi vznikla jen jako „limitovaná edice“, reklamní předmět, plechovka se sleeve folií, jenž má vpředu design shodný s půllitrem. Z boku ale byla reklama na různé firmy. Pro sběratele opravdová raritka, kterou vlastně kdysi rozšířil Dooky, jelikož měl takových kousků několik. A byla to vzácnost nadevše.
V řetězci supermarketů Billa se nově objevuje Party Power 250ml s klasickým potiskem, na boku žádná reklama a super cena 9,90,–. Proti všem zvykům jej jako novinku nedoprovázela letáková akce, a tak o ní píšeme až ve chvíli, kdy už jej někteří z vás mají, i když jsme o něm věděli už déle a něco málo naznačili i v nedávném souhrnu o novinkách do konce roku. Oproti původní reklamní verzi naštěstí vypadá aspoň trochu jinak
9mm mění design a "přestává" vypadat jako kulka. Až na víčko

9mm energy drink sehnatelný téměř všude napříč Evropou zažívá proměnu. Takovou, která spadá do kategorie těch nepovedených, stejně jako v případě 28 Black (dříve Schwarze Dose) nebo třeba SXRG (Sexergy). Obě zmíněné značky změnily při redesignu i název, ten sice u 9mm zůstává, přesto je nový vzhled prostě trochu mimo mísu a hlavně – původní vzhled vypadal líp. Být to obráceně, neprotestoval bych, ale takhle ne-e…
Ono vlastně na novém vzhledu 9mm energy drinku není nic špatného, až na to, že ten původní prostě vypadal naprosto skvěle. Tvar náboje sice díky víčku zůstává, ale spolu s novým designem už nevytváří takový pěkný komplet, jako dřív. Originál je nově černý s výrazně větším nápisem 9mm přes celý plech, Zero Sugar zůstává stříbrný. Original v černé na rozdíl od předchůdce vypadá mnohem lépe bez vršku. Ano, tento design by se hodil, kdyby nikdy nevznikla varianta s krytkou, pak vypadá skvěle. No aspoň u Zera to ještě celkem jde. Co vy na to?
Rockstar vyrobil 12 nádherných limitek, nepůjdou vůbec sehnat

Rockstar před řekněme delší dobou vyhlásil soutěž InkedUp, ve které šlo o vytvoření návrhu designu plechovky ve stylu tetování. Ve finále se sešlo 12 přenádherných kousků a od té doby fanoušci řvali, že by bylo super, kdyby došlo k jejich výrobě. Rockstar samozřejmě žádost vyslyšel a tak všech 12 finalistů převedl z digitální podoby na světlo světa. Podle všeho existují jen v několika málo exemplářích a vůbec nikdy se neobjeví v běžném prodeji.
Dvanáctka finalistů se na plechovkách objevila díky sleeve fóliím. Ty nejsou zas až tak nákladné na výrobu jako štoček k potisku plechovky, jenž by se Rockstaru vyplatil až při nákladu přes 250 000 kusů od každého designu. Uvnitř plechovek je Rockstar Original, klasický černý design ale zakrývá ona smršťovací fólie. 1 z 12 plechů vyhraje někdo z komentujících fans na FB. Rockstar US má určitě víc sad, budou totiž na finálovém večírku, který rozhodne o vítězi celé soutěže. Snad se alespoň vítězný návrh dostane do běžné produkce…
Tuzexovky.cz - Whoopass, Nos, Full Throttle, Spider a doplnění

E-Shop Tuzexovky.cz přináší na vánoce několikero novinek, doplnění některých zásob a snížení cen u vybraných produktů. Ještě před kompletním seznamem novinek je ale nutné zdůraznit důležitý fakt – kombinace času vánoc a omezené množství některých novinek může znamenat, že zásoby zmizí opravdu rychle. Seznam novinek na Tuzexovkách je vcelku zajímavý, na e-shopu se během dneška objeví následující nové položky:
- Whoopass Original 473ml
- Whoopass Zero Sugar 473ml
- Whoopass Grapple (Green Apple) 473ml
- Full Throttle Original 473ml
- Full Throttle Agave 473ml
- Full Throttle Red Berry 473ml
- Full Throttle Citrus 473ml
- Spider Widow Maker 473ml
- Spider Widow Maker Sugarfree 473ml
- Spider Original 473ml
- Spider Lighter Spider Sugarfree 473ml
- NOS Original 473ml
- NOS Charged Citrus 473ml
- NOS Grape 473ml
- Rockstar Recovery Lemonade 710ml
- Rockstar Tropical Punch 710ml
Spolu s touto zajímavou řadou novinek dochází k doplnění skladových zásob u Rockstar Recovery Energy/Tea/Lemonade 473ml a snížení cen u Rockstárovských 710ml termosek a 473ml verzí Recovery Grape, SuperSours Green Apple a Bubbleberry. U Monsteru se snížení cen dočká 473ml Cuba Lima a 550ml Import Light. Na opisování cen už nezbývá síla, nemám tu totiž jediný energy drink. Najdete je ale na eshopu Tuzexovky.cz
Rozhovory se sběrateli: Ado's Energy Drinks Collection (SK)

Po krátké pauze je tu nový rozhovor. Tentokrát se podíváme do slovenských Levic na sbírku Adriana Novotného. Ado's Energy Drinks kromě sbírání plechovek také bloguje, rád fotografuje a vlastní FB stránku Meme Comics.
A jak vlastně Ado ke sbírání přišel?
„Niekedy začiatkom januára 2011 sme začali s Radom, ktorý ale po pár týždnoch prestal, mna to chytilo a pokračujem dodnes.“
Sběratelství přináší také zajímavé zážitky, ať už to je přistěhovalec, co po vás řve „sekjurity“ za RedBull na stole, či „kradení“ kartónů v obchodech, jaké sběratelské zážiky jsi zažil ty?
„Tak toho je hrozne veľa, napr. keď som bol v Prahe a vo vietnamskom obchodíku boli vo výklade BS ropné veže, staré Kamikaze, Semtex Kenvelo. Celý natešený idem dovnútra že to nejak vykšeftujem a akurát som vychytal vnútri majtela toho obchodu spolu s jeho cca 10 ročným synom, majtel nevedel ani česky ani anglicky a kecal som sním tak že som to jeho synovi povedal v slovenčine, on to preložil do tej ich hatlaniny a povedal to ocovi.. Po asi 5 minútach presviedčania ma vyhodili z obchodu Zaujímave bolo aj keď som bol v Berlíne, behal som po Kauflande a presviedčal ľudí aby mi kupili Veltins energy lebo obsahoval alkohol a asi by odomna pýtali občiansky. Na letnom zraze v BA bolo tiež veselo. Toto len nejaký výcuc čo ma narýchlo napadol alebo bolo toho veľa veľa .“
Ado vlastní také zajímavý web s recenzemi, jak k němu přišel a jaké jsou jeho plány do budoucna?
„Nejaký špecialný dôvod som ani nemal a ono to stále zatial iba začína. Obsahu tam je ešte málo, dizajnovo tiež slabo. Ešte stým bude treba robiť aby to aspoň nejako vyzeralo.“
Každému chutná něco jiného – 100 lidí = 100 chutí, které drinky jsou pro tebe top a které naopak nejhorší chuťově?
„Všeobecne mám najradšej Burny, všetky mi zatial chutili. A ešte Rockstar Lemonade – starý Recovery aj nový Xdurance. A medzi tie najhoršie samozrejme starý známy Big Shock Bitter, Mixxed Up Ice a taktiež Krating Daeng (teda pôvodný thajský Red Bull)“
Jakou značku ze zahraničí by si rád viděl na slovenském trhu?
„Sobe – Dobrá chuť a krásne dizajny.“
Máš nějaký vzkaz pro sběratele na závěr?
Tak klasicky aby vás to bavilo, vela štastia a neskupujte vela plechov naraz, je to menšia radosť zo zbierania (mám to odskúšané ).
Adovi děkujeme moc za rozhovor, nezapomeňte se podívat na jeho FB page a YouTube chanel a hlavně – těšte se na další díl našich rozhovorů, který přijde v Lednu!
Cannabis Energy Cola - Super novinka nebo jen starý návrh?

Cannabis Energy Drink, to už dávno není jen klasická zelená varianta představující výborný klasický energetický nápoj s konopným extraktem. V recenzi nedopadl vůbec špatně a v ČR jej seženete především v Hypermarketech Albert a na čerpačkách. Vedle něj existuje i verze Light, jenž také nedopadla vůbec špatně, a poslední oranžový Cannabis Mango s opravdu výbornou chutí. Co bude dál? Bude to Cannabis Energy Cola?
Na oficiálním Instagram účtu Cannabis energy drinku se před pár dny objevila fotografie červených plechovek Cannabis Energy Cola. Příchuť coly není u energiťáků neobvyklá a tak by to rozhodně nebyl pokus k zahození. Špatnou zprávou ale je, že se dle našich informací jedná jen o ukázku staršího konceptu, který se nedostal do finální fáze, tudíž se opravdu nejedná o chystanou novinku. Plechovky na fotografii jsou jen testovací vzorky se sleeve fólií, uvnitř se nachází jen klasický Cannabis. Škoda… chtěl bych aspoň jako raritku do sbírky
EN: Cannabis Cola is just old concept, never produced, sleeve foil on classic Cannabis ED.
Rockstar Sparkling Energy Cherry Citrus - Osvěžující minerálka!

Nová série Rockstar Energy Drinku s názvem Sparkling Energy a zcela neobvyklým designem plechovek přináší rovnou dvě varianty – Cherry-Citrus a Peach. Zatím jsme věděli jen to, že se má jednat o energetické sycené vody s příchutí. Jaká je pravda? To se dozvíme v recenzi. Poodhalíme skutečný směr novinky a variantu Cherry-Citrus. Plechovky mají zcela odlišný design a slibují i úplně odlišný obsah se zero cukry a zero kaloriemi.
Rockstar Sparkling Energy jsou hodně podobné klasickým ochuceným minerálkám, chuť je výrazně „lehčí / měkčí“, než u všech ostatních Rockstar energy drinků. Bez cukrů a kalorií jsou díky použití umělých sladidel – sukralózy a Ace-K, Vedle chuti se od všech RR liší i odlišným brandingem. Plechovky nemají tak agresivní design a vypadají, jako když vznikly v době dávno přes vznikem Red Bullu. Jestli chutnají novinky také tak odlišně prozradí následující řádky a další chystaná recenze na druhou variantu Peach. O tom ale až příště.
RR Sparkling Cherry Citrus není poznamenám umělými sladidly, stejně jako Pure Zera. Celkově připomíná osvěžující dietní sodu s příchutí višní a citrusů, tedy až na barvu, která není jen čistě průzračná. Osvěžující chuť je sice cílem této odbočující série, přesto je to stále energy drink. Obsahuje trošku ovocného džusu, 160mg přírodního kofeinu, vitamíny B a taurin, jenž ve výsledku vytvářejí základ chuti alá klasický energy drink. Příjemný produkt je tu hlavně pro lidi, kterým nevyhovuje sladká lepivá klasika. Teď si dají dobrou energetickou sodu.
Red Bull Hero Can - Lyžař Aksel Lund Svindal na nové limitce

Red Bull přichystal po krátké odmlce další limitovanou edici svých plechovek s některým z legendárních sportovců, které červený býk dlouhodobě sponzoruje. Nová limitka s lyžařskou legendou přichází v příhodnou dobu, jelikož podpoří aktuální příchod norského dokumentárního filmu Supervention, ve kterém lyžaři a snowboardisté posouvají freeriding na nový level. O kom že je vlastně řeč? Aksel Lund Svindal, Nor, 30 let…
Aksel si svou přítomnost na plechovce s hrdiny (Hero Can) opravdu zaslouží – kromě zmiňovaného filmu je dvojnásobným celkovým vítězem světového poháru v alpském lyžování, čtyřnásobný vítěz v jednotlivých disciplínách SP, čtyřnásobný mistr světa, vítěz Super G na Zimních olympijských hrách 2010 ve Vancouveru a bůhvíčeho ještě. Plech vedle podpory filmu provází soutěž o návrh designu jeho helmy na závod v Kitzbuhelu.
A kde že se dá tahle nádherná limitovaná edice prodávaná od začátku listopadu sehnat? No přeci ve Svindalově rodném Norsku! Na sever nás moc nejezdí, takže to nebude moc snadné. Přesto věřím, že se v několika českých sbírkách objeví. Vlevo na 473ml plechovce je Aksel zachycen během závodu, vpravo zase v klasickém lyžařském oblečení a samozřejmě nechybí jeho podpis. Odkaz RedBull.no/Aksel pak vede přímo na soutěž.
Žalobě kvůli úmrtí tentokrát čelí Red Bull, kde jinde než v USA...

Rozhodně nechceme připravovat nějakou negativní reklamu, nebo tak něco. Ale když se to všude na internetu probírá, nedá se tomu vyhnout. Určitě si pamatujete na případ úmrtí mladičké dívky po vypití dvou 710ml Monsterů. Pitva prokázala, že dívka nezemřela na předávkování kofeinem, ale kvůli své vrozené srdeční vadě a byl klid. Po absurdním soudu na téma „Red Bull vám nedává křídla“ je tu další žaloba kvůli smrti basketbalisty. 33letý Cory Terry hrál na začátku listopadu 2011 basketbal, když zhruba po 45 minutách na hřišti vypil plechovku Red Bullu. Po několika minutách si začal stěžoval na slabost, zhroutil se a ještě ten den zemřel.
Lékař uvedl, že příčinou smrti byla forma srdečního selhání – dilatační kardiomyopatie, tedy nedědičné vady. S Red Bullem jeho smrt spojuje ale jen to, že jej pil celkem často včetně oné chvíle před kolapsem. FDA (americký úřad pro kontrolu léčiv a potravin) prý v letech 2005 – 2012 obdržela desítky lékařských zpráv, kdy jsou potíže či smrt spojovány s energetickým nápojem. V případě úmrtí ale bylo zatím vždy prokázáno, že dotyčná osoba měla známé či neznámé zdravotní potíže, takže energy drinky za nic nemohly, nebo by dotyčný nevydržel ani stejné užívání kávy či alkoholu. Žaloby přesto pomalu přibývají, co jiného čekat od Američanů.
Diva's for Women - 3 druhy Vitamin Water v Bille a Tescu

Diva's Energy for Women jsme testovali před nějakou dobou s výsledkem, který byl tak půl na půl. Nápoj je určen především pro ženy a chutnal hlavně těm ženám, které si už nestihli zvyknout na klasické energy drinky. Nyní se ovšem značka Diva's pustila do rozšíření své nabídky o trojici Vitamin Water, tedy vitamínové vody.
Diva's Vitamin Water existují ve třech verzích, každá s jiným „účelem“ a příchutí. Verze Health (zdraví) má přidan ß- glukán a příchuť pomegranate+hibiscus, Vitality l-karnitin s chutí green-lemon+pomelo a Beauty (krása) s přidaným koenzimem Q10 zase acai+blueberry. Celou trojici nově seženete v českých řetězcích Billa a Tesco. Původní Diva's Energy for Women brzy projde proměnou na Vitamin Natural Energy, ale o tom jindy
Rockstar Recovery Tea Lemonade chutná jako Rehab, a končí...

Zatím to vypadá, že tento týden budeme psát jen o Rockstaru. V kapse nám totiž zůstala recenze na jeden z posledních nových Rockstarů. Rockstar Recovery Energy/Tea/Lemonade je na e-shopu Tuzexovky.cz aktuálně vyprodaný a je jen otázka, jestli se ještě objeví na skladě. V USA bylo totiž jen pár měsíců po uvedení na trh rozhodnuto o ukončení jeho výroby. Podobný osud čeká i další neuchycené novinky. Jak ale chutná čaj od RR?
Rockstar Recovery Energy/Tea/Lemonade je evidentní odpovědí na původní Rehab. S tím jsme sice vždy porovnávali Lemonade, ten ale nebyl čajem, nýbrž čistou citronádou. Po ochutnání je jasné, že Rockstar vzal již také ukončený IceD a místo broskve použil citrón. Vznikl tak lehce hořký citrónový čaj, který má ,stejně jako Rehab, dost blízko klasickému granulovanému čaji. Vedle Rehabu se ztratí a taky tak dopadl. V USA se již jen doprodávají vyrobené kusy. Na Rehab si hrál i vzhledem, i když původně vypadal trochu jinak. Známka: 2
Pokud jej na Tuzexovky.cz či jinde uvidíte, pořiďte jej do sbírky. Dlouho už k sehnání nebude…
Rockstar Pure Zero v Evropě, černý Fruit Punch startuje v Anglii!

Netrvalo to vůbec dlouho a už nám nové, úspěšně a celkem dobré Rockstary Pure Zero míří do Evropy! V Americe zrovna k bílé dvojici Punched a Silver Ice přibyla černá dvojka Mango Orange Passion Fruit a Blue Ice, no na našem kontinentu se již brzy dočkáme nádherné černé plechovky Rockstaru Pure Zero. Zajímavostí je, že obsah černého evropského Pure Zera bude Fruit Punch, tedy jinak pojmenovaný bílý Punched z USA…
Rockstar Pure Zero Fruit Punch bez cukrů a kalorií zažije svou premiéru již brzy na trhu ve Velké Británii, kam dorazí s obvyklým proužkem s doporučenou cenou 99 pencí. Zdejší distributor AG Barr totiž cítí, že je potřeba přivést na trh drink bez cukru, který zároveň neztratí nic ze své výborné chuti. Původní Rockstar Fruit Punch je opravdu povedený a nejen v Anglii hodně oblíbený. Povedený je i Pure Zero Punched / Fruit Punch, takže to dává smysl. Změní se Pure Zera i za mořem, kde vznikly v bílém především na oslavu výročí USA? Uvidíme.
EN: This is all new Rockstar Pure Zero Fruit Punch for UK! It's a classic Fruit Punch in Zero Sugar, Zero Calories version. Can is black, like a new „Back in Black“ Pure Zero's from USA, not a white like an original Pure Zero Punched (US market). Arrives on the UK market soon. (Please share this article, not a picture. Thanks!)
Potvrzeno: Rock* Pure Zero Blue Ice+Mango Orange Passion Fruit

O obou nových černých Rockstárech Pure Zero „Black“ se zatím mluvilo jen díky „oficiálnímu“ letáku z nikterak povedené fotky. Americký Rockstar Pure Zero Blue Ice se sice zatím objevuje jen v malé části USA jako testovací produkt, přesto to nové černé dvojici Rockstarů Pure Zero netrvalo moc dlouho. Od prvního odhalení do prvního nálezu v obchodě uběhlo jen pár týdnů. A než se tenhle článek nadál, objevila se i druhá příchuť.
Rockstar Pure Zero Blue Ice je jedním z dvojice nových černých Pure Zero, které provází slogan „Back in Black“. Ano, bílá dvojice Pure Zero Silver Ice a Punched sice vypadá skvěle, ale Rockstar chce dát najevo, že jejich výborné složení bez cukrů a kalorií je opravdu skvělé. Bílá barva plechovek u zákazníků automaticky tvoří antipatie, jelikož jí mají spojenou s nedobrými sugarfree verzemi z dřívějška. Pure Zero Mango dorazí také, ale…
Jak ukazuje druhá fotografie od Michaela Roesnera (thanks!), druhý černý Rockstar Pure Zero nebude jen čisté Mango, ale další variací na Mango Orange Passion Fruit. Ten již existuje jako Punched v USA a nám nejblíže v Německu. Pak se objevil jako SuperSours, ale to byla zřejmě jen variace jako u Punched Blue Raspberry, který do Německa vstoupí jako SuperSours. A teď bude Mango Orange Passion Fruit ve verzi bez cukrů a kalorií. Bílé Pure Zero mají novou (Silver Ice) + starou (Punched) chuť bez cukru, černé jdou stejným směrem.
Helly iceCool vyráží do prodeje na Slovensku, do ČR nedorazí

U loňského Hellu iceCool i letní dvojice Summer Cool se k nám vždy donesla prvotní informace, že se na českém trhu neobjeví. A s trochou nadsázky jsme pak jejich oficiální zahájení prodeje na českém trhu komentovali slovy „Pár kamiónů to v Bratislavě neubrzdilo“. U letošní dvojice nových Hellů iceCool se situace bohužel naprosto obrátila. Hned při jejich představení v Maďarsku se k nám doneslo, že budou i v ČR…
Postupem času se ale začíná vyjasňovat a obě zimní limitky, Kiwi a Ananas-Liči, nakonec zřejmě nedorazí. Naopak ze Slovenska již první šťastlivci hlásí úspěšný nález. Jak tomu nakonec doopravdy bude a jestli se přece jen opět neporouchají nějakému kamiónu brzdy, se dozvíme bohužel až časem. Aktuálně bych v to ale moc nedoufal a proto si novinky pořídím v půlce prosince při návštěvě Maďarska. Tak jich asi vezmu víc…
Shakura - Novinka, která prémiovou kvalitu opravdu jen neslibuje

Ještě pořád nám zbývají 3 drinky, získané v říjnu na veletrhu Anuga v Kolíně nad Rýnem, které je potřeba zrecenzovat. Na závěr jsme si nechali takové zajímavější kousky, jeden „vysoce kvalitní“ vyzkoušíme dnes, příště se ještě dočkáme „čerstvé krve“ a dvojici pavouků původem z USA, jenž se snaží prorazit v Evropě. A Shakura?
Shakura – High class energy drink? jakmile se něco podobného objeví na plechovce, většinou to znamená, že to bude nehoráznej hnus. Shakura je Holandská, kde se trh s energy drinky docela zajímavě rozvíjí, a ani obsah není kupodivu zas tak špatný. Jednoduchá dvoubarevná plechovka skrývá zajímavě sladký energiťák, čímž přebíjí klasiku a vytváří zcela odlišnou chuť podobnou 1One s troškou ovocného nádechu navíc. Známka: 2
Jablečný No Fear Motherload v prodeji od příštího týdne (CZ)

Český distributor oblíbeného energetického nápoje No Fear nezklamal a splnil tak půl roku starou informaci o tom, že jablečná varianta No Fear Motherload dorazí na český trh přibližně v listopadu. Apple flavour energy byl distributorem přislíben hned při jeho představení v Anglii. Jablečné pitíčko po No Fearovsku, jak jsme Motherload označili v recenzi, ze které si odnesl známku 1-, dorazí na český trh již během příštího týdne.
No Fear Motherload s jablečnou příchutí v nádherné zelené 485ml plechovce s oblíbeným twist víčkem má být dostupný již příští týden ve večerkách. První dodávka tedy zřejmě půjde i do pražské SAPY, odkud se novinky šíří do večerek opravdu rychle. Shánět jej doporučujeme především tam, kde už mají ostatní No Feary. Aktuálně je v ČR vedle Motherloadu také klasika v 485 a 250ml a také 355ml červený Super Charged. Blue a Tropical Storm se do ČR zatím nechystají. K dostání budou v omezeném množství pro fanoušky – budeme informovat