První ročník závodu Dew Tour Bootcamp vyhrál Tomáš Stejskal!

Pražská Štvanice v sobotu zažila skvělou atmosféru a má za sebou závod Dew Tour Bootcamp! Právě k této sérii závodů aktuálně probíhá i soutěž na láhvích Mountain Dew. Za zaslaný kód můžete vyhrát Dew tričko, batoh Vans, desku Mountain Dew, sluchátka Skullcandy, kartony Mountaind Dew a především zájezd pro 2 do Amsterdamu na European Dew Tour 2014. A jak dopadl pražský podnik ze série Dew Tour Bootcamp?
Skvěle připravený skatepark, česká a slovenská skateboardová špička a krásné počasí přílákalo tuto sobotu přes 1000 návštěvníků na ostrov Štvanice, kde se konal první ročník závodu Dew Tour Bootcamp. První místo obsadil Tomáš Stejskal, následován Martinem Pekem a třetí skončil Maxim Habanec. Všichni tři společně s vítězem best tricku, Arnoštem Ceralem, pojedou na evropské finále Dew Tour do holandského Amsterdamu.
VÝSLEDKY DEW TOUR BOOTCAMP 2014
- Tomáš Stejskal / Praha
- Martin Pek / Praha
- Maxim Habanec / Praha
- Tomáš Vintr / Praha
- Richard Tury / Košice
BEST TRICK
- Arnošt Ceral – Crooked nollie inwardheel out
Závod Dew Tour Bootcamp byl určen pro všechny české a slovenské jezdce ve věku od 13 let výš, kteří si mohli zdarma vyzkoušet atmosféru velkého závodu a poměřit dovednosti s ostatními. Závodu se zúčastnilo celkem 80 jezdců z obou zemí, ti nejlepší z finálových jízd si pak mezi sebe rozdělili celkové prize money ve výši 3000 eur a věcné ceny od Mountain Dew, Vans, Volcom a Skullcandy.
Skvělá atmosféra pokračovala i po skončení sportovního programu, kdy na řadu přišla afterparty s rappery Vladimirem 518, La4, MC Refew a DJem Mike T z labelu Bigg Boss. Celá akce byla jak pro jezdce tak diváky zdarma. Na skvělé video z celé akce se můžete podívat zde: https://vimeo.com/103042818
Více informací o probíhající soutěži i Dew Tour na www.buddew.cz / www.buddew.sk.
No Fear Mad Max - Další limitka na téma Šíleného Maxe!

No Fear má evidentně silné spojení s Warner Bros. Jinak si totiž nemůžeme vysvětlit věčné limitky No Fear Extreme energy drinku se Supermanem, Batmanem a nově také s Mad Maxem. Šílený Max, jak se u nás tyto filmy jmenují, se totiž příští rok vrátí s dalším pokračováním. Jestli bude dosahovat alespoň takových kvalit, jako originály s výborným Melem Gibsonem? Otázka, kterou zodpoví až čas. Limitka ale bude tak jako tak.
A nebo ne? No Fear Mad Max limited edition se soutěží o zájezd na Comic-Con + 1000 dalších cen je zatím k vidění jen na jediném obrázku. A ten je evidentním návrhem, jelikož se na jeho zadní části nachází jen text pocházející z Lorem Ipsum – latinského demonstrativního textu používaného k vyplnění míst, kde jednou bude zatím neupřesněný text. Mad Max se na No Fearu asi opravdu objeví, i když ještě projde pár změnami.
Recenze Big Shock! Apple perlivý - Jak chutná jablečná novinka?

Pondělí přineslo první náznaky, úterý přiblížilo příchuť, středa odhalila celou plechovku… Dnes si dáme exkluzivní recenzi a už zítra jej budete moci ochutnat i vy na pražském Big Shock! srazu milovníků energiťáků! Tomu se říká rychlovka, co? Před chvílí jsem vyzvedl plechovky pro zmiňovaný sraz a jednu čerstvě vychlazenou otevřel. Apple už jsem sice kdysi ochutnal, ale až teď je to ta pravá finálovka a navíc přímo z plechovky. Takže?
Big Shock! Apple perlivý nabízí, jak název říká, perlivý energy drink s příchutí jablek. Průzračná zlatavá barva připomíná jakékoli jablíčkové pitíčko, ale že by tak i chutnat, toho se opravdu bát nemusíte. Jablečný perlivý energy drink může chutnat podobně jako džusík a nebo spíš jako energiťák s přidaným nádechem jablek. U Big Shock! Apple perlivý máte podle vůně i prvního loku pocit jablečného pitíčka pro děti.
Tenhle pocit se ovšem s postupným pitím změní a zjistíte, že je „jinak“ (doslova se dá říci „po BigShockovsku“) sladký a chybí mu kyselost. Při každém loku stále ucítíte jablka a pokud nejste odpůrci jablečných nápojů, tak nebudete zklamáni. Kde kdo možná řekne „měl by být méně sladký“, jenže tohle je Big Shock! A taky tak celkem chutná – jako Gold perlivý s přidanou jablečnou šťávou. Psát sem známku vlastně nemá smysl – sto lidí, sto chutí. Mě prostě a jednoznačně chutná, i když je na mě právě tak „moc sladký“, jako ostatní Big Shocky ;)
Nový Apple se má na trhu oficiálně objevit v září. Ale „až příští měsíc“ se říkalo i u Tea a víme jak to dopadlo. Aspoň budete překvapení, když to bude dřív ;) A takové Tesco, to už má od 13.8 na regálech na novinku místo, u kterého naleznete nálepku „nový“ a poznámku, že je produkt dočasně vyprodán. Holt vtipálci z Tesca nikdy nezklamou. A kdo má cestu na zmiňovaný sraz, ten novinku ochutná opravdu brzy. Už se těšíte?
Limitovaný Big Shock! Apple exkluzivně na sobotním srazu!

Možná vás to napadlo, možná v to doufáte a nebo jste nad tím ani nepřemýšleli. Já naopak doufal od první chvíle, co se letošní největší sraz milovníků energiťáků podařilo spojit s Big Shockem. Řeč je o nové jablečné příchuti Apple, která se právě dnes odhalila veřejnosti v celé své kráse na Instagramu bigshockcz! Do obchodů dorazí novinka v září, přesto… nebo vlastně právě proto?… byla představena jen pár dní před srazem.
Big Shock! Apple tedy bude zcela exkluzivně k dostání na sobotním (16.srpna) Big Shock! srazu milovníků energiťáků! Shoda náhod tomu chtěla, že Dooky kdysi zvolil právě 15. srpna jako datum Mezinárodního Dne Energy Drinků a že se nový BS! Apple vydal právě dnes z výroby do skladu, odkud to naštěstí bez problémů stihne na sraz! To je tedy naše vůbec největší lákadlo pro všechny účastníky letošního srazu. Těšíte se?
P.S.: Recenzi nového BS! Apple přineseme v pátek, abyste se mohli na sobotu ještě více těšit!
P.P.S: Nezapomeňte potvrdit účast na FB eventu ke srazu ;)
Rockstar XDurance Electric Fruit Mix míří z Norska do UK

Před časem se stalo, že jsme v ČR/SR jako vůbec první na světě ochutnali nový Rockstar XDurance Lemon. Stejně tak si užili v Norsku, kde se před půl rokem objevil zcela nový Rockstar XDurance Electric Fruit Mix. Dodnes se tato příchuť neobjevila na žádném jiném trhu a sběratelé už jí pomalu začínali shánět. Teď s tím mohou přestat, jelikož se tahle příchuť pomalu začíná šířit dál, a nám naopak mnohem blíž.
Rockstar XDurance Electric Fruit Mix, občas zkráceně označovaný jen jako Electric Fruits, se totiž začne ještě do konce léta prodávat ve Velké Británii. To sice pořád není ta nejlepší destinace k jeho sehnání, ale dá se předpokládat, že jej z Anglie brzy doveze Candy Store nebo Tuzexovky. Jen škoda, že doteď vlastně pořádně neznáme jeho příchuť. Prostě nějaký elektrizující mix ovoce. No snad se to brzy dozvíme
Big Shock! Apple - Novou příchutí bude perlivé jablko!

Jak již od nás či facebooku víte, Big Shock! začal pomalu odhalovat svou novou příchuť. Dnes se objevil obrázek se spojovačkou, po jehož vykreslení jste měli šanci na chuť blížící se novinky přijít. Nejednalo se ovšem o obrázek samotného ovoce, ale celkového motivu, který se objeví v dolní části plechovky. K jejímu odhalení dojde až v průběhu středy 13.8 a to opět na FB profilu Big Shock!. My pro vás ale máme opět něco navíc ;)
Většina z vás totiž správně odhalila jablečnou příchuť a tak už není co tajit. Vzhled plechovky u nás záměrně uvidíte až s oficiálním zveřejněním, ale obsah vám poodhalíme již teď – Nový Big Shock! Apple bude mít tedy perlivou jablečnou příchuť. Necháme si vás ale tipnout, jestli se přidá do „série“ perlivý ke Goldu nebo do série Juicy k Orange, Fruity a Exoticu. Bude to tedy Big Shock! Apple Perlivý nebo Big Shock! Apple Juicy?
Big Shock! Apple pro vás exkluzivně zrecenzujeme ještě v průběhu srpna. Už teď ovšem můžeme říci, že se máte na co těšit, jelikož jsme jej už před nějakou dobou ochutnali již během testovací fáze. Rozhodně se neděste bublinek a naopak začněte připravovat své chuťové pohárky a stejně tak místo na poličkách, protože nový Big Shock! Apple, ať už Perlivý nebo Juicy, bude na trhu opravdu brzy. Těšíte se? My rozhodně ano!
Big Shock! začíná odhalovat novou příchuť, "nakreslí" jí fanoušci

Pamatujete si ještě na prosincový článek Navštívili jsme Big Shock! Známe novinky a změny pro rok 2014!? Slibovali jsme nové chutě, plechy, akce, limitky a mnoho dalšího. Tak co tu od Big Shocku máme? Novinkou byly verze Sporty a Tea, do akcí počítáme především sobotní Big Shock! sraz milovníků energiťáků, do limitek zase popisovatelné meme plechovky a do toho dalšího třeba nové vybarvené kartóny. Co to bude teď?
Ač jsme nikdy neřekli žádnou číslovku, na počtu 2 novinek to letos prostě nekončí. Za jak dlouho se novinka objeví na trhu zatím nemůžeme přesněji říci, ale můžeme vás společně s Big Shockem na její příchod připravit. Jak? Již v úterý 12. srpna se na FB stránce Big Shock! objeví obrázek podobný tomu nad odstavcem. Fanoušci tak budou muset pospojovat čísla, pokusit se jej vybarvit a přijít na novou příchuť!
Se spojováním ani vybarvováním vám pomoci nemůžeme, sledujte proto facebook stránku Big Shock! ať o nic nepřijdete Poradíme ale následující – barva plechovky, samozřejmě až na převládající žlutou, bude odpovídat barvě jedné ze 3 plechovek (na přiloženém obrázku), které vznikly jako aprílový žertík. O jakou příchuť že se bude nakonec jednat a jak bude plech vypadat? To se včas dozvíte na www.Energy-Drinks.cz ;)
Tesco oslaví Den Energy drinků 14 denní 20% slevou!

Mezinárodní Den Energy Drinků připadající na 15. srpna zažije letos již svůj 4. ročník. Vznikl v roce 2011 v hlavě Dookyho, dřívějšího sběratele a sběratelského guru, jako oslava energetických nápojů. Dooky sice svůj sběratelský koníček zakončil, jeho nápad ale žije dál. Na začátek byly úspěchem např. domluvené slevy na ShockShopu, jenže postupem času už nemusí nikdo nikomu nic říkat. MDED žije i díky lidem mimo komunitu.
Ač nás v sobotu čeká domluvený Big Shock! sraz milovníků energiťáků, k příležitosti 4. Mezinárodního Dne Energy Drinků se toho bude dít mnohem víc. Tak například v Tescu si 1 – 2× měsíčně vyberou zajímavý „den“, ke kterému připraví akce. Tentokrát padla volba i na MDED – Od 13. do 26. srpna běží v Tescu 20% slevová akce na vybrané energetické nápoje a to jen k příležitosti Dne Energy drinků. Takže jestli vám něco z Tesca chybí…
Tím samozřejmě akce k MDED nekončí. Věříme, že se ještě něco zajímavého objeví, i když většině z nás postačí BS! sraz, který určitě překvapí! Příkladem je připomínání tohoto dne v rádiích i akce horolezecké stěny Sobotka, kde pořádají rovnou celý Víkend Energy Drinků (16–17.8) ve spojení s Kofolou resp. Semtexem – ochutnávky zdarma, energy drinky, mícháné alko i nealko nápoje… Jen to sobotní spojení s jinou akcí je lehce úsměvné (viz obrázek). Jestlipak Kofola doveze i Erektus? (nevyrábí se od dob převzetí Semtexu Kofolou :( )
Mixxed Up Fire, Ice, Apple, Caipirinha a další opět v Lidlu

Dost často se stává, že někomu z vás uniknou energy drinky v akční nabídce řetězce Lidl. Většinou jsou totiž v nabídce jen pár dní a občas se prostě nepoštěstí. Můžeme být tedy vděční za to, že se po čase opět vrací a aspoň krátkodobě se tak přidávají ke klasické nabídce Mixxed Up Classis, Light a Cassis a již taktéž zavedené trojici SiTi Mojito, Cuba Libre a Kamikaze. 330ml verze tu byly nedávno, ale Fire & Ice se vrací po odmlce.
Od čtvrtka 14.8 do neděle 17.8 (ale známe to, reálně budou opět k dispozici až do vyprodání zásob) tak budou opět v prodeji „limitky“, které byly už před 3 lety předmětem vůbec prvního článku tohoto webu – ledově chladný grepový Ice a horký+kořeněný Fire s příchutí brusinek a chilli → 250ml za 6,50. S nimi se vrátí i 330ml Mixxed Upy Caipirinha a Apple za 7,90. To říká leták, ale my očekáváme i zbylé verze Guava a Mojito
Ronin design nezmění, nesprávný obrázek patří Unu Power

Pár lidem to trochu zamotalo hlavu a musím se přiznat, že i já se stavil zcela záměrně v SAPĚ / Tamda Foods, abych okouknul plechovky energetického nápoje Ronin. V obchodě ale stále leží ony staré známé plechovky, které se dají sehnat nejlépe u vietnamců, ale také v Coopu a na pár dalších místech. Pořád tak zůstávala otázka, co je zač onen „nový“ nápoj, jehož obrázek se objevil v několika letácích právě u Ronina.
Po krátkém pátrání máme jednoduché vysvětlení – někdo prostě hledal obrázek Ronina, protože byl líný jej vyfotit, použil špatně nalezený obrázek jiného energetického nápoje, a ostatní jej o něj převzali. Ne, nový Ronin to bohužel opravdu není. Jedná se o energiťák UNU Power, jehož design připomíná zamračeného smajlíka. V ČR se jej zatím opravdu nedočkáme, zkusit štěstí v jeho nalezení můžete leda tak v Anglii ;)
Pražský Big Shock! sraz milovníků energiťáků (16. srpna) se blíží!

V hlasování fanoušků vyhrála po tvrdém boji Praha! Ale to už určitě víte. A právě proto se 16. srpna sejdeme v Praze na dalším srazu. Ten tentokrát nebude čistě pro sběratele, jako všechny předchozí, ale pro všechny milovníky energiťáků. Jenže já se pár dní před srazem flákám v Chorvatsku, tenhle článek jsem psal 31.7 a nezvládám sledovat a oznamovat novinky, které se ohledně srazu dějí. Proto přináším vše podstatné ve zkratce.
Sraz bude v sobotu 16. srpna od 14:00 v Riegrových sadech a to samozřejmě pod hlavičkou energy drinku Big Shock!, který na místo přiveze drinky a další super věci. Sledujte nadále tuto událost na facebooku, kde budou přibývat veškeré podstatné informace. Aktuálně mohu dodat snad už jen to, že se máte na co těšit. A že jsem nezapomněl na jmenovky!!!
Takže si udělejte čas a určitě vyrazte na letošní sraz! Bude lepší, než kdy předtím. Doporučujeme vzít na sebe triko nebo jiné věci s logem Big Shock!, ať nedráždíte hada bosou nohou Stejně tak nezapomeňte vzít vaše přebytky resp. plechovky na prodej či výměnu, ať si sběratelská komunita užije své jako vždy. Přivezte si i dobrou náladu a pěkné počasí. Energiťáky potečou proudem a bude to stát za to! ;)
Kamikaze Strong Corvette Club Praha - Povedený reklamní drink

Opravdu už ani nebudeme vypisovat všechny ty reklamní varianty energetického nápoje Kamikaze, které v poslední době vznikly. Pokud vás zajímají, tak navštivte sekci Kamikaze, kde je všechny najdete ;) Minule jsme navíc psali o celé řadě návrhů na další reklamní varianty. Např. o realizaci verze Kabát – Po čertech velkej koncert 2 zatím nemáme ani zdání. A mezitím se objevila verze jiná, a taky docela dost zajímavá:
Kamikaze Strong v limitované reklamní edici Corvette Club Praha si můžete aktuálně pořídit například přes oficiální Kamikaze e-shop za 35kč. Jednoduchý design s převládající červenou barvou a logy Kamikaze Strong Energy + Corvette Club Praha mluví za vše. Jedná se samozřejmě o klasický plech se sleeve fólií, který pravděpodobně vznikl k příležitosti 14. mezinárodního srazu Corvette v Praze, jenž se konal 19. července.
Monster pokračuje v redesignu: Z M-80 je žlutý Juice Ripper

Teprve před nedávnem Monster změnil design u Khaosu a hned je tu podle očekávání další změna. V Americe již od začátku mají M-80 a v Evropě je chuťově téměř stejný Ripper. S novým designem, přichází i sjednocení názvu. M-80 měl původně 80% džusu, nový Juice Ripper bude mít pouze 20%, což je ještě méně než Ripper v Evropě.
Na chuti se to pravděpodobně moc neprojeví, podobně jako u M-80 a evropského Ripperu. Design je logicky ve stejném stylu jako u nového Khaosu. Tato změna designu se dá časem očekávat, také v Evropě. Mně osobně se tato změna velice líbí, barevné plechovky vypadají mnohem lépe, než starší černé. Co říkáte na změnu vy?
Picture: L ComboBreakers Monster Joe – Thanks!
Monster Ultra Black na prvních fotkách - známe jeho příchuť!

Zero drinky se v Americe stále více rozšiřují, Monster samozřejmě nezůstává pozadu. Další do série Monster Ultra, byl teprve před nedávnem představen nový Ultra Black. Samotný název k příchuti nic moc neřekne, ale my jsme pro vás dokázali zjistit jakou má žhavá novinka příchuť!
Původně se spekulovalo o příchuti borůvek, ale nikoliv. Nový Monster Ultra Black nabídne chuť višní! Od Monsteru je to zcela první višňový nápoj, tak uvidíme jaký bude.
Marley One Drop - nové nápoje s Bobem Marleym

Jednou za čas napíšeme článek i o něčem zajímavém mimo energetické nápoje. Jednou takovou zajímavostí je relaxační drink Marley's Mellow Mood, který mnozí z vás určitě znají nebo o něm aspoň slyšeli. O této značce to je vůbec první článek, tak krátce něco o ní. Samotná firma byla založena ve spolupráci s rodinou Boba Marleyho a již od počátku se pyšní 100% přírodními nápoji.
Marley Beverage Company nabízí kromě u nás známějších Citrus a Berry také několik dalších zajímavých příchutí. V plechovce už jen Mango a ve větší lahvi Black Tea peach raspberry passion fruit, Green Tea with honey, Tea Lemonade a Raspberry Tea Lemonade. A teď už k samotným novinkám.
Marley's One Drop přicházejí hned ve třech příchutích: Mocha, Coffee a Vanilla. Ledová káva je z pravé jamajské kávy a třtinového cukru. Tak jak to u Marley's drinků bývá je kompletně z přírodních ingrediencí. Na trh byla uvedena 31. července, ale v ČR se samozřejmě nedočkáme. Jedině, že nám je dovezou naše oblíbené obchody…
Rockstar CZ/SK: Posoutěžní várka s nádhernými RR trhátky!

Určitě jste si toho už u nějaké varianty všimli a pokud ne, tak vám to teď hezky ukážeme a potvrdíme ;) Aktuálně moc po obchodech nechodím, proto pro mne byly vzorky nového Rockstaru SuperSours Blue Raspberry první plechovkou s novým a nádherným trhátkem po vzoru verzí ze zámoří. Plná trhátka totiž nově vyplňuje logo RR a přidává tak plechovkám s černými topy ještě více na kráse. A to se „říká“, že na ně nejsou finance…
U novinky s příchutí modrých malin je to jasné, nové trhátko zde opravdu je. Pokud chcete sehnat ostatní příchutě s hezčím trhátkem, tak si musíte počkat na sérii, která byla vyrobena až po letošních soutěžních plechovkách. U nich na trhátko narazíte. Není zatím bohužel jasné, jestli se jedná o jednorázovou (například díky zvýhodněné nabídce) nebo dlouhodobou záležitost, tak s jejich nalezením raději moc neváhejte.
Trhátka jsou samozřejmě na všech verzích stejná, tedy černá. V USA, a na některých verzích i v UK, bývají trhátka barevně sladěná s plechovkou, převážně s barvou hvězdy. Ač se taková věc, jenž plechovce rozhodně jen přidá, může zdát záležitosti haléřů, tak výrobu většinou zase jen prodraží. Proto jsme donedávna o hezčích trhátkách mohli jen snít. Ale výrobní náklady se možná snižují a co nebylo, může být brzy všude
Dew Tour Bootcamp - Závod amatérských skateboardistů již 9.8!

Dew Tour Bootcamp je skateboardový závod pro všechny české a slovenské jezdce ve věku od 13 let výš, který se pojede v sobotu 9. 8. 2014 v Mystic Skateparku na pražském ostrově Štvanice. Tři nejlepší jezdci a vítěz best tricku, pojedou na evropské finále Dew Tour do holandského Amsterdamu.
Letos v létě, bude Mountain Dew hostit vůbec první evropský Dew Tour Am Series. V rámci kvalifikace do hlavního závodu v Amsterdamu se pojedou Dew Tour Bootcampy v 5ti evropských zemích a to v Nizozemí, Velké Británii, Dánsku, Švédsku a České republice. Česko-Slovenská část se jede v nejlepším domácím skateparku v Praze na Štvanici, kde se jezdí i světový pohár Mystic Sk8 Cup. První tři jezdci a vítěz best trick contestu z těchto zemí pojedou na konečnou zastávkou Dew Tour Bootcamp, která se bude konat 31.srpna v Amsterdamu, v rámci největšího holandského festivalu Museumplein. Odtud pak jeden vítěz zamíří do New Yorku jako VIP host na závod Dew Tour Toyota City v Brooklynu a bude mít možnost sledovat nejlepší světové profesionální jezdce v jedinečném streetstyle kontestu, konaném v kultovním House of Vans v Brooklynu.
První ročník Dew Tour Bootcampu v Praze je pro všechny domácí jezdce velkou výzvou. Vzhledem k tomu, že se v České republice již dva roky nejede domácí tour Českého poháru, tak mají všichni jezdci jedinečnou příležitost vyzkoušet si atmosféru velkého závodu bez stresu a v září se pak zúčastnit nejprestižnějšího domácího závodu - mistrovství České a Slovenské republiky, které se pojede opět ve skateparku na Štvanici.
Závody se pojedou na osvědčeném a kompletně novém skateparku, který se stavěl na letošní Mystic Sk8 Cup. Hlavní závod ve streetstyle je rozdělen do jednotlivých jamů. Nejprve proběhnou kvalifikační závody ve skupinách po čtyřech, které se pojedou v celém skateparku po dobu 3 a 4 minut, finále pak 5 minut. Ve finále bude startovat 16 nejlepších závodníků. Po skončení hlavního závodu přijde na řadu divácky oblíbená disciplína Best trick a to po dobu 30ti minut na nové Moutnain Dew překážce. Jedná se o klasický americký piknik stůl, který přijde na místo původního zábradlí na centrální překážce ve tvaru střechy. Výkony jednotlivých účastníků budou posuzovat tři rozhodčí a head judge.
Domácího závodu se může zúčastnit až 100 jezdců včetně kompletní české a slovenské skateboardové špičky. Těště se na jízdy Maxima Habance, Tomáše Vintra a letošního vítěze Mystic Sk8 Cupu 2014, Martina Peka. „Dew Tour Bootcamp je skvělá šance pro všechny, zajet si závod takovéhoto formátu a ještě mít šanci postoupit do dalšího kola až na evropské finále v Amsterdamu, což je skvělé město. Děje se tam spoustu akcí a evropské finále bude určitě zážitek. New York City je samo o sobě město měst takže je to veliká motivace se tam vůbec podívat.“, říká o závodu Martin Pek.
Soutěžit se bude nejen o účast v evropském finále v Amsterdamu 31. srpna 2014, ale vítězové si navíc rozdělí prize money ve výši 3000 eur a věcné ceny od Mountain Dew, Vans, Volcom a Skullcandy.
„Mystic Skatepark Štvanice je nejlepší český skatepark a mladí závodníci budou mít po celou dobu k dispozici zázemí v podobě úschovny věcí a občerstvení. Abychom usnadnili účast co největšímu počtu závodníků, z nichž mnozí vzhledem k věku ještě nemají žádný vlastní příjem, startovné je pro všechny zdarma,“ doplňuje marketingová manažerka Pepsico pro ČR a SR Marie Baričičová s tím, že vstup bude zdarma i pro diváky.
Pro diváky budou během závodů připraveny soutěže o věcné ceny od Vans a Mountain Dew, večer pak pro všechny afterparty s nejlepším českým rapem z labelu Bigg Boss. Klasici české hudební scény Vladimir 518, La4 a DJ Mike T, držitelé cen Anděl, vystoupí společně na jednom pódiu s novým jménem a nadějí pražského rapu MC Refew, který je novým členem labelu Bigg Boss.
Více informací naleznete na www.buddew.cz / www.buddew.sk ;)
Exkluzivně: Big Shock! Ice Tea Energy během vývoje

Big Shock! před pár dny na svém instagramu zveřejnil zajímavou fotografii, na které byl k vidění návrh designu plechovky varianty Tea Energy, jenž se nedávno objevila na trhu. Takový menší flashback odhalil, jak se během vývoje vzhledu využívá jednoduché a levné finty. K té stačí čtvrtkový papír a jakákoli tiskárna. Po vytisknutí a obtočení kolem plechovky nevznikne nic jiného, než celkem jasný pohled na návrh přímo na plechovce:
Přesně tak se získává celkem jasná představa o výsledku předchozích prací, aniž by to něco stálo. Přesto i této variantě předchází přetěžký výběr z x variant, jako tomu bylo například u Sporty, kde jsme vám ve speciálním článku ukázali celou řadu možných vzhledů z dob vývoje. Big Shock! nám u Tea Energy ukázal téměř finální návrh, který se od produkční verze liší jen zvýrazněním lístků a záměnou zelené barvy u „fleků na pozadí“.
Jak už bývá u Energy-Drinks.cz zvykem… Máme pro vás něco navíc, co vám nikdo jiný neukáže. Ani Big Shock! na svém Instagramu Tenhle kousek jsme totiž vyfotili již v prosinci 2013 během návštěvy Big Shocku, kdy nám byly prozrazeny plány (nejen) pro rok 2014. O „špiónské“ fotografii nikdo nevěděl až do samotného příchodu novinky na trh. Pak jsme se přiznali a poprosili o možnost jejího zveřejnění. Podařilo se! Tady je:
Asi ani nemusíme moc popisovat, jak moc se vývojová verze liší od té finální… Hodně Až na použitou „broskvovou“ barvu je jiné téměř vše. Pro BS! typický sportovní design byl méně výrazný, na druhou stranu bylo mnohem jasnější, že se jedná o ledový čaj (názvem Ice Tea a kostkami ledu) s příchutí broskví. Jak můžete sami porovnat, výsledek je akčnější, bez broskve, části názvu Ice… Který se vám líbí více?
"Zelená" Coca Cola Life aneb další kolo snižování obsahu cukru

Coca Cola sice není energetickým nápojem, ale její nový produkt zcela určitě předznamenává to, čeho se časem opět dočkáme i u energiťáků. Dnes je trendem mít vše Zero, a i v tom byla kdysi Coca Cola celkem průkopníkem. Proto lze očekávat, že své nástupce brzy získá i nová „zelená“ Coca Cola Life. Ta totiž obsahuje náhražku cukru v podobě výtažku ze stévie – nízkokalorické rostliny, která je mnohem sladší než cukr.
Ano, Coca Cola Life rozhodně není prvním nápojovým produktem, ve kterém je použita stévie místo značné části cukru. Používá se například i v Pepsi Next. Life seženete v USA, Chile, Argentině a nově ve Velké Británii. Díky zelené barvě na obalu i použití stévie si novinka rychle získala označení bio, pro všechny „nízkokalorické“ maniaky je ale důležitější výrazně nižší obsah cukru a kalorií. Pokud uspěje, objeví se časem všude. Stejně tak se stévie dostane do alternativních verzí nápojů jako je Sprite, Fanta… A pak do „našich“ energy drinků…
Rockstar SuperSours Blue Raspberry CZ/SK novinkou na léto!

Nový Rockstar SuperSours Blue Raspberry již brzy na e-shopu EnergyDrinky.cz !
Léto je v plném proudu a fanoušci Rockstaru už od zveřejnění letošních soutěžních plechovek očekávají nějakou tu novinku v podobě další příchutě. A dočkají se jí v nejbližších dnech. Právě v půlce prázdnin, uprostřed parného léta, přichází na CZ/SK trh další Rockstar. Možná jste čekali něco jiného, nebo naopak máte pocit, že to nic jiného být nemohlo… Tak jako tak je to konečně tu → Rockstar SuperSours Blue Raspberry!
Chuť novinky s příchutí modré maliny už možná znáte, prodává se např. v USA, UK, Německu a v 250ml variantě také v Polsku. Do obchodů vyrazí hned začátkem srpna, ale pokud patříte mezi opravdové blázny a rádi spojíte příjemné s užitečným, tak pro vás máme jedinečný tip. Rockstar SuperSours Blue Raspberry totiž bude exkluzivně k dostání na sobotní (2. srpna) akci Rock’n’Ride – Mistrovství ČR v FMX v Benešově u Prahy! Důvody k navštívení akce? Nový Rockstar, Mistr světa v FMX a zlatý medailista z X-Games 2013 Libor Podmol…
A co k novince říká Zuzana Spurná, Brand Manager Rockstar Energy Drink pro ČR a SR? - „Nárůst spotřeby energy drinků v posledních letech je tažen především jejich ochucenými variantami. Při vývoji novinek proto Rockstar klade velký důraz na chuť a atraktivní obal. Nová Blue Raspberry byla nedávno uvedena v některých okolních zemích a doslova vyprázdnila prodejní regály. Jde tedy skutečně o žhavou novinku, a proto jsme rádi, že ji můžeme nabídnout i českým a slovenským zákazníkům.“
Rockstar SuperSours Blue Raspberry seženete určitě brzy také všude tam, kde máte dobré a ověřené zdroje na Rockstar. Naše 500ml plechovka má modrou hvězdu, nikoli nevýraznou černou jako plech z Anglie. Na CZ/SK trhu tak budeme mít neuvěřitelný počet 8 příchutí. K původní dvojici Original a Guava se časem přidala i trojice ze série XDurance a dvojice série SuperSours. A teď začínám být pomalu zvědavý, co bude příště
Formulové limitky Red Bullu pro Rusko a Malajsii

O prázdninách bývá kolem energy drinků hukot a já si tak neodpočinu ani na dovolených. Letos naopak nechávám notebook zaklopený a zaskočit s něčím zajímavým musí John nebo Tom jen opravdu málokdy. Jestli je to ono pověstné ticho před bouří se teprve dozvíme, i když jedna věc přijde ještě tento týden ;)
Do té doby si musíme vystačit s tím málem co se děje ve vzdáleném světě. A opět to bude Red Bull, který ve světě vydává další a další limitky. Ty se tentokrát opět týkají spojení s aktivitou ve formuli 1 s týmem Red Bull Racing. Sobě celkem podobné plechovky se objevily v Rusku (fotka nahoře) a před nějakou dobou i v Malajsii (dole). Důvod je jednoduchý – podpora značky i vlastního týmu na místních závodech F1.
Shell a Billa spojují síly, nabídka energiťáků se zřejmě zmenší

Na jednu stranu se můžete podivovat nad tím, proč nás vůbec zajímá spojení sítě čerpacích stanic Shell s řetězcem supermarketů Billa… Odpověď je jednoduchá – ono to bude mít své plusy a mínusy, které se týkají i energetických nápojů. Co tohle spojení znamená? Ze Shellek zmizí prodejny Shell Select a místo nich bude Billa Stop & Shop. Podobný formát je v zahraničí velmi oblíbený, i když ne všichni jej milují. Proč?
Stejný sortiment… Například dnes na Shellkách seženete Smarty za 49kč (v akci 1+1!), objevovaly se tam Mad Crocy… Po přestavění na Billa Stop & Shop tam ale koupíte to, co v Bille. A pravděpodobně dráž, i když vlastní letáky odhalují zajímavé ceny. Přestavěno už bylo 5 čerpaček, okouknout realitu můžete 2× v Praze, Brně, Zlíně a na D1 u Měřína. Ano, někomu ještě lepší nákup na benzínce vyhovuje, sběratele ale moc nepotěší.
Obsluha natankuje, řidič mezitím nakoupí a vše najednou zaplatí. Super i pro ještě delší fronty u stojanů, že jo? Tento trend pochází z USA, oblíbený je již i v Rakousku, Německu a Polsku kde je u větších sítí čerpaček Billa, Spar, Carrefour Express… Aneb o možnost méně něco sehnat. Bát se můžeme také dalších podobných spojení. Vždyť Luk Oily má stejným způsobem již brzy „požrat“ Žabka… :( A zřejmě bude hůř…
Yellow Cola novinkou "od Big Shocku" pro CZ/SK trh

Jo tak novinku od Big Shocku se vám zachtělo, jo? Tak to vás bohužel asi zklameme, protože na něco dalšího si od Big Shocku ještě chvíli počkáme – však Sporty a Tea se musí nejdříve pořádně uchytit na trhu. Řeč bude přesto o „novince od Big Shocku“, tedy přesněji od společnosti Al – Namura, spol. s.r.o., která vyrábí nebo distribuuje mnohem víc, než jen BS!. Už jste v obchodech potkali žlutou plechovku s názvem Yellow Cola?
Yellow Cola je sycená limonáda s kofeinem, která samozřejmě nemá nic společného s energy drinkem. 355ml plechovka může BS lehce připomínat barvami, a to je tak vše Prvky designu vypadají jak vypůjčené z dětské stavebnice merkur. A chuť? Lehce cola, lehce vanilka a lehce…sakra co to je? Výsledek je zajímavý a drink osvěžující. Nevíme, kde všude se prodává, ale možná už jste na něj narazili. Já uspěl v Tescu za 14,90,– ;)
No Fear nasadí lebce sluchátka, limitka ve všech 6 verzích!

No Fear Extreme energy drink přichází s různými akcemi a dost často se objevují ve spojení s jejich plechovkami. Superman, Batman… a co dál? Tentokrát lebce sebrali křídla a nasadili jí sluchátka! V domácí Anglii se totiž rozhodli nabídnout všem zákazníkům hudbu zdarma za zadání kódu z plechovky, kterou k tomu dostatečně upravili – zmenšené logo, sluchátka nabité hudbou a oproti předchozím akcím rovnou 6 variant!
Pokud tedy patříte mezi sběratele všech možných edicí a limitek, tak se asi celkem zapotíte. Hudební limitka se totiž týká všech 6 existujících příchutí – Extreme Energy, Motherload Cherry, Motherload Apple, Blue Storm / Berry, Citrus Storm a Tropical Storm! První tři jmenované verze s oblíbeným twist otvíráním a 485ml obsahem, varianty Storm zase s klasickým trhátkem v pravém půllitru. Tak co, budete je shánět?
Hell Strong Cola pro ČR pomalu vyráží do prodeje

Slibovaná novinka pro ČR od Hellu je konečně tady! Jak bylo předurčeno, nový Hell Strong Cola, měl dorazit v průběhu července a tak se taky stalo. Novinka, jak jinak než s příchutí coly, se konečně objevila ve skladu odkud pomalu putuje k prodejcům po celé ČR. Ovšem neblázněte, opravdu to neznamená, že je váš oblíbený prodejce Hellů bude mít již zítra na pultu. Chvíli to samozřejmě bude trvat ;)
Pokud patříte mezi blázny, tak můžete začít pomalu a klidně hledat. Moje rada ale zní – pár dní počkejte, ať nezešílíte Ne, opravdu to nebude hned. A pokud vás zajímá, jak novinka chutná, tak je to prostě jen další energy cola. Plech je to nádhernej, to u Hellu umí, ale na obsahu se mohli vyřádit víc.
Novinky od Blacku - Wild Orange 250ml a nový Vitamin

Jak je již známo v Polsku vymýšlí pořád něco nového. Před nedávnem se v polské Biedronce objevil Black Wild Orange v neobvyklé 330ml plechovce a podle očekávání po nějaké době přichází Wild Orange také v 250ml plechovce, která lépe zapadne do sbírky. To ale není vše, Black přichází s zcela novým produktem – Vitamin energy, no dá se tomu říct vůbec energy…?
Nápis energy a pod tím menším písmem without taurine, nezní moc přesvědčivě, ale spíš vtipně. Možná jste si stejně jako já při prvním pohledu řekli, že to je podobný design jako Oshee. No, vzhledově to je sice podobné, ale skutečně to je plechovka přímo od Foodcare. Obsahově to je téměř stejné. Černý vitamin ještě něco s energy drinkem má společného (32mg kofeinu), ale modrý je pouze vitamínový nápoj. Možná reakce od Blacku na Tiger Restart a Mental… Tak zase hurá do Polska!
Thanks Lukasz!
Letní Big Shock! sraz (16.8) se blíží. Rozhodněte kde bude

Tak už je to konečně venku – Letošní největší sraz, konající se jako vždy kolem Mezinárodního Dne Energy Drinků (15. srpna), má nového partnera! A není jím nikdo jiný, než největší český výrobce energetických nápojů – Big Shock! Již předchozí srazy byly tak trochu spojené s BS!, ale tentokrát to znamená mnohem víc. Kdy se bude Big Shock! sraz milovníků energiťáků konat? 16. srpna. Kde? O tom rozhodují sběratelé, pijani, fanoušci!
V tomto albu na Facebookové stránce Big Shock! energy drinku můžete lajkovat obrázek toho města, ve kterém se má letní sraz konat. Na výběr máte ze sedmičky předem vybraných měst. Vítězné město pak 16. srpna zažije další velký letní sraz sběratelů energy drinků, ale také fanoušků a běžných pijanů. Big Shock! na místo dorazí s hromadou energiťáků a super věcí. Sraz bude stejný jako dřív, ale zároveň nabídne něco navíc.
Na srazu se samozřejmě jako vždy bude měnit, ochutnávat, prodávat, nakupovat. Žádné omezení, sběratelé mají volné pole působnosti, aby sehnali co nejvíce nových kousků do svých sbírek. Město bude známé po 28.7, přesné místo o něco později. Stejně tak se ještě před srazem dozvíte další podrobnosti, protože přítomností Big Shocku to rozhodně nekončí. A jelikož doufám, že to bude velké, tak mi koukejte připomenout ty dlouho žádané jmenovky, ať se v tom davu poznáme. Hlasuj pro vybrané město a udělej si na sraz čas → Ať to není bez tebe!
Novinky Monster Ultra Black, Übermonster v plechovce a Unleaded?

To že se v Americe v poslední době docela rozmáhají všelijaké Ultra Zera a podobně viz. Monster Zero Ultra nově v 710ml termosce. Překvapení? Ne už nějakou tu dobu víme, většinou to byly takové „normální“ barvy, ale dnes se ven dostala informace o novém překvapivě černém Monsteru Ultra Black, který by stejně, jako dvě zbývající plechovky (Übermonster a Unleaded) by měl přijít v říjnu. Bohužel všechny tyto novinky jsou pouze od jednoho zdroje, takže nelze s jistotou říct, že vše bude tak jak to vypadá, to se ukáže až časem, proto to berte trochu s rezervou.
Jak vlastně tahle novinka bude chutnat? To zatím nikdo s jistotou nedokáže říct, jisté bude jen to, že nebude nijak zvlášť sladký. To je asi vše k Ultra Black, co tedy ten Übermonster? Tady novou příchuť nejspíš nehledejte, ten už většina z vás zná už z dřívější verze ve skleněné lahvi Monster chystá nový a zcela podivný Übermonster! možná to je jen hypotéza, ale může tato změna znamenat předzvěst zrušení skleněné verze a změny „jen“ na tuto plechovou? Možné to je, ovšem tato nová plechovka je pro nás sběratele asi rozhodně více atraktivnější než skleněná nebo snad ne? To už je jen a jen na vás.
A poslední novinkou je tedy Monster Unleaded, tady o nějaké té změně přecijen mluvit můžeme a zde v souvislosti s absencí Kofeinu, ano čtete správně Monster bez kofeinu, jak se s tím Monster hodlá poprat necháme na něm, rozhodně to ale může chutnat všelijak a můžeme se tedy nechat jenom překvapit.
Photo & Info : Chris Cavaletti, Thanks!
Test Rockstar Sabor A Raspberry Inferno a Sabor B Citrus Boom

To už určitě víte, že ve Španělsku měli dvojici testovacích Rockstárů, ze kterých měli zdejší konzumenti hlasováním vybrat ten lepší. Vítěz se pak podívá na Španělský trh, a ten druhý se prostě zahodí. Kdekdo z nás už tyhle plechovky má ve sbírce, jenže prázdné. Ale jen do chvíle, kdy je redakční kolega John dovezl ze Španělska i plné, že jo A tak jsme je konečně ochutnali, i když nám bylo jasné, že uvnitř nebude nic nového.
A kde je tedy pravda? Sabor B, tedy Citrus Boom, by mohl skrývat Recovery/XDurance Lemon(ade). Jenže to by taky mohlo Španěly naštvat, když jim Recovery Lemonade zrušili, že jo? Zbývala jediná varianta, co může být uvnitř – áno, je to Sparkling Citrus Ice, tedy jen ta uměle ochucená minerálka s trochou citrónu a hromadou umělosti vzadu. Sice lehce osvěžující, ale… :( A Španělé orodují za návrat Recovery Lemonade ještě víc.
Sabor A – Raspberry Inferno, to je jiná. I když… však i druhá verze je nám známá a to jako SuperSours Blue Raspberry ;) Možná lehce sladší verze, která šíleně lepí hubu, ale jinak je to to, co už každý zná z Německa, Anglie, Polska… Co na to říct? Rockstar si ve Španělsku udělal reklamu a já jen doufám, že vyhrálo A, stejně jako u Doritos. Pokud jste tedy měli plechovky prázdné, nezoufejte – Sparkling Citrus Ice i SuperSours Blue Raspberry není tak těžké sehnat a obsah je téměř autentický. A já se na ně tak těšil…
S-Budget Zero novinkou, která se do ČR asi nestihne dostat

S-Budget Energy Drink, jak jistě víte, patří jen a pouze do řetězce obchodů Interspar. Když se kdysi objevily barevné edice „kopírující“ Red Bull, tak měly být jen v domovském Rakousku. V ČR nakonec sice jsou, ale pořád jen s nálepkou. V Rakousku se nyní objevila po delší době novinka této značky jedoucí v trendu – S-Budget Zero. Jestli nahradí sugarfree nebo budou v obchodech oba se zatím neví. A teď je otázka, jestli bude v ČR…
Proč otázka, když i edice tu nakonec jsou? No, pokud to ještě nevíte, tak my vám to řekneme. Interspar totiž v ČR končí, jelikož byla česká síť obchodu již v březnu prodána Aholdu – firmě vlastnící Alberty. Časem se Interspary změní na Albert Hypermarkety a všechny věci značky S-Budget tak logicky zmizí. Naštěstí se musí tato fúze ještě posoudit a do té doby se nic měnit nebude. Jestli se tedy S-Budget Zero podívá do ČR, nebo už ne, je jen ve hvězdách. Tak já si jej do sbírky raději koupím příští týden v Rakousku…
Photo: Cans Collectors, Thanks!
Jak chutná turecký Burn Orient a španělský Burn BajaZero?

Dnes se podíváme na zoubek dvojici Burnů ze světa, o kterých jsme vlastně vůbec nepsali. Burn BajaZero pochází ze Španělska a ač je v názvu Zero a žádná zmínka o tom, že by to mohl být výborný Blue Refresh ochuzený o cukry, tak jsme to prostě museli ochutnat. Stejně jako Turecký Burn Orient, o kterém jsme si chvíli mysleli, že jim tam jen dotáhli lepší Intense a teď z toho dělají haló. No, byli jsme úplně vedle…
Burn BajaZero je v plechovce s modrým plamenem, tudíž to trochu napovídá obsah – Starý známý Blue Refresh okradený o cukry. Zajímavé je, že kvůli tomu ve Španělsku přišli o výbornou klasickou verzi Blue Refresh. Zero verze chutná obdobně a ač se jedná o dost povedené Zero, stejně tam vzadu ucítíte trochu umělých sladidel, chuť Blue je méně výrazná a méně lepí. Výsledek se povedl, ale místo Blue s cukrem bych to nechtěl.
Burn Orient byl druhým drinkem, kvůli kterému jsme se s Thomasem sešli na společnou ochutnávku. Plechovky už jsme měli předtím, jenže prázdné. Uvnitř opravdu není Intense, ale prý něco dost kořeněného, a tak jsme sehnali plný. WTF? Po otevření zcela jasná vůně hřebíčku a uvnitř energy drink, který nemá chuťově s Burnem nic společného. Kořeněný odlišný drink, ve kterém nejvíce cítíte hřebíček a lehce i skořici, je ovšem opravdu povedený. Když si to teď čtete, určitě si říkáte, že to musí být nepitelný hnus. Kdepak! Tohle je mnohem lepší, než když otevřete Burn a uvnitř je místo červeného Intense jen ta žlutá nepovedená verze. Nečekaná mňamka, kterou bych si rád dal znovu. Kořeněné drinky se jinak hodí jen pro takový trhy, kde koření všechno…
Monster The Doctor a RR Blue Raspberry v Candy i Tuzexovkách

Aktualizace 9.7: A konečně dorazil slibovaný Monster The Doctor + Rockstar SuperSours Blue Raspberry i do Candy Store! V Praze a na e-shopu již teď, v Brně do konce týdne!
Aktualizace 27.6: Tuzexovky právě přidaly Monster The Doctor do nabídky e-shopu. Candy Store se přidá až kolem 9. července, kdy dorazí jak Monster The Doctor, tak Rockstar SuperSours Blue Raspberry.
České shopy po kratší odmlce nečekaně překvapují. V Candy Store se aktuálně řeší hlavně stěhování, za to na Tuzexovkách byly černé americké Pure Zera, které si ještě dopodrobna rozebereme v recenzi. A co tedy budou mít nového? Hodně žádaný a všemi sháněný limitovaný Monster The Doctor s osvěžující příchutí citrusových plodů v anglické verzi! V recenzi si nevedl vůbec špatně a za 89,– potěší snad každého.
Cenu zatím oficiálně představily pouze Tuzexovky, ale stejnou cenovku očekáváme i od Candy Store, kam má spolu s Doctorem dorazit i „nový“ Rockstar SuperSours Blue Raspberry v UK verzi s cenovkou. Takže pokud už jej nemáte z Německa, potěší i tato novinka. Tuzexovky tajemně slibují také jednu novinku od UK Rockstaru, pravděpodobně se bude taktéž jednat o Blue Raspberry. V obou e-shopech, u Candy také v kamenných obchodech, by se měly novinky objevit zhruba v půlce příštího týdne, tedy kolem středy (25. června).
Energy-Drinks.cz slaví 3 roky. A nikdo neví, co bude dál...

Dnes je to přesně 3 roky, co jsem se nudil za deštivého počasí a dostal geniální nápad. Měl jsem nějaké informace o tom, co se bude na českém trhu odehrávat na poli energetických nápojů a pár týdnů předtím mě navíc naštvalo, že jsem v podstatě nikomu „nemohl“ říci o chystaném příchodu Rockstaru do ČR. To už bylo podruhé. I o Monsteru jsem o rok dříve věděl dopředu. Během pár minut byl na světě první článek…
Za ty 3 roky se Energy-Drinks.cz dost změnilo. Tenkrát to byl jen projekt, který vůbec nemusel uspět. Ale když za sebou máte několik jiných úspěšných projektů a máte do toho chuť, tak máte 90% úspěchu za sebou. Že web opravdu uspěl dokazují čísla: 720 000 návštěv, průměr 20 000 na měsíc, přes 1,5 miliónu zhlédnutých stránek, 928 článků, zájem z celého světa a exkluzivní odhalení novinky na CZ trhu od všech top značek.
Jenže 9.7.2011 bylo vše jinak – Před námi byl zcela zaručeně ten největší boom na CZ/SK energy trhu, Jake měl chuť a čas na nový projekt a navíc cítil, že si něco podobného fanoušci a tenkrát vznikající komunita zaslouží. O 3 roky později je po všem – Takový boom už nikdy nebude, v komunitě to je všelijaké, Jake má málo času a mizí i ona chuť. Dřív jsem předepsal 10 článků abych mohl odjet na dovolenou, dneska už prostě vypnu. Tak jsem na dovolený no a có!? Jakmile člověk získá tenhle pocit, tak začíná bejt zle. Ale neděste se…
Tenhle pocit už mám déle než rok. Web už byl na svém vrcholu a postupně to jde dolů ať se snažím sebevíc. A sám to bohužel dál nezvládnu. Varianty jsou různé: 1) přejít čistě na Facebook, kde vše rychle zapadne a který výrobce/distributory zajímá mnohem méně, než web. 2) Najít redaktory, což chci celé 3 roky. Ale nikdo to nevydržel delší dobu, i když jsem je nepeskoval za chyby. 3) Vyprdnout se na to úplně a předat štafetový kolík někomu dalšímu. Vyberte si kterou chcete, já chci zlatou střední cestu, ale nejspíš vyhraje 1 nebo 3 :(
Red Bull Summer Edition - Tropical s chutí ve stylu ostatních edicí

Víkend strávený v nádherném v Zell am See, návštěva v Red Bulláckém Hangáru 7 a parkování vedle Porsche nejrychlejšího muže světa, Felixe Baumgartnera, který se ve stejnou chvíli proháněl ve stíhačce někde nad námi. I tak by se dal popsat výlet za hranice. Jenže v Rakousku se zrovna začíná prodávat i nový Red Bull: The Summer Edition s tropickou příchutí. Seženete jej tam už úplně všude. Zajímá vás, jak chutná?
Red Bull: The Summer Edition je naprostou novinkou pro letošní léto. Jede ve stylu předchozích barevných edicí, jen se nejmenuje Yellow, jak by se dalo čekat. Seženete jej jen v USA (355ml, řetězec 7-eleven) a jako 250ku i kdekoli v Rakousku. Očekáváme, že je to podobný test jako kdysi s Red Edition. Když novinka uspěje, změní se beze slova na klasickou edici. A když ne, tak zmizí se slovy „vždyť to byla limitka pro tohle léto“.
Ale teď už konečně k obsahu. Po otevření je cítit naprosto luxusní vůně tropického mixu, která opravdu překvapí. Se samotnou chutí už je to trochu horší. Asi jsem čekal něco lehce džusového a výraznějšího, ale Summer naprosto zapadá do série barevných Red Bullů. Není kyselý ani přeslazený a chutí je to prostě téměř jako kterýkoli Tropical. Vezměte si Red a místo brusinek si představte mix ananasu, manga a papájy. Výsledek je jednoduchý – jestli vás nějak výrazněji oslovují barevné edice, pak vás zaujme i Summer. A naopak......
P.S.: Na Jake Energy Drinks je pár kousků navíc a další dovezeme na sraz ;)
Monster chystá změny designu: Z Khaosu je oranžový Juice Khaos

Po nedávném předělání DUB edicí na sérii Punch a odlišném designu limitované edice The Doctor to začíná vypadat, že se „podivného“ nového designu dočkají i další varianty. Zmiňovaná fotka totiž odhaluje zcela předělaný design známé varianty Khaos. Ta nově spadá do série Juice a má kompletně oranžovou plechovku. Tak aby bylo vše jasné na první pohled. Název Khaos samozřejmě nechybí, jen je nově nahoře:
No Fear Citrus Storm - Citrusová bouře po No Fearovsku!

Od No Fear Česká Republika nám do redakce dorazil nový No Fear Citrus Storm. Před nedávnem představený v Anglii a již přislíbený i pro náš trh. Přesto je to zatím jen ochutnávka a chvíli si na něj počkáme. Recenzi píšu za jízdy v autě, tudíž bohužel tentokrát jen krátce. I když je to dobrota a zasloužila by si něco víc
No Fear Citrus Storm přislibuje chuťovou bouři z citrusových plodů. A nutno říct, že jsem se ho bál, protože Blue Storm a Tropical Storm byly tak nějak moc kyselé a co chtít od citrusů, že jo? Naštěstí novinka není tak kyselá a netahá za koutky. Naopak se jedná o výborné akorát sladké pitíčko, ve kterém cítíte spíše limetky než citrón. Vymazlená kombinace osvěží a příjemně chutná. Rozhodně jeden z nejlepších citrusových energy drinků se u mě řadí na 3. místo mezi No Feary, hned po obouch Motherloadech. Známka: 2
Novinky od V-Max, Blow, Tabu, Green Up, Blow a Force24...

V Polsku se trh zase na chvíli zbláznil. A protože je toho opravdu moc, tak to nejde psát po jednotlivých článcích. Navíc ke všemu ani nemáme pořádné obrázky. Přesto se mrkneme na celou řadu novinek od starých známých značek, které se již objevují běžně v prodeji. Majitelé některých v názvu článku vyjmenovaných značek se rozhodli pro nový design svých produktů a přidali i novou příchuť. Jiní zase jen tu novou příchuť.
V-Max měl dříve varianty Energy, Cranberry a později i Mojito. Všechny varianty se aktuálně dočkaly redesignu, ve kterém je novinkou i zajímavá příchuť Watermelon. No, melounu se rozhodně nebráníme. Nového designu se dočkal také Blow, jenž bohužel dost ztratil na své dřívější eleganci. Již dříve jste určitě zaznamenali opětovné předělání designu Green Up – Cranberry, Tropical, Acai. Možná se dočká i verze Rage a Power Plus.
Takové Tabu se vám podařilo sehnat i v ČR, ať už v Party či Football edici. Novou příchuť, pro Polsko opravdu oblíbené Mojito, už u nás asi jen tak neseženete. O limitované edici Black Wild Orange pro řetězec obchodů Biedronka už jsme psali, tak jen pro připomenutí. Zajímavá je také značka Force24 vyráběná pro jediný řetězec (jenže já z hlavy nevím který, asi Polo?). I ta prošla redesignem a zároveň se dá aktuálně sehnat kokosový Coconut a Mojito:
Pokud vás zajímá, jak vypadají ostatní zmiňované novinky, tak zavítejte na FB page Energy News PL ;)
Photo: Green Up, Tabu and Force 24 – all from Suchy collection of energy cans, THANKS!
Candy Store otevřelo novou prodejnu. Co nás čeká u energiťáků?

The Candy Store dnes otevřelo novou prodejnu na nové adrese. Sice kvůli tomu zanikla úplně první a oblíbená pobočka Na Rybníčku a také pobočka britských potravin (Robertson) na Vinohradské, ale místo toho je tu jedna společná, nová, lepší, větší, hezčí a bůhvícoještě prodejna v Londýnské 81. Od obou původních prodejen je to jen kousek, lepší by to mělo být s parkováním, šíří sortimentu a díky přítomnosti skladu i se zásobováním.
To byla taková informačka, abyste věděli, kam si pro své oblíbené (nejen) drinky zajít příště. Teď se podíváme na fakt, že je Candy celkem prázdné co se týká energetických nápojů. Vzhledem k velkým přípravám nových prostorů a k samotnému stěhování na ně nezbývalo tolik času. Po rozhovoru s majitelem můžeme říci, že se dočkáte. Boosty Citrus Zing a Exotic Fruits už jsou v prodeji, dorazily s malým doplněním skladu:
Příští týden, kolem 9. července, by měl konečně dorazit i slibovaný Monster The Doctor za 89 Kč a v Anglii nový Rockstar SuperSours Blue Raspberry. To je sice zatím vše, co vám můžeme vyjmenovat, ale rozhodně toho bude snad i během prázdnin víc. Po nastěhování do nových prostor bude konečně víc času a Jake už pro Candy Store připravuje svůj oblíbený seznam toho, co by stálo za dovoz. Tak se můžete pomalu začít těšit
Kamikaze Shift - Nový design starého známého Kamikaze

Kamikaze nám s designem svých plechovek opravdu začíná dělat čachry Před nedávnem se začal měnit vzhled u větší 350ml varianty Kamikaze Stimul Drink, když nám z trhu začala mizet klasická resp. 2012 Edition varianta. Nový a výrazně jednodušší design si aktuálně seženete celkem jednoduše třeba v Albert HM. Na trhu se ale zřejmě neohřeje moc dlouho, jelikož tu máme další obměnu vzhledu v podobě Kamikaze Shift.
Rozhodně neutíkejte pomocí tlačítka Esc a pokračujte ve čtení Kamikaze Shift je pořád onou větší 350ml nesycenou variantou starého známého Kamikaze Effective Stimul Drink, jen v novém kabátku a jiným názvem. „Nový“ Shift vyrazí do prodeje už opravdu brzy a tak můžete pomalu začít shánět. 250ml varianta Kamikaze Strong zatím žádnou změnou neprochází, ale ten se aspoň dost často převléká za nějakou tu limitku
Burn přináší "novinky" v podobě Zero a Refreshing Charge

Burn se ve světě i nadále snaží, o všech možných limitkách a nových verzích, které se objevují na různých trzích se dočtete v této sekci. A co nového tu máme tentokrát? Dvě novinky, které jsou ovšem novinkami jen na daných trzích a pouze s daným názvem. Obsah je totiž starý známý, i když se mu říká zase trochu jinak…
V Maďarsku bude již brzy v prodeji Burn Zero / Zero Calories v pro tento trh typické 250ml plechovce. Vzhled plechovky téměř jako u ostatních sugarfree/zero Burnů, obsah zřejmě identický, jen název trochu jiný. Ve Španělsku je to BajaZero, na severu zase „klasické“ Sugarfree a v Turecku pro změnu SubZero…
Něčeho podobného se právě dočkává i Rusko. Tam nejvíce letí 330ml Burny s lehce odlišným designem, než kdekoli jinde (nepočítaje země bývalého SSSR). Nápis na boku, z jedné strany název v angličtině, na té druhé v azbuce. A ač je z fotky každému jasné, že se jedná o výbornou variantu Blue (Refresh), tak tady se jmenuje Refreshing Charge. No co, my ten modrej plamen poznáme vždycky!
Photo: Androvics Jana János – Burn Zero Calories, Thanks!
3 nové Rockstar Roasted s mandlovým mlékem a novým vzhledem

Rockstar si zřejmě neví pořádně rady s kávovou sérií Roasted. Na rozdíl od Monsteru ale nepřidává další a další verze, nýbrž si drží počet 3 variant, se kterými různě hýbe. Není to tak dávno, co ukončenou verzi Latté nahradil zcela nový Caramel a společně s tím se lehce obměnil design. Ale plány na toto léto jsou trochu jiné. Původní Roastedy zřejmě (snad) zatím neskončí, ty nové totiž obsahují mandlové mléko a jsou zcela jiné.
Jak můžete vidět z přiložené fotky (Thanks Energy-pedia.de !), Rockstar se rozhodl vyzkoušet zcela odlišný design s hvězdou uprostřed. To si můžete prohlédnou sami, zajímavější je tedy obsah. Představte si původní Roastedy, jen vyměňte mléko za mandlové mléko. Rozdíly budeme moci porovnat až časem a to u verze Light Vanilla a Caffe Latte, které jsou stejné, jako u původních Roastedů, a navíc ve zcela nové příchuti White Chocolate s bílou čokoládou. Podobné energy kafe vyrábí Starbucks a je to celkem dobrota Tak uvidíme…
Rockstar Pure Zero Mango Orange Passion Fruit - Origo je lepší

Dnes se podíváme na druhý z černých Rockstárů Pure Zero, které se prodávají v USA. Zakoupit si je můžete na e-shopu Tuzexovky.cz, kam konečně dorazil i Monster „The Doctor“. Pure Zero Blue Ice byl zajímavý, ale nebylo jej s čím porovnávat. Druhý černý Rockstar Pure Zero s příchutí Mango Orange Passion Fruit vypadá také zajímavě, jenže názory recenzentů se celkem liší. Každý samozřejmě má svůj názor a tady je ten můj:
Rockstar Pure Zero Mango Orange Passion Fruit – Na rozdíl od Silver Ice a Blue Ice má druhý černý RR Pure Zero stejnou nevýhodu, jako bílý Pure Zero Punched – Jsou totiž založeny na jedněch z nejlepších Rockstárů vůbec, jen jim sebrali cukry a pokusili se je upravit. To není moc lehká práce, přesvědčit lidi, že to i bez cukrů chutná skvěle. U Punchedu se to lehce podařilo, a obdobného výsledku dosáhli i u Manga.
Není to sice ten naprosto boží originál, ale zase tolik nelepí, tudíž více osvěží a i přes umělá sladidla (které v podstatě vůbec necítíte) chutná lépe, než většina ostatních energy drinků s příchutí mango. Budu se opakovat, ale série Pure Zero je povedená. Ne, že bych chtěl, aby nahradily originály, ale konečně se jedná o drinky, které se opravdu dají pít. A příznivci „dietních“ věcí si nemůžou stěžovat, že pro ně neexistuje nic dobrého
Známka: 2 (protože originál je prostě lepší )
Není Rockstar jako Rockstar (Rock*). Ten druhý je málo známý

Když se řekne Rockstar, tak každý ví, o jakém energetickém nápoji je řeč. Jenže co když byl dotyčný na dovolené ve Španělsku a mluví o něčem naprosto jiném? Už od roku 1999 se tam totiž prodává energy drink s podobným názvem. Trochu oficiálněji se jmenuje Rock*, ale když si hvězdu přečtete v angličtině, tak z toho opět získáte Rockstar. Ostatně tenhle název nakonec najdete i na plechovce, webu, no vlastně všude…
Rozhodně to ale není tak, že by Rock* parazitoval na značce svého celosvětového konkurenta podobně jako ruský Monster? Opak je pravdou – Rock* byl založen v roce 1999, kdežto americký a známější Rockstar až v roce 2001. Španělé samozřejmě mají ochrannou známku na tuto značku ve Španělsku a naopak to byli oni, kdo byl tak hodný, že nedělal téměř žádné problémy při vstupu amerického Rockstaru na tamní trh.
Na stránkách a různě sice mají nápis „Pamatujte si, náš Rockstar byl první“, ale jinak se se stejnojmennou konkurenci nehádají. Pokud tedy vyrazíte do Španělska, nebo na některý z ostrovů spadající pod tuto zem, pak se pokuste sehnat místní Rock*. Varianty mají dvě – Classic a Cola. A dost často i nějaké ty limitky. Drink se vyrábí v Rakousku, takže to snad nebude žádná hrůza. A teď hurá na dovolenou
Black Wild Orange - Novinka s divokou chutí pomerančů

Bývaly doby, kdy Black zkoušel všemožné i nemožné příchutě. I když to bylo tenkrát, ještě když nosil značku Tiger. Vypisovat je nebudu, ale bylo jich opravdu hodně. Pod značkou Black už se ale objevila jen klasika, sugarfree a novější zero sugar, 3 „alkoholové“ varianty (Mojito, Kamikaze a Cuba Libre) a Sexenergy. V „koktejlech“ si prý majitel liboval, přesto později zůstalo už jen Mojito. A nového? Předlouho nic…
Až nedávno se objevil Black Royal a opět to byl koktejl, z čeho vycházel. 250ml zajímavého nápoje postaveného na oblíbeném Cosmopolitanu se ovšem vyrábí výhradně pro polské řetězce Źabka a Freshmarket a nikdo neví, jak dlouho bude ještě v nabídce. I další novinka je vyráběna výhradně pro jediný řetězec. Tím je tentokrát polská Biedronka. Jenže v těchto obchodech je zakázkově Black Original a Mojito v neobvyklé 330ml plechovce.
Nový Black Wild Orange nebude bohužel výjimkou a taktéž se objeví pouze v 330ml plechovce s řetězci Biedronka. Dáte za něj 2 zlotky, což je „výsměch“. A příchuť? Název Wild Orange si můžete vyložit jako divoký pomeranč, nebo taky jako divoká chuť pomerančů Tak uvidíme, co se z toho nakonec vyklube. Jen je škoda, že se nejedná o mnohem zajímavější klasickou 250ml plechovku. Ta by do sbírky zapadla mnohem víc.
Arriba Horchata - Skořicové "mléko", které chystá i top značka

Dnes se podíváme na jednu zcela neznámou značku energetického nápoje z USA, která nás ovšem opravdu zaujala svojí příchutí. A navíc máme určité náznaky o tom, že podobný energiťák chystá i jedna z nejznámějších amerických značek. Proto jsme se rozhodli vám představit, co od takového energy drinku očekávat a na co se v budoucnu těšit. Jen vám zatím nepředstavíme a neprozradíme víc o oné známější značce…
Arriba Horchata je v USA novinkou a představuje zajímavý produkt. Pokud znáte nápoj Horchata, tak tohle je to samé, jen s přidaným obsahem oněch látek dodávajících energii. A kdo Horchatu nezná, tomu jí představíme – chutná podobně jako skořicové mléko, ale mléko to není. Opravdu výborný a osvěžující nápoj s výraznou nutriční hodnotou sice existuje v různých verzích, převážně se ale vyrábí z vody a rýže, leckdy se přidávají ořechy (mandle v Mexiku, chufas ve Španělsku), občas mléko, a většinou se vše dochutí skořicí. Aribba Horchata je směsí vody, rýže, mléka, skořice a dalších „nepodstatných“ látek. Obdobné složení by měl mít v budoucnu i onen zmiňovaný energy drink od světové top značky. Tipnete si od které? A těšíte se na to vůbec?
Rockstar Pure Zero: Silver Ice v Řecku, Fruit Punch ve Španělsku

Dalo se celkem dost čekat, že časem všechny ty Ultra Mega Giga Zero verze zaútočí i na Evropu. Před nedávnem to byla ještě utopie, ale rok 2014 je v tomto pohledu přelomový. Monster to zatím řeší v malém, když postupně nahrazuje Lo-Carb přecijen novějším Absolutely Zerem, které bude brzy i v ČR. Rockstar to asi myslí vážněji, po vyzkoušení černého Pure Zero Fruit Punch v Anglii, se rozhodl o expanzi do dalších zemí.
Rockstar ve Španělsku právě dnes odhalil novinku pro zdejší trh. Je jím taktéž černá plechovka Pure Zero Fruit Punch. Pro někoho méně zajímavá záležitost, jelikož je plech v podstatě stejný, jako ten Anglický, který už jste si mohli koupit v Candy Store i na Tuzexovkách. Někoho ale berou i menší změny či (ne)přítomnost proužku s cenou a Španělsko je navíc také častým dovolenkovým letoviskem. I když nás více zaujala jiná novinka.
Určitě navštěvovanějším letoviskem je totiž Řecko, kde se nově objevuje bílé Pure Zero Silver Ice! Rozhodně zajímavá novinka, protože je to vůbec poprvé, co seženete bílé Pure Zero jinde, než za oceánem. A navíc v 500ml plechovce, takže hezky zapadne do série. Pokud tedy jedete do Řecka, určitě shánějte (i pro mě! ). Další verze v Řecku nejsou tolik zajímavé – Original a modrý+oranžový XDurance zaujmou mnohem méně.
Photo: Rockstar Pure Zero Silver Ice – Balogh István. Thanks!
Další Burn limitky k Formuli 1 tentokrát s postavou závodníka

Burn nám prostě nedá spát a nadále využívá svého spojení s různými věcmi. Ať už se jedná o tým formule 1 Lotus F1 Team, nebo o Aviciiho, pořád tu máme celou řadu nových limitek. Nedávno se objevily nové formulové edice v Polsku, Maďarsku a na petkách i v ČR/SR. Avicii se zase vrátil na plechovky v Chorvatsku. Ale kdo čekal, že to bude vše, ten byl naprosto mimo. Naopak – s přicházející sezónou toho bude ještě mnohem víc
Nejprve se podíváme na spojení s formulí 1, ve které se právě ve chvílích psaní tohoto článku válčí na rakouském okruhu Red Bull Ring. Většinou jsou si limitky na celém světě dosti podobné, tentokrát se ale podobají ty středoevropské, zatímco v Itálii (obrázek nahoře) a Mexiku (originál i Blue!) přicházejí s odlišným vzhledem, kdy je na plechovce místo závodního monopostu postava anonymního závodníka v kombinéze.
Jak můžete vidět, v Mexiku (za fotky děkujeme Paco Rodriguez Mota – thanks for photo!) mají tyto limitky v malých širokých plechovkách a zároveň ve velkých verzích. To v Itálii se samozřejmě jedná o klasickou 250ml variantu. Na fotce malých verzí z Mexika můžete vidět i předchozí verze, o kterých jsme psali nedávno – Varianty s Aviciim a také první mexická formulová limitka. Všechny v atypických 450ml plechovkách.
Rockstar Pure Zero Blue Ice - XD? Perfect Berry? Blue Raspberry?

Roztrhnutý pytel se všemi možnými Zero energy drinky se pomalu umírňuje, jenže např. černé Pure Zera z USA jsme zatím netestovali. Před pár dny jsme, stejně jako všichni ostatní, dostali možnost je ochutnat díky e-shopu Tuzexovky.cz. Na Pure Zero Mango Orange Passion Fruit se podíváme až za pár dní. Jak ale dopadl Blue Ice?
Rockstar Puze Zero Blue Ice už rozhodně není tak povedeným krokem jako předchozí bílý Silver Ice, který byl přímým protivníkem Monsteru Zero Ultra. Blue Ice jde zase proti výbornému Ultra Blue. Tentokrát jsou umělá sladidla cítit trochu více, ale pořád jen málo proti pokusům menších značek. Příchutí bobulovitých plodů dost připomíná modrý XDurance, růžový Perfect Berry, po kterém je víc „bonbónovitý“, a také novější Blue Raspberry. V podstatě mám pocit, že jsem cítil od každého trochu, takže se jedná o zajímavý mix všech 3. Pořád by to mohlo být lepší, ale pomalu začínám všem těm příznivcům Zero věcí závidět. Známka: 2
Battery Jungled / FRSH - Výborný mix tropického ovoce v testu

Asi už dobře víte, že energetické nápoje značky Battery naprosto žeru. Pochází ze severu, i proto mají neobvyklý „pivní“ tvar 330ml plechovek. Nevadí, důležitější je přeci obsah! Málokterá značka dokáže mít tak vyrovnanou řadu, jako právě Battery. Originál je výborný, obdobně v našich testech skončil i brusinkový Juiced, Hydro „napodobující“ Recovery/Rehaby a kupodivu i Stripped, který je bez cukru. Ale co nový Jungled / FRSH?
Battery Jungled – mix tropického ovoce z džungle voní po otevření trošku jako mix několika různých bon pari. Co mám na Battery ED nejradši je, že většinou ve všech verzích cítíte základ výborné klasiky a k tomu danou příchuť. Jenže Jungled byl již při představení označen jako odlišný, což opravdu je, a osvěžující jako povedené soft drinky, jen s přidanou energií. Přesně takový opravdu je! Osvěžující džungle chutí vás nechá na pochybách – chvíli totiž cítíte ananas, který rázem přebije celá směs různých chutí. Výsledek? Opravdu vyvážená, zajímavá a divoká chuť džungle, jenž nejde popsat dopodrobna. Nový Battery Jungled prostě musíte ochutnat a sami si ověřit, že Battery prostě umí. Mě totiž zatím nezklamala jediná verze! Známka? 1*! A to bez debat
Po testu, během kterého si mlaskal i Thomas, máme za sebou několikátou Batterku a hned se těšíme na další. Tohle je zlo! Ještě štěstí, že to u nás a na Slovensku rozjíždí Battery Energy Drink Slovensko, díky kterému lze Original, Hydro, Jungled (FRSH je jen 500ml verze Jungledu pro Norsko se stejným obsahem) a zázvorový Gingered (taky výborný!) sehnat. Teď ještě ochutnat nejnovější Remix a budu zase chvíli spokojenej
Red Bull The Summer Edition - 250ml Tropical i pro Rakousko!

Původně to vypadalo s další novou příchutí Red Bullu bídně – Velmi zajímavý Red Bull The Summer Edition pro nás ztrácel na zajímavosti, jelikož se objevil v rozhodně méně zajímavé 355ml plechovce a navíc jen pro USA, kde se bude přes léto prodávat jedině v řetězci 7-Eleven. Že by ale Red Bull vymyslel a vyrobil novou chuť a poslal jí jen za oceán? To se nám moc nezdálo. Zatím se sice spíš testuje, přesto bude i v Rakousku!
Red Bull The Summer Edition vyráží u našich jižních sousedů do prodeje právě v těchto dnech a díky bohu v mnohem oblíbenější „klasické“ 250ml plechovce. Design je jasný – Vše jako u ostatních edic v poslední verzi, které jsme záměrně představili včera, jen ve žluté barvě a s netypickým názvem Summer, místo „logičtějšího“ Yellow. A ona slibovaná příchuť? Tropical! Mix tropického ovoce jako zajímavé osvěžení na léto. No proč ne, ještě že za pár dní jedu právě do Rakouska I když si myslim, že půjde ve šlépějích předchozích edicí…