Rockstar u série Freeze zkoušel i melounovou příchuť Watermelon

Vždy, když se objevují spekulace o nové příchuti Big Shocku, se velká část lidí vyjádří v překvapivém směru – žádají totiž příchuť vodního melounu. Osobně to moc nechápu, ale kdo ví, třeba to může chutnat dobře. Big Shock! na to zatím neslyší, ale polský V-Max Watermelon už se prodává. Teď se ovšem ukázalo, že přesně nad touhle příchutí přemýšlela světová top značka. Rockstar ji před nedávnem testoval pro novou sérii Freeze!

rockstar-freeze-energy-drink-frozen-lime-watermelon-testing-version

Old testing cans: Frozen Lime nad Watermelon!

Na přiložených obrázcích (bohužel jsme sehnali jen malé náhledy) můžete vidět plechovky dvou plánovaných příchutí z nové série Freeze a to Frozen Lime a Watermelon. Během testování se ovšem změnil nejen design plechovek, ale také samotná příchuť. Růžový Rockstar Freeze Watermelon bohužel podle všeho nebyl tak úspěšný jak se čekalo. Jenže Rockstar většinou představuje více verzí najednou a tak došlo na zálohu.

rockstar-energy-drink-news-freeze-pina-colada-lime-can-nacs-2014-roasted-milk-almond-organics

News from NACS 2014

Rockstar tak vytáhl modrou variantu Piña Colada (plechovkou dost připomínající Coconut Water) a spolu s příchutí Frozen Lime představil finální design na veletrhu NACS 2014. Právě tyto dvě příchutě brzy doplní americkou nabídku Rockstaru. A my věříme, že Watermelon jen doladí a nakonec taky bude.

English: Old testing versions of new Freeze Rockstar's. Pink can = Rockstar Freeze Watermelon! Rockstar tested it, but unsuccessfully, so they make Pina Colada version. But who knows, maybe in future… :)

 

Red Bull vám křídla nedá, Američané dostávají odškodnění!

Nedá mi to a opět to musím zmínit, ale… část Američanů patří mezi naprosté blbce a jejich práva jim k tomu bohužel nahrávají. Nápisy „objekty v zrcátku mohou být blíže, než se může zdát“, informace v návodu o tom, že kočka do mikrovlnky nepatří i úspěšná žaloba kvůli nadměrně obezitě způsobené přežíráním se v mekáči, kde prostě neupozorňují na obezitu. Stejně tak každý normální člověk ví, že vám Red Bull křídla prostě nedá.

red-bull-gives-you-wings-fall-downs

Pamatujete ještě na článek „Další energiťák u soudu: Red Bull vám nedává křídla“ ? No, má to bohužel své pokračování… Normální člověk ví, že slogan „Red Bull vám dává křídla“ je prostě jen a pouze slogan naznačující jediný fakt – po vypití máte mít pocit nakopnutí a cítit se, jako když vám křídla opravdu dal. A to je kámen úrazu, jelikož se to přiblblým amíkům nelíbí a po několikáté žalobě se dokonce dočkají odškodnění!

red-bull-gives-you-wings-fall-downs

Každý obyvatel USA, který si za posledních 10 let zakoupil plechovku Red Bullu, se může do března 2015 zaregistrovat a požádat o odškodnění, které je naštěstí předem dané – buď 10 dolarů, nebo produkty Red Bullu v hodnotě 15 dolarů (a ještě si můžou vybrat, jestli originál nebo sugarfree). Popravdě mě celkem rozhodilo, když jsem viděl, jak se k odškodnění registrují i celkem velcí a světově známí sběratelé z USA. Čekal jsem, že aspoň oni mají něco v hlavě… V EU by naštěstí taková žaloba neprošla a tak máme od blbců klid.

 

Candy Store: MiniMonstery, +Red a Recovery Tea+Lemonade

The Candy Store po kratší odmlce nabízí pár novinek. Letem světem internetem už jste je mohli zahlédnout na Facebooku a zjistit tak, že jich je opravdu málo a proto jsou k dispozici pouze v hlavní prodejně na Praze 2 a v Brně. Pobočka v Praze 6 a e-shop bohužel ostrouhají. A ceny? MiniMonstery (Rehab, Lo-Carb) za 119Kč, +Red Power Elixir za 199,– a RR Recovery Tea+Lemonade za 125,–. Do Brna dorazila i Java Kona Cappuccino.

the-candy-store-rockstar-recovery-energy-tea-lemonade-mini-monster-lo-carb-rehab-reds

 

Monster COD: Advanced Warfare je tu. Kam pro něj vyrazit?

Dneska to vezmeme opravdu z rychlíku. Letošní promo plechovky klasického zeleného Monsteru na hru Call of Duty: Advanced Warfare dorazily jen pár dní po odhalení. Není divu, vždyť samotná promo akce začíná již na konci října. Já měl včera „čuch“ a i když už poslední dobou do krámů jen tak kvůli plechovkám nechodím, udělal jsem výjimku a zašel do Billy přímo na pražském hlaváku. Kamarádi měli pocit, že jdu na jistotu…

monster-call-of-duty-advanced-warfare-czech-can-regularsByl to opravdu jen pocit, že by tam mohl být. A byl. Určitě si pro něj chcete dojít i vy, takže pro vás opět máme tipy – nejvíce se objevují v Bille a o něco méně v Albertu, ale je to samozřejmě o náhodě na jednotlivých pobočkách. Hledejte všude (bývají na více místech) a hlavně vzadu v regálu. Na hlaváku už prý došly, Thomas kupoval poslední s promem. Stejně jako loni pak můžete uspět v automatech, kde jsou malé zásoby, stejně jako v kantýnách. A pokud uvidíte zásobovací auto, běžte zjistit kam jede, vozí totiž už jen Monster COD:AW ;)

Aktualizace: Další nálezy už hlásíte i z Intersparu :)

Osobní aktualizace: Albert v Berouně na náměstí má plný regál ;)

 

Red Bull Culture Clash další povedenou hudební limitkou

Další a další limitky od Red Bullu se na nás hrnou. To stěží seženete Spielberg z Rakouska a už tam mají edici Air Race. A z Anglie? Odtamtud zase stěží seženete jejich Air Race limitku, a už na vás tahají něco dalšího. Tentokrát je řeč o hudební edici Red Bull Culture Clash, která doprovází stejnojmennou akci konající se 30. října v Londýně. Více informací o akci a live stream naleznete na RedBullCultureClash.co.uk , a plech vidíte tady ;)

red-bull-culture-clash-music-limited-edition-london-30-october-cans

 

Rockstar Sport Energy Shake má druhou verzi: Power Chocolate

Na základě informací z veletrhu NACS jsme se letos nedozvěděli o žádných nových Monsterech, protože se o všech už dávno vědělo. Naopak u Red Bullu došlo k představení 2 nových barevných edicí, Tropical Orange a Wild Cherry, i přejmenovaní Summer na Yellow. Nejvíce novinek pak na NACS představil Rockstar – dvojici Freeze (Piña Colada a Frozen Lime) a Organic s příchutí Island Fruit doplnila odpověď na Muscly od Monsteru.

rockstar-energy-sport-shake-power-chocolate-low-fat-can-final-2014s

Obrázky přímo z NACS 2014 ovšem odhalily jen jednu variantu z nové série Rockstar Sport Energy Shake a to Cookies & Cream. Jenže očekávat, že opožděná reakce na Muscle příjde jen s jednou příchutí… to by bylo trochu naivní. A tak vám konečně můžeme ukázat rovnou i druhou variantu s příchutí Power Chocolate. K sušenkám s krémem se tak přidává pořádně výkonná čokoláda. Jsem na ně fakt zvědavej…

rockstar-energy-sport-shake-power-chocolate-cookies-cream-cans-prefinals

A aby toho nebylo málo, objevily se na internetu také obrázky obou variant na „letáku“. Takové ty interní výtisky, jenž představují chystané produkty s malým předstihem. Většinou už se z nich dá opravdu vykoukat finální produkt, ale u Rockstar Sport energy shaku jsou na letáku zcela odlišné plechovky. Prý v předchozí pracovní verzi, jelikož ty na fotkách jsou finální verzí obou variant. Tak uvidíme, jak se Rockstaru povedly.

Pics by Michael Roesner, Thanks.

 

Rockstar Sparkling pro Japonsko? Modrý Xdurance jako sodovka...

Že si různé trhy žádají různá „řešení“ už dávno víme. Tentokrát nám to potvrdil Rockstar, když přišel s novinkou pro Japonsko. Modrý Sparkling se na první pohled od své americké předlohy liší jen tím, že je v malé 250ml plechovce s přidaným nápisem H2O po vzoru evropských verzí a popisky v japonštině. Jenže právě té člověk moc nerozumí a tak vůbec nepochytí absolutně jiný obsah. Původní Cherry Citrus uvnitř opravdu nenajdete.

rockstar-sparkling-japan-250ml-blueberry-acai-energy-drink-soda-cans

Rockstar Sparkling 250ml pro Japonsko skrývá zcela novou „sodovkovou“ příchuť. Ani americký Cherry Citrus, ani evropský Citrus Ice, a už vůbec ne Peach (Blast) z oranžových plechovek. Uvnitř se kupodivu skrývá sodovka s příchutí Blueberry+Acai, která tak podle všeho bude dost připomínat modrý XDurance Blueberry + Pomegranate + Acai. Ale místo sladkého energiťáku sodovka se slabým nádechem. Závidím jen ten plech :)

 

Galaxy Energy? Vzhled podobný Gangsteru a úplně jiná chuť

To se nám takhle dostal do ruky zcela nový energetický nápoj Galaxy a Jake čuměl jako puk. Ochutnávat nějaký energy drink před vstupem na trh, to se podaří málokdy. A o to větší zajímavostí je, když se vám něco takového poštěstí u nápoje určeného pro úplně cizí trh. Galaxy Energy je totiž určený pro Čínu! Proto se lehce liší designem a o dost víc vlastní chutí. Že vám připomíná Gangster? Výrobce je stejný, ale tahat název Gangster do Číny, to bych opravdu nikomu neradil. V Číně se Galaxy právě prezentuje na veletrhu, jak chutnal nám?

galaxy-energy-drink-china-250ml-can-not-for-europe-like-a-gangsters

Galaxy Energy – No ty vo..!!! Tak přesně takhle jsem reagoval při prvním loku. Ač se jedná o drink vyrobený v Holandsku, je naprosto zřejmé kam je určený. Pár drinků pro Čínu/Thajsko už jsem pil, ale od Galaxy jsem nečekal, že půjde právě tímto směrem. Výrazně sladší nesycený nápoj připomíná medicínu pro děcka s lehkým nádechem klasického energy drinku někde vzadu. Nechutná vůbec špatně, jen je prostě sladší než cokoli jiného. Oni to tak mají rádi a pro nás je to rozhodně zajímavé zpestření mezi hromadou nezáživných klasik. Své příznivce by si určo našel i u nás, zatím ovšem bude lákat jen na čínském trhu.

 

Také Rockstar má plechy s promo akcí COD: Advanced Warfare

V posledních letech existovalo jen jediné spojení – Call of Duty + Monster. Jenže letos, kdy vychází Call of Duty: Advanced Warfare, je kupodivu všechno jinak. V Americe běží promo akce na Mountain Dew a v Evropě to měl být jen a pouze Monster (už se objevuje!). Na některých trzích tomu tak ale nakonec nebude. Včera proběhlo představení Rockstaru XDurance Electric Fruit Mix pro Španělsko a všichni si všimli přítomné promo akce…

rockstar-energy-drink-spain-original-guave-xdurance-electric-fruit-mix-call-of-duty-advanced-warfare-promo-cans

Ovšem to nikdo netušil, že je ona promo akce taktéž spojena s se hrou Call of Duty: Advanced Warfare. Ve Španělsku tedy nebudou mít Monster s COD, jelikož se úplně stejné herní odměny objevují právě na konkurenčním Rockstaru. Ta se ve výsledku objeví na 4 příchutích – vedle nového XDurance Electric Fruit Mix také na Originalu, Guavě a modrém XDurance Blueberry+Acai+Pomegranate. Vypadají líp jak Monster, ne?

 

Rockstar XD Electric Fruit Mix se šírí dál, ve Španělsku s promem

Rockstar XDurance Electric Fruit Mix si nějakou dobu užíval svou exkluzivní premiéru v Norsku. Až před nedávnem se rozšířil do Velké Británie a my doufáme, že je odtud přiveze Candy Store, jelikož jej chceme ochutnat. Mezitím se ale šíří dál. Podle našich informací byl v Německu nedávno testován a zatím dostal přednost nový SuperSours Lime. Ovšem co není může být a tak očekáváme, že brzy do Německa stejně dorazí.

rockstar-energy-drink-xdurance-electric-fruit-mix-spain-promo-can-2014s

Španělská promo verze

Mezitím nad ním určitě přemýšlí také u nás, jenže tady je teď čas na zaběhnutí SuperSoursu Blue Raspberry. Ve Španělsku ovšem neváhali a právě Rockstar XDurance Electric Fruit Mix je další novinkou pro tento trh, který podle Facebook stránky dorazí opravdu brzy. A co víc, bude to rovnou s další promo akcí, jenž se objeví také na ostatních příchutích. Místní trh tak následuje nedávné limitky „Ibiza Party“ i trend na ostatních trzích.

 

Hell iceCool se opět vrací: Kiwi zůstává, novinkou Blueberry

Hell přišel před 2 lety s novinkou v podobě zimní edice iceCool s příchutí Kiwi. Limitovaná edice se před loňskou zimou vrátila v pozměněném designu a s druhou příchutí v podobě Ananas-Lichi. Dalo se tak trochu očekávat, že se iceCool opět vrátí, ale po letním vynechání série SummerCool, ve které se tak nějak udržely původní příchutě i vzhledy plechovek, nemohlo být jisté vůbec nic. Přesto se Hell vytáhl a série iceCool tak opět ožívá.

hell-energy-drink-ice-cool-kiwi-2014-edition-blueberry-hungary-officials

Hell iceCool bude mít i letos rovnou dvě příchutě a opětovně upravené designy. Prvním z dvojice bude opět Hell iceCool Kiwi, jenž se tak drží třetím rokem a díky tomu bude existovat v již třetí odlišné verzi plechovky. Druhou variantou bude vzhledem i obsahem zcela nový borůvkový Hell iceCool Blueberry. Jednu příchuť tedy dost dobře známe, na tu druhou se zase celkem dost těšíme, minimálně v porovnání s borůvkovou konkurencí.

hell-energy-drink-ice-cool-blueberry-2014-edition-hungary-officials

Obě letošní verze Hell iceCool se právě začínají prodávat na domácím maďarském trhu a někteří místní sběratelé hlásí první úspěšné nálezy. Jestli se opět podívají na český a slovenský trh zatím nebylo upřesněno, ale jako vždy věříme, že se sem dříve nebo později podívají. O případném příchodu samozřejmé budeme včas informovat. Do té doby se můžeme jen těšit, shánět z Maďarska a přečíst si naší chystanou recenzi :)

 

Red Bull představuje 2 nové edice: Tropical Orange a Wild Cherry!

Sledujte naše zpravodajství z veletrhu NACS plné novinek na poli energetických nápojů!


Red Bull na veletrhu NACS představil dvě zcela nové Zero příchutě a to Tropical Orange a Wild Cherry. Obě varianty dorazí na USA trh v únoru 2015 a to v 355ml plechovkách, ve kterých budou i zbylé edice s tím, že Silver v USA končí, limitovaná tropická edice Summer naopak pokračuje jako Yellow. Red, Blue, Yellow a Cherry budou dostupné i v 250ml plechovkách, ale jen ve 4 packu. Přejmenuje se Summer na Yellow i v EU?

red-bull-12floz-355ml-color-editions-yellow-summer-total-zero-wild-cherry-tropical-oranges

English: New Red Bull edition's for USA, launch nationwide February 16, 2015. Silver edition will be discontinued, limited Summer edition with tropical flavour will be renamed → „new“ Yellow edition goes nationwide, just like 2 all new Total Zero flavours – Tropical Orange and Wild Cherry. All color editions in 12fl.oz/355ml cans. Red, Blue, Yellow and Orange in 8.4fl.oz/250ml cans too, but just in 4packs.

 

Rockstar News: Sport shake Cookies&Cream, Organic a Freeze!

Sledujte naše zpravodajství z veletrhu NACS plné novinek na poli energetických nápojů!


Stejně jako každý rok, právě v těchto dnes se v USA koná můj oblíbený veletrh NACS. Letos jsem si dokonce říkal, jestli na něj za hromadu peněz nevyrazit. Bylo by to něco neuvěřitelného a večer (ráno v EU) bych měl co dělat, abych všechny informace mohl napsat. Ač je na místě hromada nápojů a potravin, vždy je tu i hodně nových věcí ze segmentu energy drinků. A většina nového od Rockstaru už je venku! No podívejte se sami:

rockstar-energy-drink-news-freeze-pina-colada-lime-can-nacs-2014-roasted-milk-almond-organics

Ano, nové Roastedy with Almond milkHorchatu už tak nějak známe… Jenže Rockstar chce evidentně mnohem víc a tak se snaží dohnat konkurenční Monster na poli energy shaků a zároveň jej předehnat v jiné mezeře na trhu. Výsledkem toho je nový Rockstar Sport Energy Shake s příchutí Cookies & Cream reagující na řadu Muscle. A další? Přírodní Organic s naprosto odlišným designem a příchutí Island Fruit? Opravdu nevím, co si představit pod ostrovním ovocem :) Poslední novinkou je dvojice z nové ochlazující série Freeze – příchuť Piňa Colada připomíná Coconut Water. Spolu s ním se objeví také limetková varianta Frozen Lime.

rockstar-energy-drink-sport-shake-cookies-and-cream-organic-island-fruit-horchata-new-nacs-show-2014s

@niels_puppies

English: All new Rockstars. We already known Roasted with Almond milk and Horchata, but the others are new. Rockstar Sport energy shake with Cookies & Cream is respons on Muscle series from Monster. Rockstar Organic has interesting Island Fruit flavour. And finally 2 new Rockstars from new Freeze series – Frozen Lime and Piňa Colada, which is quite simillar (design & flavour) as discontinued Coconut Water.

 

Big Shock Exotic, Orange a Fruity nově v "sérii" perlivý

Možná vás to napadlo už při příchodu nového Big Shock! Apple, jehož plechovka se na všech oficiálních materiálech objevovala s nápisem Apple juicy, ale ve skutečnosti je na plechovce Apple perlivý. Pro nás samozřejmě není důležité, jestli je na plechovce napsáno juicy nebo perlivý, i když je to právě to, co teď bude minimálně sběratele opravdu zajímat. Všechny existující příchutě „juicy“ se totiž přejmenují na „perlivý“.

big-shock-exotic-perlivy-juicy-new-can-2014-500ml-redesign-energy-drinks

Jak to ve skutečnosti vypadá si dokážete představit, podívat se můžete i na obrázek Exoticu, který již objevil Tom v obchodě. Změna se samozřejmě týká i Orange a Fruity. Původní dva „juicy“, Exotic a Orange, navíc existují v 250ml plechovkách a asi už ani nemusíme zmiňovat, že je přejmenování čeká také. Náběh bude postupný, na Exotic 500ml už narazíte, u ostatních to může chvíli trvat, asi jako v případě Bitter / Tonic :)

 

Monster Call of Duty Advanced Warfare v EU! Limitkou i Assault!

6 týdnů uběhlo jako voda a to, co někteří z nás očekávali, se stává skutečností. V USA se letos plechovek Monsteru spojených s novým dílem Call of Duty: Advanced Warfare nedočkají, protože zde ohlásili spolupráci s Mtn Dew a Doritos od konkurenční PepsiCo. Jenže Evropa není Amerika a Monster je na našem kontinentu přeci jen více rozjetý. Loňská spolupráce Monsteru s herní sérií Call of Duty se již brzy zopakuje!

monster-regular-energy-drink-can-call-of-duty-advanced-warfare-uk-500mls

Nový díl Call of Duty: Advanced Warfare tak nakonec přinese další řadu plechovek. Ty budou dost podobné těm loňským – vpředu nahoře logo, z boku voják a soutěž k tomu. To se nejspíš bude týkat opět jen Regularu a na některých trzích také verze Absolutely Zero v designu původního Lo-Carbu. Podle našich informací se akce bude opakovat na stejných trzích, jako v případě COD: Ghost. V ČR a SR by tedy tyto plechovky neměly chybět!

monster-assault-energy-drink-can-call-of-duty-advanced-warfare-uk-500mls

Dlouhé pátrání ovšem odhalilo i oficiální obrázek Monster Assault ve verzi Call of Duty: Advanced Warfare! Ano je to opravdu tak – Monster konečně pochopil, že COD patří právě na variantu Assault! Obrázek plechovky pro Anglii navíc odhaluje start celé akce, která bude 31.10 = více informací i příchod plechovek na trh již opravdu brzy! Podle všeho se plechů dočkáme i u nás, je jen otázkou, jestli se objeví jen Regular, nebo i Absolutely Zero (rovnou při své premiéře v ČR/SR) či na Assaultu. Na ostatních verzích pak budou jen soutěžní trhátka.

Seznam zemí: Bulharsko, ČR+SR (stejná plechovka), Estonsko, Lotyšsko, Litva (1 plech), Maďarsko, Německo, Itálie, Polsko, Rakousko, Řecko, Švýcarsko a Velká Británie.

Plechovky: 500ml Regular ve všech zemích, 500ml Assault v Německu a Velké Británii!


English: We have information that the Call of Duty: Advanced Warfare promotion on Monster cans starts 31.10.2014 across the Europe, so more info and real cans soon! + You can see our exclusive picture of Monster Assault can with COD: AW promo too! This version is for UK! Monster finally discovered that Call of Duty belongs on Assault can! Woohoo! This promo isn't for USA, because of Mtn Dew + Doritos promo.

List of countries: Austria, Bulgaria, Czech Republic + Slovakia (same can), Estonia + Latvia + Lithuania (same can), Germany, Greece, Hungary, Italy, Poland, Switzerland and United Kingdom.

Cans: Regular 500ml in all listed countries, Assault 500ml in UK and Germany!

 

Red Bull Latagráfica - Druhá edice limitky v latinském stylu

Red Bull na začátku roku 2014 oznámil, že zopakuje svojí akci mířenou na latinské obyvatele žijící v USA, tedy především v Los Angeles. Při první akci vznikla limitovaná edice, kterou dost lidí přisuzovalo Mexiku, a konala se i akce, kdy různí umělci vytvářeli malby na předem určených místech. Ten nejlepší byl pak osloven, aby vytvořil design limitované edice plechovky Red Bull Latagráfica. Letos se vše opakovalo s tímto výsledkem:

red-bull-latagrafica-edition-2-2014-can-355ml-ernesto-yelena-montejanos

12oz / 355ml plechovku Red Bull Latagráfica Edition 2 (season 2 / version 2014) navrhl Ernesto Yerena Montejano, když jako hlavní motiv použil „lebku“ ze svého pouličního návrhu a přidal i něco navíc. Letošní limitovaná edice se samozřejmě bude opět prodávat tam, kde je větší koncentrace latinskoamerických obyvatel – především tedy v Californii, Arizoně, Texasu a Illinois. Tak jestli někdo z vás má cestu do těchto států USA… :))

 

Monster The Doctor v ČR a SR? Spekulace o příchodu sílí!

Jak už možná víte, je CZ/SK Monster jedinou top značkou na našem trhu, se kterou se nám nikdy nepodařilo navázat oficiální spolupráci. Snažili jsme se několikrát a ještě víckrát prokázali, že to zvládáme i bez nich. Jen bychom prostě raději přinášeli oficiální informace v pravý čas, než neustále ověřovali pravdivost spekulací. Assault, Rehab, Absolutely Zero místo Lo-Carbu a XG v ČR – to vše bylo od zdroje, jenž opět promluvil…

monster-energy-drink-the-doctor-vr46-rossi-valentino-can-officials

Samozřejmě nemůžeme říkat „je to 100%“. Jedná se o čisté spekulace – informace jsou z různých jednání, návrhů či plánů, jenž nikdy nemusí být dotaženy do konce, nebo to může trvat více než rok (aneb tak to bylo s Assaultem). Přesto tak trochu věříme, i když plechovku už máme snad všichni. Řeč je o celkem ještě nové, prý limitované, edici Monster The Doctor. Ta se totiž má v nejbližších týdnech objevit na dalších trzích.

monster-the-doctor-official-image-vr46-valentino-rossis

Původně byl Monster The Doctor určen pro Chorvatsko, Itálii, Velkou Británii, Španělsko, Slovinsko, Německo, Francii, Jihoafrickou republiku a Nizozemsko. Podle našich informací se po úspěchu chystá tzv. „druhá vlna“, která pošle VR46ku i do dalších zemí. Mezi nimi je například Belgie a Lucembursko. Pokud jsme mohli mít i Team Gear a Ghost, tak proč ne The Doctor? Realitu se dozvíme snad opravdu brzy.

 

Upravené barevné edice od Red Bullu už se objevují v ČR/SR

Když na rakouském trhu došlo k zatím poslední změně designů barevných edic Red/Blue/Silver Edition od Red Bullu, tak jsme se od českého RB dozvěděli, že nás tato změna čeká do konce roku také. Tedy vlastně nejen nás, ale všechny světové trhy. Po celé řadě postupných úprav designu je totiž právě tato varianta tou pravděpodobně finálovou. Konečně! V posledních dnech hlásíte první nálezy, připomínáme tedy jejich vzhled:

red-bull-cz-red-silver-blue-edition-2014-line-cranberry-lime-blueberrys

Pokud rozdíl nepoznáte sami, pak vězte, že se název příchuti otáčí do vodorovné pozice a přesouvá se na vlastní linku. Toliko k verzím Red a Blue. Limetkový Silver totiž zaznamenává změn víc a místo tmavěji šedivého býka přichází s výraznější zelenou barvou. Není se čemu divit, u Silveru docházelo v Rakousku během testování k největším změnám. A shodou náhod je to právě upravený Silver, jenž jako první dorazil do obchodů.

 

Nový Adrenalin Alma Szilva Fahéj s chutí jablek, švestek a skořice

Maďarský Adrenalin se asi definitivně zbláznil. I tak by to mohlo vypadat při pohledu na jejich další novinku. Vždyť všichni v této zemi zkouší podobné a řekněme logické příchutě a Adrenalin naopak razí neortodoxním směrem. Po minulém pokusu v podobě limitované edice Sex on the Beach se tentokrát objevila novinka s názvem Adrenalin Alma Szilva Fahéj. A to je popis chutí v maďarštině – jablka, skořice a švestky!?

adrenalin-alma-szilva-fahej-energy-power-drink-apple-cinnamon-can-limited-editions

Watt zkoušel jablka a hrušky a celkem to šlo. Jablka se skořici také chutnají dobře, ale teď do toho přidáme švestky. Jako proč ne, jen to zní šíleně zajímavě aneb zkusíme chuť štrúdlu v energy drinku :) Uvidíme co z toho bude, každopádně jako vánoční limitka zajímavý nápad vhodný k ochutnání. Nebo vylití :D

 

Monster Ultra Sunrise potvrzen na první fotografii

Monster Ultra Sunrise má být po Zero, Red, Blue a Black již pátou variantou ze série Ultra. Výjimečně jsme o něm psali bez obrázku, protože se o něm mluvilo na oficiální úrovni. Podle všeho má být příjemnou a osvěžující variantou na probuzení, reaguje tak na MTN Dew Kickstar. A tomu je podobná i citrusová příchuť, která přebírá obsah z evropské verze The Doctor a okrádá jí o cukry. Překvapením je tak pouze oranžová plechovka:

monster-ultra-sunrise-lemon-lime-orange-citrus-flavour-energy-drink-the-doctors

Source: Maťo, Thx :)

 

XS™ Power Drink zkouší vedle Wild Berry i "nový" Classic Blast

Jelikož je tak nějak novinkové sucho (a my doufáme, že je to opět ono pověstné ticho před bouří), tak se podíváme na značku XS. Ta stále na našem trhu válčí a… no budeme objektivní a vynecháme komentáře na jejich tvrzení o úspěších a dohánění celosvětové jedničky v podobě Red Bullu. Oficiálně je můžete samozřejmě koupit jen přímo od Amwayáků, ale téměř každý už je viděl i v cukrárně, pekárně, kebabu… za vysokou cenu.

xs-power-drink-berry-wild-blast-classic-amway-energy-250ml-cans

XS ovšem v nedávné době přidalo k původní dvojici Tropical Blast a Electric Lemon i novější Wild Berry Blast. Je až vtipné, jak se po něm nikdo nijak extra neshání ani do sbírky. Modrý a žlutý měl hned každý a fialový už nahánělo jen pár jedinců. Teď je možná, alespoň kvůli plechu, další menší důvod proč jej shánět – Na trhu se totiž objevuje i Classic Blast. A jak říkají oficiální stránky, je tu v limitovaném počtu jen do vyprodání zásob. Možná jen jeden z dalších marketingových tahů, možná „krutá“ realita. Tak pokud je uvidíte, už neváhejte :D

 

Rockstar SuperSours Lime od října exkluzivně v Německu

Německý Rockstar včera ohlásil, že na večer oznámí novinku pro tamní trh. Neznalí se začali těšit, ostatní už dávno věděli, že to bude další ze série „superkyselých“ Rockstárů s příchutí limetek. Ostatně o tom se psalo ještě před koncem prázdnin. Večer se očekávání potvrdilo – novinkou je opravdu Rockstar SuperSours Lime ve výrazné žlutozelené plechovce, která zatím bude exkluzivně (aspoň chvíli) pouze v sousedním Německu.

rockstar-supersours-lime-energy-drink-exclusive-germany-cans

Opakuje se tak situace, kterou jsme kdysi zažili v ČR/SR, když přišel XDurance Lemon. Ten ovšem nemá tak daleko k Recovery Lemonade. Opravdovou exkluzivní novinkou tak byl spíše XDurance Electric Fruit Mix pro Norsko. Ten už se ale po čase dostal také do Velké Británie. Nyní je řada na verzi Lime v Německu, aby byla na chvíli exkluzivním zbožím pro daný trh. V prodeji bude již od října, takže hurá na nákupy =) 

 

Spider Rise Again Strawberry Lemonade - Nepovedený "Rehab"

Energy drinky značky Spider jsem si před rokem doslova zamiloval. Na veletrhu Anuga v německém Kolíně nad Rýnem se mi pod ruku dostala čtveřice původních variant v evropském podání a jednalo se o naprosto špičkové, vynikající a odlišné energiťáky. Dokonce i sugarfree verze byly povedené… Jenže jejich americké podání mě pak naprosto zklamalo. Jak moc jsem chtěl ochutnat Švédské verze znova, tak americké nechci ani vidět…

spider-rise-again-strawberry-lemonade-energy-drink-usa-can-458mls

E-Shop Tuzexovky.cz ovšem dotáhl další variantu, první z nové série Rise Again, která má tak nějak sjíždět vlnu Rehabů, Recovery, MTN Dew Kickstart apod. Spider Rise Again Strawberry Lemonade je nesycený s citronádovo-jahodovou chutí. Výsledek? Otevřete si žlutý Rehab a nechte jej pár hodin na vzduchu. Pak přikápněte trošičku jahodové šťávy a vyjde vám přesně tento nedobrý nápoj. Mohlo to prostě dopadnout mnohem líp, jenže americké podání Spideru je prostě takové nemastné neslané. Až se divím, že vůbec ještě existuje.

 

Monster Mega Mouth, Coffee Monster a další novinky na fotkách

Psát o každém jednotlivém Monsteru zvlášť snad v dnešní době ani nejde, je toho totiž moc a jedná se o více či méně zajímavé věci. Začneme pěkně od konce, tedy od věcích nepřekvapujících a celkem očekávaných. Jak už jistě víte, i v ČR nás čeká spojení variant Absolutely Zero a Lo-Carb do jedné. V USA má nové Absolutely Zero fialovější barvu a už se objevilo také v termosce. Stejně jako Rehab, který měl dříve na 680ml jen trhátko.

monster-energy-710ml-can-rehab-lemonade-absolutely-zero-2014s

Dále se podíváme na dvě dříve představené plechovky, jenž jsme ještě neukazovali v reálné podobě. UberMonster se totiž přestěhoval z láhve do plechovky – do 550ml protáhlé plechovky jako má Import a Import Light a ve které byl dříve i původní DUB. Spolu s ním se už podařilo prvním šťastlivcům ulovit nový Monster Unleaded, který je prý budoucností energy drinků. Proč? Protože je bez kofeinu! Ale plech je to opravdu povedenej!

monster-energy-ubermonster-550ml-can-unleaded-non-caffeine-2014s

A jestliže UberMonster z láhve odchází, možná tak jen vytváří místo pro další zajímavou verzi Monster Mega Mouth! 500ml zlatavého moku je v popiscích označováno jako limitovaná edice s upozorněním, že si jej máme sehnat co nejdříve, protože až bude pryč, tak bude pryč na věky. Uvnitř je klasický Monster s jemnější chutí…

monster-energy-mega-mouth-glass-bottle-500ml-big-boys

Zcela poslední novinkou, jenž vám chceme ukázat, je Coffee Monster v 250ce určený pro Japonský trh, kde doplňuje dřívější nabídku. Tu tvoří 355ml plechovky Original, Absolutely Zero, Khaos a lahvička M3:

monster-energy-japan-coffee-energy-drink-m3-bottles

 

Tuzexovky.cz - Doplnění, termosky, NOS, Rip It, Starbucks, Amp...

Již brzy zasáhne e-shop Tuzexovky.cz nová várka energetických nápojů! Kdy přesně to bude vám zatím neprozradíme. Vypadá to na konec týdne, ale dokud to není 100%, tak nebudeme nic slibovat. Tentokrát je toho opravdu hodně a proto vynecháme ceny, většina z nich již totiž byla přidána na e-shop se statusem „vyprodáno“. Ověřit ceny si tedy můžete sami, stejně jako si můžete začít hlídat jejich aktuální dostupnost.

rockstar-energy-drink-pure-zero-silver-ice-500ml-greeces

V hromadě novinek bude samozřejmě i pěkná řada doplnění zásob a proto nebudeme rozlišovat, jen hezky vypíšeme na co se můžete od jednotlivých značek těšit ;) Začneme Rockstarem, kde se k řecké verzi Pure Zero Silver Ice 500ml přidají americké kousky ve 473ml verzích – oba Sparklingy, černá Pure Zera, Zero Carb, Sugar Free + aktuální Roastedy a navíc 710ml termosky – Regular, Sugar Free, Zero Carb, Recovery Lemonade, Recovery Orange a Fruit Punch. Termosky budou i od Monsteru, k Regularu, Lo-Carbu, Absolutely Zeru a Zero Ultra se přidají 473ml varianty Regular, Muscle (základní 3 + Strawberry), Javy, Rehaby, Ultra (Zero, Red, Blue), Nitrousy s i bez víček, oba Importy, oba Duby a Absolutely Zero. Pěkná hromádka od M a RR :)

tuzexovky-vyber-spider-kickstart-punch-amp-starbucks-bang-knockouts

Výběr z novinek

A co slibované další značky? Nos – Regular, Grape, Charged Citrus a PETka reguláru, Mountain Dew – Všechy 4 Kickstarty včetně nových černých. Rip It – Tribute, Fuel Power, Fuel Lemon Raspberry Lemonade, Fuel G-Force Grape, Fuel Bomb, Fuel 3-Way Berry Mix. Starbucks – DoubleShot (Vanilla Light, Chocolate, Mocha), Refreshers (Orange Melon, Pomegranate, Strawberry Lemonade). AMP – Original, Sugarfree, Orange, Mixed Berry, Grape. VPX Bang – Lemon Drop, Champagne Cola, Power Punch. OL'Glory Energy – Original Citrus, Mixed Berry. Knockout Energy Punch a Spider Rise Again Strawberry Lemonade. Uff…

 

Rozhovor s Micinou a Jirkou, novými adminy Energetických nápojů

Určitě jste si všimli, že na naší facebookovou stránku – Energetické Nápoje (dále jen EN) přibyly po srazu dvě nové tváře, které vás nyní zásobují novinkami ze světa energy drinků – Micinaa a Jirka. V dnešním článku si tuto dvojici přiblížíme krátkými rozhovory. 

rozhovor-micina-jira-1s Jak se sluší, začneme první ženskou posilou našeho admin teamu – Micinou.
Micinaa, křestním jménem Adriana se sbírání plechovek věnuje něco málo přes dva roky. Ve sbírání se věnuje pouze No Fearu (24 kousků) a Rockstarům, kterých má 183 odlišných. Mezi její ostatní zájmy patří hudba, konkrétněji hip hop a psaní textů. Hlavním koníčkem jsou však plechy.

Jak si vzpomínáš na začátky svého sbírání?
K energy drinkům jsem se dostala klasicky, často jsem vídala lidi kolem s nějakým plechem, nejčastěji to by ME Original, a tak jsem si ho jednou koupila. Od té doby, když se u nás začal prodávat Khaos a později i Rehab, tak jsem byla nadšená, že jsem našla nějakou novinku. Dřív jsem si z plechů dělala stojany na tužky a tím, že jsem na poličce měla různé druhy, napadlo mě, že bych je mohla sbírat. Ani bych v té době neřekla, že existuje maniak, který by sbíral prázdné plechovky… Na internetu jsem pak našla web a Jakovu stránku a tím se to kompletně rozjelo. Začala jsem chodit denně po městě a kupovat veškeré plechy, které jsem viděla a doma ještě neměla. Tak jsem se od sbírání všech různých plechů dostala až k RR a NF.

rozhovor-micina-jira-2s

Ukázka sbírky RR

A kdy ses dostala k prezentování energy drinků – videorecenzím, recenzím a nakonec EN?
Dost často jsem si prohlížela web a objevovala další stránky ostatních sběratelů, kde jsem ráda četla recenze nebo si i jen prohlédla fotky novinek či sbírek. Když už jsem začala mít cca 400 plechů, rozhodla jsem se udělat si i svou stránku na facebooku a tím se seznamit s ostatními. Lidem se stránka líbila, tak jsem začala psát recenze a občas natočím i nějaké to video. K Energetickým nápojům jsem se dostala náhodou, kdy se na stránce objevil příspěvek o adminech, tak jsem se ozvala, protože mě psaní o ED baví a ráda někomu pomůžu.

Budeš se na EN zaměřovat na něco konkrétního, nebo budeš informovat všeobecně o různých věcech?
Těžko říct, jestli se zaměřím na něco konkrétního, ale určitě sem tam hodím nějakou recenzi, info na akci v obchodech nebo něco takového. Je těžké se na něco zaměřit, proto tak obecně

Jakou příchuť či značku energy drinku by jsi nejraději uvítala na našem trhu?
Jednoznačně Rockstar Fruit Punch, nejlépe podobný americké verzi. Ráda bych i uvítala například Relentless, Apple a Kiwi, či třeba Monster Dub Edition, ať už ten nebo ten.


Druhým z vyzpovídaných „nových“ tváří je Jirka.  Ten se sbírání věnuje asi tři roky a jeho sbírka čítá něco kolem 700 odlišných plechovek. Mimo energy drinky se zajímá také o PC, přátele a o práci.

rozhovor-micina-jira-3s

Jirka na srazu

Jak si vzpomínáš na začátky svého sbírání?
Víceméně klasicky – první plechovka, tedy Monster Original v 9 třídě.. Od té doby jsem energy drinky začal pít a později vystavovat.

A kdy ses dostal k prezentování energy drinků – videorecenzím, recenzím a nakonec EN?
Jak sem se pak pozdějc do toho dostal, začal jsem sbírat různé druhy ED a zjistil že na FB jsou i ostatní co sbírají. Napadlo mě vytvorit stránku „Máme rádi Energy Drinky“ a pozdějc mě pozval Jake na Energetické nápoje :-)

rozhovor-micina-jira-4s

Část sbírky

Budeš se na EN zaměřovat na něco konkrétního, nebo budeš informovat všeobecně o různých věcech?
Všeobecně

Jakou značku / příchuť energy drinku by jsi nejraději uvítal na CZ / SK trhu?
Větší sortiment od RR – třeba termosky s jakoukoliv příchuti :) .

Oba také na konec přejí všem sběratelům mnoho štěstí ve sbírání, plno zajímavých novinek a hlavně, aby se jim líbila jejich nová „práce“ na facebook stránce Energetické nápoje.

 

Red Bull Mobile Collect další limitovanou edicí v Polsku

Dnes tu máme opět další z celé řady limitek od Red Bullu. Tahle se určitě nebude shánět nijak těžko, no zároveň ani není moc hezká. Řeč je o limitované edici pro polský trh. Red Bull Mobile Collect opravdu moc nezaujme – červený proužek + malé logo a to je vše. Soutěžící mají s plechovkou vyfotit selfie a nahrát ji na Instagram s tagy #redbullmobilecollect a #collectmoments. Ti nejlepší zažijí párty s Adamem Malyszem a budou na billboardu v jedno z velkých polských měst. No pro nás alespoň další 250ml plechovka do sbírky :)

red-bull-mobile-collect-poland-250ml-limited-edition-can-adam-malyszs

Mobile Collect + A. Malysz

Red Bull Mobile je virtuálním telefonním operátorem fungujícím v Rakousku, Polsku, Maďarsku, Belgii a Jihoafrické republice. Spojení soutěže na plechovce spolu s aktuálním trendem v podobě selfie je tedy jen dalším povedeným marketingovým tahem. Tohle prostě u Red Bullu umí na jedničku.

 

Monster nadále mění, Rehaby nově s označením Iced Tea

Monster se podle všeho rozhodl lehce pozměnit téměř vše, co má v nabídce. Khaos a Ripper jsou nyní v sérii Juice, Duby zase nesou nový název Punch, na sérii Muscle mizí čtveřice čtverečků vpravo od M loga a nově je tu jen nápis 25g protein… A úpravy evidentně čekají i sérii Rehab. Na všech 5 příchutích (Lemonade, Orangeade, Rojo Tea, Green Tea a Pink Lemonade) se totiž v horním proužku nově objevují všeříkající nápis „Iced Tea“ místo původního Revive – Rehydratate – Refresh. Popravdě to nevypadá moc povedeně, ale co…

monster-energy-rehab-lemonade-pink-iced-tea-changes

 

ok.- Cola energy další novou příchutí švýcarské značky

Před pár dny jsme se dotazovali výrobce značky ok.- na novou příchuť Blackberry, která se v tu chvíli stala již 14 existující variantou, a dostalo se nám zajímavé odpovědi – Již brzy bude další novinka v podobě varianty Cola energy. Jenže jsme neměli k dispozici obrázek a tak jsme si museli, stejně jako vy, ještě chvíli počkat. Černou plechovku má Classic, modrou Blueberry a červenou Strawberry Kiwi. A jakou jinou barvu by měla Cola mít?

ok-punktstrich-energy-drink-cola-250ml-cans

ok.- to u své novinky vyřešilo naprosto lišácky. Všechny verze, s výjimkou Zero verzí (Zero, Green Apple Zero), mají nápis ok.- bílou barvou a podle příchutě se mění barva pozadí. Nový ok.- Cola energy bude dalším „jedinečným“. K černé barvě pozadí, jako má originál, se totiž přidá červená barva nápisů. Jasná a celkem logická kombinace bude podle všeho, poprvé v historii značky, v matném podání, čímž je ještě jedinečnější.

 

Tiger Energy, Zero, Restart a Mental v limitované edici Budzik

Tiger se postupně mění a spolu s ním i jeho produkty. Nedlouho po představení nových designů, spolu s dvojicí nových produktů Restart a Mental, se vzhled zase trochu změní. Tentokrát to ale bude jen krátkodobě a to kvůli limitované edici Tiger – Budzik! Akce se týká jen domácího Polska, tak nebudeme moc řešit, o co jde.

tiger-energy-drink-limited-edition-nagrody-za-budzik-cans

Důležitější je pro sběratele vzhled zmiňovaných plechovek v limitované edici. Úprava se týká všech 4 aktuálně existujících příchutí v 250ml plechovkách – Energy, Zero, Restart i Mental tak přichází s designem, který je výrazněji změněný vzadu, ovšem jasně identifikovatelný i vpředu a to díky logu Tiger, kde má G tvar budíku.

tiger-energy-drink-zero-restart-mental-limited-edition-budzik-nagrywajs

Rozdílů je na plechovkách samozřejmě víc. Především pak nápisy limited edition, všudypřítomné budíky a hlavně QR kód, na jehož základě si budete moci stáhnout aplikaci z Google Play nebo Appstore. Apka samozřejmě nabídne bláznoviny spojené s budíkem. No koho by to zajímalo, pro nás jsou zajímavější právě plechovky :)

 

Monster Unleaded - Je budoucnost energy drinků bez kofeinu?

V poslední době se, po kratší odmlce, opět roztrhl pytel s novinkami od Monsteru. Ten aktuálně předvádí redesignované produkty a zároveň testuje celou řadu novinek. Duby s novým názvem Punch, Khaos a Ripper v předělaných plechovkách v sérii Juice… To vše sice zaujme, ale novinky táhnou více. Monster aktuálně zkouší, co projde do normálního prodeje – višňový Ultra Black, citrusový Ultra Sunrise nebo bezkofeinový Unleaded?

monster-unleaded-can-caffeine-free-regular-tastes

Ano, právě poslední jmenovaný nás dnes zajímá. Na svět se totiž konečně podívala první fotka plechovky, jenž dost připomíná klasický zelený originál. Unleaded tak navíc chutná, jen je tak nějak… bez kofeinu! Když v energy drinku chybí cukry, už to vlastně není energy drink. A to samé se dá říci, když bude chybět kofein! Ale v různých článcích s názory odborníků jsme již četli, že budoucnost energiťáků je… bez kofeinu!

monster-unleaded-caffeine-free-regular-tastes

Nemůžeme se tedy divit, že Monster něco takového začal na území USA testovat. Na první pohled téměř normální plechovka s výraznějším M logem a jednoznačným názvem Unleaded (bezolovnatý – bez kofeinu). Vzadu pak typický, avšak upravený vzkaz Unleash the caffeine free beast! První úspěšný nálezce o chuti řekl: „klasický zelený regular s jemnější chutí“. Tak uvidíme, jestli je to ta správná budoucnost energy drinků…

 

Monster Ultra Black - další do série Ultra, tentokrát s příchutí višní

Ve Spojených státech Amerických jsou očividně Zero drinky více úspěšnější. Monster začal nejdříve s bílým Zero Ultra a postupem času přidal další – modrý Ultra Blue, červený Ultra Red a nový Ultra Black, který je v USA v prodeji pouze malou chvíli a navíc pouze v řetězci obchodů 7-Eleven. Pokud bude úspěšný objeví se samozřejmně i v jiných obchodech. 

monster-ultra-black-reviews

Samotná plechovka je moc povedená, stejně jako ostatní ze série Monster Ultra. Jako u každého Monsteru ze série Ultra je barva nápoje sladěna s barvou plechovky, dokonce i u Blacku je ta barva černá s lehkým nádechem fialové, což mě docela překvapilo. K samotné chuti – jako první při napití je cítit klasický základ Zero Ultra s lehce kyselým nádechem. Podle mě jsou v Ultra Blacku umělá sladidla cítit ještě méně. Příchuť je skutečně višeň, tak jak jsme zjistili už dříve. Po takové lehké pachuti umělých sladidel je cítit už jen skvělá chuť višní. Ve zkratce – stejný základ, obohacený o povedenou chuť višní.

 

Limitka Red Bull Air Race také pro finále v rakouském Spielbergu

Red Bull si odkoupením bývalého rakouského závodního okruhu A1 Ring, jeho následnou rekonstrukcí a otevřením „nového“ Red Bull Ringu vytvořil další z mnoha svých skvělých marketingových nástrojů. Okruh ve rakouském Spielbergu nenechá ležet ladem a kromě návratu Formule 1 se zde koná celá řada dalších závodu a letos nově také finále leteckých akrobatických závodů Red Bull Air Race. A k tomu nemůže chybět limitka!

red-bull-air-race-finale-in-spielberg-ring-can-355ml-austrias

Red Bull Air Race Finale in Spielberg 355ml

V krátké době druhá limitovaná edice v Rakousku – Po formulové edici k závodům F1 na Red Bull Ringu se své série dočká i druhá největší akce konaná na tomto okruhu. Finále Red Bull Air Race zavítá do domácího Rakouska po více než 10 letech a to 25–26.října 2014. Limitovaná edice Red Bull Air Race Finale s obsahem 355ml dorazí na rakouský trh v následujících týdnech a naváže na limitky z Polska a Anglie (o té jsme nepsali, proto se na ní můžete podívat zde). Sehnat jí nebude těžké, dostat se na závody už těžší :)

 

Semtex Cactus a další verze od 8.září v Lidlu za skvělých 14,90,-

Lidl má na příští týden naplánovanou letákovou akci Viva Mexice plnou mexických věcí a v nabídce nechybí ani jediný energetický nápoj co znám, o kterém by se dalo říci, že má k Mexiku blízko – Semtex Cactus! Od 8. do 14. září tak seženete ještě celkem nový energy drink s příchutí kaktusu (výtažek z opuncie) v pobočkách řetězce Lidl za skvělých 14,90.-. Spolu s ním bude za stejnou cenu k dispozici ještě druhá verze.

semtex-cactus-8-zari-2014-viva-la-mexico-akce-lidls

Nabídka bohužel neupřesňuje, jaký že Semtex doprovodí Cactus do prodeje. V letáku je uvedeno „Semtex, energetický nápoj, 2 druhy“. Z obrázku víme o Cactusu, tím druhým může být půllitr Originalu, Crazy, Coolu nebo Champagne. Ať už to bude kterákoli verze, cena 14,90,– je výborná, takže hurá pro Semtexy do Lidlu! Komu Cactus opravdu chutná, ten si může udělat zásoby. Správně vychlazený je opravdu supr :)

 

Candy Store: Termosky od Monsteru, první Punch a doplnění

Aktualizace 3.9.: Novinky se budou skládat zítra (čtvrtek 4.září), v prodejnách se tedy objeví ve čtvrtek odpoledne nebo nejpozději v pátek ráno. O přesném vývoji budeme samozřejmě i nadále informovat.


Již příští týden se po krátké odmlce dočkáme zajímavých novinek v našem oblíbeném krámku The Candy Store. Ten se nám mezitím úspěšně přestěhoval do nových větších a mnohem příjemnějších prostor v pražské Londýnské ulici a nejen na energy drinky tak má mnohem více místa. Stěhování bralo dost sil, ale teď už se opět dočkáme. Na co se tedy můžeme těšit? Na doplnění skladu i zajímavé novinky od Monsteru!

monster-energy-drink-zero-ultra-24oz-710ml-termoska-usas

První zářijový týden (den ještě upřesníme) dojde k doplnění zásob téměř všech příchutí kávové série Java s novou cenou 129,–, stejně jako Rehab Pink Lemonade. Trojice Nitrousů s trhátkem bude za 149 Kč, trojice Ultra (Zero Ultra, Ultra Blue, Ultra Red) za 135,– a Muscle Chocolate, Vanilla a Strawberry za 159,–. K dispozici bude také čtveřice 710ml termosek – Mega (199,–), Lo-Carb, Absolutely Zero a především Zero Ultra za 219,–

monster-punch-dub-edition-ballers-blend-473ml-instagrams

Poslední položkou na seznamu jsou pak Monstery ze série DUB přejmenované nedávno na Punch. V seznamu jsou sice oba uvedeni jako Punch, po ověření se dá ovšem očekávat, že dorazí následující: Monster Dub Mad Dog a Monster Punch Baller's Blend. U jedné příchutě tedy nejspíš ještě dostaneme šanci pořídit starší verzi, u té druhé naopak verzi novější. Chuť zůstala stejná, mění se jen design. Tak tedy příští týden!

 

Série Juice od Monsteru (Khaos a Ripper) už jen s 30% džusu

Když kdysi v USA začínal Monster M-80 (V evropě známý jako Ripper), tak obsahoval neuvěřitelných 80% podílu ovocného džusu, což tak nějak naznačoval i samotný název. Ripper a Khaos zase přišly na trh s 50%, ale po čase se dostaly na 30%. Ač Monster celkem dobře komunikuje veškeré změny, o těchto dlouhou dobu nikdo nemluvil. Nakonec se tak stalo až teď, když v USA došlo k redesignu a vytvoření nové série Juice.

monster-juice-rippers

M-80 v USA pokračovat nebude, kvůli razantnímu snížení (a ztrátě logiky s původním názvem) se přešlo na jednotný název Ripper. Změny se pak dočkal i Khaos. Ke snížení obsahu v podstatě došlo už dříve, ale vše bylo jen o všímavosti zákazníků, kteří si toho všimli na plechovkách. Chuťový rozdíl se mezi 80% M-80 a 50% Ripperem hledal těžko, i když jste pili oba vedle sebe. A podobně to vypadá i po snížení z 50% na 30%.

monster-energy-khaos-juicy-30-percent-new-2014-designs

Takže to vlastně není žádná tragédie, že jo? Ptáte se, proč to Monster udělal? Zaměřuje se totiž na taktéž „novou“ sérii Punch a chce, aby série Juice nebyla punčům tak blízko. Stejně tak chce, aby byl Khaos i Ripper více pitelný a osvěžující. Vlastně tím sami přiznávají, že to byl dříve tlamolep. A když už se ke snížení %, změně designu a vytvoření série Juice vyjadřovali, tak prozradili, že sérii brzy rozšíří o 1 novou příchuť!

 

Limitovaná edice Burn Love Me aneb další povedený půllitr

Aktualizace 1.9.: Podle nových zpráv je limitka běžně k dostání ve všech možných obchodech ve Francii ;) Zaujal také popisek „nouvelle recette“, který poukazuje na novou recepturu tohoto oblíbeného energy drinku.


Burn dost možná na některých trzích dočká ústupu ze slávy a to díky spojení Coca-Coly s Monsterem. To se ovšem nedá očekávat tam, kde Burn drží vysoké tržní podíly. Severské země, Slovinsko, Chorvatsko, Španělsko a třeba Francie! Právě v zemi galského kohouta už jsme zažili povedené limitky – M-City, Nasty (Collector), X-Games, Collete… Tím to rozhodně nekončí, Paradox totiž jako první ukázal novou verzi Burn Love Me!

burn-love-me-original-energy-drink-france-paradox-cans

Burn Love Me asi moc popisovat nemusíme. Ostatně design limitované půllitrové varianty Original si můžete sami prohlédnout na fotce od Paradox Energy Drink Collection (thanks for photo!). Pravděpodobně se opět jedná o klasickou limitovanou edici, kterou zakoupíte běžně v krámě (samozřejmě ve Francii :)), ale ověřené to zatím bohužel nemáme. No, jestli máte do těchto končin cestu, tak víte co hledat. A klidně i pro mně :D

 

Hummer Centrum Energy Drink - 5 barev do "sběratelské edice"

Možná znáte Hummer Centrum na dálnici D11 hned pár kilometrů za výjezdem z Prahy na Hradec Králové. Já ho mám za bukem a tak jsem při náhodné zastávce uviděl jejich reklamní energy drink Hummer Centrum D11 a to rovnou v 5 barevných provedeních. To bylo před 2 měsíci, ale chvíli jsem to nechal být jako tajemství a čekal, kdo na ně kdy narazí. Stalo se, a tak vám tedy konečně prozradíme, kde, co, jak, za kolik a co je uvnitř :)

hummer-centrum-d1-h1-energy-drink-sberatelska-edice-party-powers

Hummer Centrum D11 Energy Drink existuje v 5 barevných provedeních s Hummerem H1 označených jako „Sběratelská edice“. Každá barva tedy láká na zbylé varianty. Můžete mít ve sbírce jeden, i všechny. Pokud ale koupíte všech 5 verzí najednou, dostanete navíc klíčenku zdarma. Cena 30,–, sleeve fólie a uvnitř Party Power. Sehnat je můžete na ČS Benzina Plus přímo na D11ce u Hummer centra (a tam taky), na pár dalších ČS Benzína po ČR a také na některých vybraných benzínkách jiných značek. Tak shánějte :)

 

Albi SuperDrink? To je 8 verzí s cenovkou 69,- úplně za nic

Albi možná znáte. To když chcete někomu udělat radost ke svátku, narozeninám, výročí… a koupíte přáníčko, tak je většinou právě od Albi. Pod touto značkou dárkových předmětů nebo malých a vtipných dárků se samozřejmě skrývá mnohem víc, než jen přáníčka – propisky, hrníčky, trika, sklenice, blbosti takové i makové. A nově také 8 různých energetických nápojů s názvem Albi SuperDrink a neuvěřitelnou cenou. Kus za 69,– !!!

albi-superdrink-student-sportovec-ridic-k-narozeninam-svatku-party-buhs

Albi SuperDrink je klasický reklamní drink jako každý jiný. Uvnitř nikterak záživný, náhodný tutti frutti energiťák a na plechovce jen a pouze nevzhledná sleeve fólie. Obsah vždy stejný, rozdíl je jen v barvě plechovky a (prý) vtipných a povzbuzujících popiscích k narozeninám pro muže nebo ženy, ke svátku, pro hráče pc her, studenta, sportovce, párty boha či řidiče. Nápad na dárek možná zajímavý, zpracování mnohem horší, obsah nevábný a cena nehorázná. Aneb on to někdo jako blbej dárek koupí, tak to nemusí stát půlku. Když mi ho náhodou někdo dá k narozkám, ok, ale já rozhodně nedám (8×) 69,–, když je výrobní hodnota 1ks pod desetikačkou… A vy?

 

Monster Ultra Sunrise americkou zero variací na The Doctor

Monster (a nejen on) si evidentně nedá se všemi těmi zero energy drinky pokoj. Série Ultra tak získá na sklonku roku další přírůstek – Ultra Sunrise. Ten se přidá k původní trojici Zero Ultra, Ultra Red a Ultra Blue i aktuálně testovanému Ultra Black, který se v USA prodává pouze v řetězci obchodů 7-Eleven. Pokud bude úspěšný, tak se objeví všude. Celkem tomu věříme, Monster to umí a tak tahle višňová varianta určitě nechutná špatně.

monster-energy-drink-the-doctor-vr46-rossi-valentino-can-officials

Teď ale zpátky k Monster Ultra Sunrise. Ten je vedle původní varianty (Zero Ultra) prvním rozšířením série Ultra, v jejímž názvu nenajdete barvu. Přesto je celkem jasné, že tahle plechovka bude žlutá. Chuť převezme z evropské limitky The Doctor, která při cestě přes moře ztratí cukry, kalorie a bůhví co ještě. Oficiálně se pak mluví o citrusové příchuti bez kalorií, jenž má lehce připomínat nápoj Orangina. Podle názvu Sunrise, příchuti a různých informací se také začíná spekulovat o tom, že Monster tímto útočí na sérii Kickstart od Mountain Dew.

 

Nový ostružinový ok.- Blackberry je již 14 příchutí této značky

Některým značkám nezbývá, než dřívější méně úspěšné příchutě zrušit a vytvořit si tak místo pro novinku. Logicky, protože se za každou variantu platí různé poplatky (zalistovací, …) a udržet 10 variant na regálu je pak téměř nemožné. Ač se to někomu nemusí líbit, takhle to prostě je. I Big Shock! se tomu časem nevyhne a nějaká verze dost možná skončí. Ok.- takové problémy řešit nemusí, jedná se totiž o čistě privátní značku.

ok-punktstrich-energy-drink-blackberry-neu-2014-cans

Nový ostružinový ok.- Blackberry

Díky statusu privátní značky, jenž se prodává pouze ve vlastních obchodech, může ok.- opět přijít s novou příchutí. ok.- Blackberry s příchutí ostružin je v domácím Švýcarsku již neuvěřitelnou 14 příchutí! – Classic, Sugarfree (nahrazen Zerem), Mango, Green Apple, Blueberry, Spring Break, Pineapple, Strawberry Kiwi, Green Apple Zero, Banana Cherimoya, Pink Grapefruit, Exotic, Winter Dream a právě nový Blackberry. Některé byly sice jen limitkou, ale stále se drží, nebo se mají vrátit. 14 je v Evropě prostě neuvěřitelné číslo…

 

Rockstar CZ/SK: SS Bubbleberry končí + různobarevná trhátka

Bohužel to tak občas bývá, že při příchodu něčeho nového skončí něco starého. U Rockstáru už jsme něco takového také zažili, když s novou variantou XDurance Orange skončil Recovery Lemonade. Ten se pak sice v podstatě vrátil v podobě XDurance Lemon, ale přesto to byl typický „kus za kus“. Historie se bohužel bude opakovat, kvůli nové příchuti SuperSours Blue Raspberry již brzy skončí SuperSours Bubbleberry.

rockstar-super-sours-bubbleberry-soutezs

Bubbleberry zažil i 2 soutěže

Potvrdila nám to Zuzana Spurná, Brand manager Rockstar Energy Drink CZ&SK: „Ano, SuperSours Bubbleberry bude po doprodeji novinkou Blue Raspberry nahrazen. Snažíme se pro naše fanoušky stále přinášet nějaké novinky, přičemž ale nechceme více rozšiřovat portfolio. Proto novinky musí nahradit stávající produkt. Vzhledem k tomu, že je Blue Raspberry z řady SuperSours, bylo potřeba tam uvolnit místo. Věříme, že novinka v podobě „Modré maliny“ bude silnou náhradou za končící příchuť.“

rockstar-energy-drink-can-pull-tab-cz-rr-new-cans

RR trhátko na novince

O vyjádření jsme poprosili i k novým a hezčím trhátkům s logem RR. Původně jsme čekali, že budou všechny černé, ale Originál přinesl trhátko červené: „Brandovaná trhátka se nyní poprvé objevila na českém a slovenském trhu v souvislosti s novou příchutí Blue Raspberry. Postupně se budou objevovat na produktech napříč celým portfoliem, které je aktuálně dostupné na obou trzích.“ Děkujeme za vyjádření na oba dotazy! Verze Bubbleberry je sice lehce škoda, ale Blue Raspberry je rozhodně lepší. A trhátka jsou super! :)


P.S.: Ona vlna tragédie, kterou článek vyvolal nás opravdu překvapila. Trh bohužel není nafukovací (ví to i BS! co už je za vlastním „limitem“) a tak nic jiného nezbývalo. Osobně jsem radši za novější příchuť, než být bez novinek. Výběr byl podle mého také logický – Bubbleberry byl nejméně úspěšný, na větší trhy se nikdy nedostal nebo neprosadil a i v USA se s ním podle našich zdrojů již nepočítá. I to určitě hrálo podstatnou roli. Nemějte to tedy CZ/SK Rockstaru za zlé, za tímto nelehkým rozhodnutím stálo určitě mnohem více faktorů… 

U žvýkačkových „chutí“ to kdysi všechno začalo a jsem opravdu rád, že se od toho po letech dokázaly energetické nápoje oprostit. Proč tedy žvýkat při pití energy drinku? Mě Bubbleberry nikdy nesedl a přesně tak jsem se cítil – že vlastně nevím, jestli piju nebo žvýkám… Proto pro mne není jeho konec žádnou tragédií.

 

Tesco Value mění vzhled i obsah, dočkáme se nových příchutí?

Tesco před pár dny prohlásilo, že kompletně překope nabídku „svých“ produktů označených značkou Tesco Value. Proč v uvozovkách? Tesco si samozřejmě nic nevyrábí, jen si jednotlivé produkty nechává za co nejnižší ceny vyrábět u vybraných dodavatelů. Ostatně tak to dělají všechny řetězce u svých značek, třeba jako Interspar u S-Budgetu. Tesco chce obměnu produktů dát najevo a proto mění logo i vzhled jednotlivých produktů.

tesco-value-energy-drink-2014-hungary-designs

Nový Tesco Value energy drink je tak zcela logickým vyústěním. Na první pohled dost podobná plechovka – zůstal skateboardista, změnilo se logo Tesco Value a navíc jsou zde obrázky plechovek, sklenic, brček, ledu… Důležitější je pak obsah, který se taktéž mění a nově pochází z Maďarska. Změna to není k lepšímu ani horšímu, takže jde prostě jen o levnou plechovku do sbírky. Změny se brzy dočká i verze Light.

tescovaluesfs

Předchozí design

Tesco chce podle svých slov nabídnout pod značkou Tesco Value ještě více produktů. To by pro nás mohlo již brzy znamenat nové příchutě Tesco Value energy drinku. Pravděpodobné jsou verze jako Tropical/Exotic a Berry. Když už o Tescu mluvíme, tak musíme připomenout stále ještě běžící slevovou akci – Do 26. srpna 20% slevy na energiťáky. Třeba Big Shock! za 25,–, to zní víc než dobře!

 

Monster XG i pro ČR/SR? Plech už existuje, rovnou ve 2 verzích!

Když se objevily první fotky 250ml Monsteru podobného Exportu s popiskem XG, tak nikdo pořádně nevěděl, o co se vlastně jedná. Prý bude v Rakousku, ale nakonec se pořádně objevil jen v Německu a XG ve výsledku znamenalo „eXtra Glucose“. Je tedy ještě sladší, než originální zelená verze, což jsme si potvrdili v naší recenzi. Původní německé XG na sobě mělo popisky pro Německo, Rakousko, Švýcarsko, Maďarsko a Bulharsko…

monster-xg-europe-can-eastern-version-cz-sk-hu-bg-sls

Nám se ovšem již před nějakou dobou dostaly pod ruku tiskové podklady k potištění plechovky. Slíbili jsme, že půjdou ven až nám to bude povoleno. Teď se tak konečně stalo a tak vám můžeme ukázat „plechovku“ Monster XG s oficiálním označením „východní EU – verze 1“. Jazyky? CZ/SK, BG, HU a SL. Vedle „ČeskoSlovenského“ trhu tedy opět i pro Bulharsko s Maďarskem a nově i pro Slovinsko. Překvapivé? Už vlastně ani ne.

monster-xg-europe-can-eastern-v-2-cz-sk-sl-reals

Ještě před naším povolením se totiž začala objevovat jiná plechovka, oficiálně označená jako „východní EU – verze 2“, na které jsou už jen 3 jazyky – CZ, SK a SL. A když je na plechovce opravdu jen čeština, slovenština a slovinština, tak už se těch proklatých XGček prostě musíme dočkat, ne? :) Zřejmě to bude jednoduché – časem se začnou objevovat místo exportů. Ty se nejlépe kupují v Makru, i když po platu. Tak snad…

 

Monster COD Advanced Warfare "nebude", sílu dodá MTN Dew

Spojení Monsteru se sérii Call of Duty už bylo nejednou úspěšné. Modern Warfare 2 se ukázal na Assaultu v USA a je z něj ceněný sběratelský kousek, Ghosts zase na Regularu a Lo-Carbu (Absolutely Zeru) napříč světem. Kdekdo tedy očekává, že se úspěšné spojení bude opakovat i u blížícího se dílu Advanced Warfare, což je zřejmě i důvod, proč vznikl následující obrázek. Jenže ten si podle všeho vytvořil někdo doma na koleni:

monster-energy-call-of-duty-advanced-warfare-fake-competition-cans

Fake…

Letos ale bude všechno jinak a tak se téhle plechovky Monsteru opravdu nedočkáme. Teprve před pár hodinami byla totiž vydána tisková zpráva, která odhaluje letošní spojení značky Call of Duty, resp. dílu Advanced Warfare s nápojem Mountain Dew a brambůrky Doritos. Oznámení se sice týká zatím jen USA a akce v ostatních destinacích budou teprve oznámeny, ale jestli za tím hledat zrovna „Monster COD Advanced Warfare“ ?

mountain-dew-doritos-competition-pack-call-of-duty-advanced-warfare-realsReal promo – COD + Mtn Dew & Buritos

Možné je všechno, i když Mountain Dew i Doritos spadají de facto pod PepsiCo, zatímco Monster zase pod Coca-Colu. Pepsi se podařil velký úlovek v podobě přerušení spojení COD s „Coca-Colou“, takže se nedá očekávat, že by se to týkalo jen USA a jinde by toto dřívější spojení pokračovalo. To se tu spíš objeví soutěžní Mountain Dew. V USA to samozřejmě neznamená jen označené obaly, ale také další z obvyklých speciálních příchutí Game Fuel, tentokrát v podobě citronády → Mountain Dew Game Fuel Lemonade Flavour.

 

ENERGEťák Kapíto novinkou tam, kde je všechno dobré (v Coopu)

V Coopu se dají sehnat dobré kousky, třeba v tom našem mají všechny TDI, Semtexy, Rockstar, Red Bull a další. Vlastní značka jim ovšem dlouhou dobu chyběla, což se teď změní po vzoru slovenského řetězce – žlutý Energeťák s… je to vosa, nebo včela? Ten seženete právě ve slovenském Coopu. A ten český má nově energetický nápoj se stejným názvem, ale absolutně odlišným a nikterak extra zajímavým designem.

coop-energetak-kapito-tutti-frutti-250mls  

ENERGEťák je novinkou v COOPu napříč republikou a už jej bez problémů seženete, i když je možné, že budou některé pobočky pozadu. Na stránkách coop clubu jsme se dočetli následující: „V prodejnách COOP máme výrobek s názvem Energeťák Kapito. Tento sycený energetický nápoj má příchuť tutti frutti.“. Ani chuťově to tedy nebude žádná výhra, ale do sbírky dobré. Kapíto je vlastní značka Coopu, takže jej jinde opravdu neseženete. Zajímavé je, že byl představen 15.8 ve článku s názvem „15.8. = Mezinárodní den energy drinků“.

P.S.: „Všechno dobré“ je sloganem Coopu, nikoli názorem redakce Energy-Drinks.cz ;)

 

Nový Rockstar SuperSours Lime odstartuje brzy v Německu!

Zajímavé to věci dějí se ve světě Rockstaru :) Monster se dohodl s Coca-Colou a ze spojení chce těžit mj. i tak, že bude ve světě nabízet varianty, které na domácím trhu nemá. Příchuť The Doctor je sice zářným příkladem, i když se jedná jen o variantu, jenž je stejně vytvořena pro USA. Naopak Rockstar v Evropě zkouší věci, co se v USA vůbec neobjevují: XDurance Lemonade, XDurance Electric Fruit Mix a nově další SuperSours!

rockstar-supersours-lime-energy-drink-germany-2014-500mls

All new SuperSours Lime 4 Germany

Rockstar SuperSours Lime nepotřebuje moc vysvětlivek. Prostě další „superkyselý“ energiťák, tentokrát s příchutí limetek. Popravdě čekám jen trochu kyselejší Recovery Lemonade / XDurance Lemonade, kterému ukradnou trochu citrónu a přidají trochu limetky. Zajímavější je pak samotná plechovka – žlutozelené zbarvení nahrává našemu názoru o chuti. Výsledek je ale zajímavý. A kde že se novinka objeví? Prý již brzy v Německu!

 

Coca-Cola koupila Monster! Spojení se týká i Burnu, Relentlessu...

Již několik let existují spekulace o tom, že se Coca-Cola chystá koupit společnost vyrábějící mj. energetický nápoj Monster – Hansen's Natural, která se v lednu 2012 přejmenovala na Monster Beverage Corporation a to podle své nejúspěšnější značky. Právě touto změnou se tehdy ony spekulace umlčely. Jenže před pár dny se vše obrátilo! Coca-Cola uspěla a koupila si podíl ve společnosti Monster Beverage Corporation.

coca-cola-logo

Ještě než začneme vysvětlovat, co to všechno znamená, tak raději připomeneme následující: Coca-Cola je distributorem Monsteru na většině trhů, proto o ní naleznete na plechovkách zmínku již dlouhá léta. Tak a teď k věci… Coca-Cola konečně uspěla a koupila si v Monster Bev. Corp. 16.7% podíl za téměř 45 miliard Kč s možností navýšení na 25%, díky čemuž získala 2 místa ve správní radě a silného partnera na poli energiťáků.

monsterlogo

Monster Beverage Corporation tedy nemění majitele a naopak se zdá, že na tomto obchodu jen a jen vydělá. Nevyrábí totiž jen energetický nápoj Monster, ale také Peace Tea, Hansen's Natural, BlueSky… A právě tyto neenergetické značky nyní v podstatě předá Coca-Cole, která naopak předá všechny své energy značky Monsteru. Konkrétně se jedná o Nos, Burn, Full Throttle, Play, Relentless, Nalu, Samurai, Mother

monster-beverage-corporation-plus-coca-cola-v1s

Značky přesouvající se k druhému výrobci

Celý obchod ve výsledku vyznívá mnohem lépe, než se mohlo zdát. Podle našeho pohledu na něm Monster jen vydělá, jelikož se bude moci zaměřit čistě na energetické nápoje a zároveň se „zbaví“ části své konkurence. Coca-Cola si naopak ulehčí o starosti s energy drinky, získá v nich velký výdělek a stane se celosvětově výhradním distributorem Monsteru, díky čemuž se Monster dostane na zcela nové neobsazené trhy.

monster-beverage-corporation-plus-coca-cola-v2s

Detaily o ED přesouvajících se k Monsteru

Transakce ještě potřebuje schválení úřadů a proto se její dokončení očekává na přelomu 2014/2015. A i když to po vysvětlení spojení začíná vypadat pro Monster více než skvěle, tak zůstává otázka, jak se vše dotkne ostatních zmíněných značek energetických nápojů. Monster se jich sice nebude moci zbavit, jen je zcela jisté, že bude své síly upínat především do své vlastní značky. To všechno se bohužel pozná až časem…

 

Rockstar Horchata - Novinka s příchutí "skořicového mléka"

Před nedávnem jsme vám představili americký energetický nápoj Arriba Horchata. Přímo v článku bylo poznamenáno, že jej představujeme v podstatě jen kvůli „tajné“ informaci – Energetický nápoj s touto příchutí totiž již nějakou dobu připravuje i jedna ze světových top značek. Teď už to můžeme říci naplno a díky fotografii od Chrise Cavalettiho, krále mezi sběrateli plechovek od Pepsi, vám novinku můžeme i ukázat:

rockstar-horchata-photo-dairy-beverage-with-natural-cinnamon-cans

Rockstar Horchata Energy nese na plechovce popisky jako „tradiční“ a „mléčný nápoj s příchutí přírodní skořice“. Ano, stejně jako Arriba Horchata, také novinka od Rockstaru bude obsahovat v zámoří oblíbený mléčný skořicový nápoj. Tomu se říká právě Horchata a v podobě energetického nápoje bude mít jen nějaké ty látky navíc. V podstatě takový další nápoj ve stylu RR Roasted/Monster Java, jen více mléčný a skořicový…

rockstar-horchata-photo-dairy-beverage-with-natural-cinnamon-flavourss

A zpětně vám ukážeme i tehdejší „špionážní“ obrázek s novou plechovkou, který byl černobílý a dle mého na něm novinka vypadala mnohem lépe, než v reálném zbarvení. Po sérii Sparkling a nových Roastedech s mandlovým mlékem se opět ukazuje, že Rockstar už nebude mít jen jednotné základní rozvržení designu všech svých plechovek a naopak od sebe různé varianty co nejvíce odliší. Co nás asi čeká příště?

 

Nový PowerMax energy drink seženete v každém BauMaxu

Včera jste mohli na srazu vidět a sehnat nový energetický nápoj PowerMax. Máme o něm informace už pár dní, no do našeho schématu článků se kvůli novému BS! Apple prostě nevešel a tak na něj přichází řada až dnes. Kdo alespoň trochu zná postavičku, resp. maskota hobbymarketu BauMax, tomu to již určitě došlo – PowerMax energy drink je samozřejmě reklamním energetickým nápojem tohoto řetězce :)

powermax-energy-drink-baumax-flyers

Zakoupit si jej tedy můžete v každém BauMaxu a to nejen v ČR, ale již delší dobu i v Německu a předpokládáme, že se nevyhnul Slovensku ani dalším světovým pobočkám. Cena je krásných 18 kč a pěkně zapadne do sbírky. Pokud nový PowerMax ještě nemáte, tak stačí navštívit některý z hobbymarketů BauMax, jejichž seznam na českém území naleznete na této stránce. A kdo to má dál, ten poprosí někoho jiného ;)

powermax-energy-drink-baumax-cans